صفحه اصلی > هنرهای تجسمی : آموزش عکاسی در سفر
ads

آموزش عکاسی در سفر

عکاسی در سفر

عکاسی در سفر نیاز به مهارت ، آمادگی و یک کیت کاملاً مجهز دارد. این نکات مربوط به عکاسی سفر را دنبال کنید تا از سفر و دوربین خود بیشترین بهره را ببرید.

عکاس سفر گردآورنده و متصدی تجارب است. یک عکاس سفر خوب احساسات یک مقصد را نشان می دهد ، و احساس سرگردانی غبطه انگیز را برانگیخته است. با این وجود عکاسی در سفر فقط عکس گرفتن از چهره های خندان در ساحل نیست. این مربوط به مشاهده ، تحقیق و ترکیب متفکرانه است. در حالی که تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای سفر نیاز به فداکاری در صنعت کار دارد ، پاداش سفر مکرر به مقاصد جدید ، مهیج و زیبا مطمئناً ارزش تلاش دارد.

با مقاله آموزش عکاسی در سفر با بامدادی ها همراه باشید.

آموزش عکاسی در سفر

عکاسی در سفر

مثل یک عکاس سفر کنید

تحقیق مهمترین مولفه عکاسی در سفر است. قبل از رفتن به مقصد تحقیق خود را انجام دهید. کتابهای راهنمای مختلفی از ناشران را بخوانید ، وبلاگ های سفر را نشانک گذاری کنید ، وب سایت هیئت گردشگری محلی را مطالعه کنید ، اگر از دوستان و دوستان خود راهنمایی دارید ، سال کنید اینستاگرام همچنین منبع عظیمی برای عکاسان سفر است.

مقصدها را با برچسب یا نام شهر جستجو کنید و لیستی از تمام مکانهای دیدنی جذاب را که نمی خواهید از دست بدهید ، تهیه کنید. اینستاگرام همچنین برای جمع آوری نکاتی درباره مکان خوردن و آشامیدن ، مانند محلی ، بسیار مناسب است. Vimeo ، دارای مخزنی از فیلمهای تولید شده توسط کاربر ، یک روش عالی برای دستیابی به آن است

برای درک فرهنگ و آداب و رسوم مکانی که از آن بازدید می کنید وقت بگذارید. چگونه مردم به یکدیگر سلام می کنند؟ آئین ها و سنت های غالب کدامند؟ روش کلی زندگی چیست؟ سعی کنید قبل از فرود برخی از اصول زبان را یاد بگیرید ، بنابراین می توانید به راحتی سلام و خداحافظی کنید ، برای گرفتن عکس اجازه بگیرید و مهمتر از همه ، متشکرم.

یک عکاس سفر همیشه باید یک دفترچه یادداشت داشته باشد تا تجربیات را یادداشت کند. به عنوان مثال ، همان لحظه که از هواپیما خارج می شوید و به یک فرودگاه دورافتاده ، گرم و بیابانی می روید و عینک شما مه و شن و ماسه در اطراف شما می چرخد ​​و مشت رطوبت و گرما و بوی ادویه و بخار گازوئیل شما را غرق می کند ، قدم برمی دارید وارد دنیای جدید خود شوید. همه آن را یادداشت کنید ، زیرا تصدیق این احساسات و احساسات از طریق نوشتن به شما کمک می کند تا آنها را از نظر بصری بهتر انتقال دهید.

هنگام ورود باز باشید و مقصد خود را تجربه کنید. غذاهای جدید را امتحان کنید ، به مکان های جدید بروید ، خودجوش باشید ، با افراد جدید صحبت کنید. به فرهنگ و آداب و رسومی که ممکن است متفاوت از فرهنگ شما باشد باز باشید.

به مکان های جدید سر بزنید یا از جاده ای بروید که گردشگران کمتری دارد. همیشه لازم نیست که به هر مکان گردشگری بروید و در واقع ممکن است به نفع شما باشد که از آنها غافل شوید و در عوض غرق شدن در فرهنگ محلی را انتخاب کنید (البته در حالی که برخی از عکس ها را می گیرید). به عنوان یک عکاس مسافرتی ، همیشه چشمانتان باز ، ذهن شما متمرکز و دوربین آماده باشد.

آموزش عکاسی بوکه | بوکه در عکاسی و بوکه چیست؟
بیشتر بخوانید
بهترین نکات و ابزارهای عکاسی در سفر

به عنوان یک عکاس سفر ، دوربینی بهتر از دوربینی که قبلاً در اختیار دارید وجود ندارد. عکاسی در سفر به معنای گرفتن ذات مقصد است ، چه برای خودتان و چه برای دیگران. به طور کلی ، عکاسی سفر در مورد مهارت شما به عنوان یک عکاس ، توانایی شما در دیدن لحظه مناسب و ثبت آن ، خلاقیت ذاتی و توانایی هنری شما است. با این وجود چند نکته وجود دارد که می تواند به پیشرفت مهارت های عکاسی در سفر کمک کند.

