نقد و بررسی بازی Hitman 2 :
برای اینکه انتظارات معمولی دنباله خود را تحت کنترل داشته باشید ، احتمالاً بهتر است بازی Hitman 2 را فصل 2 احیای 2016 بدانید. این ویژگی چندان جدیدی ندارد ، اما همه شش جعبه شن و ماسه هوشمند خود را به طور همزمان ارائه می دهد. تنوع بسیار زیاد گزینه ها برای از بین بردن کشتارهای پنهان ، بازی و پخش مجدد آنها را به یک تساوی رضایت بخش تبدیل می کند. اما فراتر از آن ، مامور 47 به سختی اسباب بازی جدیدی برای بازی می گیرد و داستان پیرامون آن در سطوح مختلف شرم آور است.
برخلاف اکثر بازی ها ، که دوست دارند شما را به مکان های عجیب و غریب بفرستند ، سری Hitman زمانی بهترین کار را می کند که اهداف را در مناسب ترین و روزمره ترین محیط ممکن از بین ببرید. همه به عنوان مثال ماموریت کلاسیک دلقک در جشن تولد Hitman: Blood Money را به یاد می آورند. به طور مشابه ، ماموریت های معمولی حومه شهر ورمونت بازی Hitman 2 و محله های فقیرنشین بمبئی در این مجموعه جدید برجسته هستند.
اولی شما را مجبور به تهاجم به خانه در بین راه رفتن در محله آرام کرده است ، در حالی که سه هدف دوم به قدری گسترده است که واقعاً احساس می کنید در یک شهر پر سرگردان با روشهای فراوان برای انجام ماموریت خود سرگردان هستید. در مقابل ، فینال در جزیره مضحک Bond-meet-Eyes-Wide-Shut از فرقه گرایان اتفاق می افتد ، که با کمیک هم مرز است. این هنوز یک ماموریت چالش برانگیز و پیچیده است ، اما به یاد ماندنی نیست.
او آن اسباب بازی های شگفت انگیز را از کجا می آورد؟
Loud Hitman مارک شخصی من از Hitman نیست. اگر انفجار مورد شما باشد ، آنجاست
جعبه های ماسه ای بازی Hitman 2 مانند همیشه پر از اسباب بازی و لباس مبدل است. و منظور من دقیقاً همان اندازه کامل است-تعداد انگشت شماری سلاح جدید وجود دارد و هیچ یک از آنها تغییر دهنده بازی نیستند. یک اسلحه دارت وجود دارد که می تواند برای ضربه زدن به اهداف در میانه استفاده شود ، که باعث می شود همه چیز راحت تر شود ،
اما مورد علاقه من سکه هایی هستند که می توانند برای حواس پرتی یا (بیشتر در مورد من) فریب یک فرد بد را مورد استفاده قرار دهند. جایی که می خواهید آنها بروند تا بتوانید آنها را بی سر و صدا و دور از چشمان کنجکاو بیرون آورید. من ترجیح دادم از سیم فیبر قدیمی قدیمی برای این کار استفاده کنم ، زیرا این کار به طور خودکار مستقیم شما را به کشیدن بدن منتقل می کند و در قدم گذاشتن و وقت گرانبها در حالیکه به دنبال مخفی کردن جنازه هستید ،
بازی Hitman 2
صرفه جویی می شود. در مورد سایر ابزارهای جدید مامور 47 ، من هرگز تمایلی به استفاده از نارنجک های تکه تکه کننده یا مین احساس نکردم ، احتمالاً به این دلیل که صدای بلند Hitman مارک شخصی من از Hitman نیست. اگر انفجار مورد شما باشد ، آنجاست.
و این بخشی از موضوع است همیشه فضای زیادی برای آزمایش وجود دارد زیرا واقعاً غیرممکن است که هر کاری را که یک ماموریت ارائه می دهد را در یک بازی مشاهده و انجام دهید. داستانهای جانبی داستانهای کوچکی را در چارچوب داستان بزرگتر بیان می کنند … اگر جزئیات آنها را بشنوید. من واقعاً از این رمان های قابل پخش لذت بردم ، و برخی از آنها حتی محدود به زمان هستند: اگر آنها را به اندازه کافی سریع فعال نکنید ، لحظه فرصت می گذرد و آنها منقضی می شوند.
نکته برجسته زمانی بود که من در مراسم تشییع جنازه از جسد تقلید کردم و سپس نشستم و در آخرین احترامش گردن را هدف قرار دادم. اما جهنم بسیار زیادی طول کشید تا خودم را در آن موقعیت قرار دهم تا با شکوه و خشونت موفق شوم: من مجبور شدم یک خنجر تشریفاتی را دزدیدم ، که مستلزم نفوذ بود ،
که مستلزم لباس پوشیدن متعدد ، که مستلزم مطالعه مسیرها و رفتارهای افراد بود ، و به طور مداوم بود. چه خوب و چه بد ، بازی Hitman 2 مانند ساختن خانه ای از کارت است: باشکوه هنگامی که کار تمام شد ، اما یک حرکت یا نفس اشتباه باعث می شود همه چیز به هم بریزد.
