صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای جیمز دین
ads

بهترین فیلمهای جیمز دین

بهترین فیلمهای جیمز دین

بهترین فیلمهای جیمز دین

بهترین فیلمهای جیمز دین : جیمز دین یکی از تأثیرگذارترین بازیگران یک نسل کل محسوب می شود. در اینجا بهترین نقش های سینمایی و تلویزیونی وی وجود دارد که در IMDb رتبه بندی شده اند.

جیمز دین یکی از تأثیرگذارترین بازیگران یک نسل محسوب می شود. تقریباً مانند مارلون براندو و مونتگومری کلیفت ، آسیب پذیری حساس و حساس دین تعریف جدیدی از نحوه عملکرد بازیگران مرد روی صفحه در اواسط دهه 1950 ارائه داد.

دین فقط در سه فیلم سینمایی بازی کرد که همگی به کلاسیک های سینمایی تبدیل شدند. این فیلم ها شامل East of Eden ، Rebel بدون علت و Giant هستند که مورد آخر پس از مرگ دلخراش دین در سن 24 سالگی پس از مرگ آزاد شد. برای اطلاعات بیشتر ، در اینجا بهترین فیلمهای جیمز دین به گفته IMDB وجود دارد.

بیشتر بخوانید: فیلم مهره هفتم

با مقاله بهترین فیلمهای جیمز دین همراه ما باشید.

The Unlighted Road (1955) 8.5/10

دین در نمایش جاده بی نور Schlitz Playhouse در مرکز صحنه قرار می گیرد ، اپیزودی که در اوج محبوبیت این بازیگر در ماه مه 1955 پخش شد.

دین در نقش جف لاتام ، جوان دامپزشک جنگ کره ای ناخوشایند از ویسکانسین بازی می کند که پس از توقف در غذاخوری کنار جاده ، کار پیدا می کند. جف در آنجا ، همچنین عاشقانه ای زودگذر با آن هاردی (پاتریشیا برنت) را آغاز می کند. در حالی که همه چیز را در زندگی خود جستجو می کند ، جف هنگامی که به یک همدست ناخواسته گروهی از مجرمان که از داخل غذاخوری فعالیت می کنند ، تبدیل می شود. جف خود را در حال حمل محموله های غیرقانونی در جاده ای تاریک می بیند که منجر به دردسرهای بیشتر می شود وقتی او به طور تصادفی یک پلیس را از خیابان بیرون می کشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های درام تاریخ سینما

Forgotten Children (1952) 8.1/10

دین در یکی از عناوین کمدی کمیاب خود ، در سالن مشاهیر تالار مشاهیر کودکان فراموش شده ظاهر شد ، 25 امین قسمت از 39 قسمت کل مجموعه.

این نمایش نگاهی طنزآمیز به مارتا بری (کلوریس لیچمن) دارد ، مدرسه ای که به آموزش بچه های تحصیل نکرده در جورجیا پس از جنگ داخلی اختصاص دارد. دین در نقش بردفورد ، معشوق بری و شوهر بالقوه بازی می کند. درگیری اصلی این نمایش متوجه پدر دو دانش آموز است که آنها را از یادگیری بیش از آنچه او می داند منع می کند. بری به این مرد بی اعتنایی می کند و به هر حال مدرسه خودش را می سازد.

بیوگرافی بن افلک
بیشتر بخوانید

Capture Of Jesse James (1953) 8.0 / 10

در قسمت دوم سریال جنایت واقعی که طولانی بودید آنجا بودید ، دین در نقش باب فورد ، ضارب بدنامی که جسی جیمز را از قانون مجازات وحشی غرب وحشی به قتل رساند ، بازی کرد.

فیلم “تسخیر جسی جیمز” به کارگردانی سیدنی لومت در 3 آوریل 1882 اتفاق می افتد. والتر کرونکایت میزبان این قسمت بود ، کل جان کر در درام نیم ساعته نقش جسی جیمز را بازی کرد. فقط دو بازیگر در این اپیزود ظاهر می شوند که درگیری ناشی از تمایل فورد برای کشتن یکی از اعضای باند خودش است. بهترین فیلمهای جیمز دین

بیشتر بخوانید: سریال چرنوبیل

East of Eden (1955) 7.9 / 10

دین اولین نامزدی اسکار کارنامه خود را برای اولین بازی در نقش اصلی فیلم East of Eden ، اقتباس صادقانه الیا کازان از رمان کلاسیک جان اشتاین بک به دست آورد.

دین در این فیلم در نقش كال تراسك بازی می كند ، جوانی حساس كه چیزی بیش از خشنودی پدرش نمی خواهد. با این حال ، پدرش آدام (ریموند مسی) پسر بزرگتر موفق خود هارون (ریچارد داوالوس) را ترجیح می دهد ، که تصوری تند و تیز از خودش است. داستان اقتباسی آزادانه از مثل کتاب مقدس آدم و حوا است.

با ادامه مقاله بهترین فیلمهای جیمز دین همراه ما باشید.

