صفحه اصلی > معرفی سریال : فصل پنج سریال Money Heist
ads

فصل پنج سریال Money Heist

پنج سریال Money Heist

فصل پنج سریال Money Heist :  سریال Money Heist (La Casa De Papel) در نیمه دوم سال 2021 برای یک فصل پنجم و آخر در Netflix در حال بازگشت است. در اینجا آخرین و همه چیزهایی است که ما در مورد فصل 5 Money Heist می دانیم ، از جمله زمان انتظار برای تاریخ انتشار ، جایی که این نمایش در حال فیلمبرداری است و برخی از تمسخرها درباره اسپین آف های احتمالی است.

سریال Money Heist در حال حاضر رکورددار پربیننده ترین عنوان غیر انگلیسی در Netflix است. بار دیگر ، این سریال برای فصل چهارم همه رکوردهای قبلی خود را شکست. قسمت چهارم Money Heist توانست 65 میلیون بازدید خارق العاده داشته باشد. قبل از اینکه به سراغ آنچه در مورد فصل 5 می دانیم برویم ، باید مستند همراهی را که در تاریخ 3 آوریل 2020 منتشر شد ، به نام Money Heist: The Phenomenon ، بررسی کنید.

این مستند ظهور شهابی سریال با مهمانانی از جمله تد ساراندوس و همچنین بسیاری از بازیگران و سازندگان است. این به ما برخی از بینش های خیره کننده از جمله واقعیت این واقعیت را داد که نمایش تقریباً تیز بود.

قسمت چهارم Money Heist در تاریخ 3 آوریل 2020 در Netflix در سراسر جهان منتشر شد و شامل هشت قسمت بود.

فصل پنج سریال Money Heist در Netflix تمدید شد.

این یک ابدیت طول کشید ، اما نتفلیکس رسماً اذعان کرد که فصل 5 سریال Money Heist در آگوست سال 2020 در حال آمدن است. متأسفانه ، آنها همچنین تأیید کردند که “دزدی به پایان می رسد” به این معنی که فصل 5 آخرین قسمت سریال محبوب اسپانیایی خواهد بود.

الکس رودریگو ، یکی از کارگردانان این مجموعه ، در مورد آنچه که آنها امیدوارند با فصل آخر Money Heist بدست آورند ، اظهار داشت که او می خواهد “سریال را به همان شکلی که هواداران تصور و رویا می کنند ببندد”

فصل پنج سریال Money Heist فصل آخر است؟

بسیاری از طرفداران احتمالاً خواهند پرسید که چرا Money Heist در حال پایان است. به احتمال زیاد دلایلی وجود دارد اما الکس پینا یکی از مهمترین آنها را در مصاحبه های اخیر با انتشار Sky Rojo روشن کرد.

معرفی انیمه Gate | جنگ بین دنیاها
بیشتر بخوانید

نقد سریال هانیبال

طبق روزنامه اسپانیایی مارکا ، تقاضای بیشتر ستاره های نمایش به همین دلیل است که ادامه اجرای نمایش سخت می شود. ما با نمایش های قبلی می دانیم ، به خصوص وقتی صحبت از بازیگران بزرگ گروه می شود ، نگه داشتن همه افراد با نمایش مشکل می شود.
اما اسپین آف با خاویر گومز سانتاندر و الکس پینا منتفی نبود که نشان می داد این چیزی است که در آینده می تواند اتفاق بیفتد.

فصل پنج سریال Money Heist در کجای تولید قرار دارد؟

وضعیت پیش بینی شده فعلی تولید: طبق گزارش ها ، فیلمبرداری به پایان رسیده است – پس از تولید (آخرین به روزرسانی: فوریه 2021) در اوایل ژوئیه سال 2020 ، الکس پینا تأیید کرد که هنوز در حال نوشتن فصل پنجم با یک تصویر جذاب از مجری برنامه در دفتر باغ پشتی است.

پینا در کنار تصویر خود در دفتر (ترجمه به انگلیسی) برچسب گذاری شده است: “نوشتن La Casa de Papel 5”.

بعداً در ژوئیه سال 2020 ، به لطف Vancouver Media (شرکت تولید کننده Money Heist) ، با انتشار تصاویر از طریق اینستاگرام که آماده سازی برای تولید آغاز شده است ، باورمان شد.

سریال خانه اژدها

همچنین در ژوئیه سال 2020 ، پدرو آلونسو که در نقش برلین بازی می کند نیز پست خود را پیشنهاد کرد که برای فصل 5 Money Heist بازگردد. در این پست ، وی اظهار داشت:

در 21 ژوئیه ، 2020 Alaro Morte ارسال کرد که اولین روز بازگشت او است و می گوید: “من برگشتم. استاد برگشت. “

فیلمبرداری در ماه آگوست سال 2020 با انتشار برخی تصاویر روی صحنه توسط طرفداران دنبال کننده نمایش آغاز شد. این تایید می کند که برلین برای فصل پنجم بازگشته است و مانند همیشه جادو است.

سریال هانیبال

در زیر ، می توانید عکس های بیشتری را از مجموعه گرفته شده در اوایل آگوست 2020 و سپتامبر 2020 مشاهده کنید. نکته ای برای سارا در توییتر با نام کاربری “chaoticberlermo” که کار بزرگی در به روز نگه داشتن ما با هر گونه جدید انجام داده است عکسهای BTS.

فصل پنج Money Heist 3 فصل پنج Money Heist 2 فصل پنج Money Heist 1

در اواسط سپتامبر سال 2020 پروفسور عکسی را منتشر کرد که یکی از لباسهایش حاوی مقدار زیادی خون بر روی آن بود. همین امر باعث شده است که بسیاری انتظار داشته باشند که پروفسور به طور بالقوه به پایان نزدیک می شود!

بهترین قسمت های سریال دکتر هو: 20 مورد برجسته از اجرای مدرن
بیشتر بخوانید

فصل پنج Money Heist

با مجله بامدادی ها همراه باشید تا از خبر های جدید فصل پنج سریال Money Heist مطلع شوید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.