برخی از لحظات عالی دیگر از ماجراهای من با 47: من هشت یا نه جسد خوب را در بوته حیاط خلوت کنار هم چیدم ، یک دستگاه بخور را مسموم کردم ، به طرز سادیستی یک سوئیچ کیت متصل به نانو بمب را در گردن کسی ایجاد کردم ، یک پسر را از صخره بیرون انداختم. لبه هنگام آویزان شدن از لبه مذکور a la Fisher ، خفه کردن یک زاغه خواب با نوار اندازه گیری در حالی که خود را به عنوان خیاط مناسب لباس نشان می داد ،
با ضربه زدن به گردن یک جاسوس هشت تایی روس در حالی که به دنبال بسته سیگار خود بود بعد از ارسال دقیق بیش از یک دوجین از نگهبانانش تا سرانجام به او برسند و … خوب ، من می توانم ادامه دهم ، اما شما متوجه منظور می شوید. شما با تعداد زیادی از لحظات بازی به یاد ماندنی از بازی Hitman 2 دور خواهید شد.
من به طور کلی عاشق مسمومیت مردم بودم ، که یکی دیگر از حرکتهای کلاسیک 47 است. ارباب بی رحم مواد مخدر انتظار دارد هنرمند خالکوبی مشهور جهان به خانه اش بیاید تا کمی جوهر قدیمی تعمیر کند؟ چرا او را در میله رهگیری نمی کنید ، وقتی او نگاه نمی کند آبجو را مسموم می کنید و سپس او را دنبال حمام نمی برید تا هنگام استفراغ او را سرد کند؟
قطره های جدید ، نقاط شروع و سایر مزایای تغییر دهنده سندباکس که می توانید به آن اضافه کنید ، می توانید هنگام انجام ماموریت ها به روشی خاص قفل آنها را باز کنید تا دفعه بعد که دوباره به آنجا بازگشتید ، قابلیت پخش مجدد داخلی و داخلی باشد فعالانه تشویق می شود حتی سطوح دشواری پارامترهای بازی را با حذف نکات UI ، افزایش هوش NPC و غیره تغییر می دهد.
بازی Hitman 2
همانطور که بازی Hitman 2 معمولاً هوشمند است ، گاهی اوقات وقتی هوش مصنوعی ضعیف می شود واقعاً احمقانه است
مانند هر بازی خوب مخفی کاری ، بازی Hitman 2 فقط صبر شما را نمی خواهد – بلکه آن را می طلبد. کوچکترین شکست می تواند کل مأموریت شما را به طور کامل خراب کند (یا آن را به یک تیراندازی بزرگ و با صدای بلند تبدیل کند ،
که در واقع هدف این بازی نیست) اما ذخیره هوشمند خودکار و توانایی ذخیره دستی در هر مکانی به این معنی است که شما هرگز بیش از حد ضرر نمی کنید پیشرفت کنید مگر اینکه در بالاترین سختی قرار بگیرید ، که این امر شما را به یک ذخیره در هر ماموریت محدود می کند. شکست خوردن بارها و بارها می تواند ناامید کننده باشد ،
اما باید به خاطر داشته باشید که انتخابهای زیادی در هر سطح وجود دارد که اگر چیزی کار نکند می توانید رویکرد خود را کاملاً تغییر دهید. وقتی می خواستم ابتدا یک پسر خاص را در یک اتاق انتخاب کنم ، اما شانس نداشتم او را با یک سکه پرتاب کرده بدون اینکه شخص دیگری متوجه کشتار شود ، به سادگی وارد یک اتاق مجاور شدم ، یک رادیو پیدا کردم و آن را روشن کردم تا حواسم را پرت کنم که متوجه شیطنت های غیرقانونی من بود. مشکل حل شد! همیشه راه دیگری در این بازی وجود دارد.
گفته می شود ، بازی Hitman 2 ، همانطور که معمولاً هوشمند است ، گاهی اوقات وقتی هوش مصنوعی ضعیف می شود واقعاً احمقانه است. در ورمونت ، من در حمام خانه ای که به شدت محافظت می شد ، مخفی شدم ، سینک را پر کردم و سپس ده ها نفر از افراد کم حوصله را که مدام برای بررسی حواس پرتی می آمدند تمیز می کردم.
خنده دار بود ، اما سخت است که با پیروزی در این راه احساس خوبی داشته باشید. وقتی اهداف شما به معنای واقعی کلمه برای قتل صف آرایی می کنند ، چه فایده ای دارد؟
سپس ، هنگامی که قتلی که ساعت ها در آن کار می کردید ، بالاخره نتیجه می دهد ، احساس عکس آن بوجود می آید: احساس فوق العاده ای دارد. فرار نهایی سه ساعت طول کشید تا بتوانم حرکت کنم و ارزشش را داشت. من باید چگونگی پاکسازی کل اتاق ها – که توسط دوربین ها نظارت می شد – را پیدا کنم تا بتوانم اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنم. من از نیم لباس خوب استفاده کردم ، شاید بیشتر. این برنامه ریزی دقیق و آزمایش و خطا زیادی را می طلبید ، اما وقتی سرانجام جمع شد و هدفم را کنار گذاشتم ، حس موفقیت بسیار قوی بود.