اولین ابزار برای عکاسی در سفر ، یک سه پایه کوچک و سبک است. به دنبال یک سه پایه کوچک جیبی یا یکی از مواردی باشید که می توانید در آن جا دهید. سه پایه های تمام اندازه سنگین و ناجور هستند ، بنابراین اگر نیاز به تهیه سه پایه بزرگتر دارید ، یک عدد قابل ارتقا تهیه کنید که از آلومینیوم و تلسکوپ ها از اندازه کوچک ساخته شده است.

سه پایه برای ساخت یک تصویر زیبا عالی هستند – آنها دوربین را از دست شما خارج می کنند و به شما امکان می دهند روی تنظیم سرعت شاتر ، دیافراگم و سایر تنظیمات دستی تمرکز کنید.

یک سه پایه همچنین برای عکسبرداری در شرایط کم نور ، جایی که شما نیاز به شاتر برای مدت طولانی باز نگه دارید ، یا برای ایجاد یک اثر تاری تاری لنز ، که مردم فقط شلاق های نور هستند که از کنار یک ساختمان یا از طریق خیابان پرواز می کنند ، بسیار عالی است.

آموزش عکاسی در سفر

آموزش عکاسی در سفر

بهترین وسیله ای که می توانید هنگام سفر در عکاسی مسافرتی با خود ببرید ، هر آنچه برای تهیه عکس های خود دارید است. اگر فقط از آیفون استفاده می کنید ، حتماً یک شارژر به همراه داشته باشید (البته) و اینکه تلفن شما حافظه کافی برای ذخیره تمام عکس هایی که می گیرید دارد.

اگر کار عکاسی شما به یک حوزه حرفه ای تر تبدیل شده است ، چند ابزار وجود دارد که می توانید همراه داشته باشید تا هنگام ورود به خانه از حجم کار خود بکاهید و مطمئن باشید فضای کافی برای ادامه عکس گرفتن دارید. همیشه مطمئن شوید که کارتهای SD اضافی (آن کارتهای Secure Digital را که برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی به دوربین می آورید) همراه داشته باشید.

این کارت های کوچک به طور کلی در ایالات متحده ارزان هستند ، اما در خارج از کشور می توانند بسیار گران تمام شوند ، بنابراین قبل از رفتن به بازار سهام خود را تهیه کنید و حتماً آنها را مرتب و مرتب نگه دارید.

همچنین می توانید کامپیوتر خود را بیاورید ، بنابراین می توانید تصاویر را هنگام عکاسی ویرایش کنید. مطمئناً از خودتان سپاسگزار خواهید بود که این کار را در خارج از کشور انجام داده اید ، اما مراقب باشید که زمان زیادی را در خلیج ویرایش و وقت کافی را در مقصد خود صرف خیساندن و عکس گرفتن نکنید. همچنین ، هنگام سفر با لپ تاپ باید مراقب باشید ، زیرا آنها هدف سرقت هستند.

آموزش عکاسی از محصول
بیشتر بخوانید

برای محافظت در برابر صدمات ناشی از سرقت ، روی چند هارد اکسترنال سرمایه گذاری کنید. برای نگهداری ایمن می توانید تمام تصاویر ویرایش نشده و ویرایش شده خود را در آنجا ذخیره کنید. حتی می توانید هارددیسک ها را پر کنید تا در خانه پر شود ، بنابراین احتمال سرقت آنها کمتر است. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید در یک سرویس ذخیره سازی ابر برای تصاویر خود سرمایه گذاری کنید. این به اتصال WiFi قوی نیاز دارد ، اما راحت تر از حمل وسایل مختلف است.

بهبود عکاسی در سفر

همانند بسیاری از عکاسی ها ، بهترین زمان برای عکاسی صبح زود و از اوایل شب تا شب است. این تنها زمانی نیست که نور بهترین باشد ، بلکه این وضعیت همچنین زمانی است که مردم و مکانها در بیشترین فعالیت خود هستند. می توانید یک شهر را هنگام انتقال از خیابان های خالی به ویترین فروشگاه ها و پیاده روهای شلوغ ، تا انتهای روز ، زمانی که مردم محلی به خانه می روند و برای بیرون رفتن و تفریح ​​آماده می شوند ، مستند کنید.

یا اگر مقصدی که از آن عکس می گیرید بیشتر مناظر طبیعی است ، نور صبح زود و چراغ عصر ساعت طلایی با زنگ های نرم و عاشقانه خود بهترین نتیجه را می دهند. برای بهره مندی بیشتر از بازدید خود ، مهم است که قبل از عکسبرداری مکان های خود را جستجو کنید.

