امروز برابر است با :28 مهر 1400
بازی Dreams

نقد و بررسی بازی Dreams

نقد و بررسی بازی Dreams :

رویاها چیست؟ خوب ، این گلدان های رنگ ، یک توپ خاک رس ، یک مجموعه بازی ، یک استودیوی موسیقی ، یک کلاس خلاق ، یک برنامه انیمیشن ، یک شبکه اجتماعی است ، اولین قدم شما در توسعه بازی. و بسیار مهم ، اغلب باورنکردنی است.

پیگیری Media Molecule تا سری LittleBigPlanet از شیوه بازی ، ایجاد و اشتراک گذاری ثابت آن پیروی می کند ، اما آن را به سطح کاملاً جدیدی می رساند. هر راهی را که انتخاب کنید انتخاب کنید ، گم شدن در آن به آسانی انجام می شود زیرا در هر گوشه انفجارهای جدیدی از شادی کشف می شود. مانند یک کیسه خلاقانه ته مری پاپینسسک ،

هرگز نمی دانید در هنگام راه اندازی رویاها به چه بازی می پردازید یا چه انگیزه ای در شما ایجاد می شود تا خود را مجسمه سازی ، رنگ آمیزی یا مهندسی کنید. این یک مفهوم بسیار جاه طلبانه است و به طرز جادویی زنده شده است.

هنگام شروع رویاها برای اولین بار ، از این که نمی دانید از کجا شروع کنید ، بخشیده می شوید. پس از مجموعه ای کوتاه از آموزشهای اساسی و در عین حال مهم ، جذاب ترین و بدون شک بهترین مکان برای سرگرمی ، Art’s Dream است – حالت داستان دو تا سه ساعته که توسط Media Molecule در داخل خود Dreams ایجاد شده است.

شما هنر را دنبال می کنید ، یک نوازنده ضعیف که به تازگی پست خود را به عنوان نوازنده کنترباس در یک گروه موسیقی جاز کنار گذاشته است ، زیرا در سه حالت مجزا حرکت می کند: یک منطقه روستایی شبیه به افسانه ، یک جهان صنعتی مملو از بخار قطارها و سنگریزه های آغشته به نئون و جنگل دیجیتالی که فولاد جای چوب را در آن می گیرد و چراغ های LED مثل چشم جغدها از شاخه هایشان چشمک می زند.

بازی Dreams

بازی Dreams

سه گانه خطوط داستانی در هم تنیده می شوند تا داستانی شگفت آور مالیخولیایی و احساسی را بیان کنند و بسیار بالغ تر از بازی های قبلی Media Molecule است. این یک داستان زیبا است که از پرداختن به برخی موضوعات جدی نمی هراسد ، که در سراسر جهان با استفاده از عینک های بصری مانند Thornbeak مخوف ، یک کلاغ پر زغال و پر زغال که منبع کابوس های دوران کودکی هنر بود ، آشکار می شود.

این یک داستان زیبا است که از پرداختن به برخی موضوعات جدی نمی ترسد

برای مبارزه با شیاطین داخلی و خارجی ، طیف وسیعی از ژانرهای بازی را در طول مسیر اجرا خواهید کرد. همه چیز از ماجراجویی کلاسیک اشاره و کلیک تا پازل پازل ، تیراندازی دو چوبی و حتی پاشیدن جهنم وجود دارد. همه اینها در نیم ساعت پایانی روانگردان انفجاری به نتیجه می رسد که به نظر من هدیه دادن ابزارهای توسعهدهنده به Pink Floyd به Sayonara Wild Hearts به نظر من می رسد.

در کل با آهنگ همراه است ، با اعداد موسیقی پوچ و مضحک که داستان را مشخص می کند ، مانند برداشتن رپ ساحلی شرقی دهه 90 و یک قطعه جاز شگفت انگیز که هنوز احساس می کنم با بیس لاین آن را به طور مرتب زمزمه می کنم.

در حالی که هیچ وقت چالش زیادی ایجاد نمی کرد ، Art’s Dream یک کار خارق العاده را با ترکیب نبردهای قوی و پازل با یک طرح جذاب انجام می دهد. با این حال ، جالب ترین آنها استایل های متمایز و متنوع صوتی و تصویری آن است که به عنوان راهی عالی برای به نمایش گذاشتن آنچه در ابزارهای ایجاد Dreams امکان پذیر است ، عمل می کند.