کپور آخرین تنش است که با این واقعیت که شما باید به یکی از چندین نقطه فرار بعد از کشتن نهایی برسید ، که منجر به برخی از لحظات مورد علاقه من می شود ، افزوده می شود. برخی از این موارد قفل می شوند در صورتی که کلید مناسب و یا مبدل خود را ندارید ، و زمانی که از قبل برنامه ریزی نکرده اید فرار دیوانه کننده تری خواهد داشت. اگر مجبور باشید نقشه را تا انتها بازگردانید تا به راهی برسید که برای شما باز است ، زنده بیرون آمدن می تواند به سختی وارد شدن باشد.
وقتی سرانجام قتلی که ساعت ها در آن کار می کردید نتیجه می دهد ، احساس فوق العاده ای می شود
آزاردهنده ، خط داستانی که دیانا و مامور 47 را به این مأموریت ها وصل می کند به طرز عجیبی گنگ است. به عنوان مثال: یک خط دیالوگ واقعی از سینمای ابتدایی است و من نقل قول می کنم: “نه بدانید که مردی که آنها شکار می کنند دوست دوران کودکی 47 است … و برخلاف 47 ،
او همه چیز را به خاطر می آورد!” همچنین ضعیف ارائه شده است Cutscenes فقط داستان نویسی روایت شده هستند و در این مورد به خصوص خوب نیستند. این تلاش کم هزینه برای کشف پشت صحنه 47 به اندازه فیلم هیتمن 2007 با بازی تیموتی اولیفانت بد است و تنها چیزی که در این بینهای طولانی و ضعیف نوشته شده بود این بود که دوباره به گاروت کردن برخی از بازیگران بپردازم.
بازی Hitman 2
در همین حال ، حالت Sniper Assassin با تنوع سناریوهای قابل تنظیم برای افزایش قابلیت پخش مجدد باز می گردد و چند نفره Ghost کاملاً جدید است. این یک حالت رقابتی 1v1 است ، اما شما و رقیبتان در واقعیتهای موازی وجود دارید ، بنابراین بیشتر نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید مگر اینکه Ghost Coin را بدست آورید ، که می توانید به واقعیت آنها بیفزایید تا واقعاً کلیدی در برنامه های آنها بیاندازید. و در حالی که جدید است ، سرعت سریع آن با بقیه پلان های بازی Hitman 2 هماهنگ نیست ،
شکارهای عمدی فقط وقتی روی نقشه می دوید و سعی می کنید رفیق خود را به محل مورد نظر برسانید ، کاملاً جیغ نمی زند (زیرا هنگامی که یکی از شما هدف مشخص شده را از بین می برد ، شخص دیگر فقط چند ثانیه فرصت دارد تا با عملکرد قبلی مطابقت داشته باشد. یک امتیاز به محرک اعطا می شود).
توسعه دهنده Io می گوید ما همچنین بیشتر مأموریت های عالی Elusive Target از Hitman را خواهیم دید-سناریوهای محدود زمانی که شما یک شانس (و فقط یک شانس) برای از بین بردن هدف خود دارید-از جمله یکی که در آن به تلویزیون و فیلم بی شماری ملحق می شویم. با کشتن شان بین ، شخصیت ها
حکم
بازی Hitman 2 توجه چندانی به ساختار نسخه قبلی خود نمی کند و بنابراین بیشتر شبیه Hitman 1.5 است تا یک دنباله کامل. اما این چیز بدی نیست با ارائه بیشتر از عمیق ترین و کامل ترین جعبه های مخفی مخفی در بازی در یک بسته و نه شش بسته ، آن را حفظ می کند. گنجاندن Hitman (2016) یک امتیاز برای کسانی است که در ابتدا راه اندازی مجدد را دریافت نکرده بودند. در اینجا امیدواریم آنها دفعه بعد تلاش بیشتری برای طرح انجام دهند.
پایان مقاله نقد و بررسی بازی Hitman 2
بازی Hitman 2
مجله نگاه
بیشتر بخوانید:
طراحی داخلی سبک روستایی | فیلم دزد دوچرخه | سریال جانور باید بمیرد | 2021 The Beast Must Die | نقد فیلم نابخشوده | نقد و بررسی بازی Outlast 2 | نقد و برسی بازی Mafia II: Definitive Edition | نقاشی رویا از پیکاسو | نقد فیلم False Positive | فیلم مثبت کاذب 2021 | ترسهای امروزی زنان | نقد فیلم شب هشتم | The 8th Night 2021 | فیلم بالهای کبوتر |