صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم پدرخوانده 2 | The Godfather: Part II
ads

نقد فیلم پدرخوانده 2 | The Godfather: Part II

فیلم پدرخوانده 2

در فیلم پدرخوانده 2 زندگی و زندگی حرفه ای ویتو کورلئونه در حالی به تصویر کشیده می شود که پسرش سندیکا جنایت خود را در دهه 1950 گسترش داده و محکم می کند.

فیلم پدرخوانده فیلم مهم تری است . اما فیلم پدرخوانده 2 فیلم بهتری است. بلندپروازانه تر است ، از نظر الکتریکی بیشتر است ، بیشتر در خاک اسطوره ایتالیایی-آمریکایی فرو می رود ، به علاوه … آنها به چه فکر می کردند ، سعی می کردند با دینامیت مهم و تجاری فیلم اول مطابقت داشته باشند؟ فیلم پدرخوانده 2 ، از زمان تصور به بالا ، یک پروژه دیوانه وار بود. اما جواب داد.

نقد فیلم پدرخوانده 2

نقد فیلم پدرخوانده 2

هنگامی که فیلم پدرخوانده در 14 مارس 1972 در نیویورک برای اولین بار اکران شد ، ماریو پوزو ، نویسنده فیلم نامه و رمان نویس ، پیش از این کار این دنباله را آغاز کرده بود. این کاملا مطمئن بود که پارامونت از وجود یک هیولا بر روی دستانشان مطمئن بود ، علی رغم اینکه برخی از غرفه داران در یک نمایش پیش نمایش بینی خود را بالا می آورند: اقدام بسیار کم ، صحبت زیاد و طولانی مدت – اثبات این که به هیچ وجه غرفه داران یک دسته ذرت بو داده نیستند -فلیستین فروشی.

پس از دو روز آزادسازی ، مدیران سینما از طرف مستبدین ناامید و رشوه برای رسیدن به صف هایی که قطعه ضرب المثل را از بین می برد ، پیشنهاد رشوه می کردند. چیزی در مورد مافیا وجود داشت که در آن پارامونت دو برابر قیمت بلیط برای آخر هفته را نشان می دهد تا درآمد اضافی را از فیلم جدید خود دریافت کند.

این دنباله که در تاریخ 16 آوریل اعلام شد و عنوان آن “Don Michael” است ، یک اجتناب ناپذیری تجاری بود (“وقتی که شما مجوز ساخت کوکاکولا را دریافت کردید ، کوکاکولا را بسازید!”) ، چارلی بلاهدورن ، رئیس Gulf & Western ، گفت: متعلق به پارامونت بود). پدرخوانده در 18 هفته اول خود 101 میلیون دلار درآمد کسب کرد و هیچ کس قصد نداشت که کیک دیگری را بخورد.

اما فرانسیس فورد کاپولا ، کارگردان جوانی که استودیو تقریباً از پدرخوانده اخراج کرده بود اما اکنون مورد توجه هالیوود و جهان قرار گرفت ، علاقه چندانی به این کار نداشت. بنابراین آنها یک میلیون دلار به علاوه 13 درصد عظیم سود و کنترل هنری کامل به او پیشنهاد دادند. در مجموع اکنون: پیشنهادی بود که نمی توانست رد کند.

نقد فیلم وندی ؛ داستان پیتر پن، از نگاهی متفاوت
بیشتر بخوانید

بنابراین ، از این فضای چسبنده فرصت طلبی شرکتی پول گیر ، بزرگترین قسمت دوم سینما ظهور کرد. بحثهای میخانه در مورد بازده کمتری که دنباله دارد معمولاً با ذکر نام آن فروپاشیده است. پس چرا کار می کند؟ چرا آکادمی پلیس 2: اولین انتصاب آنها نیست؟ بیشتر آن مربوط به قدرت منحصر به فرد قسمت اول خودش است که خانواده شخصیت های آن را بسیار واضح تأسیس کرد.