اگر می توانید از نظر جسمی پیشاهنگی را بیابید ، به صحنه مورد نظر خود برسید و زمین را بررسی کنید. یادداشت برداری کنید ، و حتی چند عکس آزمایشی بگیرید. اگر از نظر جسمی نمی توانید در محل قبل از شلیک قرار بگیرید ، ترس نداشته باشید: یک جستجوی مجازی بصورت آنلاین یا از طریق رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام انجام دهید و قبل از ورود خود یک لیست شات ایجاد کنید.

آموزش عکاسی در سفر

آموزش عکاسی در سفر

برخی از مواردی که باید در تحقیقات موقعیت مکانی شما نقش داشته باشند: سایه ها در صبح چگونه به نظر می رسند؟ بعد از ظهر؟ دربعدازظهر؟ خورشید از کدام طرف طلوع و غروب می کند؟ آیا مردم برای آمدن به اینجا لباس های خاصی می پوشند؟ اگر در مکانی با اهمیت تاریخی یا معنوی هستید ، تحقیق کنید و زمینه را درک کنید تا بتوانید آن را از طریق تصاویر خود منتقل کنید. جستجوی و درک یک مکان فقط به معنای مقصد در کل نیست ، بلکه به معنی مکان های خاص ، روستاها ، بناهای تاریخی ، میادین شهرها یا شهرهایی است که ممکن است از آنها بازدید کنید.

ترکیب تصاویر شما نیز مهم است. قانون سوم یک اصل مفیدی است که اگر به درستی اعمال شود ، یک عکس زیبا و زیبا را ایجاد می کند. از حالت شبکه در منظره یاب خود برای تقسیم تصویر به یک سوم به صورت افقی و یک سوم به صورت عمودی استفاده کنید. سوژه های خود را در امتداد تقاطع این نقاط قرار دهید. خط افق می تواند در یک سوم پایینی تصویر قرار بگیرد و نقطه کانونی می تواند در یک سوم چپ یا راست تصویر باشد.

نحوه عکاسی از پروانه ها
بیشتر بخوانید

عکاسی از افراد در یک منظره یا صحنه راهی جالب برای افزودن عمق بیشتر به تصویر است. افراد محلی را مشاهده کنید و آنها را در زندگی روزمره آنها اسیر کنید (البته با اجازه آنها) ، یا اگر با یک گروه در سفر هستید ، آزاد باشید چند داوطلب را در عکسهای خود راهنمایی کنید. با نشان دادن افراد در حال حرکت از عکسهای استاندارد به سبک پرتره خانوادگی خودداری کنید.

افراد را در مکان های جالب مانند لبه صخره مشرف به دریا یا قدم زدن در یک جنگل بلند از چوب قرمز قرار دهید. یکی از بهترین راه ها برای جذب بیننده به تصویر این است که از پشت شخص عکس بگیرید ، انگار که او از دوربین بی توجه است ، به سمت منظره زیبایی که از آن عکاسی می کنید قدم می زند یا حتی در آن قرار دارد. این تقریباً بیننده را فریب می دهد تا تصور کند که آنها خودشان سوژه عکس هستند.

چگونه یک عکاس حرفه ای سفر شوید

عکاس سفر بودن مطمئناً کاری پر زرق و برق و برآورده کننده به نظر می رسد. عکاسی در سفر چیزی فراتر از یک حرفه است ، با این حال ، در واقع یک سبک زندگی است. هنگام رفتن به جاده ، تعیین تکلیف برای یک مجله یا مشتری شرکتی ، نه به پنج وجود ندارد.

یک عکاس سفر باید کسی باشد که نسبت به دنیای اطراف کنجکاو باشد – شخصی که همیشه می خواهد حرکت کند و کاوش کند. آنها کسی هستند که همدلی طبیعی با دیگران دارند و می توانند از آن استفاده کنند تا جوهر انسانیت را به راحتی نشان دهند. عکاسان مسافرتی افراد صبوری هستند که عاشق بودن در کنار دیگران هستند و کشف زندگی و انسانیت را یک ماجراجویی می دانند.

اینستاگرام بهترین مکان برای شروع به عنوان یک عکاس سفر است. عکاسان دیگری را که تحسینشان می کنید در اینستاگرام پیدا کنید ، آنها را دنبال کنید و کارهای آنها را دوست دارید. به ارسال تصاویر ، ارسال داستان ، مانند تصاویر دیگران ، ادامه دهید و نظرات خود را ادامه دهید و ادامه دهید تا زمانی که افراد زیر را به اندازه کافی مناسب بسازید تا مورد توجه تحریریه ها یا مشتریان بالقوه قرار گیرند.

