نقد فیلم بی نهایت : من مطمئن هستم که مارک والبرگ ، چیوتل اژیوفور و توبی جونز با بهترین نیت با برنامه علمی تخیلی جهانی “آنتن Fuqua” درگیر شدند. بر روی کاغذ ، این پیش فرض مانند یک ایده قاتل به نظر می رسد: جنگجویان تناسخ که در یک جنگ قرن ها حبس شده اند برای نجات بشریت کار می کنند.

با مقاله نقد فیلم بی نهایت با بامدادی ها همراه باشید.

در یک طرف بچه های خوب ، بی نهایت قرار دارند. از طرف دیگر ، نیهیلیست ها. در اینجا ، باهورست (Ejiofor) نیهیلیست به دنبال تخم مرغ نقره ای آغشته به قدرت پایان دادن به همه زندگی است و بدین ترتیب تناسخ مجدد را به حالت تعلیق در می آورد. فقط یک نفر ، اوان مک کالی (والبرگ) ، اطلاعاتی در مورد محل اسلحه دارد. او فقط هنوز آن را نمی داند.

نقد فیلم بی نهایت

نقد فیلم بی نهایت

فیلم بی نهایت” ، اقتباس ایان شور و تاد استین از رمان “مقاله های تناسخ” توسط D. Eric Maikranz ، ترکیبی از عناصر “The Old Guard” و “The Matrix” ، و با صدای بلند “The Fifth Element” است. متأسفانه ، این محصول با آثار بلندی که از آن گرفته شده فاصله زیادی دارد. “فیلم بینهایت” Fuqua به جای اینکه یک شگفتی علمی-تخیلی با مفهوم بالا بسازد ، برای بدترین فیلم زندگی حرفه ای خود به VFX نامرغوب و ساخت جهان ropey اعتماد می کند. (بله ، بدتر از “شاه آرتور”. بله ، بدتر از “بروکلین فینست”.)

نقد فیلم بی نهایت

نقد فیلم بی نهایت

از همان ابتدا ، فیلمساز سعی می کند بوم گسترده ای را نقاشی کند اما قادر به ایجاد یک زبان بصری دقیق نیست. به عنوان مثال ، در مکزیکوسیتی که در “آخرین زندگی” تنظیم شده است ، سه بی نهایت در یک تعقیب و گریز دقیق ماشین درگیر هستند.

همانطور که آنها در خیابان های خالی و خالی ، در صحنه ای که به سختی برای یک اقدام نیمه منسجم به هم چسبانده شده و می پیچند ، هیچ چیز در لباس ها ، مدل موها یا معماری به ما نشان نمی دهد که در چه دهه ای زندگی می کنیم. به سرعت به حال “در این زندگی” در شهر نیویورک می رود و جریان ترکیبی از آن – یک خیابان آهسته و شلوغ منهتن که با نور نارنجی خورشید غرق می شود ، و جرثقیل هایی که از پنجره دفتر منعکس می شوند – مانند تصاویر سهام خوانده می شوند.

در اینجا ، اوان برای کار در یک رستوران شیک مصاحبه می کند ، برنامه ای که اگر به خاطر گذشته ناآرامش نباشد ، به راحتی می تواند برنده شود. سالها پیش وی پس از آزار و اذیت جنسی یک پیشخدمت ، به مشتری تعرض کرد. ایوان علت این اتفاق را اسکیزوفرنی می داند. ببینید ، دیدگاه ها و صداهای عجیب غالباً او را ملاقات می کنند. یک لحظه خواب خواهد دید که او یک سازنده شمشیر ژاپنی است و سپس لحظه ای دیگر ، او یک شمشیر را جعل خواهد کرد.

برای جلوگیری از این ظواهر ، او قرص های فوق العاده قدرت می خورد و آنها را با فروش سلاح های دست ساز خود به یک فروشنده محلی مواد مخدر خریداری می کند. خارج از القا مسئله دار بیماران روانی به عنوان ذاتی خطرناک ، Fugua اعتماد صفر به مخاطبان را برای پیروی از طرح اولیه دارد. در عوض والبرگ آهنگ با شکوهی را به عنوان صدای فیلم ارائه می دهد ، در حالی که با تمام جدیت می گوید: “این داروها رو به اتمام است. و یک بار آنها این کار را می کنند – گه واقعی می شود. “

درعوض ، Fuqua به مراتب بیشتر به صنایع دستی رانندگی فیلم علاقه مند است. اگر صنایع دستی چیزی برای نوشتن در خانه باشد ایده بدی نخواهد بود: امتیازات با سرعت غیر قابل یادآوری. مبارزه رقص و اجرا وحشتناک است.

در یک صحنه ، کاملاً واضح است که بدلکاری ها به جای اژیوفور و ژوهانسون ، یک سکانس جنگ تن به تن را فیلمبرداری کرده اند. در مورد دیگری ، که در آن ایوان و نورا به عمارت باتورست حمله می کنند ، ویرایش یک آشفتگی حماسی است که به دلیل داشتن ترکیبات ضعیف ، پیگیری آن غیرممکن است.

و حتی اگر بتوانید عملکرد روی صفحه را دنبال کنید ، خیلی زود آرزو می کنید که نتوانید. بدتر از همه ، داستان سرایی در “فیلم بی نهایت” هرگز VFX چسبناک را رانندگی نمی کند – سربازان به ظاهر در هوا معلق هستند زیرا خرده های چوب آنها را خرد می کند – و بدلکاری های بیش از حد مانند یک تقابل آکروباتیک بین اوان و باتورست در بدنه یک هواپیمای حمل و نقل.

بدون شخصیت های عالی و زیبایی شناسی متناسب ، “فیلم بی نهایت یا فیلم infinite” یک نرم بازی نادرست توسط Fuqua است که با اهداف فرانشیز کارگردانی می شود. این احساس را می کنید که سوالات بی پاسخ آن ، مانند مولفه مذهبی این قدرت ها ، برای تهیه فیلم های آینده به طور ابهام پنهان مانده است. در عوض ، گیجی کاملاً این فیلم را ضعیف می کند. در یک ماجراجویی اکشن که مربوط به زندگی چند جانبه است ، خود را با تماشای “بی نهایت” هدر ندهید.

نقد فیلم بی نهایت

نقد فیلم بی نهایت

پایان مقاله نقد فیلم بی نهایت

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

هنر ما قبل تاریخ|فیلم جن|سفر مرگ|نقد فیلم بری لیندون|بهترین فیلم های جیمز کامرون|نقد فیلم مورتال کمبت|فیلم ۱۰۰ روز برای زندگی|موتزارت کیست؟معرفی سبک موسیقی هیپ هاپ|نقد سریال هانیبال

فیلم بالهای کبوتر

فیلم بالهای کبوتر

25 اردیبهشت 1400
پابلو پیکاسو

پابلو پیکاسو

13 خرداد 1400
سبک موسیقی فولک

سبک موسیقی فولک

15 خرداد 1400

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 5 =