صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای اسپیلبرگ
ads

بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

بهترین فیلمهای اسپیلبرگ : چرا استیون اسپیلبرگ هنوز پادشاه بلامنازع هالیوود است؟. در طی یک حرفه تقریباً پنج دهه ای ، او هر تعداد حرکت و نوآوری سینمایی را به کمال رسانده و یا افتتاح کرده است. اسپیلبرگ همچنین به عنوان یکی از “سربازان فیلم” – نسل فیلمسازانی که سینمای آمریکا را در دهه های شصت و هفتاد متحول کردند – و همچنین در سال 1975 با فیلم های Jaws به پاکسازی فرهنگ پرفروش هالیوود کمک کرد ( دو مشت Raiders of the Lost Ark و ET Extra Terrestrial در 1981 و 1982).

بهترین فیلم های تام هاردی

بسیاری از موفقیت های اینگونه فیلم ها و مقلدان آنها یکی از دلایلی که فرهنگ فیلم آمریکایی در دهه 1980 میلادی رنج می برد ، شناخته شده اند ، اما زندگی حرفه ای او همیشه بین فیلم های پرفروش و کرایه جدی تر جای گرفته است.

او به موضوعات سختی پرداخته است – هولوکاست در فهرست شیندلر ، جنگ جهانی دوم در نجات سرباز رایان ، تروریسم در مونیخ ، جنگ داخلی و برده داری در لینکلن – در حالی که به طریقی همیشه موفق به ساخت فیلم هایی می شود که در طول مسیر به عنوان سرگرمی های محبوب نیز عمل می کنند.

فیلم لاک پشت ها هم پرواز می کنند

عاقلانه: فقط در چهار ماه گذشته ، اسپیلبرگ یک نامزد بهترین فیلم را منتشر کرد ، درام تاریخی The Post ، و اکنون با یکی از کارهای پیچیده و بلند پروازانه زندگی حرفه ای خود ، واقعیت مجازی که مدتها انتظار آن را می کشید ، دوباره در سینماها حضور دارد. ماجراجویی علمی تخیلی Ready Player One.

بدلیل این میزان محبوبیت ، مجموعه کارهای او به طرز شگفت انگیزی متنوع است و از هر تلاشی احساس می شود که کارگردان همیشه مخاطب خود و همچنین خودش را تحت فشار قرار می دهد. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم به احترام آخرین اکران فیلمبرداری او را بررسی کنیم.

سریال 1899

البته فیلم های او آنقدر موفق هستند که اکثریت قریب به اتفاق فیلم های این لیست – حتی برخی نزدیک به پایین – ارزش توصیه دارند. بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا همه فیلم های استیون اسپیلبرگ وجود دارد که از “بدترین” به بهترین رتبه بندی شده اند.

با مقاله بهترین فیلمهای اسپیلبرگ همراه بخش بازیگران و کارگردان ها باشید.

بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

1.فیلم مهاجمان صندوقچه گمشده

شاهکار هیجان-ریختن و لرزیدن اسپیلبرگ هم ادای احترامی به سریالهای کلاسیک فیلم است و هم چیزی کاملاً از لحظه اوایل دهه هشتاد آن است. این فیلمی از اکشن زیبایی تصور شده و دقیقاً اجرا شده است – هر صحنه شگفت آورتر ، آراسته و چشم نوازتر از صحنه آخر است.

فیلم باشگاه مشت زنی

با این حال ایندیانا جونز باستان شناس و مرد ماجراجویی (هریسون فورد) هرگز فقط یک شخصیت درون یک ماشین بزرگ و SFX نیست. این مجموعه ها به این دلیل کار می کنند که فیلم بسیار محکم در شخصیت ساخته شده است. ببینید که قهرمان ما و راهنمای دوگانه او چگونه در سکانس آغازین نفسگیر فیلم رفت و برگشت می کنند. یا تعاملات ایندی با ماریون (کارن آلن) در چاه روح ها ؛ یا شوخی عجیب و غریب او در طول صحنه باورنکردنی فیلم تعقیب کامیون صحرا با پیاده ها و رانندگان مختلف نازی درگیر است. جلوه ها و تکنیک آن خیره کننده است.

