صفحه اصلی > سینما : فیلم کاپیتان آمریکا 4
ads

فیلم کاپیتان آمریکا 4

فیلم کاپیتان آمریکا 4

فیلم کاپیتان آمریکا 4

داستان فیلم کاپیتان آمریکا 4 از بازگشت کریس اوان به عنوان استیو راجرز جدا میباشد. سام ویلسون (آنتونی مکی) نخستین بازی رسمی خود را به عنوان کاپیتان جدید آمریکا در فینال فصل سریال شاهین و سرباز زمستانی انجام داد. کمپانی مارول این هفته اعلام کرد که فیلم کاپیتان آمریکا 4 در حال تولید میباشد

  از مالکوم اسپلمن ، مجری برنامه نمایش Falcon و سرباز زمستان ، و مکی احتمالاً قرار است به عنوان کاپیتان جدید رونمایی بکند. این پیشرفت هیجان انگیز به دنبال گزارش های شایعات قبلی مبنی بر بازگشت کریس ایوانز به عنوان استیو راجرز در فیلم کاپیتان آمریکا 4 میباشد.

فیلم کاپیتان آمریکا 4
هیچ بازیگری برای فیلم کاپیتان آمریکا 4 به طور رسمی معرفی نشده است , تا این مرحله ، کریس ایوانز از طریق شخصیت استیو راجرز نقش کاپیتان آمریکا را بازی کرده است ، در سه کاراکتر از فیلم های انفرادی ، سفرهای انتقام جویان و سایر فیلم های مارول نقش آفرینی کرده است. و این سوال که چه کسی حق حمل سپر یا نقش کاپیتان آمریکا را دارد در این فیلم مهم میباشد.
ایوانز اولین بار در فیلم Captain America: The First Avenger به عنوان استیو راجرز ضعیف ، بچه ای از بروکلین که می خواست در مقابل زورگویان بایستد ، ظاهر شد. مطمئناً سفر وی برای تبدیل شدن به کاپیتان آمریکا واقعاً با تزریق سرم فوق العاده سرباز به پایان نرسید.

راجرز مجبور شد چندین فیلم را صرف تصمیم گیری در مورد اینکه واقعا چه چیزی ایستاده است ،نقش آفرینی بکند. در طول فیلم های مارول ، او با سام ویلسون دوست شد ، که او مانتوی Avenger Falcon را به عهده گرفت و یک دوست وفادار به راجرز میباشد.

فیلم Avengers: Endgame بیشتر داستان های کاراکترها را ناقص تمام کرد، اما همچنین شروع های جدیدی را نیز شامل شد ، از جمله پیرمرد استیو که سام را به عنوان کاپیتان بعدی آمریکا انتخاب کرد.
طبق گزارش جدید Deadline ، فیلم کاپیتان آمریکا 4 از هر پروژه احتمالی بازگشت اوانز جدا خواهد بود. Deadline همچنین اولین منبعی بود که گزارش داد احتمالاً ایوانز به عنوان استیو راجرز برمیگردد.

در این گزارش که هنوز تأیید نشده است ، اما انتظار می رود فیلم کاپیتان آمریکا 4 ، با حضور سام ویلسون ، مکی ، پروژه ای باشد که اسپلمن آن را می نویسد ، در حالی که شایعات بازگشت اوانز یک پروژه کاملا متفاوت است.

بهترین فیلم های جنگی
بیشتر بخوانید

فیلم کاپیتان آمریکا 4

ایوانز و کوین فیژ ، رئیس مارول ، بازگشت اوانز به عنوان استیو راجرز در فیلم کاپیتان آمریکا 4 را انکار کردند. هرچقدر که دیدن بازگشت ایوانس سرگرم کننده باشد ، داستان استیو در فیلم Avengers: Endgame کاملا عالی و پیچیده میشود. مکی همچنین در به تصویر کشیدن پیچش شخصیت سام قبل و بعد از وقایع Avengers: Endgame کار خارق العاده ای انجام داده است.
رشد ناشی از تردید اولیه سام برای به دست گرفتن کاراکتر کاپیتان آمریکا برای پذیرفتن کامل نقش جدیدش در فینال فصل The Falcon and the Winter Soldier به طرز شگفت انگیزی انجام داده است.

دیدن سام با لباس منحصر به فرد کاپیتان آمریکا که به صورت هدیه از واکاندا ساخته شده بود بسیار خارق العاده بود. عالی تر این نباشد ، این بود که سام با تندیس طلایی و لوح تقدیر از فداکاری های بردلی برای آمریکا ، در موزه کاپیتان آمریکا در ایزایا بردلی شناخته شود.