بازگشت به مدرسه

هنگامی که برای اولین بار روی مجموعه ایجاد Dreams چشم می اندازید ، می تواند یک پیشنهاد نگران کننده و قاطع باشد. این بازی ای نیست که بتوانید در کور غواصی کنید. اما پس از تکمیل اولین مجموعه آموزشهای اولیه ، همه چیز منطقی به نظر می رسد. انبوهی از گلیف های رنگی که در بالای صفحه قرار دارند به زودی برای من معنی داشت و من واقعاً متوجه شدم که از آموزش ها لذت می برم نه اینکه آنها کارهای خسته کننده ای را انجام دهند ،

همانطور که اغلب در بازی های دیگر انجام می شود. نکته اصلی این است که حتی در حالی که به شما اصول اولیه را می آموزد ، رویاها شما را تشویق می کند که در هر مرحله خلاق باشید – از شما می خواهد که هنگام ساختن یک پل ساده یا نقاشی باغ ، دستورالعمل ها را دنبال نکنید ، بلکه به شما آموزش می دهد که مایل باشید چرخش خود شما بر روی آن

رویاها شما را تشویق می کند که در هر مرحله خلاق باشید

Media Molecule در آموزش اصول اولیه و در برخی موارد تکنیک های پیشرفته ، کار فوق العاده ای انجام داده است ، که پیچیده ترین مجموعه آموزشی مجموعه ای از کلاس های مستر است که توسط توسعه دهندگان هدایت می شود و شما را گام به گام در زمینه های تخصصی مربوطه راهنمایی می کنند. اینها عبارتند از: مجسمه سازی یک نیم تنه مرد ،

نقد و بررسی بازی Batman: Arkham City
بیشتر بخوانید

ایجاد صحنه های سبک ، مجسمه سازی و سطح ، و Remixing Dreamiverse Dash (یکی از بازیهای طراحی شده توسط مولکول رسانه). در حال حاضر فقط این چهار کلاس کارشناسی ارشد در دسترس است ، که شرم آور است زیرا من آنها را جذاب ترین درس ها دانستم ، چه در کنار ایجاد یا تماشای هنرمندان در محل کار.

یکی دیگر از زیر منوهای آموزشی مورد علاقه من فیلم های “چگونه ..” است. این موارد از خلاقیت های سطح مبتدی مانند ساختن پنجره تا تکنیک های پیشرفته تر مانند “چگونه می توان … یک توپ شلیک کننده” ساخت. خوشحالم ، اینها بسیار بیشتر از پسرعموهای Masterclass آنها هستند و اگر آنها قصد دارند در بخش بازی سازی Dreams فعالیت کنند ،

آنها را به ویژه توصیه می کنم. به طور کلی ، هنگام شروع رویاها هیچ کمبودی برای آموزش وجود ندارد ، زیرا اکثریت قریب به اتفاق آموزنده هستند و نیازی به حمایت از آنها ندارید ، و واقعاً به شما کمک می کند پاهای خود را در جایی که در ابتدا می تواند ترسناک باشد پیدا کنید.

حتی پس از جذب بسیاری از آموزشها ، کنترل رویاها در ابتدا می تواند غیرقابل تصور به نظر برسد. تا حدی این انتظار می رود: Dreams تلاش می کند کارهایی را انجام دهد که یک کنسول خانگی قبلاً انجام نداده است ، بنابراین طبیعتاً ورودی های دکمه ای دارد که ناآشنا هستند. مدتی تلاش کردم تا بفهمم کدام یک از سه روش مختلف کنترل رویاها برای من بهتر است.

به طور پیش فرض ، که شامل استفاده از کنترل های حرکتی DualShock 4 برای حرکت Imp من (نشانگر خنده دار و رنگارنگ شما) بر روی صفحه است ، پس از گذراندن وقت با هر کدام ، سلاح انتخابی من شد ، اما در حقیقت پیدا کردن ترکیب مناسب برایم دشوار بود. برای من.