بیوگرافی رابرت داونی جونیور
بیشتر بخوانید

این ترکیبی کامل از تماشای فک انداختن و نوعی از لحظات فیلم سینمایی توسط بازیگران است که با کلاسیک های عصر طلایی-هالیوود روبرو هستند. و این همان قطعه ای از سرگرمی ناب و بریده شده است که هر کس در چند دهه گذشته تولید کرده است.

بهترین فیلمهای جانی دپ

2.فیلم آرواره

علی رغم شهرت وی در دهه 1980 به عنوان کارگردان (و تهیه کننده حامی مقدس) ماجراهای نوازشگرانه و دوستانه بچه ها ، اولین فیلم محبوب اسپیلبرگ همین اقتباس ترسناک و اغلب دلهره آور از داستان ترسناک کوسه پیتر بنچلی بود. از نظر تأثیرگذاری و به عنوان یک هدف آسان برای تقلید ، بی وقفه از آن تقلید شده است (فکر کنید چند بار از موسیقی تم ویولامز با ترفندهای ساده و غیر قابل انکار شوم به عنوان خط منگنه استفاده شده است) ، و متهم شد که همه چیز از یک تصویر B ساختگی به کاتالیزوری برای صنعت وسواس خط پایین و پرفروش که امروز با آن سر و کار داریم. بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

بهترین فیلمهای تارانتینو

با این وجود این فیلم بعد از این همه سال قدرت خود را از دست نداده است ، بخشی از آن به دلیل بی رحمی آن: در دست اسپیلبرگ ، کوسه نه تنها به یک هیولای بزرگ فیلم تبدیل می شود ، بلکه به یک واقعیت وجودی تبدیل می شود – قربانیان خود را با کمترین توجه به اینکه آنها هستند. این کیفیت بدون دردسر و هر کاری که با استفاده از تقریباً ریاضی ترس ایجاد شده است ، حتی پس از چندین بار مشاهده ، ما را غرق و شوکه می کند. این یک ترفند جادویی مانند تعداد بسیار کمی از دیگران در تاریخ فیلم است.

3.فیلم فهرست شیندلر

چه چیز دیگری در مورد بهترین فیلمهای اسپیلبرگ و یکی از معدود تلاشهای واقعی هالیوود برای مقابله با هولوکاست باقی مانده است؟ مطمئناً این یک کار تفرقه آور است – اما همچنین یک جنبش آزاردهنده ، ظاهراً حکایت از زنده ماندن در مورد هزار یهودی یهودی دارد که با تلاش صنعتگر آلمانی اسکار شیندلر (لیام نیسون) نجات یافتند. اما نمی تواند ارواح کسانی را که زنده نمانده اند بلرزاند و همچنان سرنوشت آنها را به ما نشان می دهد.

فیلمهای رابرت پتینسون
بیشتر بخوانید

نگاه اجمالی اجمالی آشویتس ، البته به انحلال محله یهودی نشین کراکوف ، غیر قابل تحمل ترین سکانس هایی است که اسپیلبرگ برای فیلمبرداری از آن استفاده کرده است. و غیر از چند امتیاز به سبک شناسی (آن کت قرمز) ، کارگردان احساسات معمول زیبایی شناسی درام تاریخی معمول خود را تعدیل کرد ، سیاه و سفید تیراندازی کرد و آگاهانه برخی از تکنیک های سینمایی عزیز خود را کنار گذاشت. این یک کار جدی و بسیار عمیقاً انسانی است. بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

بهترین فیلمهای دیوید لینچ

4.فیلم اگه میتونی منو بگیر

با فرانک آبگناله افسر افسانه ای (لئوناردو دی کاپریو) و مامور اف بی آی (تام هنکس) دیدار کنید که سرانجام وی را به دادگاه کشاند. بله ، این یک داستان دیگر از بی گناهی از دست رفته و خانواده های متلاشی شده است ، با بازی دو تن از بزرگترین بازیگران جهان – اما از لحاظ سبک فوق العاده پیچیده ای است و علی رغم اینکه مورد توجه قرار گرفته است ، همچنان یک گوهر بسیار کم ارزش و بسیار خرابکارانه در درون کارگردان کارگردان است. موارد تکراری فرانک مانند سفری در فرهنگ و رفاه آمریکایی در اواسط قرن – از موقعیت خود به عنوان خلبان ، پزشک و وکیل ، تا وضعیت جیمز بوندیان – به نظر می رسد و فیلمساز با شکوه و قدرت از این سبک ها تقلید می کند.

