موسیقی آلترناتیو راک ، سبک موسیقی پاپ ، ساخته شده بر روی گیتارهای تحریف شده و ریشه در نارضایتی نسلی ، که بین سالهای 1991 و 1996 راک را تحت سلطه خود قرار داده و تغییر داده است. مستقر در سیاتل ، واشنگتن ، ایالات متحده – یک موفقیت ملی شد. ناگهان ، حرکات مسن تر ، دشوار و حتی آنارشیک ، و همچنین دهه گذشته راک دانشگاه که خودتان آن را انجام دهید ، یک ساحل پر زرق و برق در رادیو پاپ پیدا کرد.
با مقاله آشنایی با موسیقی آلترناتیو راک با بامدادی ها همراه باشید.
از قضا ، بیشتر راکرهای موسیقی آلترناتیو راک در اواخر دهه 1950 و اواخر دهه 60 متولد شدند و در طی دهه 70 در میان اصلاحات استودیوی چرخان و استقبال اجتماعی از ابتدای موسیقی راک بزرگ شدند. چه ملودی های بسیار قابل دسترسی بیتلز و چه مربا رایگان لد زپلین ، همه موسیقی برای راکرهای جایگزین معمولی به نظر می رسید. آنها آرزوی چیز متفاوتی را داشتند ، چیزی جدا از آنچه راک کلاسیک بسیار دقیق نامیده می شد. بنابراین آنها معتقد بودند که علاقه آنها به این عزیمت ها ، طبق تعریف ، غیرمردمی خواهد بود.
آشنایی با موسیقی آلترناتیو راک
در ظاهر ، کسر آنها منطقی به نظر می رسید. راکرهای جایگزین ، به دنبال الهام بخشیدن به نسل قبلی سبک های بدقلک در ایالات متحده و انگلیس بودند. آنها از دهه هفتاد موسیقیدان ، به پرخاشگری خشن “تپانچه های جنسی” و “کلش” و جسارت رسمی هنری ، در میان بسیاری دیگر ، Velvet Underground ، Stooges و پتی اسمیت احترام گذاشتند.
در میان نوازندگان موسیقی آلترناتیو راک دهه 1980 ، پارتیزان های جایگزین احساس خویشاوندی با افراد برجسته آمریکایی مانند Replaactions و Hüsker Dü کردند ، گروههایی که از گاراژهای خود کار می کردند و بعداً بعنوان بخشی از شبکه در حال گسترش لیبل ها و باشگاه هایی که استقلال قاطع خود را داشتند.
هر دو نسل از الگوی جایگزین ، در صورت وجود ، از موفقیت پاپ بسیار کمی برخوردار بودند. استثنا R.E.M بود ، به نظر می رسید که ارزش های تحسین برانگیز هر دو دهه را پر کرده است و آهسته آهسته با شرایط خاص خود گروه ، موفقیت گسترده ای ایجاد می کند.
با این حال ، در اواخر دهه 1980 ، صحنه های موسیقی در سیاتل ، لس آنجلس و شیکاگو باعث ایجاد آلترناتیویست های جوان شد که می خواستند حفظ استقلال سبک را با رسیدن به مخاطبان بیشتر متعادل کنند. علاوه بر این ، صنعت رکورد ، همیشه داغ برای چیز جدید ، شروع به سرمایه گذاری در چنین اهدافی کرد ، بنابراین ارزش های تولید را تقویت کرد.
در هالیوود ، جینز اعتیاد با Warner Brothers Records امضا کرد و Nothing’s Shocking (1988) را ساخت ، آلبومی که بر اساس آن آهنگ های گیتار عجیب و غریب ارائه می دادند و به همان اندازه واضح و واضح که در هر ضبط راک کلاسیک انجام شده بود ، متر را مختل می کردند.
دقیقاً همانطور که دهه 1990 طلوع کرد ، Smashing Pumpkins در نهایت تلاش بسیار موفقیت آمیز خود را برای ساخت آنچه موسیقی نوازنده بیس آنها ، D’Arcy ، از موسیقی متنوع گیتار که ترک خورده و ضعیف بود ، “موسیقی زیبا که متفاوت است” خواند ، آغاز کرد.
در سال 1991 نیروانا و تهیه کننده بوچ ویگ “Smells Like Teen Spirit” را از آلبوم عصر خود به نام Nevermind در سال 1991 منتشر کردند. بی واسطه بودن اعوجاج های گیتار و ارکستراسیون های لایه ای آن – تحت تأثیر سر و صدای سازمان یافته گروه های پاپ انگلیس مانند Cure و My Bloody Valentine – اطمینان داد که “گرانج” ، به عنوان موسیقی مبتنی بر آن صداهای بازخورد ، پدیده بین المللی پاپ.
آشنایی با موسیقی آلترناتیو راک
آنچه راکرهای جایگزین روی آن حساب نکرده بودند این بود که ، تا زمانی که نیروانا Nevermind را آزاد کرد ، مخاطبان جوان راک از همان صداهایی که نوازندگان رد کرده بودند ، خسته شده بودند. چند نت هیجان انگیز از نیروانا غرغر کرد ، و ناگهان دهه قبل از “مو راک” نرم و صاف و دیجیتالی فلزی شده – صدای گروه های میلیونی فروش مانند Warrant و Poison – به نظر ناامید کننده مانند شلوار اسپندکس پوشیده شده توسط این گروه ها بود.
هر چقدر هم که با صدای بلند برخی از راکرهای جایگزین اعتراف می کردند که راک کلاسیک قبل از آنها را تحقیر می کنند ، گروههایی مانند Soundgarden و Screaming Trees در واقع خاطرات کودکی خود را از بیتلز و لد زپلین تکرار می کنند. راکرهای آلترناتیو قصد داشتند برای خود موسیقی بسازند. در پایان ، این جنبش صدای نسلی کینه توز و پریشان را ایجاد کرد.
آشنایی با موسیقی آلترناتیو راک
پایان مقاله همه چیز در مورد موسیقی آلترناتیو راک
منبع سایت مداد
بیشتر بخوانید:
کسب درآمد اینترنتی از تولید محتوا|سبک موسیقی رمانتیک|فیلم تراژدی مکبث|بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون|آرتور میلر|نقد فیلم سوپ اردک|اصطلاحات رایج در موسیقی|سایت و منابع گرافیکی|نقد فیلم اکشن nobody|فیلم موربیوس