صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم یک دور دیگر
ads

نقد فیلم یک دور دیگر

نقد فیلم یک دور دیگر

نقد فیلم یک دور دیگر

نقد فیلم یک دور دیگر : چهار دوست معلم یک تجربه اجتماعی در توماس وینتربرگ باهوش و در نهایت حرکت “یک دور دیگر” شروع می کنند. بر اساس این اعتقاد که بدن انسان با میزان الکل بسیار پایین متولد می شود ، آنها سعی می کنند 0.05 B BAC را همیشه حفظ کنند – وزوز اما به دور از مستی. آنها قوانینی تعیین می کنند. آنها فقط می توانند در ساعات کار بنوشند (بله ، به عنوان معلم).

بخش اول نقد فیلم یک دور دیگر

نقد فیلم یک دور دیگر

فیلم تصنیف نارایاما

ایده این است که یک وزوز سطح پایین استرس و تنش را از راه هایی آزاد می کند که هیچ چیز دیگری نمی تواند. به درجات مختلف ، هر چهار مرد در شرایطی زندگی می کنند که می توان آن را بحران میانسالی نامید ، و از زندگی روزمره به عنوان معلم ناراضی است ، اما این مارتین (Mads Mikkelsen) است که در عمیق ترین حالت قرار دارد. او اشتیاق خود را برای تدریس در کلاس تاریخ از دست داده است ، از خانواده خود دور است و دلایل زیادی برای برخاستن پیدا نمی کند.

این آزمایش اجتماعی او را به روشی نسبتاً قابل پیش بینی از حالت طبیعی خارج می کند ، اما میکلسن حتی اگر فکر می کنید آخرین نوشیدنی خود را نوشیده اید ، آنچه را که می توانست یک فیلم پیام سنتی دیگر در مورد زندگی در زندگی باشد ، به حداکثر می رساند.

نقد فیلم چه کسی لیبرتی والانس را کشت

اندکی پس از شروع آزمایش ، وینتربرگ صحنه ای را در کلاس مارتین مرحله بندی می کند ، جایی که او با دانش آموزان خود درگیر می شود به شکلی که به وضوح سالها تجربه نکرده است. او آنها را با مکالمه پر جنب و جوش و راه های جدید برای نگاه به تاریخ درگیر می کند.

او به همان روش Mads لبخند می زند. آنچه در این صحنه درخشان است این است که چطور وینتربرگ و فیلمبردار استورلا براندت گروولن این احساس اندکی لرزان را که فقط بعد از یک یا دو نوشیدنی غلیظ ایجاد می شود ، تکرار می کنند.

سریال 1899

مارتین در هیچ جایی نزدیک به سیاه نمایی یا انجام کارهای شرم آور نیست ، اما دوربین کمی ناپایدار برای گرفتن نمای نزدیک وارد می شود و سپس دوباره به روشی ناسازگار که جهان گاهی اوقات بعد از چند لیوان شراب انجام می دهد – فیلم سازی که مانند فیلم به زندگی می رسد حال مارتین با هیاهوی جدید زندگی است. این نشانگر هنرهای دستی بالایی است که در اینجا به نمایش در می آید زیرا زبان بصری با سفر شخصیت کاملاً مطابقت دارد.

نقد فیلم سریر خون | فیلم Throne of Blood 1975
بیشتر بخوانید

همکاران مارتین (توماس بو لارسن ، مگنوس میلانگ ، و لارس رانته – همه موثر هستند) حداقل در ابتدا موفقیت مشابهی کسب می کنند.

فیلم به حقیقت پیوستن

یک معلم موسیقی دانش آموزان خود را تشویق می کند که بیشتر با قلب و روح خود آواز بخوانند. یک معلم فلسفه اضطراب یکی از دانش آموزان خود را به گونه ای برطرف می کند که ممکن است رویکرد قبلی خود را جدا نکرده باشد. سپس چهار گروه شروع به تغییر شرایط آزمایش می کند ، که همه می دانند ایده بدی است. اگر 0.05٪ برای مارتین آنقدر خوب کار می کند که حتی در حالت هوشیاری هم احساس بهتری دارد ، شاید باید بالاتر برود؟ آنها شروع به هل دادن پاکت می کنند.

آبسنت درگیر می شود. همانطور که هرکسی آن را امتحان کرده باشد می تواند به شما بگوید ، Absinthe تقریبا همیشه ایده بدی است. به من اعتماد کن.

نقد فیلم محله‌ی چینی‌ ها

” فیلم یک دور دیگر ” وقتی به مطالعه فردیت تبدیل شود ، فراتر از آن تنظیم می شود. این آزمایش به طور متفاوتی بر روی هر چهار مرد تأثیر می گذارد و همه می دانند که یک شب مستی همراه با صبح خماری فرا می رسد.

بخش دوم نقد فیلم یک دور دیگر

دانش آموزی در اواخر دوره فلسفه Kierkegaardian را در مورد اضطراب و پذیرش خطای پذیری و شکست امتحان می دهد ، همان چیزی است که همه فیلم های بحران میانسالی تا حدی در مورد آن هستند – پس از اینکه می فهمید وقت شما کم است ، با اشتباهات کنار می آید آنها را اصلاح کنید

میان فیلم یک دور دیگر ، جایی که بچه ها باز می شوند و آزمایش خود را بر اساس نتایج تغییر می دهند ، تمایل به کشیدن دارد ، اما وینتربرگ در این بخش عمده ای از فیلم از کلیشه پرهیز می کند ، بیشتر به خاطر انتخاب بازیگر مرد محبوب خود (میکلسن در این فیلم بازی کرد “شکار” عالی کارگردان). ستاره “هانیبال” یک بازیگر واقعی فریبنده است – یکی از مجریانی که دوربین را مانند یک ستاره فیلم نگه می دارد و در عین حال کاملاً واقع بینانه و در همان لحظه احساس می کند.

نقد فیلم Copshop
بیشتر بخوانید

فیلم مهاجمان مقبره ۲

او در یک فیلم حتی یک نت کاذب هم نمی زند که واقعاً تمام طنزها و شرورهای مزاحم باشد. حتی در حالی که اقدام آخر با کشیدن برخی از رئالیسم هایی که قبلاً تثبیت شده اند ، کمی دستکاری می شوند ، میکلسن آن را کنار هم نگه می دارد ، و سپس او به معنای واقعی کلمه در یکی از بهترین صحنه های آخر سال ظاهر می شود. آنقدر لحظه سرخوشانه ای است که ممکن است کمی وزوز از تئاتر بیرون بروید.

فیلم لاک پشت ها هم پرواز می کنند

 در 18 دسامبر در سیستم عامل های دیجیتال نقد فیلم یک دور دیگر موجود است.

پایان مقاله نقد فیلم یک دور دیگر امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.