صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Horizon Zero Dawn
ads

نقد و بررسی بازی Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn

نقد و بررسی بازی Horizon Zero Dawn : چند ساعت با بازی Horizon Zero Dawn ، ماجراجویی اکشن جهان باز سونی ، امپراتوری خود را در حال تعقیب یک جانور مکانیکی با ظاهر Brontosaurus که “Tallneck” نامیده می شود ، می بیند. هنگامی که از پشت هیولای چوبی پرش می کنیم ، گردن آن را دراز می کنیم و نیزه را به سر عظیم و نعلبکی آن می کوبیم. این یک دنباله هیجان انگیز از رویدادها است که منجر می شود نقشه بازی اطلاعات جدیدی را نشان دهد.

با این حال ، توسعه دهنده گریلا گیمز-که قبلاً با حق امتیاز Killzone شناخته می شد-بیش از هک کردن جمجمه این ابعاد آسمان خراش چشمگیر است-ما را فریب داد که ما یک نوع عینی را که در بازی های دیگر دیده نشده است به پایان رسانده ایم. اگر هر تعداد از ورودی های Far Cry یا Assassin’s Creed را بازی کرده اید ، با این حال بارها با تسخیر برج ها و بالا رفتن از سازه های همگام به همین وظیفه پرداخته اید.

بازی Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn

توانایی انجام یک کار عادی مانند پر کردن نقشه به طراوت دوباره تقریباً در تمام سیستم ها و مکانیک های بی شمار آن گسترش می یابد. در حالی که شما در بسیاری از فعالیت های ژانر آشنا ، از مبارزه و کاردستی تا غارت و تسطیح شرکت می کنید ، اجرای ماهرانه بازی Horizon Zero Dawn از این بازی های اصلی sandbox به آنها زندگی جدیدی می بخشد.

به عنوان مثال ، انجام یک کشتار مخفیانه-کاری که ما میلیون ها بار انجام داده ایم-هرگز خسته کننده نمی شود وقتی منجر به ایستادن جنگجوی توانمند شما ، آلو ، روی پوسته جرقه ای یک ربات به شکل Velociraptor می شود.

وحشت های تکنولوژیکی بازی Horizon Zero Dawn  هم دیدنی است و هم یک انفجار در میدان جنگ.

اعتبار زیادی به خاطر داستان و محیط تخیلی بازی ، ترکیبی درخشان از علمی تخیلی و فانتزی است که دنیایی پسا آخرالزمانی را به طرز شگفت انگیزی خالی از زامبی ها و جهش یافته ها ارائه می دهد.

این بدان معنا نیست که بازی فاقد تهدیدات دشمن است. برعکس ، بازیکنان با ترکیب وحشتناکی از موجودات مکانیکی روبرو می شوند که باعث می شود Transformers مانند قلدرهای حیاط مدرسه تهدیدآمیز به نظر برسند. وحشت های تکنولوژیکی بازی Horizon Zero Dawn که به شدت تحت تأثیر جانوران ماقبل تاریخ قرار گرفته اند ، هم دیدنی هستند و هم می توانند در میدان نبرد چشم نواز باشند.

نقد و بررسی بازی Astria Ascending
بیشتر بخوانید
بازی Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn

هنگامی که از انواع سلاح های ابتدایی خرد شده برای تبدیل این تهدیدها به توده های فلزی پیچ خورده استفاده نمی کنید ، بازیکنان می توانند به فعالیتهای دیگری بپردازند ، از برخی از صعودهای آزاد مانند Uncharted تا کمی حل رمز و راز که یادآور خاطرات است.

حالت کارآگاهی بازی های بتمن با این حال ، چه با تماشای یک چشمگیر درخشان از طریق کره چشم درخشان و چه با سوت زدن زنگ های قدیمی (خواندن کلیدهای ماشین) ، هر مرحله شما را به کشف اسرار جذاب این جهان گسترده و شخصیت اصلی جذاب آن نزدیک می کند.

در حالی که جهان نفس گیر بازی Horizon Zero Dawn  و روایت رقابتی با سینما به بالا بردن فرمول های گیم پلی آشنا کمک می کند ، جلای فراوان ، قدم زدن متخصص و اجرای صاف آن نیز به همان اندازه محکم است که ماشین های کلسیفیت شده در خرابه های قدیمی آن مدفون شده اند.

مطمئناً ، این ماموریت گاه به گاه تنبل و عملکرد شخصیتی متزلزل را انجام می دهد ، اما هیچ عنصر واحدی احساس اضافی ، دلخواه یا کم پز نمی کند. و همه چیز نه تنها به خودی خود کلیک می کند ، بلکه به طور ارگانیک به بسیاری از قسمت های متحرک بازی متصل می شود.

بسیار شبیه به هیولاهای فلزی آن ، بازی Horizon Zero Dawn یک دستگاه روغن کاری شده است. این همچنین بهترین ورودی انحصاری پلی استیشن 4 و مدعی اولیه بازی سال 2017 است.

بازی Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Horizon Zero Dawn

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم || The Souvenir | فیلم سوغات 2021 | خودویرانگریِ یک هنرمند | فیلم خاطرات قتل | همه چیز در مورد رامبراند | ارتباط موسیقی و مغز انسان | فیلم کاپیتان آمریکا ۴ | بیوگرافی الکساندر گراهام بل | سریال داستان لیسی | نقد فیلم Trigger Point ( فیلم تریگر پوینت 2021 ) | فیلم زنی پشت پنجره | داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی |

دیدگاهتان را بنویسید

چهار + نوزده =