صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Rift Apart
ads

نقد و بررسی بازی Rift Apart

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

حتی اگر بازی Rift Apart فاقد هر گونه شگفتی واقعی باشد ، هنوز هم بازی کاملاً لذتبخش است.

گذراندن وقت با بازی Rift Apart آسان است: از هم جدا شوید و احساس کنید که فرمولی است. مطمئناً ، هرکسی که ورودی های قبلی این مجموعه را بازی کرده باشد – یا هر یک از برادران 3D سازنده آن از دوران PS2 به بعد – ضربات روایی و ساختاری آن را کاملاً آشنا می داند: فکر کنید R2-D2 با سربلندی C-3PO) در یک ماجراجویی سیاره پرشی دیگر حضور دارند که شامل پرش در اطراف فضاهای نیمه باز ، اشغال افراد بد و جمع آوری منابع برای تولید سلاح های شما است.

مسئله این است که توسعه دهنده Insomniac Games همه چیز را به حدی بالا رسانده است که حتی اگر Rift Apart فاقد هر گونه شگفتی واقعی باشد ، اما بازی کردنش همچنان یک لذت کامل است. این یک تجربه پر رنگ و پر رنگ است که اگرچه بازیکنان جوان را به طور انکار ناپذیری هدف قرار می دهد ، اما با این وجود افراد مسن را نیز بدون دردسر جذاب و سرگرم می کند.

بازی Rift Apart

 بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

قبل از اینکه به نظر می رسد دکتر Nefarious تبهکار تکرار شده در رژه واقعی آنها باران می بارد ، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با افتخار Ratchet و Clank برای قهرمانان گذشته خود شروع می شود. Nefarious با سرقت کردن یک وسیله حمل و نقل دو بعدی Clank برای کمک به یافتن Lombax های دیگر قصد داشت چیزها را کمی به Spiderverse-y بفرستد و واقعیت ها را به جهانی منتقل کند که در آن برترین ها حکمرانی می کند اما در این میان چند منظوره را باز می کند. Rivet را وارد کنید ، یک زن مخالف Lombax و Ratchet از دنیای دیگر.

علی رغم اینکه کاملاً شفاف Spider-Gwen به مرد عنکبوتی Ratchet است ، Rivet یک افزودنی عالی برای جهان Ratchet & Clank است – پر زرق و برق و باهوش ، به همان اندازه که در یک مبارزه قادر است ، اما عناصر پاتوس کودک پسند را به پس زمینه خود اضافه می کند که باعث می شود احساس کند عمیق تر است. Rift Apart زمان خود را تقریباً به طور مساوی بین دو لید تقسیم می کند ، در حالی که بیشتر اوقات با جفت شدن Clank با Rivet همه چیز را با هم مخلوط می کند.

نقد و بررسی بازی Hitman 2
بیشتر بخوانید

هر کسی که کنترل او را در دست داشته باشید ، داستان جریان مداوم گفتگوی بی سر و صدا و اغلب شوخی های واقعاً خنده دار را ایجاد می کند – که احتمالاً با توجه به جمعیت شناختی مورد نظر همچنان خنده دار تر است – و قلب او بسیار شگفت آور است.

بازی Rift Apart

 بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

با این حال ، در حالی که این بازی به هر سه شخصیت اصلی خود زمان می دهد تا درخشش کنند ، هم به صورت روایی و هم از طریق مینی بازی هایی که مهارت های خاص آنها را به چالش می کشد ، اما تفاوت کافی بین Ratchet و Rivet در اکثر بازی ها وجود ندارد.

برخی از آنها را می توان با نسخه های متناوب واقعیت دیگری توضیح داد ، اما همپوشانی های دیگر جایی بین فرصت های تنبل و از دست رفته احساس می شود. به عنوان مثال ، وقتی داستان شما را به سمت پرچین سوق می دهد و بالعکس ، اسلحه هایی که به عنوان Ratchet خریداری یا به روزرسانی شده اند به طور خودکار در دسترس هستند. داشتن چند سلاح – و مهارت های همراه و تاکتیک های نبرد آنها – منحصر به فرد هر شخصیت ، لمس خوبی خواهد بود.

هرچند که با هر آنچه که شما را مورد حمله قرار می دهید ، بازی Rift Apart یک ویترین عالی برای سخت افزار PS5 است ، با شکاف های مشهور Ratchet یا Rivet را از طریق مکان های کاملاً مشخص و بدون زمان بارگیری قابل تشخیص ، حمل و نقل می کند. این که آیا بین ابعاد یا فقط بین “نقاط داغ” در منطقه کنونی جهش می کند تا دشمنان را بهتر نابسامان کند یا اختلاف بیندازد ، این یک ترفند چشمگیر است که Insomniac برای استفاده از عینک و استفاده عملی از آن استفاده می کند.

صدا و haptics بازی نیز عالی هستند ، دارای جهت گیری خارق العاده به صدای پس زمینه – به ویژه از طریق هدست Pulse 3D PS5 – و یک جفت شدن کامل از جلوه های foley. صدای قدمها بسته به سطحی که روی آن کار می کنید متفاوت است ، همچنین شدت و سبک غرش در کنترل کننده متفاوت است. مقاومت متغیر محرک ها نیز بسیار عالی مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که فشار کامل آتش سوزی می کند ، با یک نیمه فشار قوس محلی را برای فرود آمدن گلوله ها نشان می دهد. با هم ترکیب شده ، یک تجربه غوطه وری شگفت آور را ایجاد می کند.

بیوگرافی بسکتبالیست مطرح شکیل اونیل
بیشتر بخوانید

بازی Rift Apart

 بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

همه اینها با تصاویر بصری با کیفیت سینمایی کاملاً جمع شده است – بازی Rift Apart مانند بازی در بعضی مواقع با یک فیلم تعاملی Pixar است. هنوز برای PlayStation 5 روزهای آغازین است ، اما این یک رقیب آسان برای یکی از بهترین بازی های روی پلتفرم است.

سرانجام ، بازی Rift Apart هیچ جایزه ای برای اصالت برنده نخواهد شد ، اما وقتی همه چیز به اندازه اینجا صیقل داده شود ، قابل بخشش است. یک میانبر بعدی سرگرم کننده که از پلتفرم سخت افزاری آن بسیار استفاده می کند ، آخرین ورودی Ratchet & Clank بلافاصله یکی از بهترین های آن است.

منبع سایت مداد 

بسشتر بخوانید:

حقایق سه گانه فیلم پدرخوانده | مراحل نوشتن داستان | چگونه می توان ایده ها را به داستان نویسی کرد | روشهای جدید دانشمندان برای نابود کردن استرس – بخش اول | بهترین فیلم های مارگو رابی | اشکال هندسی در طراحی لوگو | فیلم بالا رو نگاه نکن | بازیگران | تاریخ پخش | داستان فیلم بالا رو نگاه نکن | بهترین کتاب های کافکا | سبک موسیقی ترنس | نقاشی خودنگاره با گوش باند پیچی شده |

دیدگاهتان را بنویسید

19 + یازده =