سام بارها و بارها نشان داد كه لقب كاپیتان آمریكا را بدست آورد ، زیرا هرگز به طور فعال به دنبال قدرت نبود. سام به طور مداوم به دنبال کمک به دیگران بود و او هرگز حتی دارویی فوق العاده سرباز را مصرف نکرد.
سفر سام از جناح چپ جناح چپ شما به یک مرد برجسته در سمت راست خود کاملاً حلقه زده است. فاز چهار مارول تاکنون کار بسیار خوبی را انجام داده است که می تواند به جلو حرکت کند در حالی که هنوز گذشته را تصدیق کرده است.

بهترین کاری که مارول باید انجام دهد این است که اجازه دهد سام با فیلم کاپیتان آمریکا 4 کانون توجهات را پیش ببرد ، زیرا داستان استیو راجرز به نتیجه رسیده است و نیازی به نوشتن فصل دیگری از آن داستان نیست.

فیلم کاپیتان آمریکا 4
بازیگران Captain America 4 هنوز بازیگران فیلم کاپیتان آمریکا 4 مشخص نشده اند. همانطور که گفته شد ، زمان پخش به این معنی است که احتمالاً آنتونی مکی از فیلم های قبلی باز خواهد گشت تا بار دیگر در نقش سام ویلسون بازی کند.

با این حال ، این بار احتمالاً سام پیشگام خواهد بود زیرا این شخصیت رسماً به کاپیتان آمریکا تبدیل شده است. نام دیگری که علاقه مندان به تعجب می بینند اگر ببینند کریس ایوانز است که استیو راجرز ، کاپیتان آمریکا اصلی را به تصویر کشید.

نقد فیلم همه چیز درباره ایو
بیشتر بخوانید

اگرچه او دیگر شخصیت تیتراژ را بازی نخواهد کرد ، اما ممکن است به عنوان استیو راجرز پیر که در فیلم انتقام جویان: پایان بازی (The Avengers: Endgame) دیدیم ، جذابیت ایجاد کند. فیلم های قبلی کاپیتان آمریکا ثابت کرده اند که کپ همیشه به باکی خود احتیاج دارد ، بنابراین اگر شاهد بازگشت سباستین استن در نقش باکی بارنز هستیم ، خیلی تعجب نکنید.

علاوه بر این ، این احتمال نیز وجود دارد که دیگر بازیگران Falcon and the Winter Soldier Emily VanCamp ، Wyatt Russell ، Julia Louis-Dreyfus و دنی رامیرز بتوانند به نقش های خود در نقش Sharon Carter ، John Walker ، Valentina Allegra de Fontaine و Joaquin Torres بازگردند.

کاپیتان آمریکا 4 در مورد چیست؟

از آنجا که این چهارمین فیلم کاپیتان آمریکا خواهد بود ، بدیهی است که پس از وقایع سه فیلم قبلی و Avengers: Endgame اتفاق خواهد افتاد. با این حال ، احتمالاً مستقیماً تحت تأثیر حوادث شاهین و سرباز زمستانی قرار خواهد گرفت.

با در نظر داشتن این نکته ، اگر  انتهای سست و شلخته سریال رابه مذاق شما خوش نیامد ، تعجب نکنید. ظهور سام ویلسون به عنوان کاپیتان آمریکا قسمت آخر سریال شاهین و سرباز زمستانی نه تنها نشان داد که چگونه سرانجام سام لباس و مسئولیت های قرمز ، سفید و آبی را پذیرفت.

بلکه همچنین چگونگی اولین حضور عمومی وی برای رسیدن به مردم او را به عنوان کاپیتان جدید آمریکا بپذیرند. اولین ماجراجویی کامل سام به عنوان کاپیتان در صفحات All-New Captain America توسط ریک ریمندر و استوارت ایمونن قرار گرفت ، که باعث شد او در برابر بارون زمو ، بارون خون ، باتروک (این تعداد زیادی از Bs است) و یک هیدرا احیا شود.