و درست زمانی که همه چیز احساس خشنودی شامپاین باعث می شود که چیزهای زیادی به نفع خود باشد ، او آن را با شعرهای دستی و شور صحنه های تام هنکس جبران می کند. این یک گفتگوی جذاب بین دو شخصیت ، دو حالت زندگی و دو اسپیلبرگ است – متخصص پاپ و هنرمند جدی. بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

5.فیلم ای تی بیگانه

این آخرین داستان بیگانه برای پسران و یکی از محبوب ترین فیلم های کارگردان است و به راحتی می توان فهمید چرا: علی رغم تعداد زیادی صحنه فراموش نشدنی ، تصاویر برجسته (آن دوچرخه سواری مهتاب!) ، امتیاز بلافاصله قابل تشخیص جان ویلیامز و یک میزبان از عملکردهای فوق العاده بازیگران کودک ، آنچه باعث می شود این فیلم دهه ها پس از رسیدن به جاودانگی پاپ-فرهنگی طنین انداز شود ، تصویر صادقانه پیوند از طریق تنهایی متقابل است.

این موجود ترسیده و گردن بلند و این پسر جوان شکننده که روی زمین مانده است ، یکدیگر را پیدا می کنند و به معنای واقعی کلمه (نه ، به معنای واقعی کلمه) ذهن را به هم می زنند. بنابراین بسیاری از ما در دوران کودکی عاشق آن شدیم. این واقعیت که هنوز هم به زیبایی جلوی آن را می گیرد شاهدی بر سرمایه گذاری اسپیلبرگ در زمینه ایجاد حومه خارق العاده خارق العاده و تبدیل شدن به یک مکان شگفت انگیز بی پایان است. و اگر بگویید که هنوز وقتی آغوش خداحافظی اوج گیری را تماشا می کنید گریه نمی کنید ، دروغ می گویید. بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

نقد فیلم فهرست شیندلر ( Schindler's List ) [ نقد اختصاصی ]
بیشتر بخوانید

6.فیلم گزارش اقلیت

مشارکت کارگردان به Le Cinema du Philip K. دیک تصور می کند تام کروز را به عنوان یک پلیس آینده ای که متخصص در تحقیق در مورد “پیش از جنایات” است، تصور می کند – دانستن زمانی که کسی قصد دارد به قتل برسد، و سپس آنها را قبل از انجام این کار دستگیر می کند. (بیایید آن را برای فناوری بگذاریم … و روانشناسان روان شناسان که در استخر آویزان هستند!) هنگامی که خود را متهم به یک چنین جنایاتی پیش بینی شده، با این حال، قهرمان ما در حال اجرا است، و فیلم از یک قطعه ژانر تنها تبدیل می شود یک پرتره پر زرق و برق از یک جامعه که موزه های خود را از دست داده است. در قلب، مانند بسیاری از کارهای اسپیلبرگ، این یک داستان از پدران و پسران است – هر دو در سطح فردی و در سطح اجتماعی. و هر چند که این فیلم قبل از 11 سپتامبر تولید شده بود، توانایی فیلمساز برای کانال سازی پارانویا Zeitgeist و فرهنگ نظارت بر رو به رشد، کاملا بی نظیر است. بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

7.فیلم امپراتوری خورشید

انطباق حماسه Spielberg از J.G. خاطرات جنگ جهانی دوم Ballard تقریبا به اندازه کافی عشق نرسید، اما شهرت آن به طور پیوسته (و به طور قانونی) در طول سال ها رشد کرده است. همانطور که جیم گراهام، یک پسر که زندگی پر زرق و برق خود را با پدر و مادر خود را در شانگهای در شانگهای افزایش یافته است زمانی که ژاپن حمله می کند، یک رول بسیار جوان مسیحی قطعات مساوی با جذابیت تازه و امتیاز Snooty؛ او یک شخصیت برتر اسپیهلبرگ اسپیلبرگ است. این یک پرتره استخوانی از توهمات خراب شده است، نشان می دهد که چگونه تعجب جوانان به تروریسم و فلج تبدیل می شود. جان Malkovich، به عنوان مزدور آمریکایی و اپورتونیست آمریکایی که دوست جیم را دوست دارد، و پس از آن نمی تواند به انتظارات پسر زندگی کند، جان ملوویچ یکی از بهترین عملکرد خود را می دهد. بهترین فیلمهای اسپیلبرگ