بازی Dreams

بازی Dreams

در ابتدا حرکت Imp با کنترل های حرکتی دشوار به نظر می رسد در حالی که همزمان با چوب چپ به صورت سه بعدی حرکت می کنید و با راست به دور آن می چرخید. هنگام استفاده از DualShock 4 ، من به سرعت به برنامه کنترل عادت کردم ، اما هرگز احساس نکردم که هنگام تلاش برای ظرافت با یک قلم مو می توانم با کنترل های حرکتی آنطور که می خواهم دقیق باشم.

من اغلب خود را در حال رنگ آمیزی بر روی بوم خود می دیدم ، جایی که تنها کاری که می خواستم انجام دهم اضافه کردن یک جزئیات کوچک بود. خوشبختانه دکمه خنثیسازی واگرد در مواقع مشابه به دستیار شما می آید ، اما مجبور هستید ده ها بار برای درست کار کردن آن را تشدید کنید.

یکی از راه های بهبود این امر استفاده از کنترلرهای PlayStation Move است اگر شما یک جفت دراز کشیده اید. اینها به شما این امکان را می دهد که در کارهای خود بسیار عمدی عمل کنید ، اما به نوبه خود با طرح کنترل دشوار خود همراه باشید که هرگز کاملاً با من کلیک نکرد. سومین و آخرین گزینه یک افزودنی جدید از دسترسی اولیه است و به معنای استفاده از DualShock اما با حذف کنترل های حرکتی است ،

جایی که Imp شما با استفاده از چوب چپ منتقل می شود. این اجازه می دهد تا جزئیات کوچک آسان تر شوند و خطوط مستقیم با سهولت بیشتری ایجاد شوند ، اما در مجموع احساس می شود که احساس رویایی و چوبدستی جادویی رویاها از بین رفته است.

وقتی چیزی را که برای من مناسب بود پیدا کردم ، سعی کردم چیزی را از ابتدا بسازم ، که در ابتدا منجر به یک سری پروژه های ناموفق شد. با این حال ، در روزهای بعد ، احساس کردم که دارم تکنیک ها را یاد می گیرم و انتخاب می کنم ، اساساً احساس می کردم در حال پیشرفت هستم و هرگز احساس گم شدن نمی کنم.

من به هیچ وجه در حال خلق شاهکارها نبودم اما در انجام آن بسیار خوش گذرانده بودم و این بخش مهم آن است. مجسمه سازی و نقاشی سرگرم کننده بود و حتی اگر محصول نهایی آنطور که تصور می کردم چشمگیر نبود ، هنوز یک فرایند کاملاً لذت بخش بود. به هر حال ، بهترین قسمت از مجموعه LEGO ساخت آن است-در غیر این صورت شما فقط یک اسباب بازی آماده خریداری می کنید.

به هر حال ، بهترین قسمت یک مجموعه LEGO ساخت آن است-در غیر این صورت شما فقط یک اسباب بازی آماده می خریدید

مجسمه سازی ابتدا با انتخاب یک شکل و مواد آن انجام می شود و آن را با حرکتی رضایت بخش روی صفحه می مالید. اگر می خواهید شکل دقیق مورد نظر خود را بدست آورید ، سپس می توانید اشکال را از آن اضافه یا تفریق کنید یا آزادتر قالب بزنید. پس از دستیابی به فرمی که از آن راضی هستید ،

می توانید در صورت تمایل کت ها ، استایل ها و جلوه ها را اضافه کنید. انواع مختلفی ارائه می شود و به زودی خواهید آموخت که چه کاری انجام می دهد ، و ظاهر و احساس مربوطه به رویای شما می بخشد. به عنوان مثال ، سطح مومی براق همراه با اثر جریان و افزودن ابزار شانه می تواند رودخانه ای با جریان ایجاد کند.

نقد و بررسی بازی Subnautica: Below Zero
بیشتر بخوانید

حتی اشیاء کوچک ساده مانند گل و توپ بولینگ که من در حال شکل گیری آن بودم ، رضایت خود را به همراه داشت. خواه در هنگام دریافت یک شست از کسی که در مرورگر داخلی Dreams با خط تولید من برخورد کرده است ، یا آن هیجان منحصر به فرد که از آن در یکی از رویاهای خود استفاده می کند.

