امروز برابر است با :7 بهمن 1400
فیلم با هم با هم

نقد فیلم با هم با هم Together Together 2021

نقد فیلم با هم با هم Together Together 2021 : 

“صحنه هایی از ازدواج” با بیماری همه گیر در “فیلم با هم با هم” ملاقات می کند ، درامی دو شخصیتی از استفان دالدری کارگردان (“بیلی الیوت”) و نویسنده دنیس کلی (“دریای سیاه” ، “آرمان شهر”). فیلمبرداری شده ، مانند تقریباً همه چیز در زمان نگارش این مقاله ، در شرایط قفل ، و به طور واضح به این واقعیت اعتراف می کند ،

این داستان زن و شوهری است که رابطه متلاشی شده آنها در حالی که آنها و نیازهای ویژه ده ساله آنها دوباره تجدید نظر می شود ، مورد بازبینی قرار می گیرد و بی رحمانه از هم جدا می شود. پسر در خانه ای با هم گیر کرده اند بازه زمانی تقریباً فوریه 2020 ، تا بهار سال بعد است. تا زمان نگارش این مقاله ، زخم های این فاجعه بین المللی به قدری تازه است که هنوز پوسته ای برای پاره شدن وجود ندارد.

محیط فیلم به طور مستحکم ، گاهی خودآگاه طبقه متوسط ​​رو به بالا است ، اما “فیلم با هم با هم” همچنان حسی کهن الگویی را دنبال می کند. شخصیت ها در تیتراژ پایانی “او” و “او” شناخته می شوند و ما هرگز نام واقعی آنها را یاد نمی گیریم. بازی با همدلی و زیرکی توسط جیمز مک آووی و شارون هورگان ، آنها شیمی غیرقابل انکاری دارند. اما مسائل سیاسی و فلسفی بین آنها قرار می گیرد. او یک محافظه کار طبقه کارگر است که در زمینه تولید فیلم برای خودش خوب عمل کرده و معتقد است که وضعیت طبیعت هابز افراد ضعیف را از بین می برد ،

فیلم با هم با هم

فیلم با هم با هم

در حالی که او یک معتدل چپ از یک خانواده مرفه است که به حقوق کارگران و یک شبکه ایمنی اعتقاد دارد. و مدیر اجرایی یک سازمان غیرانتفاعی است که پناهندگان اروپایی را جابجا می کند. مهمتر از همه ، برای اهداف درام ، آنها به همان اندازه از یکدیگر متنفرند که یکدیگر را دوست دارند و هنگام مشاجره اعتراف می کنند.

کلی و دالدری و بازیگران همه چیز را از نظر بصری ساده نگه می دارند ، در مکانهای معمولی خانه مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن ، زوج را مسدود می کنند ، دوربین را قفل می کنند و به آنها اجازه می دهند در عکس حرکت کنند یا در جایی که هستند بمانند ، یکی از تمرکز خارج می شود.

فیلم مراسم جدید
بیشتر بخوانید

وقتی دیگری تسلط دارد احتمالاً یک سوم دیالوگ مستقیماً توسط هر دو بازیگر به دوربین منتقل می شود ، گویی ما در نوعی آزمایش اسکایپ یا زوم شرکت می کنیم که در آن شما می توانید به زوجی مشکل دار گوش دهید تا دلیل این را که چرا طرف مقابل علت اصلی همه مشکلات آنها بقیه زمان ، دالدری دیدگاه سوم شخص را در پیش می گیرد ، با این که دوربین به طور ظریف آنچه را که گفته می شود و انجام می شود مشاهده می کند در حالی که بازیگران فراموش می کنند کسی در حال تماشای آن است.

برخی از صحنه ها در درجه اول طنز هستند و به ستارگان اجازه می دهند که همدیگر را بغض کنند و حرف یکدیگر را قطع کنند و در مورد یکدیگر صحبت کنند و در کنار دوربین التماس و تمجید کنند. صحنه های دراماتیک تر “مستقیم” عکاسی می شوند و مواقعی وجود دارد که یکی از بازیگران یا دیگر بازیگران به طور موثر توجه را به خود جلب می کند ، همانطور که ممکن است در یک مرحله صحنه ای ، و یک مونولوگ طولانی ارائه دهد.

هر دو مک آووی و هرگان چندین عکس به دومی می زنند و نتایج به طرز حیرت انگیزی خوب است. مانند برخی بازیگران زن دیگر که به طور طبیعی در کمدی مهارت دارند ، مانند کریستین بارانسکی و آلیسون بری ، گاهی اوقات وسوسه انگیز است که فراموش کنیم هورگان در درام مستقیم یک جانور مطلق است.

