صفحه اصلی > معرفی سریال : سریال خانه اژدها
ads

سریال خانه اژدها

خانه اژدها

سریال خانه اژدها :مارتین و رایان کاندال (کلنی ، هرکول) به عنوان سازندگان سریال همکاری خواهند کرد. میگل ساپوچنیک و کاندال مجری برنامه خواهند بود و این زوج همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی به همراه مارتین ، وینس جراردیس ، سارا لی هس و رون اشمیت فعالیت خواهند کرد. ساپوچنیک ، که شش کارنامه کارگردانی وی شامل 6 قسمت از بازی تاج و تخت است ، برای “نبرد حرامزاده ها” برنده افتخارات امی و DGA شد.

سریال خانه اژدها

او در سال 2019 برای کارگردانی “شب طولانی” نامزد دریافت جایزه دیگری از امی شد و به عنوان تهیه کننده اجرایی برای فصل آخر برنده جایزه بهترین جایزه درام برای بهترین سریال درام شد. کلار کیلنر (The Alienist: Angel of Darkness ، The Wedding Date) و Geeta V. Patel (Meet the Patels، The Witcher) نیز کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهند داشت.

فیلم جاده مالهالند

Greg Yaitanes (بانشی ، هاوس) کارگردان و تهیه کننده مشترک اجرایی است. بازی تاج و تخت و آهنگساز Westworld رامین جوادی امتیاز این سریال را می گیرند.

چه کسی بازیگران سریال خانه اژدها است؟

Paddy Considine (The HBO’s The Third Day and The Outsider) ، Olivia Cooke (Ready Player One) ، اما D’Arcy (حقیقت جویندگان) ، Matt Smith (The Crown، Doctor Who) ، Steve Toussaint (It’s a Sin، Doctor Who) ، Eve Best (پرستار جکی ، سخنرانی پادشاه) ، Rhys Ifans (ناتینگ هیل ، مرد عنکبوتی شگفت انگیز) و Sonoya Mizuno (Ex Machina ، Crazy Rich Asians) برای این سریال قرارداد بسته اند.

سریال خانه اژدها ۲

چه کسانی در سریال خانه اژدها بازی خواهند کرد؟

Paddy Considine را به عنوان King Viserys Targaryen در نظر بگیرید. ویسریس توسط لردهای وستروس برای جانشینی پادشاه پیر ، جاهریس تارگرین ، در شورای بزرگ در هارنهال انتخاب شد. ویسریس که مردی خونگرم ، مهربان و شایسته است ، فقط آرزوی پدربزرگ خود را دارد اما همانطور که از بازی تاج و تخت آموخته ایم ، افراد خوب لزوماً پادشاهان بزرگی نمی کنند.

اولیویا کوک در نقش آلیسنت هایتاور. او دختر Otto Hightower ، دست پادشاه ، و زیبا ترین زن در هفت پادشاهی است. او در Red Keep بزرگ شده بود ، نزدیک به شاه و محافل داخلی او. او هم از لطف درباری برخوردار است و هم از ذکاوت سیاسی جدی برخوردار است.

نقد سریال جفری دامر | هیولای میلواکی
بیشتر بخوانید

اما D’Arcy در نقش شاهزاده خانم Rhaenyra Targaryen. فرزند اول شاه. او از خون خالص والیری است و یک اژدها کش است. بسیاری می گویند Rhaenyra با همه چیز متولد شده است … اما او یک مرد متولد نشده است.

مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگرین در سریال خانه اژدها. برادر کوچکتر پادشاه ویسریس و وارث تاج و تخت ، دیمون یک جنگجوی بی همتا و یک اژدها کش است که خون واقعی اژدها را در اختیار دارد. اما گفته می شود هر زمان که یک تارگرین متولد می شود ، خدایان یک سکه به هوا می اندازند …

فیلم شنیده‌ها و دیده‌ها

استیو توسین در نقش لرد کورلیس ولاریون معروف به “مار دریا”. ارباب هاوس ولاریون ، یک خونین والیریایی به قدمت هاوس تارگرین ، “مار دریا” ، مشهورترین ماجراجوی دریایی در تاریخ وستروس است. وی خانه خود را در یک صندلی قدرتمند ساخته است که حتی ثروتمندتر از لنیسترز است و بزرگترین نیروی دریایی جهان را ادعا می کند.

ایو بهترین در نقش پرنسس رائنیس ولاریون. اژدها کش و همسر لرد کورلیس ولاریون ، “ملکه ای که هرگز نبود” به عنوان وارث تاج و تخت در شورای بزرگ به تصویب رسید زیرا قلمرو پسر عموی او ، ویسریس ، فقط به دلیل مرد بودن مورد علاقه او بود.

عوامل اول

Rhys Ifans در نقش Otto Hightower ، دست پادشاه ، که وفادارانه و صادقانه هم به پادشاه و هم به قلمرو خود خدمت می کند. همانطور که دست می بیند ، بزرگترین تهدید برای قلمرو برادر پادشاه ، دیمون ، و موقعیت او به عنوان وارث تاج و تخت است.

سونویا میزونو در نقش میساریا. او هیچ چیز به وستروس نیامد ، بیش از آنچه می تواند بخاطر بیفروشد فروش داشت و می توانست پژمرده شود … اما در عوض او تبدیل به معتمدترین و بعید ترین متحد شاهزاده دیمون تارگرین ، وارث تاج و تخت شد.

انیمیشن شهر اشباح

فابین فرانکل در نقش سر کریستون کول. سر کریستون از نژاد دورنیش ، پسر متولد مهماندار ارباب بلک هاون است. او هیچ ادعایی برای زمین و عناوین ندارد. تمام آنچه که او به نام خود دارد افتخار و مهارت پیش از طبیعی خود با شمشیر است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»