داشتن وب سایت در بیوگرافی به شما کمک می کند ، بنابراین افراد می توانند به آنجا بروند تا درباره شما بعنوان یک عکاس اطلاعات بیشتری کسب کنند. در مورد استفاده از اینستاگرام باید چند نکته را یادداشت کنید: هشتگ ها مطمئناً می توانند لایک های شما را در یک عکس خاص افزایش دهند ، اما میزان تبدیل آنها به فالوور پایین است ، بنابراین از آنها کم استفاده کنید. علاوه بر این ، نمایه خود را به عنوان یک پروفایل “شخصی” در مقابل یک نمایه “تجاری” حفظ کنید تا پیروان شما بیشتر ببینند پست های شما را ببینند

تعادل در عکاسی : 5 نوع تعادل در عکاسی
بیشتر بخوانید

پس از ایجاد یک دنباله روی مناسب در instagram (15k یا بیشتر) و داشتن نمونه کارهایی که به آنها افتخار می کنید در وب سایت خود ، می توانید به جستجوی مشتریانی بپردازید که دارای نمونه کارهایی از کار هستند (اگر آنها قبلاً شروع به جستجوی شما نکرده اند!) .

هنگام سفر به مقصد جدید ، پیش از این با هیئت گردشگری محلی تماس بگیرید و ببینید آیا آنها در ازای دریافت مجوز برخی از عکس های شما ، هزینه بخشی از سفر شما را تأمین می کنند یا خیر. چیزی شبیه به این حتی می تواند به یک قرارداد طولانی مدت منجر شود.

با داشتن یک نمونه بزرگ از عکس ها در زرادخانه خود ، می توانید از طریق یک آژانس بزرگ مجوز مانند Getty یا Corbis برای صدور مجوز برای تصاویر خود اقدام کنید. بسیاری از تحریریه ها ، وب سایت ها ، بنگاه های تبلیغاتی و ناشران کتاب از این آژانس ها برای به دست آوردن تصاویر مجلات ، روزنامه ها یا کمپین های تبلیغاتی استفاده می کنند زیرا نسبت به استخدام یک عکاس برای ایجاد محتوای سفارشی ارزان تر است.

از نظر عکاس ، این بسیار مهم است زیرا شخص دیگری مذاکرات را انجام می دهد در حالی که شما آزاد هستید و آنچه را دوست دارید انجام دهید – عکس بگیرید. توجه داشته باشید که ممکن است درآمد کمتری برای هر تصویر بدست آورید زیرا آژانس می تواند برش بزرگی را از آن خود کند و ممکن است آنها حق استفاده از تصویر شما را برای مدت نامحدود داشته باشند.

آموزش عکاسی در سفر

عکاسی در سفر

اگرچه ممکن است به نظر برسد که بسیاری از افراد شغل های شگفت انگیزی را از طریق عکاسی سفر انجام می دهند ، اما واقعیت این است که 10 برابر بیشتر افراد تلاش های عکاسی مسافرتی حرفه ای خود را انجام داده اند و موفق نبوده اند. متوسط ​​حقوق برای یک عکاس سفر بسیار کم است (حدود 32000 دلار در سال) ، بنابراین ممکن است لازم باشد یاد بگیرید که کار خود را به عنوان یک عکاس سفر تکمیل کنید ، چه کارهای عکاسی دیگر باشد و چه چیز دیگری.

اگر بتوانید خود را تا سطح عکاسی که ممکن است در نشریه ای مانند نشنال جئوگرافیک کار کند ، ارتقا دهید ، ممکن است بتوانید هزینه های بیشتری را برای کار خود طلب کنید. اما رسیدن به آن سطح نه تنها به مهارت ، بلکه به سخت کوشی و ذکاوت بازاریابی مشتاق نیاز دارد.

از وقت خود به عنوان یک عکاس سفر لذت ببرید و با فرهنگ های جدید و تکنیک های جدید عکاسی در سفر آشنا شوید. مهمترین قسمت این کار تفریح ​​است ، زیرا این شغل همین است – سرگرم کننده!

منبع سایت با دوربین

بیشتر بخوانید:

مکتب ادبی کلاسیسم | یوهان ولفگانگ فون گوته | فیلم توماسو | تاریخچه پیانو | نرخ بهره چیست؟ | ویکتور فرانکل | نقد فیلم seven | نقد فیلم ۲۴ فریم | آموزش عکاسی از دود | نحوه طراحی شخصیت : ۶ نکته برای طراحی شخصیت | بهترین فیلم های مریل استریپ | فیلم سارا | نقد فیلم جدایی نادر از سیمین | مکتب اگزیستانسیالیسم | نقد فیلم یک دور دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 5 =