مونولوگ این شخصیت درباره درمان مادرش ، که به بیماری کووید -19 مبتلا شده است و در خانه مراقبت های کم کار مشغول به کار است ، یک چاقو در قلب است ، به اندازه قوی ترین کار او در مجموعه تلویزیونی بزرگ “فاجعه”.

مک آووی با او در یک مونولوگ طولانی که ظاهراً در مورد مارچوبه شروع می شود با او برابر است اما خود را به عنوان چیزی عمیق تر نشان می دهد. مک آوی یک روحیه ای دارد که همه کارهایی که انجام می دهد را پایه ریزی می کند ، خواه علمی تخیلی باشد یا پرفروش ابر قهرمان یا پروژه ای مانند این ،

نقد فیلم آخرین مزدور | فیلم The Last Mercenary
بیشتر بخوانید
فیلم با هم با هم

فیلم با هم با هم

جایی که بین بازیگر و بیننده چیزی جز یک لنز وجود ندارد. به روشی که مک آووی برای استفاده از فندک مشترک و نیمه معیوب استفاده می کند توجه کنید. او با تخیل پل نیومن سیگار می کشد ، اجازه می دهد شعله ، بازدم ، حرکات دست و سر و صدای خفیف فندک احساسات شدید را مشخص کند و لحظات آرامی را رقم بزند که در آن هم شخصیت و هم تماشاگران می توانند آنچه را که اتفاق افتاده است بازتاب دهند.

اگرچه باید از دالدری و کلی برای تصمیم گیری برای گذاشتن همه چیز و “با هم” به عنوان یک آزمایشگاه درام همه گیر قدردانی کرد ، اما کیف و زنگ های ناخودآگاه می تواند باعث ایجاد شلاق شود. برای هر صحنه ای که شما را مجذوب خود می کند و شما را با حقایق بی انتها و غیر خاص مربوط به کووید در مورد روابط (که این دو در پایان حذفی هستند) می اندازد ،

موارد دیگری وجود دارد که مانند نمایش بویلر در کمدی کمربندی اسکروبال بازی می کند (تقریباً هر چیزی که بازیگران در آن حضور داشته باشند) یکدفعه با یکدیگر صحبت می کنند) یا بحث هایی که به نظر می رسد خلاصه ای از جنایات اخیر دولت انگلستان را در کارنامه فرهنگ عامه به دست آورد ،

حتی اگر داستان شخصی را خنثی کند. بدترین آنها تک گویی طولانی شخصیت هورگان است که ناتوانی نسل کشی منفعلانه دولت بوریس جانسون در طول همه گیری را از بین می برد. اینطور نیست که در چنین فیلمی جایی برای این اطلاعات وجود ندارد-واضح است که وجود دارد-این طوری بازی می کند که گویی هورگان پاراگراف هایی را می خواند که از برگه های باز شده در مرورگر فیلمنامه نویس بریده و چسبیده است.

بینندگان در یک سنین خاص ممکن است بین این تولید و نمایشنامه ها و فیلمنامه های نیل سایمون (“دختر خداحافظ” ، “زن و شوهر عجیب و غریب” ، “زندانی خیابان دوم” و دیگران) ،

که اغلب داستانهای رابطه ای را در مورد افرادی که نگرانی آنها از زندگی مدرن با پول کاهش یافت. همچنین تندی از فیلم و تلویزیون فوری پس از 11 سپتامبر (برجسته ترین قسمت “اسحاق و اسماعیل” در “بال غربی”) وجود دارد که در آن تمایل به گفتن چیزی بر ضرورت داشتن چیزی برای گفتن بیشتر بود.

نقد فیلم دیو و دلبر
بیشتر بخوانید

از آنجا که این همه گیری هنوز در حال تداوم است ، هنوز زود است بگوییم که “با هم” یکی برای سنین است یا یکی دیگر از آن زمان. اما از دیدگاه صنایع دستی ، ارزش دیدن و نظر در مورد آن را دارد. متناوباً درخشان و آماتور است-یک کلاس بازیگری چهار ستاره در بهترین حالت و دو ستاره در بدترین حالت خود از تیترهای اصلی جدا شده است. تفاوت را تقسیم کنید و به چیزی شبیه یک ملاحظه جامع برسید.

فیلم با هم با هم

فیلم با هم با هم

پایان مقاله نقد فیلم با هم با هم Together Together 2021

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آسمان نیمه شب | نحوه آرایش چشم با بابی براون: سایه چشم ، خط چشم ، ریمل و ابرو | مشخصات و قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ | کسب درآمد از سایت خبری | معرفی فیلم اکسیژن | فیلمهای آلفرد هیچکاک | فیلم مراسم جدید | هوش مصنوعی و کاربرد های آن | نقد فیلم بیوه سیاه | جی کی رولینگ |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =