صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Resident Evil 7
ads

نقد و بررسی بازی Resident Evil 7

بازی Resident Evil 7

وحشت به طرز عظیمی بازگشته است ، حالات عصبی را به ژله ای لرزان تبدیل می کند.

با توجه به اینکه این حق رای دادن است که بقا-وحشت را به عنوان یک سبک بازی ایجاد کرد ، بازی Resident Evil 7 در سالهای اخیر راه خود را به طور جدی از دست داد: بازی های رزیدنت اویل 5 در سال 2005 و رزیدنت اویل 6 در سال 2012 مملو از سکانس های اکشن بلاعوض به سبک مایکل بی بود که طرفداران این حق رای را ترک کرد. بی تاثیر خوشبختانه Resident Evil 7 یک بازنگری عمده توسط توسعه دهنده/ناشر Capcom است ، بنابراین سکانس های اکشن بیرون می آید و وحشت به طرز چشمگیری باز می گردد ،

یکی از محرک های راه اندازی مجدد ، ظهور واقعیت مجازی به عنوان یک فناوری اصلی است و کل Resident Evil 7 بر روی PlayStation VR قابل پخش است. این ، به نوبه خود ، منجر به تغییر عمده دیگری در حق رای دادن شده است: دیدگاه شخص سوم شخص آشنا از همه بازی های قبلی Resident Evil به نفع یک بازی اول شخص تبدیل شده است.

به طرز باورنکردنی ، Capcom موفق شده است این کار را بدون هیچ گونه تغییری یا به خطر انداختن گیم پلی بازی Resident Evil انجام دهد. به عبارت دیگر ، شما هنوز هم به آرامی چوب می زنید و هدف اندیشیدن است. که بد به نظر می رسد ، اما اینطور نیست: Resident Evil 7 بر خلاف دو نسخه قبلی خود با چیزی غیر از یک بازی ترسناک بقا اشتباه گرفته نمی شود.

با این وجود ، در اولین ساعت پخش آن ، بیشتر شبیه یک فیلم ترسناک تعاملی است تا یک بازی Resident Evil. شما نقش اتان وینترز را بازی می کنید ، یک پسر معمولی که در مورد ناپدید شدن – سالها قبل – همسرش میا تحقیق می کند.

او در یک خانه متروکه وحشتناک و وحشتناک در دولوی ، لوئیزیانا ، با هیچ چیز غیر از چراغ قوه مسلح نشده است. پس از بررسی نحوه نفوذ ، او باید اکتشاف کند ، اشیاء مفید را جمع آوری کرده و معماها را حل کند تا به قسمت های جدید خانه دسترسی پیدا کند.

نقد و برسی بازی Persona 5 Strikers
بیشتر بخوانید

یک مکانیک جدید بازی زود معرفی می شود: او یک نوار VHS پیدا می کند و وقتی آن را در یک VCR قرار می دهد ، می تواند به طور موقت به یکی از شخصیت های نشان داده شده در ویدئو بپرد-در وهله اول ، یک شکارچی شبح بدشانس برنامه تلویزیونی پر شور ویدئوهای VHS که به طور پراکنده در بازی ظاهر می شوند ، وسیله ای بسیار مفید (و هوشمندانه) برای تمرین برخی از معماهای پیچیده بازی است.

نقد بازی Resident Evil 7

بازی Resident Evil 7

از ابتدا ، فضای بازی کلاستروفوبیک ، تاریک و به طرز شگفت انگیزی وحشتناک است ، و هرگز تسلیم نمی شود-حتی در انتها ، هنگامی که بازی Resident Evil 7 به شکل خطی تر از مراحل اولیه خود به یک کرسندو می رسد ، که با هوشمندی دوباره از آن استفاده می کند سطوح (و حتی ، سرگرم کننده ، کارفرمایان ، که هر بار که آنها را ملاقات می کنید بیشتر جهش می کنند) ، توهم یک بازی جهان باز را ایجاد می کند. مانند Hitman یا Dishonored ، شما با هر اینچ عمارت های مختلف و دیگر مناطق بازی آشنا می شوید.

از نظر گیم پلی ، بازی Resident Evil 7 دقیقاً مانند سه Resident Evil اول (به علاوه اسپین آف های Revelations) است ، بنابراین همه چیز در مورد جمع آوری اشیاء مفید ، کلیدها ، اسلحه ها و مهمات ، برخورد با کارفرمایان و حل معماها است تا بتوانید سرعت خود را افزایش دهید. از خانه فرار کنید و بفهمید در شرایط پیچیده ای که در آن قرار دارید چه می گذرد.

پس از برخورد اولیه با میا ، که در آن لحظه ایتان متوجه می شود که قطعاً چیزی درباره او درست نیست (او دستش را قطع می کند ، به زودی به طرز معجزه آسایی با استفاده از منگنه وصل می شود) ، او در چنگال یک خانواده سرخ پوست سرگرم کننده با تمایل به قطع انگشتان دست و پای خود و طعم و مزه درون انسان. به ویژه در مراحل اولیه ، مقدار شگفت انگیزی از طنز سیاه در انها مشهاده میشود.

