صفحه اصلی > معرفی سریال : سریال مداخله سگ
ads

سریال مداخله سگ

سریال مداخله سگ

سریال مداخله سگ : تجمع مربیان سگ برای لغو سریال مداخله سگ از نتفیلیکس

به سزار میلان بروید ، یک مربی بحث برانگیز سگ جدید وجود دارد که قرار است از تلویزیون نزدیک شما بیاید! جاس لوورت ، از مداخلات سگ نتفلیکس میگوید ، به دلیل روشهای آموزشی مبتنی بر مجازات ، بسیاری از صاحبان و مربیان سگ را ناراحت کرده است.

ماهها قبل از انتشار سریال مداخلات سگ ، یک طومار Change.org که بیش از 34000 امضا دریافت کرده بود “به دلیل آموزش غیرانسانی حیوانات” خواستار لغو سری Netflix شدند. آیا کنجکاو هستید که درباره بحث و جدال معرفی سریال مداخله سگ بیشتر بدانید؟ با مجله بامدادی ها همراه باشید و به خواندن ادامه دهید.

سریال “مداخله سگ” Netflix در حال حاضر بحث برانگیز است.

مداخله سگ ، که هنوز هم برای پخش در Netflix در 24 فوریه برنامه ریزی شده است ، به دنبال مربی مستقر در اوکلند ، Jas Leverette ، به چندین صاحب سگ کمک می کند تا مشکلات رفتاری و واکنش با حیوانات خانگی خود را حل کنند.

جاس از آنچه او “Cali K9® Modern Training Dog Method calls” می نامد ، “سیستم رهبری اختصاصی و پیشرفته طراحی شده برای سگهای مدرن” استفاده می کند.

فصل پنج سریال Money Heist

در وب سایت CaliK9 آمده است: “روش انحصاری آموزش سگ ما سیستمی از روش ها و ابزارهای آموزش سگ در سطح رقابت برای موفقیت شما و سگ شما در هر شرایطی است.”(این روش آموزش اطاعت از سگ را ارائه می دهد و به رفع مشکلات معمول رفتار و معاشرت کمک می کند).اما مربیان حرفه ای سگ نگرانی های خود را در مورد رویکرد مسئله دار جاس ابراز کرده اند.

سارو با استناد به تصویر موجود در صفحه دادخواست Change.org می گوید: “ما به سزار دیگری احتیاج نداریم.” به عبارت دیگر ، ما توضیح نمی دهیم “روش منفی دیگری برای آموزش سگ که در برنامه های تلویزیونی به صورت سرگرمی مشهور است و بیشتر از منافع ضرر دارد”.

سریال مداخله سگ

معرفی سریال مداخله سگ

سارو همچنین توضیح می دهد که چرا نمایش هایی مانند سزار و جاس بسیار محبوب هستند.

او می گوید ، در واقع آموزش سگ با تقویت مثبت “خسته کننده ترین فرآیند است. این مانند تماشای رنگ خشک است زیرا تمام کاری که انجام می دهید آموزش و آموزش سگ با حرکت بسیار آهسته است و هر قدم که برمی دارید هفته ها طول می کشد. “

مینی سریال The White Lotus | مینی سریال نیلوفر سفید
بیشتر بخوانید

نمایش هایی مانند “مداخله سگ” مستقیماً “خلاف علم رفتار حیوانات” است.

از طرف دیگر ، نشان می دهد که استفاده از روش های “آموزش اجتناب” مانند یقه های شوک یا قلاب ، مانند سگ نجواگر با سزار میلان و مداخله سگ اخیر ، تماشای تلویزیون بسیار سرگرم کننده تر است ، زیرا سگ به نظر مخاطبان می رسد خیلی سریع آموزش دیده و رفع مشکلاتشان می شود.

سریال خانه اژدها

سارو به بینندگان و صاحبان سگ هشدار می دهد كه نتیجه گیری كاملاً اشتباه است كه سگهای واكنش پس از گذراندن دوره های آموزشی منفی از شر رفتار بد خود خلاص می شوند و اغلب وقتی ابزار انزجار مانند یقه شوك دیگر روی گردن سگ نباشد ، دوباره بازی می كنند.

سایر مربیان سگ در اینترنت برای توضیح اینكه روشهای استفاده از مداخله سگ مستقیماً “خلاف علم رفتار حیوانات” است ، گرد هم می آیند.

“ameliespeaks” کاربر Reddit می نویسد: “این افسانه های نادرست مانند تسلط ،” آلفا “و نیاز سگ به” پاسخگو “را هل می دهد و اضافه می کند که بر خلاف انسان ، سگ ها هیچ مفهومی از پاسخگویی ندارند. وی می نویسد: “به بیان صحیح آن ،” مداخله سگ “در حال انتشار دروغ و اطلاعات غلط در مورد رفتار سگ است.”

سریال هانیبال

اگر موافقت می کنید که آموزش منفی غیرانسانی است و این نوع سرگرمی به بینندگان یا حیوانات خانگی آنها سرویس نمی دهد ، فکر کنید نام خود را به دادخواست Change.org اضافه کنید.

ما مجله بامدادی ها همراه باشید تا از آخرین خبر های این سریال جنجالی باخبر شوید.
نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.