صفحه اصلی > ورزش و بازی : بررسی بازی Super Mario Bros Wonder
ads

بررسی بازی Super Mario Bros Wonder

بازی Super Mario Bros Wonder

یکی دیگر از بازی های مورد انتظار، متاسفانه فقط برای یک پلتفرم، نسخه جدید بازی Super Mario Bros Wonder است. در ادامه نگاهی به بازی Super Mario Bros Wonder خواهیم داشت. معجزه و اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر شده است.

در دنیای امروز، هر پلتفرمی که وجود دارد، فقط بازی های خوب دارد و بازی Super Mario Bros Wonder می تواند بهترین بازیکنان و حریفان را به دست آورد. برادران سوپر ماریو Wonder به همان سبک قدیمی و به همان سبکی که شرکت توسعه تصمیم گرفت سطوح جدیدی را به بازیکنان خود معرفی کند صادقانه رشد کرد. در زیر، نگاهی به آخرین نسخه های منتشر شده برای این بازی خواهیم انداخت. بامدادی ها را دنبال کنید.

بازی Super Mario Bros Wonder

بازی Super Mario Bros Wonder در رویداد اخیر نینتندو به طور رسمی معرفی شد، جایی که برای اولین بار به ویژگی های اصلی و زمینه های اصلی بازی اشاره شد. در اواسط این ارائه به روند ساخت بازی اشاره شد اما باید بدانید که این بازی متفاوت ساخته شده بود اما ریشه های قبلی خود را فراموش نکرد و تصمیم گرفت با صداقت کامل شما را با یک بازی جدید آشنا کند. . . . استودیوی Nintendo of America Inc تولید و عرضه این بازی را بر عهده داشته است.اگر می خواهید در مورد این بازی بیشتر بدانید با ما همراه باشید. برای بررسی به سراغ بازی Super Mario Bros Wonder خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی انیمیشن The Monkey King

بررسی بازی Super Mario Bros. Wonder

قبل از شروع بازی Super Mario Bros Wonder جای تعجب نیست که بدانید نینتندو با کلی کار و حضور رقیب جدید خود به نام Project Q به سراغ ساخت این بازی رفت. استفاده از ساختار قدیمی در قالب یک بازی جدید کار سختی برای Nintendo of America Inc است. نه تنها باید روی روند بازی تمرکز کرد، بلکه به بازی نیز توجه کرد. همانطور که می دانید این بازی قبلاً یک محصول محبوب برای ماشین های بازی ویدیویی بود و اگر نمی توانست بازیکنان مسن را جذب کند بی فایده بود. این مسیر باعث شد Nintendo of America Inc. با مشکلات و چالش های فراوانی مواجه است.

نقد و بررسی بازی Crusader Kings 3
بیشتر بخوانید

درباره گیم پلی بازی Super Mario Bros Wonder با کمال تعجب، همانطور که انتظار می رود، چالش های جدیدی با ما روبرو خواهد شد. چالش هایی که برای بازی اقتباس شده اند بهتر از قبل هستند و در این صورت می توانید مدت زمان بیشتری نسبت به نسخه اصلی بازی کنید. همانطور که گفتیم بازی Super Mario Bros Wonder با الهام از بازی های قدیمی می تواند انقلابی جدید در صنعت بازی های جدید باشد. بر اساس اطلاعات به دست آمده در طول بازی، با شخصیت های جدیدی روبرو خواهیم شد.

بازی Super Mario Bros Wonder

همانطور که گفته شد، شخصیت های Super Mario Bros. Wonder بیشتر از نسخه اصلی است و این به معنای یک بازی و داستان گسترده تر از قبل است. اگر نینتندو نتواند ایده های شخصیتی جدیدی در این بخش ارائه دهد، مطمئناً با نارضایتی بازیکنان روبرو خواهد شد. اما اگر طراحی بتواند این قسمت را به خوبی پیاده کند، قطعا بازخوردهای مثبت زیادی را از سراسر دنیا برای بازی شاهد خواهیم بود. این مشکل نه تنها سود خوبی را برای سازنده به ارمغان می آورد، بلکه می تواند تأثیر مثبتی بر فروش کنسول نینتندو نیز داشته باشد.

نقد فیلم تفریق | رابطه ای ضربدری

سبک بازی Super Mario Bros. Wonder به خودی خود چیز جدیدی نیست زیرا همانطور که می دانید سبک و سبک بازی از نسخه های قبلی حذف شده است. این به این معنی نیست که شما یک تکرار یا بازسازی را تجربه خواهید کرد، بلکه معنای این جمله حالت بازی 2.5 بعدی بود. سبک جذاب و گیم پلی خوب می تواند شما را برای مدت طولانی سرگرم کند و چالش های مناسبی را در اختیار شما قرار دهد که نباید نادیده گرفته شوند.

بازی Super Mario Bros Wonder در پایان توضیحاتی در مورد سبک و سبک بازی. در کمال تعجب باید بدانید که طراحی بازی نیز در وضعیت خوبی قرار دارد. گرافیک جالب و صداگذاری جالب می تواند شما را با یک بازی مهیج جدید آشنا کند که باعث می شود از چالشی که نینتندو مدت ها برای شما در نظر گرفته لذت ببرید.

تاریخ انتشار بازی Super Mario Bros. Wonder

زمان مورد انتظار انتشار بازی 28 مهر 1402 است، سازنده و سازنده این اطلاعات را در رویداد اخیر نینتندو اعلام کردند. انتظار نمی رود زمان انتشار بازی به تاخیر بیفتد زیرا اکثر مراحل ساخت آن به پایان رسیده است و اولین برنامه برای انتشار جهانی آن تدوین خواهد شد.

نقد و بررسی بازی IXION | نجات بشریت
بیشتر بخوانید

پلتفرم های بازی Super Mario Bros. Wonder

متأسفانه این بازی در انحصار کنسول نینتندو سوییچ است که به این معنی است که بسیاری از بازیکنان قادر به تجربه آن نخواهند بود. البته انتظار می رود که شرکت های معتبر بازی سازی در آینده این محصول را برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Super Mario Bros Wonder

همانطور که گفته شد این بازی برای نینتندو منتشر خواهد شد و جزئیات بیشتری در این قسمت وجود نخواهد داشت.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Super Mario Bros Wonder هیپ به پایان رسیده است و همانطور که می بینید اطلاعات خوبی در مورد این بازی محبوب و قدیمی وجود دارد. انتظار می رود این بازی بتواند امتیازات خوبی از بازیکنان بگیرد زیرا باید میزبان بازیکنان زیادی باشد. چه فکری در این باره دارید؟ آیا این بازی با محدودیت هایی که روی پلتفرم ها دارد همچنان می تواند بازیکنان جهانی را جذب کند یا خیر؟ شما عزیزان می توانید نظر خود را در مورد این موضوع و بازی بیان کنید که بدون شک کیفیت مقاله را تحت تاثیر قرار می دهد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + شانزده =