صفحه اصلی > سینما : فیلم بالاتر از سوظن
ads

فیلم بالاتر از سوظن

فیلم بالاتر از سوظن

فیلم بالاتر از سوظن

امیلیا کلارک بازیگرای برخلاف تیپ ، همه چیز را به پرتره ناخوشایند خبرچینی FBI شدن تبدیل میکند.

با زدن روی لینک های زیر به همان بخش منتقل میشوید:

معرفی فیلم بالاتر از سوظن

بازیگران فیلم بالاتر از سوظن

تاریخ پخش فیلم بالاتر از سوظن

پیش تولید فیلم بالاتر از سوظن

نقد فیلم بالاتر از سوظن

فیلم بالاتر از سوظن

معرفی فیلم بالاتر از سوظن

فیلم بالاتر از سوظن (به انگلیسی: Above Suspicion) فیلمی مهیج و هیجان انگیز محصول سال 2019 به کارگردانی فیلیپ نویس ، از فیلمنامه ای به قلم کریس گرولمو ، براساس کتاب غیر داستانی به همین نام ، حول قتل سوزان اسمیت است. در این فیلم Emilia Clarke، Jack Huston، Sophie Lowe، Austin Hébert، Karl Glusman، Chris Mulkey، Omar Miller، Kevin Dunn، Thora Birch و Johnny Knoxville حضور دارند.

تاریخ پخش فیلم بالاتر از سوظن

قرار است در 7 می 2021 توسط Lionsgate در ایالات متحده منتشر شود.

 

بازیگران فیلم بالاتر از سوظن

امیلیا کلارک در نقش سوزان اسمیت
جک هاستون در نقش مارک پوتنام
سوفی لو در نقش کتی پاتنام
آستین هربرت در نقش رندی مک کوی
تورا توس در نقش جولین
جانی ناکسویل در نقش کش
برایان لی فرانکلین در نقش روفوس
لوک اسپنسر رابرتز در نقش استخوان
کوین دان در نقش باب سینگر
کریس مالکی در نقش تاد ایسون
عمر بنسون میلر در نقش دنور رودز
بریتنی او گرادی در نقش جورجیا بیل
Matt Combs به عنوان KSP Trooper
جوشوا جواهل در نقش مامور مخفی اف بی آی
جان سالیوان به عنوان نماینده FBI

نقد فیلم سرگیجه

پیش تولید فیلم بالاتر از سوظن

این فیلم در جریان جشنواره کن 2016 اعلام شد. فیلیپ نویس به عنوان کارگردان انتخاب شد ، امیلیا کلارک و جک هاستون به عنوان دو بازیگر اصلی فیلم انتخاب شدند. عمر بنسون میلر در 25 مه انتخاب شد و 27 مه شاهد اضافه شدن ثورا Birch و جانی ناکسویل به بازیگران در کنار بازیگران مکمل دیگر بود. تولید فیلمبرداری در کنتاکی آغاز شد. قسمت عمده فیلمبرداری در شهرستان هارلان ، کنتاکی انجام شد. برخی از صحنه ها نیز در شهرستانهای بوربن و هریسون در کنتاکی فیلمبرداری شده است.

نقد فیلم بالاتر از سوظن

فیلم یک مکان ساکت 2
بیشتر بخوانید

قتل سوزان اسمیت در سال 1989 یک داستان ناامیدکننده و وحشتناک گوتیک جنوبی است که با رابطه جنسی بی پروا ، فساد نهادی و رسوایی محلی کنتاکی سرخ شده است: مواد اصلی برای نوع پادکست های جنایی واقعی (یا مجموعه مستندهای سبک Netflix) ) که این روزها چنین شیفتگی گسترده مردم را به خود جلب می کند. حداقل ” فیلم بالاتر از سوظن ” ، اقتباسی از فیلم و بخار عرق ، از مواد با مهربانی بیش از چند ساعت بیش از جزئیات ناخوشایند خود را لرزاند. این سریع ، کثیف و شاید تحریک آمیزتر از حد لازم است: شاید شایسته نباشد که از داستان یک خبرچین ساده لوح و معتاد به مواد مخدر FBI که با ناظر وی می خوابد – و متعاقباً توسط وی کشته می شود – مورد سرزنش قرار گیرد ، اما فیلمنامه کریس جرولمو برای یافتن عامل انسانی در اینجا درد چندانی ندارد و کارگردانی فیلیپ نویس کل ماجرای ناخوشایند را در فولاد آبی سرد پوشانده است.

آنچه که دارد امیلیا کلارک است. نه اولین اسمی که فکرش را می کنید برای یک ضرب و شتم نابود شده از Pikeville ، Ky. باشد ، دنریس تارگرین یک ویژگی سخت و درخشان به سوزان اسمیت می دهد که گاهی اوقات نوشتن فاقد آن است ، و یک شاخه معتبر bluegrass را مدیریت می کند. اجرای وی مخاطب اصلی تماشای یک فروند ناخوشایند با عنوان عمومی است که پس از تولید در سال 2017 وقت خود را برای رسیدن به صفحه نمایش گرفته است. پس از پخش جهانی تدریجی ، “Above Suspicion” در 13 ژوئیه مستقیماً به سیستم عامل های VOD در انگلیس عرضه شد. احتمالاً یک ایالت رونمایی مشابه در انتظار است. احتمالاً همکاران آژانس ژانر پیشکسوت نویس ، آخرین ویژگی مناسب او را نسبت به آخرین ویژگی او ، اقتباس اشتباه لوئیس لوری “The Giver” در سال 2014 ، بدست آورده اند ، اما در چند مرحله از شیک ترین کار او فاصله دارد.