نقد فیلم پدرخوانده 2

نقد فیلم پدرخوانده 2

مخاطبان بیشتر مایکل ، تام ، کی ، فردو و کانی را جلب می کردند. اما استاد بزرگ Coppola-Puzo باید این حماسه را در دو جهت توسعه دهد ، از طریق صعود فاوسیون به Don Don Michael ، و به عقب تا اوایل دهه 1900 ، ردیابی اولین قدم های Vito Andolini در Mafiahood (او نام خانوادگی Corleone را به خود اختصاص می دهد – نام خانه خود دهکده – از طریق مخلوطی در کنترل مهاجرت جزیره الیس).

به نظر می رسد رابرت دنیرو ، بعد از خیابان های متوسط ​​، از قفسه های “ستاره در حال ظهور” کنده شده ، برای بازی در نقش مارلون براندو جوان متولد شده است. پاچینو ، کارت وحشی کوپولا در انتخاب بازیگر پدرخوانده ، کاملاً با شخصیت وی به نقش اصلی مایکل تبدیل می شود و دایان کیتون ، لینچ آرام را ثابت می کند (که در این فیلم لزوماً تحت سلطه مرد ، هیچ شاهکار بزرگی نیست).

همه آنچه با شکوه و افسانه در مورد پدرخوانده بود ، بیشتر در فیلم پدرخوانده 2 وجود دارد ، صحنه هایی که عمدا با نسخه اصلی مطابقت دارد. پیتر کاوی ، نویسنده کتاب پدرخوانده ضروری ، حماسه دو بخشی را از نظر موسیقی به عنوان “مجموعه کوپولا” ، با خطوط باس ، نقوش و الگوهای قافیه ای توصیف می کند. (“به طور کلی ،” کاپولا گفت ، “فیلم اول باید مانند یک شبح دیگر را آزار دهد.”) بنابراین به جای اینکه دائما به ما یادآوری کنیم که فیلم اول بهتر است ، قسمت دوم با جاروبرقی اپرا کار می کند و درام را نابود می کند ، به صورت روایی و بصری.

گوردون ویلیس ، فیلمبردار ، برای بازگشت های فوری به مصرف بیش از حد قهوه ای می پردازد. طراح تولید دین تاولاریس در خیابان های پرهیجان خود در دهه 1940 در نیویورک با یک جامعه مهاجر نشین و نفس گیر ایتالیایی در حدود سال 1912 (در واقع محله اوکراین) در صدر است. صحنه حماسی 26 دقیقه ای عروسی که قسمت اول را باز کرد ، در قسمت دوم توسط حزب تأیید تأیید کاملاً پیچیده در محوطه جدید کورلئونه در دریاچه تاهو (دریاچه ای که ادعا می کند جان برادر خود مایکل را در اوج خنک کننده قسمت های 2 Part دارد) ، تکرار می شود.

نقد فیلم نگهبان شب
بیشتر بخوانید

نقد فیلم پدرخوانده 2

فیلم پدرخوانده 2

در حقیقت ، ادعای برتری قسمت اول نسبت به قسمت دوم مانند این است که گفته شود لنون بهتر از مک کارتنی است. هر کسی که فیلم آمریکایی را به طور پی در پی دوست دارد ، باید آنها را تماشا کند.

منبع نقد فیلم پدرخوانده 2

بیشتر بخوانید:

فیلم جان ویک فصل ۴ | ایان مک شین به طور رسمی به عنوان وینستون بازگشت | فیلم ۳۵۵ | فیلم Roma | بهترین فیلم های کوروساوا | نقاشی رویا از پیکاسو | سریال پسران راکت | نقد فیلم شب هشتم | The 8th Night 2021 | فیلم Creed 3 | نرخ بهره چیست؟ | ۷ سوال مشترک مصاحبه برای مدیران | بهترین فیلم های تام هنکس | کتاب های آلبر کامو | هانا آرنت و کتاب توتالیتاریسم | فیلم خوشه ‌های خشم | نقد فیلم بی نهایت | لئوناردو داوینچی

دیدگاهتان را بنویسید

20 + شش =