8.فیلم پست

علیرغم تحسین و تحقق فیلم هایی مانند لینکلن و پل جاسوسی، برخی از آنها شروع به فروپاشی اسپیلبرگ کردند
تبدیل شدن به یک فیلمساز تاریخی پر زرق و برق – یک ارائه دهنده تصاویر Prestige گرد و خاکی
با کمی از خط کار قبلی خود را. آنها اشتباه بودند، اما هنوز هم. یکی از
چیزهایی که پست را می سازد
ویژه این واقعیت است که Spielberg این درام تاریخی را می کشد – در مورد
تلاش های واشنگتن پست برای انتشار مقالات پنتاگون حتی به عنوان نیکسون
کاخ سفید تهدید جدی بود – مانند یک هیجان عملی. بله، اینها
مردم به جای سلاح های واقعی، ماشین های تایپ و کپی را دارند. اما Spielberg
به ارمغان می آورد فوری قابل توجه و انرژی به مواد، ایجاد صبر
و تکان دادن و دقیق روزنامه نگاری به نظر می رسد به طور مثبت قهرمانانه است. چشم انداز او
شگفتی با ماشین آلات و فرآیندهای این جهان عفونی است.

نقد فیلم آرواره ها
بیشتر بخوانید

9.فیلم لینکلن

در بعضی اوقات، این پرتره از رئیس جمهور شانزدهم کشور ما (دانیل روز لوئیس) به عنوان او تلاش می کند تا اصلاحیه 13 را در روزهای جنگ داخلی به دست آورد، مانند کمترین اسپیلبرگ-یان فیلم های کارگردان، احساس می کند. مطمئنا، دگرگونی آن، تمرکز تکمیلی آن بر روند، و انقباض آن از گفت و گو، از حوادث حماسه فیلم های تاریخی دیگر او گریه می کند. اما یک کلاس کارشناسی ارشد در اینجا وجود دارد. نگاهی به استفاده از فضا – چگونه او کاخ سفید را به عنوان یک عمارت روحانی به تصویر کشیده شده توسط تصاویری از جنگ و برده داری، به آرامی با نور به نظر می رسد، زیرا لینکلن به هدفش نزدیک تر می شود. نگاهی به کنتراست در شخصیت پاتوس، به طور کامل توسط روز لوئیس دستگیر شده است: رهبر Armuncular، Chatty که همچنین اتفاق می افتد به عنوان یک بی رحمانه، محاسبه تمرین کننده RealPolitik. به نحوی که آبه صادقانه، نیمه راه تبدیل شدن به اسطوره، باید از عظمت دفتر خود استفاده کنید و موقعیت خود را برای رسیدن به یک سری از مصالحه های دنیوی برای دستیابی به اهداف تاریخی استفاده کنید. این یکی از فیلم های فریبنده ترین اسپیلبرگ است و فیلم نادر که به طور موثر تاریخ را در کار نشان می دهد.

10.فیلم پارک ژوراسیک

ایمن است که بگوییم 1993 سال خوبی برای اسپیلبرگ بود: نه تنها او یکی از فیلم های وحشیانه ای را که در مورد هولوکاست بود، از هالیوود بیرون آمد (یک شاهکار که او را به اسکار برد)، بلکه یکی از او را نیز ساخته است بزرگترین بازدید از طریق تطبیق رمان مایکل کریکتون در مورد یک پارک تم که توسط دایناسورهای واقعی پر شده است. این یک سواری وحشی است، اما فراموش نکنید که Spielberg شروع به شروع خود را در فیلم های ترسناک، و پارک ژوراسیک یک فیلم هیولا واقعی است – این واقعیت است که این حیوانات شکارچی اجرا شده است با چنین جلوه های ویژه ای به صورت واقعی ارائه شده است این خیلی وحشتناک تر است.

مقاله بهترین فیلمهای اسپیلبرگ به پایان رسید با بامدادی ها همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»