فیلم شورش بی دلیل (1955) 7.7 / 10

جیم استارک در فیلم شورشی بدون علت تقریباً مطمئناً شاخص ترین نقش زندگی کوتاه مدت دین است. تصویر او از یک نوجوان مبتلا به عصبانیت که یک باره هم سخت و هم آسیب پذیر است ، اما نحوه تصور بازی در آن زمان را دوباره کالیبره می کند.

این فیلم به کارگردانی نیکلاس ری ، جیم ، نوجوانی عصیانگر و با اندیشه مستقل را دنبال می کند که در دوست یابی در دبیرستان جدید خود مشکل دارد. جیم در حالی که با قلدرها خصمانه است ، در نهایت با افلاطون (سال مینئو) دوست می شود و جودی (ناتالی وود) را له می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های خارجی

The Dark، Dark Hours (1954) 7.7 / 10

دین صفحه را با رئیس جمهور آینده ایالات متحده ، رونالد ریگان در قسمت تئاتر جنرال الکتریک تحت عنوان The Dark، Dark Hours در 1954 به اشتراک گذاشت.

بهترین فیلم های سیدنی لومت
بیشتر بخوانید

قسمت 12 از فصل 3 به کارگردانی دون مدفورد ، مربوط به بود (دین) ، یک گانگستر خیابانی جوان است که با ترساندن دکتر جو (ریگان) و همسرش بتی (کنستانس فورد) گلوله ای را از دست همتای خود (جک سیمونز) جدا می کند ) وقتی جو برای تماس با پلیس حرکت می کند ، بود اسلحه را به سمت او می کشد و او را مجبور می کند همراه با بتی ضعیف عمل کند. بهترین فیلمهای جیمز دین

Giant (1956) 7.6 / 10

آخرین فیلم بلند سینمایی که دین در آن ظاهر شد ، غول پیکر درام حماسی جورج استیون در مورد خانواده ای از دامداران تگزاس و رقیب آنها با یک خانواده همسایه بود.

دین برای بازی در نقش جت رینک در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد ، جوان کار دستی جوان و بی پروایی که بعدا به املاک خود نفت می زند و تبدیل به یک بزرگ فروش نفت می شود. در پایان جت برای محبتهای یک جامعه متاهل لزلی بندیکت (الیزابت تیلور) درگیر می شود و این امر منجر به یک اختلاف بزرگ با همسرش بیک (راک هادسون) می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های نتفلیکس

Sentence Of Death (1953) 7.4 / 10

برنامه یک ساله استودیو یک در هالیوود شامل نمایش های صحنه ای بود که به طور زنده در تلویزیون اجرا می شدند. در چهل و پنجمین قسمت از فصل 5 ، دین در نقش جو پالیکا در تله بازی با عنوان جمله مرگ ، قلب ها و ذهن ها را به خود جلب کرد.

بتسی پالمر در نقش الن موریسون ، ستاره پر زرق و برق هالیوود که شاهد قتل صاحب داروخانه است ، بازی می کند. هنگامی که پلیس مرد جوانی به نام جو (دین) را دستگیر می کند ، الن ادعا می کند که مرد اشتباهی را دستگیر کرده اند. جو به هر حال مجرم شناخته می شود و به زندان محکوم می شود و باعث می شود الن قبل از اینکه خیلی دیر شود مقصر واقعی را پیدا کند. بهترین فیلمهای جیمز دین

Harvest (1953) 7.4 / 10

دین در Harvest ، فصل پنجم و سیزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی رابرت مونتگومری ارائه می دهد بازی کرد. در این قسمت ، دین در نقش یک معشوق ستاره دار در هنگام شکرگذاری بر روی یک زن مسن پیچیده ترش می کند.

فیلم شورش بی دلیل
بیشتر بخوانید

دین در نقش پل زالینکا ، مرد جوانی که تابستان او با آرلین (ربکا ولز) دختر زیبای شهرستانی پرواز کرد ، به پایان رسید. هنگامی که پل برای تعطیلات و جشن تولد 100 سالگی گرامپس (واگن تیلور) از مزرعه خانوادگی خود بازدید می کند ، با آرزوی ازدواج با آرلین دست و پنجه نرم می کند. با این حال ، گناه کنار گذاشتن شغل خانوادگی او به شدت بر وجدان وی سنگینی می کند.

بیشتر بخوانید: نقد انیمیشن up

The Evil Within (1953) 7.2 / 10

در مجموعه تلویزیونی کوتاه و ترسناک رمز و رازهای فردا ، دین در سی و هفتمین قسمت از فصل 2 بازی کرد. در داستان با عنوان The Evil Within ، دانشمندی به نام پیتر (راد اشتایگر) فرمول ایده آل برای انتشار وحش درونی را اختراع می کند در انسان

وقتی همسر پیتر آن (مارگارت فیلیپس) ناخواسته دوز فرمول را ترکیب می کند ، باید به زودی به خانه بپیوندد و از تبدیل شدن او به یک هیولای وحشی جلوگیری کند. در ripoff جکیل و مخفی کردن ، دین به عنوان دستیار پزشکی عینکی پیتر حضور دارد. آخرین اثر از مقاله بهترین فیلمهای جیمز دین .

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی

پایان مقاله بهترین فیلمهای جیمز دین

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»