نقد بازی Resident Evil 7

بازی Resident Evil 7

در حالی که ایتان قصد فرار به آزادی را دارد ، با کمک دختری به نام زوئی که او را با زنگ زدن تلفن ها در خانه های مختلف راهنمایی می کند ، باید اعضای خانواده را با استفاده از سلاح های قوی تر اعزام کند – هرچند ، همانطور که شایسته بازی Resident Evil است ، تفنگ ساچمه ای. هنوز هم بهترین سلاح است (مسلسل به دنبال آن).

نقد و بررسی بازی Resident Evil Village
بیشتر بخوانید

اشاره های بیشماری به بازی های قبلی رزیدنت اویل ، و برخی از قراردادهای این حق امتیاز ، به طور مفید اصلاح شده است: سیستم موجودی مهم بسیار در دسترس تر شده و حرکت آسان تر شده است (اگرچه از نظر تعداد اسلات ارائه شده غیر سخاوتمندانه باقی می ماند) و به عنوان مثال ، در حالی که گیاهان سبز را پیدا می کنید ، آنها (و چیزهای مختلف دیگر ، مانند باروت) باید با “مایع شیمیایی” ترکیب شوند تا بازسازی کننده سلامت و موارد مشابه باشد.

بازی Resident Evil 7 در PlayStation VR به زیبایی کار می کند: هدست حس حضور و غوطه وری را به ارمغان می آورد که تاثیر جهش های شدید و لحظات وحشتناک فراوان را در بازی افزایش می دهد. اولین باری که یک جهش یافته را با یک ضربه سر میخ می کنید ، در نتیجه انفجار mutant-gunk شما را به اردک می فرستد.

هنگامی که یاد گرفتید هنگام اعزام جهش یافته ها ، جوی استیک مناسب را به حال خود رها کنید ، می توانید با سیستم کنترل در PlayStation VR دست و پنجه نرم کنید: هدف قرار دادن تفنگ با حرکت دادن سر انجام می شود. و توانایی مشاهده چیزها به این معنی است که اشیاء پنهان بیشتری در VR پیدا می کنید. اما یک بازدهی وجود دارد: شما واقعاً متوجه می شوید که رزولوشن بازی در VR چقدر کمتر است. 7 اولین بازی Resident Evil است که از موتور جدید Capcom استفاده می کند و واقعاً در صفحه تلویزیون عالی به نظر می رسد.

در حالی که داستان – به طرز هوشمندانه ای در فلاش بک ها و از طریق اشیاء یافت شده ، که دیالوگ های شادابی را که در بازی های اخیر Resident Evil رخنه کرده بود ، حذف می کند – مسیر متفاوتی را نسبت به نسخه های قبلی خود طی می کند (شخصیت های آشنا همه تقریباً وجود ندارند) ، اما موضوعات خود را کاملاً به هم نزدیک می کند. خوب تا انتها اما از بسیاری جهات ، روایت پشت سر هم به جو می نشیند ، که کاملاً استقبال می شود.

مباحثی وجود دارد که باید داشته باشید. خیلی کوتاه است-اولین بازی آرام و راحت ما به سختی 18 ساعت به طول انجامید ، و می توانستیم زمان زیادی را از آن زمان کوتاه کنیم. مقدار زیادی از نظر ارزش پخش مجدد وجود ندارد: شما سطح دشواری جدیدی را باز می کنید ، که به طور مناسب Mayhem نامیده می شود ، و یک سلاح و توانایی جدید ، اما فقدان شانس به سبک Horde به منظور برخورد با موج جهش یافته (مانند Revelations ‘Raid) حالت) درخشان است و امیدوارم از طریق محتوای قابل بارگیری به آن پرداخته شود.

نقد و بررسی بازی Assassin's Creed Origins
بیشتر بخوانید

همچنین ، هنگام بازی در PlayStation VR ، گاهی اوقات دستان خود را مشاهده می کنید ، که به طرز ناراحت کننده ای در مچ دست قطع شده است.

نقد بازی Resident Evil 7

بازی Resident Evil 7

اما بازگشت رزیدنت اویل 7 به ارزش های وحشتناک بقا که سه بازی اول را بسیار جذاب کرد ، بی نتیجه است. این بسیار وحشتناک است – برخی از افراد به سادگی نمی توانند با طبیعت هولناک بازی در VR کنار بیایند. و در حالی که بسیاری از جنبه هایی را که قبلا می گفتید اساسی هستند تغییر می دهد ، اما بیشتر از هر سال دیگر بازی Resident Evil شبیه یک بازی Resident Evil است. خرید ضروری برای طرفداران Resi و عاشقان وحشت.

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

فیلم احمد جوان | مکتب اومانیسم | راهنمای رگتایم : موسیقی رگتایم چیست؟ | سفر مرگ | بهترین فیلم های ویل اسمیت | نقد فیلم پدر | فیلم پرسی در مقابل جالوت | ادبیات پست مدرن | ۱۰ راهکار علمی برای باز کردن قفل ذهنی‌تان در هر شرایطی | بهترین رمان های جهان |

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 2 =