این اصلی ترین چیزی است که رویاها را برای من بسیار خاص می کند. حس اشتراک گذاری و اجتماع تقریباً شبیه هر چیزی نیست که قبلاً در یک بازی دیده بودم. توانایی برداشتن هر دارایی بارگذاری شده بر روی سرور و ترکیب مجدد آن برای نیازهای شما بسیار زیبا است. این که آیا آن یک قطعه از منظره ،

یک شخصیت یا یک جلوه صوتی در میان بیشمار دسته های دیگر باشد. اگر ایده ایجاد یک بازی کاملاً کارآمد دلهره آور به نظر می رسد یا به سادگی علاقه ای به این کار ندارید ، چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید در آنها تلاش کنید. شما می توانید یک متخصص درخت ، یک هنرمند صداپیشه یا سازنده موسیقی در استودیوی صوتی کاملاً مجهز شوید و در بازیهای کاملاً کارآمد دیگران مشارکت کنید.

برای من ، این جنبه نقاشی خلقت بود که بیشتر در زمان همکاری با رویاها به آن علاقه داشتم. در مورد نحوه استفاده از تکه های رنگ بر روی صفحه نمایش چیزی وجود دارد که بسته به زاویه کنترل کننده و میزان فشاری که روی ماشه وارد می کنید متفاوت است.

به نظر می رسد که شما در واقع سکته مغزی را مسواک می زنید و وقتی هر لایه رنگ را روی لایه دیگر جارو می کنید ، فوق العاده سیال می شود. من به این زودی در موقعیتی قرار نخواهم داشت که هیچ رامبراندتی را جعل کنم ، اما بار دیگر با استفاده از ابزارها زمان بسیار خوبی را گذراندم و لزوماً نگران نتایج کمتر از ستاره ای خود نبودم.

این بدان معنا نیست که آثار هنری خیره کننده ای در رویاها ساخته نمی شوند. ابزارها وجود دارند و هیچ اثری در مورد کارکرد آنها وجود ندارد. کیفیت و تنوع نمایش داده شده هنگام مرور در “Dreamiverse” (سروری که همه خلاقیت های Dreams در آن ذخیره می شوند) بلافاصله آشکار می شود. این امر به من انگیزه داد تا استقامت کنم و در جایی که تسلیم شدن آسان است احساس بهتری کنم. بالاخره یک کارگر بد ابزارهای آنها را مقصر می داند.

بازی خود را به اشتراک بگذارید

بسیاری چشم انداز توانایی ساخت بازی های خود را به عنوان جذاب ترین جنبه رویاها می بینند. تا به حال هرگز چنین کاری روی کنسول ها انجام نشده است ، حداقل در این سطح از مقیاس و پیچیدگی و باز بودن. وقتی صحبت از ساخت بازی درون رسانه ای Media Molecule به میان می آید ، دیگر زنجیره های LittleBigPlanet از پلتفرم های پیمایش جانبی به دور جاه طلبی های شما نیستند.

فقط با مرور سریع صفحه هاب Dreamiverse می توانید طیف وسیعی از ژانرهای بازی و سبک های هنری را که افراد قبلاً به دست آورده اند ، مشاهده کنید. از ادای احترام Wipeout “SlidEout 3019” گرفته تا تنبل ، “Pip Gemwalker” با الهام از کاپیتان Toad ، سطح عمق نمایش داده شده شگفت انگیز است. حتی اگر نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله به این ارتفاعات برسید ، دانستن اینکه می توان این کار را انجام داد ، قدرت بخش است.

دیگر زنجیرهای LittleBigPlanet مانند پیمایش جانبی نیستند
پلتفرم با جاه طلبی های شما گره خورده است

یکبار دیگر ، آموزش ها هنگام اولین قدم در طراحی بازی Dreams بسیار مهم هستند – مخصوصاً اگر مانند من ، شما اولین قدم خود را برای ساختن هر نوع بازی برداشته اید. اگر شما یک بازی LittleBigPlanet انجام می دادید ، برای شروع در زمینی آشنا خواهید بود ، اما اصول اولیه ای که به شما آموزش داده می شود مربوط به پلتفرمرهای اصلی است ، خواه برنامه نویسی یک شخصیت با عملکرد پرش یا اتصال یک دکمه به پلی که پایین می آید. هنگام فشار دادن

اینجاست که “منطق” وارد عمل می شود و همه چیز به طور تصاعدی پیچیده تر می شود. با کمال تأسف ، دروس با سرعت خوبی ارائه می شود و من در ابتدا در پیچ و تاب سیم ها و کابل هایی که اشیا را به هم وصل می کنند ، گم نشده ام. با این حال ، هر چه بلندپروازانه تر بودم ، شروع به ساختن از ابتدا کمتر کردم و از بزرگترین دارایی Dreams استفاده کردم: توانایی استفاده از دارایی های دیگران برای ایجاد دارایی های خود.

اشتراک پذیری همه موارد بارگذاری شده و عمومی به این معنی است که شما مجبور نیستید – و از شما انتظار نمی رود – یک بازی کامل را مستقل از ابتدا ایجاد کنید. در کنار چند الگوی Media Molecule ، مانند یک تیرانداز اول شخص اولیه ، می توانید خلاقیت های جامعه را نیز ریمیکس کنید.

اولین “بازی” من ترکیبی از الگوی FPS فوق الذکر ، بخش کوچک پلتفرم کاربر دیگر ، و یک گوه غول پیکر از پنیر مومی بود که من آن را مجسم کردم ، که هنگام قدم گذاشتن روی دکمه می چرخد. سپس می توانید به پنیر شلیک کنید ، چرا که این کار را نمی کنید؟

نقد و بررسی بازی STAR WARS Jedi: Fallen Order
بیشتر بخوانید
بازی Dreams

بازی Dreams

در آن لحظه بود که عاشق مجموعه خلق Dreams شدم. فهمیدم که می توانم تا آنجا که ممکن است تجربه ای عجیب را ایجاد کنم و هیچکس آنجا نبود که “نه” بگوید. در حالی که من علاقه زیادی به برنامه نویسی منطق یا مجسمه سازی دقیق شخصیت ها ندارم (و همچنین وقت ندارم) ، این توانایی ایجاد با استفاده از خلاقیت دیگران است که من بیشتر از آن لذت بردم.

برای مثال قرار دادن بتمن بر روی Tatooine با R2-D2 زیر سایه درخت کریسمس که توسط خورشیدهای دوقلوی کره زمین نشان داده شده است. رویاها بهشتی است که می تواند جهان را با روش های عجیب و غریبی درگیر کند.

البته ، اگر نمی خواهید حتی نیازی به ایجاد چیزی ندارید ، بلکه در عوض تماشای ، بازی و تجربه همه نوع رویاهایی را که دیگران ایجاد کرده اند انتخاب کرده اید.

ساخت موج

گشت و گذار در رویای جهان محتوای ایجاد شده در جامعه می تواند به بهترین شکل ممکن یک زمان کامل باشد. شبیه به ریختن ویکی ها یا از دست دادن خود در الگوریتم های YouTube ، یک نقطه شروع را انتخاب می کنید – خواه این یک چیز بزرگ مانند علمی تخیلی باشد یا یک تصور دنیوی تر مانند یک سیب – و قبل از اینکه بدانید از ده ها بازی منحصر به فرد لذت برده اید.

یا آثار هنری قبل از اینکه خودتان را در شب پرستاره وینسنت ون گوگ قرار دهید. شما ممکن است فقط 30 ثانیه را در برخی از خلاقیت ها بگذرانید ، اما همانطور که تخیل دیگران در شما تأثیر می گذارد ، ممکن است 30 دقیقه را برای کاوش در مورد دیگری صرف کنید.

همانطور که می توانید هر چیزی را که دوست دارید در Dreams ایجاد کنید ، تقریباً می توانید هر چیزی را که می خواهید مشاهده کنید. انواع و اقسام بازی ها وجود دارند که همه ژانرهای قابل تصور را در بر می گیرند ، از بازیگران شخصیت های جذاب تا تیراندازان نظامی اول شخص ، حتی RPG های اکشن یک ساعته و طولانی. البته ،

کمک بزرگی از تقلید و تجسم مجدد فرنچایزهای ثابت مانند سری Batman Arkham یا حق رای دادن Sonic وجود دارد-به طور جدی ، تعداد زیادی بازی Sonic وجود دارد. اما اگر احساس می کنید کمی فرهنگ تر هستید ، می توانید در بخش هنری گشت و گذار کنید و یک روز را به طور موثر در گالری بدون ترک مبل خود بگذرانید ، زیرا آبرنگهای وسیع و مجسمه های با جزئیات مسخره صفحه شما را پر می کند.

