نقد و بررسی بازی Hood: Outlaws & Legends :
همانطور که محل بازی پیش می رود ، غلبه بر بازی Hood: Outlaws & Legends واقعا سخت است. یک بازی سرقت فانتزی رابین هود که در آن شما و گروهی از افراد غیرقانونی از قلعه های بسیار محافظت شده ثروتمندان سرقت می کنید و آن را به فقرا می دهید؟ من و همه دوستانم را امضا کنید! اما در جایی که این جهان نفس گیر قاتلان و شوالیه لحظات شگفت انگیزی را ارائه می دهد ، متأسفانه ،
به نظر می رسد که برای پاداش دادن به حملات وحشیانه سرسختانه به دلیل مخفی کاری حیله گر طراحی شده است و محتوای تقریباً کافی برای حفظ علاقه شیادان حریص که قصد جلب رضایت او را دارد ، ندارد.
ایده اصلی این است که شما و سه سارق دیگر برای دزدیدن غنایم از قدرتهای فوق العاده ناتوان-در یک فرآیند سه مرحله ای-کار می کنید: ابتدا کلید یک طاق را می دزدید ، سپس به طاق مذکور می روید و سرانجام با کالا ها. با توجه به این که مدافعان تحت کنترل هوش مصنوعی دسته ای از بازیهای زیبا هستند ،
باید آسان باشد … با این تفاوت که یک گروه رقیب چهار نفره نقشه یکسانی را اشغال کرده اند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا در برنامه های شما آچارها را پرتاب کنند تا بتوانند ابتدا غارت را به دست آورند. به بنابراین هود همه چیز در مورد مخفی کاری و همکاری است … و هنگامی که این امر ناگزیر شکست می خورد ، به طرز دیوانه واری NPC ها و بازیکنان رقیب را به قتل می رسانند تا زمانی که یک تیم با گنجینه کنار می رود.
بازی Hood: Outlaws & Legends
هر یک از چهار شخصیت یک تیم دارای نقش و مجموعه ای از توانایی های متمایز هستند که می توانند در شرایط مناسب ارزشمند باشند (هرچند می توانید از ترکیب تیمی که دوست دارید استفاده کنید). به عنوان مثال ، Robin the Ranger یک کلاس تیرانداز است که می تواند بی صدا دشمنان را از راه دور بکشد و از طریق تیرهای طنابی که دیگران می توانند از آنها بالا بروند ، مسیرهای جدیدی را روی نقشه باز کند.
در نقطه مقابل طیف جان نزاع کننده قرار دارد ، یک مخزن غوغا که می تواند از بازوهای چوبی چوبی خود برای بازکردن دروازه ها برای متحدانش استفاده کند و قادر است صندوق گنج را سریعتر از هر کلاس دیگری حمل کند.
بسته به اینکه در چه مرحله ای از مسابقه هستید ، تعادل کمی مبهم به نظر می رسد
هر شخصیت همچنین مواد مصرفی خاص خود را دارد ، مانند چشمک زدن چشمک زن یا نارنجک های گاز کشنده ، و همچنین توانایی های خاصی که می توان هر چند دقیقه یک بار از آنها استفاده کرد. ماریان شکارچی متمرکز بر مخفی کاری این توانایی را دارد که برای چند ثانیه نامرئی شود ،
در حالی که Tooke The Mystic متمرکز بر پشتیبانی می تواند متحدان خود را شفا دهد و دشمنان نزدیک را مشخص کند. هر کلاس احساس متمایز و منحصر به فرد می کند ، اگرچه تعادل بسته به مرحله ای از مسابقه کمی مبهم است. برای مثال ، ماریان ، در حالی که بدون شک بهترین کلاس مخفی کاری است ، به ویژه در آخرین بازی غالب ، چندان رقابتی نیست. هر سرقت که در آن مبارزه علنی اجتناب ناپذیر می شود.
و در آن یکی از مسائل اصلی هود نهفته است: پنهان کاری به اندازه کافی پاداش ندارد و پذیرش نبرد آشکار به اندازه کافی مجازات نمی شود. به ناچار ، این بدان معناست که به محض ملاقات تیم های دشمن با یکدیگر ،
تقلب جای خود را به درگیری همه جانبه خیابانی می دهد. هرچقدر هم که طاقت بیاورید ، تقریباً هر مسابقه ای که من انجام داده ام با یک بازی خارج از کشمکش به پایان رسیده است که در آن تیم های حریف برای کنترل یک وینچ مبارزه می کنند که باید برای جبران غنیمت تلاش کنند. این مرحله می تواند بیش از 10 دقیقه در جنگ بن بست به طول انجامد ،
جایی که تیم ها بی پروا یکدیگر را می کشند در حالی که NPC های کند و احمق در حال پیچ و خم هستند و به هر کسی که نزدیک شود ضربه می زند. این را با سرقت کلید و شکستن در طاق مقایسه کنید ، که فقط چند دقیقه طول می کشد و می تواند در حالت مخفی کاری به طور کامل انجام شود – کمی مبهم است.
من را اشتباه نگیرید: نبردهای وحشیانه و بی پروا می تواند بسیار سرگرم کننده باشد ، اما با بی اهمیت جلوه دادن پنهانکاری بخشی از فانتزی رابین هود را نیز در هم می شکند. در یک نمونه ، من و دوستانم تصمیم گرفتیم تا با احتیاط به باد بپردازیم و با گروه کاملی از تانک های سنگین جان نزاع زن بدویم. ما حتی آرزوی مخفی کاری نداشتیم و آشکارا به هر دشمنی که در چشم بود حمله کردیم ، و با این وجود توانستیم کلید را بدزدیم ،
وارد طاق شویم و قبل از اینکه تیم حریف بداند چه چیزی به آنها ضربه زده است ، با گنج پیش برویم. وقتی نوبت به مرحله فرار سنگین جنگی رسید ، جان اسکاد ما (جان کانری ، کیم جان اون ، جان کلود ون دام و جان مردگان) به راحتی حریفان متعادل ساده لوحانه ما را به خاطر گناه مهلک بازی مطابق هدف تحت تأثیر قرار داد. این فقط اشتباه بود!
بازی Hood: Outlaws & Legends
اگر تیم دیگر تصمیم بگیرد که لیروی جنکینز کامل بازی کند ، تقریباً همیشه تیم شما را به نبرد می کشاند
حتی بدتر از این که در صورت عدم انجام این کار پاداش نداده اید ، این است که اغلب در این زمینه انتخابی ندارید. اگر تیمی که در مقابل آن بازی می کنید تصمیم بگیرد که لیروی جنکینز کامل بازی کند ، تقریباً همیشه تیم شما را نیز به نبرد می کشاند: منطقه محاصره می شود و تمام دروازه های منطقه را می بندد ،
و نگهبانان تکثیر می شوند و شروع به دویدن در سراسر نقشه می کنند. حمله به هر چیزی که اتفاق بیفتد در واقع ، تیم من حتی استراتژی فوق العاده وحشیانه ای را به کار گرفت که عمداً گرفتار شده و تعقیب کنندگان ما را مستقیماً به تیم دشمن هدایت می کند و آنها را در نبردی طولانی مدت گرفتار می کند که احتمالاً آنها را برای مدتی مشغول خواهد کرد.
انتخاب رها کردن مخفی کاری یک چیز است ، اما وقتی تیم دشمن این تصمیم را برای شما می گیرد (چه به طور تصادفی و چه عمدی) واقعاً بسیار وحشتناک به نظر می رسد.
یکی دیگر از جنبه های ناامید کننده نحوه پاداش دادن هود به بازیکنانش (یا بهتر بگوییم چگونه اینطور نیست) این است که تیم برنده زمانی اعلام می شود که یک طرف با موفقیت سینه را بیرون می آورد ، که اغلب احساس می شود خودسرانه است. به عنوان مثال ، یک تیم می تواند کلید را بدزدد ، طاق را باز کند ، سینه را به نقطه استخراج برساند و وینچ 90 درصد راه را بالا ببرد ، فقط برای تیم مقابل آنها را بکشد و 10 درصد نهایی را تمام کند و اعلام شود برنده.
در واقع این یک استراتژی کاملاً معتبر است که به تیم مقابل اجازه دهید همه کارها را انجام دهند و به سادگی گنج را از زیر بینی خود بیرون بیاورند – و احتمال بروز چنین ناراحتی مطمئناً به تنش می افزاید – اما نه وقتی تعادل به شیوه ای که متعادل است انجام شود. همین الان. این امر به ویژه دردناک است هنگامی که تیم شما از راه خود خارج می شود تا دانش آموزان نهایی سایه باشد و با مهارت و دقت سرقت را اجرا می کند ، اما در مقابل یک گروه جانز گنگ بزرگ شکست می خورد.
بازی Hood: Outlaws & Legends
اجرای یک دزدی با مهارت و دقت بسیار دردناک است ، اما تنها در مقابل یک گروه جانز خنگ بزرگ شکست می خوریم
فراتر از عدم تعادل آشکار سندباکس ، ورود به نبرد باز این واقعیت را نیز برجسته می کند که اکثر اوقات NPC های دشمن کاملاً ترسناک نیستند. نگهبانان آسیاب به راحتی اعزام می شوند و فقط برای کاهش سرعت شما مفید هستند ، و دشمنان تهدید کننده تر مانند کلانترها و نگهبانان که در یک ضربه می کشند و نمی توانند خود کشته شوند آنقدر کند و گنگ هستند که شما به معنای واقعی کلمه می توانید حلقه های رقص در اطراف آنها شاید اگر دشمنان کشنده تر بودند ،
هنگامی که زنگ هشدار به صدا در می آمد ، ترسناک تر می شدند ، یا اگر بازپرداخت بازیکنان طولانی تر (یا حتی محدود) بود ، پنهان کاری و احتیاط فضیلتی خواهد بود که باید دنبال کرد. در عوض ، هود به بی احتیاطی پاداش می دهد و کسانی را که سعی می کنند درست بازی کنند مجازات می کند ، و برای ما که به خفا و خیال یک سرقت خوب عمل می کنیم بسیار ناامید کننده است.
چیزی که متای مسلط به جنگ را بسیار ناامیدکننده تر می کند این است که مخفی کاری در هود واقعاً واقعاً خوب انجام شده و بسیار رضایت بخش است. دزدکی حرکت کردن و همکاری با هم برای بیرون آوردن سه نفره از نگهبانان به طور همزمان باعث می شود که من احساس بد اخلاقی کنم ،
و سرقت کلید از زیر بینی نگهبانان با یک بمب دودی مناسب ، بسیار رضایت بخش است. انیمیشن های ترور و جلوه های صوتی همراه با ASMR یک عاشق مخفی کاری است که باعث شد من بخواهم از شیوه حمله مستقیم ارزشمندی که هود حتی به ضرر من تشویق می کند ، اجتناب کنم.
البته ، من و تیمم در روند کشف این مسائل تعادل بسیار سرگرم شدیم ، بنابراین آنها چیزی نیستند که من را به تنهایی از بازی دور کند. هر یک از پنج نقشه منحصر به فرد و زیبا طراحی شده اند ، از باتلاقی وسیع و تاریک تا گورستانی تاریک و کلاستروفوبیک. یادگیری مناطق و ردیابی مکان های کلیدی و طاق به طور تصادفی در ابتدای هر مسابقه هیجان انگیز است ،
به ویژه هنگامی که چشمان شما در جستجوی گروه رقیب به عقب و جلو می روند که می دانید دور از دسترس نیست. علامت گذاری به دشمنان ، هماهنگ کردن طرح حمله در چت بازی و همکاری مشترک به عنوان یک واحد ،
یک انفجار مطلق است. و وقتی تمام جهنم از بین می رود وقتی تیم شما توسط نگهبانان گرفتار می شود یا توسط بازیکنان رقیب در کمین قرار می گیرد ، سرعت آهسته روش به شما این امکان را می دهد تا یک چکش را روی سر کسی بکشید تا بتواند یک تیر را از سر شما عبور دهد.
علامت گذاری به دشمنان ، هماهنگ کردن طرح حمله در چت بازی و همکاری مشترک به عنوان یک واحد ، یک انفجار مطلق است
با این حال ، بزرگترین مشکل هود این است که بعد از چند ساعت با مجموعه کوچک نقشه ها و شخصیت های قابل پخش آشنا می شوید. هنگامی که این کار را انجام دادید ، کار دیگری نمی توان انجام داد ،
به جز تکرار مکرر دزدی ها. هیچ نوع مبارزات انتخاباتی یا داستانی وجود ندارد – در واقع ، تنها طعم داستانی که به دست می آورید در قالب مجموعه هایی است که با بردن مسابقات و کشتن بی صدا NPC ها به شما جایزه می دهد و به شما این امکان را می دهد که داستانهای جهان را بخوانید.
بازی Hood: Outlaws & Legends
تنها کاری که می توانید به غیر از حالت استاندارد 4v4 Heist انجام دهید ، حالت آموزش بازی است که به سادگی تیم بازیکنان دشمن را حذف می کند تا تیم شما بتواند مهارت های شما را تقویت کند. آموزش نه تنها با توجه به فقدان متغیر PvP حتی بیشتر تکرار می شود ، بلکه پاداش نیز ندارد زیرا XP و طلا زیادی برای بازی کردن به شما داده نمی شود. نقشه راه محتوای یکساله قبلاً فاش شده است که شامل حالت بازی جدید و شخصیت جدید است ، اما بدون تزریق نقشه های جدید ، مطمئن نیستم که مشکل را حل کند.
نکته ای که من واقعاً از آن قدردانی می کنم این است که هود چت بازی را به طور پیش فرض روشن می کند ، حتی برای کسانی که در حال حاضر در چت مهمانی هستند ،
به این معنی که تیم های همساز می توانند خیلی راحت با هم تیمی های خود که به طور تصادفی تعیین شده اند بشنوند و ارتباط برقرار کنند.
این نوع چت غربی غربی از اوایل بازی Halo زیاد دیده نشده است و چیزی است که همیشه من را در مورد بازی های چند نفره اذیت می کند که ظاهراً انتظار می رود شما با خدمه خود بیایید یا از دست کسانی که دوستان بیشتری دارند شکست بخورید. از تو. حتی بهتر ،
شما می توانید صحبت های تیم دشمن را در نزدیکی آنها یا قبل از شروع مسابقه بشنوید ، که می تواند منجر به برخی تعاملات سرگرم کننده و صحبت های زباله شود. البته ، اگر خجالتی هستید یا افرادی که زیاد حرف می زنند ناراحت می شوند ، می توانید این مورد را خاموش کنید ، اما من شما را تشویق می کنم که اجتماعی باشید!
وقتی دزدی نمی کنید یا با نگهبانان مبارزه نمی کنید ، وقت خود را در مخفیگاه می گذرانید ، فضایی اجتماعی که در آن می توانید اقلام آرایشی مانند پوست اسلحه و لباس های جدید را باز کنید ، مطالب قدیمی را بخوانید ،
و قفل شخصیت های خود را باز کرده و تغییر دهید. نحوه بازی آنها را تغییر دهید مزایا با تراز کردن هر یک از شخصیت ها باز می شوند و تنظیمات جزئی هستند مانند تبدیل نارنجک گازی Tooke the Mystic به نارنجک شفابخش یا دادن تیرهای کشنده تر به رابین رنجر. آنها در بیشتر موارد تغییر دهنده بازی های عظیم نیستند ،
اما کمی تنوع را به یک جعبه ماسه ای که به شدت به آن نیاز دارد اضافه کنید. از طرف دیگر ، ارتقاء مخفیگاه با جمع آوری طلا انجام می شود و فقط به شما امکان دسترسی به لباس های جدید و لباس های سلاح را می دهد. به طرز عجیبی ، مخفیگاه با گذشت زمان هنگامی که به نظر می رسد ارتقا نمی یابد ، که بسیار ناامید کننده است.
حکم
بازی Hood: Outlaws & Legends یک بازی مخفی کاری با فرض جالب PvPvE است که منجر به برخی از لحظات هیجان انگیز هرج و مرج می شود وقتی سرقت برنامه ریزی شده شما به هم ریخته است. با این حال ، نقص آن این است که تعادل آن به هک و کاهش در مخفی کاری و برنامه ریزی پاداش می دهد. حتی اگر این را بپذیرید ، نقشه های کافی برای حفظ حالت واحد برای بیش از چند ساعت قبل از تکرار همه چیز وجود ندارد.
بازی Hood: Outlaws & Legends
پایان مقاله نقد و بررسی بازی Hood: Outlaws & Legends
مجله نگاه
بیشتر بخوانید:
نقد فیلم Plan B | فیلم بالا رو نگاه نکن | بازیگران | تاریخ پخش | داستان فیلم بالا رو نگاه نکن | فیلم لیلی با من است | نقد و بررسی بازی Battlefield 1 | فیلم قاصد | معرفی و توضیح کامل ژانرهای انیمه | انواع مبلمان اداری | بهترین فیلم های کاپولا | اصطلاح کانن در موسیقی | ادبیات طنز چیست ؟ نحوه استفاده از طنز در ادبیات | به علاوه نکاتی درباره طنز در نوشتن |