نقد سریال چرنوبیل

“شما می دانید که بدترین چیز در مورد مردن چیست؟ وقت زیادی برای فکر می کنید. ” بنابراین سوزان کلارک را در لحظات آغازین فیلم جلب می کند ، و صدای زیادی را که در اپیت های پرتاب سنگین است نفرین می کند ، و به راوی او نوعی خرد خانگی و هنوز همه چیز عطا می کند که در زندگی واقعی نمی توانست داشته باشد. لحظه “Sunset Boulevard” -به اصطلاح “Gone Girl” که در آغاز بیان شد ، روشن می کند که Gerolmo – اقتباس از کتاب جو شارکی ، ژورنال سابق نیویورک تایمز – و Noyce ، از نام تجاری دکودراما رواقی برخوردار نیستند. داستان سرایی جرم. هنوز هم ، فیلم پس از آن خجالتی است که متعهد شود که به دام های نوآر روستایی خود متعهد شود یا هوای کمدی سیاه متنوع خود را بگیرد. با تعلیق ، از آن دهانه سالو به بعد ، همچنین خارج از بحث ، یک راهپیمایی ثابت و بی دریغ به ورطه است.

نقد فیلم Superhost
بیشتر بخوانید

این به عهده بارقه های طنز خوب دخترانه در اجرای کلارک است که نشان دهد چه زندگی دیگری بهتر می توانست در انتظار سوسن باشد اگر او متولد نشده بود ، در معادن در معادن شهر ، اگر با فروشنده مواد مخدر ازدواج نکرده بود کش (جانی ناکسویل ، به طور م -ثر بازیگر بدلکاری) در نوجوانانش بود و او بعد از طلاق سخت زندگی شان را زیر زندگی اش ادامه نمی داد. رابطه ای پرزرق و برق با خواهر آرایشگر او (یک توس ثورا که کم استفاده می شود) فقط چند رنگ را در پس زمینه او پر می کند. با این وجود فیلمبرداری در محل کنتاکی فیلم ، همراه با نمره تند و تیز دیکون هینچلیف (یادآور کار خودش در “استخوان زمستان”) ، حس مکان و فضای بسته شدن فضای مناسب را ناخنک می زند.

بهترین فیلم های 2021

هنگامی که ما سوزان را در سن 26 سالگی ملاقات می کنیم و به اندازه کافی دو برابر آن را در زیر کمربندش قرار می دهد ، جای تعجب نیست که او به دنبال مرد اول افتاده تا حسن نیت خود را به او نشان دهد – که اتفاقاً تمیز است مامور اف بی آی مارک پوتنام (جک هاستون) ، تازه وارد در شهر برای ردیابی یک سارق بانک محلی سریال. مارک پس از شلیک مواد مخدر در خانه ناخوشایند کش و سوزان ، او را ترغیب می کند تا در دنیای زیرین Pikeville رد شود. خیلی زود ، آنها درگیر یک ماجرای سخت و فاجعه بار هستند که همسر مهربان مارک ، کتی (سوفی لو) ، نمی تواند کاملاً فراموش شود. بازیگری که رفتار با چهره تازه او اغلب دلالت بر انگیزه های تیره تری دارد ، هاستون به خوبی به عنوان سو explo استفاده کننده لکه دار اما لغزنده سوزان انتخاب شده است ، گرچه ما در طول زندگی شیشه ای او از زندگی درونی او نگهداری می شویم.

ما به سختی به روایت فراتر از قبر سوزان و نه خستگی ناپذیری فیلترشکن آبی و بی امان لنزهای الیوت دیویس احتیاج داریم تا به ما بگوید که هیچ چیز در اینجا نمی تواند خوب خاتمه یابد: آنچه کشش بیمارگونه در این فیلم وجود دارد این است که ببیند دوستدارانش تا چه حد می توانند گوشه ای از آن را بگیرند خود را در دام متقابل خود قرار دهند. به همین ترتیب ، کسل کننده نیست ، و مطابق با ارزش اصلی پیش فرض عنوان “خبرچین قاتلان فدرال” است. اما این امر هرگز از نظر احساسی درگیر نمی شود ، مهمتر از همه به این دلیل است که ، علیرغم افسون کلارک ، بین شخصیت سوزان قربانی مارپیچ و سوزان راوی خسته دنیا از مرگ خود نسب شخصیت پیوندی کمی وجود دارد. مانند بسیاری از سرگرمی های متناقض در جنایت واقعی ، “بیش از سوp ظن” به سختی بیش از علاقه یک روزنامه نگار به زندگی پس از مرگ است.

نقد فیلم تابستان 85
بیشتر بخوانید

فیلم پرسی در مقابل جالوت

امیدواریم از مقاله فیلم بالاتر از سوظن لذت برده باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × یک =