سپس رویاهایی وجود دارد که این دو را با هم ترکیب می کند و تجربه های کاملاً منحصر به فردی را ارائه می دهد که شما نمی توانید آنها را در هیچ جای دیگر پیدا کنید. مهمترین مثال این مورد شاید “خانه بیویس” باشد ، نوعی راه رفتن که به عنوان گشت و گذار در گالری مجسمه سازی قبل از چرخش شوم آغاز می شود. من آن را خراب نمی کنم ، زیرا واقعاً چیزی است که باید خودتان تجربه کنید.

شما هرگز نمی دانید که به چه چیزی خواهید رسید ، و این لذت بی نظیر Dream Surfing است

شما هرگز نمی دانید که به چه چیزی خواهید رسید ، و این لذت بی نظیر Dream Surfing است. من BABATUNDE The Father Has Returned ، یک مبارز عرصه ، چندین بار به دلیل حرکت سیال و متحرک پویا بازی کرده ام ، اما بهترین قسمت 15 دقیقه را صرف خیره شدن به صبحانه پخته شده کرده ام و چشم هایم خیره شده است.

بازی Dreams

بازی Dreams

با دیدن یک گودال لوبیا پخته همچنین دکمه “Autosurf” وجود دارد ، تنوع در “I’m Feeling Lucky” گوگل که به شما طعم تصادفی دنیای رویاها را می دهد. مثل این است که دوستی بدون اینکه بداند طعم هر کدام از کدام جعبه است به شما شکلات می دهد. این یک شیب خوش شانس است ممکن است یکی از غذاهای مورد علاقه خود را تهیه کنید و آن را میل کنید یا آن را بدست آورید که زیاد به آن علاقه ای ندارید ، اما در پایان روز شکلات رایگان است و چقدر بد می تواند باشد؟

اگر می خواهید از شانس کمتری استفاده کنید ، یک سیستم برچسب گذاری مفید برای همه خلاقیت ها وجود دارد که به شما امکان می دهد در مورد آنچه که به دنبال آن هستید دقیق تر باشید. بدنبال تیرانداز هستید؟ سپس “shooter” را جستجو کنید. آیا می خواهید شخص ثالث باشد؟ سپس آن را اضافه کنید. دنبال چیزی با بیگانگان هستید؟ به سادگی “بیگانه” را به عنوان کلید واژه و غیره و غیره اضافه کنید تا چیزی را پیدا کنید که توجه شما را جلب کند.

افزودن برچسب های بیشتر به شما کمک می کند تا زمانی که مورد دقیق خود را پیدا نکرده اید ، جستجوی خود را محدود کنید. این یک سیستم هوشمند است که به همراه تعداد انگشت شصت هایی که یک رویا دریافت کرده است ، به شما نشان می دهد که ارزش صرف وقت با ارزش خود را دارد.

نقد و بررسی بازی Uncharted 4: A Thief's End
بیشتر بخوانید

سطحی از عجیب و غریب ارائه می شود که معمولاً در پلی استیشن مشاهده نمی کنید ، حتی در مکان های کم فروش فروشگاه PSN. به عنوان مثال ، من مردی به ارتفاع سه اینچ را که یک مفصل ژامبون را در دست داشت در حال حرکت در داخل یک جعبه مقوایی کنترل می کردم در حالی که اهانت می کرد و سعی می کرد با یک جفت پای موی عظیم الجثه که بالای سرم قرار گرفته بود دعوا کند.

این دیوراماهای عجیب و غریب مخلوط با خلاقیت های جذاب تر است که حس جذابیت را به رویاها می بخشد و اغلب به عنوان مورد علاقه من شناخته می شود. این مرا به یاد مرور Vine و افتادن در یک ثانیه بسیار عجیب انداخت که نمی توانستم منتظر بمانم تا با دیگران به اشتراک بگذارم.