این مطمئناً فهرست کافی رنگی برای پر کردن یک فیلم پرفروش است. MCU’s Zemo (Daniel Bruhl) ، البته ، مقصد است که به زودی به روشهای قابل تأمل به قهرمانان ما به رختخواب برود. ممکن است او یکی از اشرار فیلم کاپیتان آمریکا 4 باشد؟ خوب … این بستگی دارد.
Captain America vs. the Thunderbolts (یا انتقام جویان تاریک) بین ماشین سازی های در حال انجام Contessa Valentine Allegra de la Fontaine (و جدی ، آیا می توانید باور کنید که جولیا لوئیس-دریفوس اکنون بخشی از MCU است؟)

نقد فیلم Last Christmas / فیلم آخرین کریسمس
بیشتر بخوانید

 

و هر آنچه شارون کارتر به عهده داشت در صحنه تیتراژ پایانی Falcon and the Winter Soldier ، دلایل زیادی وجود دارد که این باور وجود دارد که برخی از افراد علاقه دارند تیمی از “انتقامجویان تاریک” یا چیزی مانند تیم Marvel Comics Thunderbolts را جمع کنند. به عبارت دیگر ، ضدقهرمانان و شرور که اصلاح می کنند تا به نیکی انجام دهند ، با وجود اینکه هنوز واقعاً سایه دارند.

این احتمال وجود دارد که شاهد پخش این نمایش در نسخه های آتی MCU مانند لوکی ، بیوه سیاه (شرور آن فیلم ، Taskmaster ، کاندیدای اصلی تیمی مانند این باشد و قبلاً تأیید شده است که وال در آنجا ظاهر خواهد شد) ، و دیگران. شاید تا زمانی که به کاپیتان آمریکا 4 می رسیم ، وقت آن رسیده است که بین شخصی که به معنای واقعی قهرمان بودن را می فهمد و این مدعیانی که برای پر کردن خلا Aven انتقام جویان وارد عمل شده اند ، حساب کنیم.

بازگشت استیو راجرز در اوایل سال جاری ، خبر رسید که مارول قصد دارد کریس ایوانز را به نوعی در MCU به نقش استیو راجرز بازگرداند (ایوانز ، به گفته وی ، هرگونه اطلاع از این موضوع را انکار کرد). در آن زمان عجیب به نظر می رسید ، با توجه به اینکه همه ما می دانستیم Mackie’s Sam Wilson در خاتمه The Falcon and the Winter Soldier آماده آماده سازی سپر است.

Deadline گزارش داد که هر پروژه احتمالی استیو راجرز “از فیلم Cap که توسط Spellman ساخته شده است” جدا خواهد بود ، که خوب است زیرا با بازگرداندن یکی از محبوب ترین ابرقهرمانان صفحه بزرگ در همه زمان ها ، تضعیف Sam به عنوان Cap بسیار دور از ذهن است ، به خصوص این اوایل بازی. اما اگر استیو راجرز که به MCU برمی گردد ، همان چیزی نباشد که ما از آن یاد می کنیم؟

اگر او به نوعی بخشی از یک توطئه بزرگتر علیه آمریکا و جهان باشد ، و این یک مسابقه دلخراش با سام را ترتیب دهد؟ و اگر این اتفاق بیفتد ، فقط یک بد وجود دارد که به اندازه کافی شرور است که ارزش آن را داشته باشد ، کسی که مدت طولانی است برای انجام یک بازگشت مناسب فیلم کاپیتان آمریکا 4.

نقد فیلم تابستان 85
بیشتر بخوانید

فیلم کاپیتان آمریکا 4

تاریخ انتشار Captain America 4

البته هنوز هیچ تاریخی برای انتشار فیلم کاپیتان آمریکا 4 وجود ندارد. حتی یک کارگردان وجود ندارد! گفته می شود ، تعدادی از تاریخ ها در تقویم اکران آینده مارول وجود دارد که هنوز فیلم هایی به آنها پیوست نشده است: 17 فوریه ، 5 مه ، 28 ژوئیه و 3 نوامبر همه در سال 2023.

مطمئناً برای یک فیلم پر فروش تابستانی مناسب است. اما … در حالی که مارول هنوز این تاریخ را قفل نکرده است ، لازم به ذکر است که 4 جولای پنجشنبه 2024 رخ می دهد ، بنابراین یک تاریخ طولانی برای انتشار آخر هفته تعطیلات میهن دوستانه مطمئنا مناسب کاپیتان آمریکا 4 نیز خواهد بود ، اینطور نیست؟ در حال حاضر فقط با یک حدس و گمان سرگرم کننده باشید ، اما اگر اخبار بیشتری در آنجا موجود باشد ، شما را به روز خواهیم کرد.

همچینین میتوانید در مورد تاریخ پخش و معرفی کامل فیلم بیوه سیاه بیشتر اطلاع داشته باشید.

فیلم Eternals جدید ترین پروژه کمپانی مارول.

گرداورنده رضا حقی نویسنده مجله هنری بامدادی ها .

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

11 + 15 =