از طرف دیگر مقیاس ، سطح کلی کیفیت خلاقیت برخی بازیکنان پس از یک سال دسترسی اولیه حیرت انگیز است و من اغلب خود را فریاد می زنم ، “چگونه آنها این کار را کرده اند ؟!” وقتی چیزهای جدیدی پیدا کردم که مرا شگفت زده کرد. این نشانه ابزارهایی است که Media Molecule ارائه کرده است که همه اینها امکان پذیر است ، اما همچنین برای جامعه رویاها و تخیلات بی حد و حصر آنها. واقعاً احساس اجتماع به معنای واضح این کلمه نیز وجود دارد ،

این امر هنگامی که نگاهی به شجره نامه برخی از پروژه های بزرگتر قابل پخش مانند سری The Pig Detective می اندازید ، واضح است. تقریباً “استودیوهای بازی های خرد” در Dreamiverse فعالیت می کنند که افراد زیادی با کمک قطعات کوچک به ایجاد یک کل چشمگیرتر می پردازند. این موارد از افرادی که موسیقی را به ثمر می رسانند تا بازی برای دیگران ، تا جنبه های دقیق تر مانند تنظیم دقیق انیمیشن راه رفتن یک شخصیت متفاوت است.

یک احساس واقعی از اجتماع که نمی توانم بگویم قبلاً در یک بازی تجربه کرده ام

این توانایی ترکیب و طراحی با دیگران است که به Dreams حس واقعی اجتماع می دهد که نمی توانم بگویم قبلاً در یک بازی تجربه کرده ام. LittleBigPlanet قدم هایی در جهت ایجاد ، اشتراک گذاری و بازی اکوسیستم برداشته است ، اما Dreams تقریباً به هر شکل ملموسی بر روی آن کار می کند و مانند یک شبکه اجتماعی رو به رشد به نظر می رسد ، همانطور که مکانی برای انجام بازی است.

وعده های بسیار بیشتری نیز می دهد مردم در حال حاضر با استفاده از Dreams از اتاق خواب خود کنسرت های موسیقی زنده اجرا می کنند و با ایجاد نمایشگاه های شغلی مجازی و ابزارهای یادگیری زبان اشاره ، راه خود را به سمت آموزش و پرورش آغاز کرده است. این هیجان انگیز است که تصور کنید در حال حاضر چیزهای زیادی برای دیدن ،

انجام و خلق در رویاها وجود دارد ، و هنوز هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. Media Molecule با ایجاد ابزارهای لازم برای بیان بازیکنان ، بذرها را کاشته است. اکنون بر عهده جامعه است که این ایده ها را رشد داده و به ر Dیاها کمک کند تا با ایجاد ، اشتراک گذاری ، بازی و سرگرمی های بسیار در حین انجام این کار شکوفا شوند.

حکم

این یک کلیشه است ، اما رویاها واقعاً چیزی است که باید برای درک کامل آن بازی کرد. این بر خلاف هر چیز دیگری است: یک پروژه بلندپروازانه که توسط Media Molecule به طرز ماهرانه ای زنده شده است و یک آزمایش جسورانه در طراحی بازی که به شما راه های بی پایان می دهد تا از زمان خود با آن لذت ببرید. ابزارهای ایجاد امکان بیان نهایی را با وجود وجود چند چالش مرتبط با کنترل کننده برای کار فراهم می کند – هرگز برای بازدارندگی کافی نیست.

طیف گسترده ای از تجربیاتی که در حال حاضر از طریق Dream Surfing ارائه شده است به این معنی است که هیچ دو جلسه ای که بازی آن را انجام دهند یکسان نیست و راههای تازه ای را برای سرگرم کردن ارائه می دهد که هر بار که آن را راه اندازی می کنید ، لذت ببرید و ببینید در هنگام غیبت ،

چه خلاقیت های اجتماعی ظاهر شده است. این که آیا می خواهید فقط خلق کنید ، صرفاً بازی کنید یا درگیر همه چیز باشید ، رویاها همه چیز را به شما ارائه می دهد. این یکی از رویاهایی است که از شما می خواهم روی آن نخوابید.

بازی Dreams

بازی Dreams

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Dreams

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم بچه های آسمان | نکات طراحی لباس مارتین اسکورسیزی |  عکاسی کوهنوردی : نکاتی برای عکاسی از کوهنوردان | سریال راه آهن زیرزمینی | نحوه نوشتن آهنگ با تام مورلو را بیاموزید | معرفی انواع گیتار و ویژگی های آن | فیلم تعطیلات موسیو اولو | فیلم لیلی با من است | بهترین فیلمهای جیمز دین | انیمیشن رایا و آخرین اژدها |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =