صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار | Midnight in the Switchgrass
ads

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار | Midnight in the Switchgrass

فیلم نیمه شب در چمن‌زار

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار : مگان فاکس و بروس ویلیس در نقش مأموران FBI در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن و قتل های وحشیانه زنان جوان در یک شهر خواب آلوده در فلوریدا هستند.

فیلم نیمه شب در چمن‌زار یک فیلم جدی نیست ، اگرچه ممکن است خط ورود به سیستم خلاف آن را باور کنید. پس از تحقیقات چند سازمان (FBI و نیروی پلیس محلی) در مورد آدم ربایی و قتل های بیرحمانه زنان جوان در پنساکولا ، فلوریدا ، یک شهر ساحلی مشکوک ، اولین کارگردانی Randall Emmett که به طرز ضعیفی توطئه شده و به طرز عذاب آورانه ای عمل می کرد ، بود. فیلم نیمه شب در چمن‌زار که خود را به عنوان یک رازآلوده – جنایی-معرفی می کند ، حتی به کمترین انتظارات هم نزدیک نمی شود. نه شخصیت های آن را جدی می گیرد و نه متعهد به تلاش سطحی خود در موضع گیری می شود.

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار

فیلم نیمه شب در چمن‌زار

نوشته شده توسط آلن هورسنیل ، فیلم نیمه شب در چمن‌زار – به دلایلی که در بالا ذکر شد – به راحتی می تواند به عنوان یک شکست تلقی شود ، فیلمی که باید توجه کمی به آن داشت. اما شرکت های فرمول مانند اینها ، که فاقد نوشتن با کیفیت یا تکان دهنده های احساسی هستند ، نشانگر تکیه فرهنگ آمریکایی به جنبش های تنبل در مورد زنان ، خشونت جنسی و اجرای قانون است.

بررسی این فیلم ها فرصتی را برای اندیشیدن درمورد اینکه چه نمادهای نگران کننده ای در روایت های ژانر تقویت می شوند ، فراهم می کند. حتی اگر هدف این فیلم ها لذت بردن از فضایی پر از حرکات و عرق و عمل – و نه مضمون باشد – سریال هایی مانند HBO’s Mare of Easttown درسی برای نحوه برخورد متفکرانه با مسائل زندگی واقعی و بدون از بین بردن لطف های ژانر ارائه می دهند.

مشکلات فیلم نیمه شب در چمن‌زار با قصد شروع می شود: کاملاً نمی داند که می خواهد چه نوع فیلمی باشد. جهت ناهموار ، منحنی بین تجارب ، مطالعه رویه ای کارآگاهی مالیخولیایی و مطالعه شخصیت ملودراماتیک ، باعث می شود شما احساس کنید در حال تماشای دو فیلم متفاوت و به همان اندازه ناخوشایند هستید. در حالی که این تصاویر قابل قبول است ، اما درک آنها در تلاش برای درک مفهوم طرح و همگام شدن با خطوط داستانی رقیب ، دشوار است که از آنها قدردانی کنید.

نقد فیلم No Time to Die
بیشتر بخوانید

عکسهای Arial از Pensacola و به دنبال آن صدای آفیس Byron Crawford (Emile Hirsch) ، کار را شروع می کند. او می گوید: “شیرها با دانستن اینکه شکارچی نیستند ، به دنیا می آیند ، گیاهان سیاهپوست می فهمند که طعمه هستند ، انسان ها تنها موجوداتی هستند که روی زمین انتخاب می شوند.” این پیشنهاد ، در مورد نقش مسئولیت فردی در تعیین سرنوشت ، در فیلمی که ظاهراً مربوط به معیشت آسیب پذیرترین جمعیت شهر است ، بی جا احساس می شود.

زنان تقریباً هر روز در این شهر کوچک غربی فلوریدا ناپدید می شوند. قربانیان مشخصات مشابهی دارند: کارگران جوان ، سفید پوست و معمولاً جنسی. در اوایل فیلم ، یک مرد در یک زمینه تصادفی با جسدی بی روح و دور ریخته شده به طور تصادفی روبرو می شود.

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار

پلیس نشان می دهد و کشف می کند که این یکی از زنانی است که اخیراً مفقود شده است. در صحنه زیر ، هدف بعدی قاتل ، تریسی لی (کیتلین کارمایکل) ، از یک اتاق متل لغزیده و از طریق یک پمپ بنزین عبور می کند ، جایی که یک کامیون کامیون سعی می کند او را متهم کند. او قبل از اینکه کامیون راننده دیگری ، پیتر (لوکاس هاس) ، جان او را نجات دهد ، مبارزه می کند. از موسیقی دراماتیک ، چشمان براق و حرکت آرام و تهدیدآمیز دوربین کاملاً مشخص است که به پیتر هم نمی توان اعتماد کرد.

کارل هلتر (بروس ویلیس) ، مأمور FBI ، در اتومبیل نشسته و تماشای این دختر جوان و نابارور را که در خیابان ها تکان می خورند ، می بیند. علی رغم نزدیکی و عهد برای نجات زنان دقیقاً مانند تریسی ، او مداخله نمی کند. درعوض ، وی شریک زندگی خود ربکا لمباردو (مگان فاکس) را که در همان هتلی است که زن جوان از آن ظهور کرده است.

شخصی که سرانجام به داخل اتاق کثیف و کم نور او حمله می کند ، کالوین (کالسون بیکر ، معروف به مسلسل کلی) ، یک دلال سطح پایین است. او مرد مورد انتظار او نیست و صحنه آنها ، مملو از تلاش های نیمه جان برای مبارزه فیزیکی و سیخ کلامی با یکدیگر ، از نظر طرح و شخصیت یا شخصیت پیشرفت چندانی ندارد. همچنین تماشای آن بسیار جالب نیست.

فیلم 2001: ادیسه فضایی
بیشتر بخوانید

با چنین ترکیب ستاره ای ، به طور منطقی می توان انتظار بازیگری آبدار را داشت ، اما برخی از اجراها از کیفیت تلفنی برخوردار هستند – گویی بازیگران نمی خواهند آنجا باشند. (با کمال تعجب ، یکی از ثابت ترین و سرمایه گذارترین چرخش ها مربوط به Machine Gun Kelley است.)

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار

در بخش دیگری از شهر ، کارآگاه کرافورد در دفتر ستوان گیلبرایت (دونووان کارتر) نشسته و به او می گوید که – به دلایلی که هرگز روشن نشده است – از پرونده زنان جوان گمشده دور است. مبادله ناموزون و غیرقطعی آنها کرافورد را ناامید می کند. همانطور که بیرون می رود ، این خط اساسی را رها می کند: “شما می دانید هیچ کس در برابر آن دختران ایستادگی نکرده است ، و من دیگر نمی توانم سازگار باشم.”

فیلم نیمه شب در چمن‌زار به قربانیان یا بازماندگانی که به شخصیت های اصلی آن انگیزه می دهند احترامی نمی گذارد. آنها فویل هایی برای مأموران و كارآگاهان هستند ، كوتاه مدت برای اثبات شجاعت ناخوشایند خود و غرق در زندگی خود. این فیلم با خطوط نجیب بالقوه مانند کرافورد همراه است ، احساساتی که به جای تصویرگری یا توسعه انسانیت خاص شخصیت ها ، نوع خاصی از سیاست یا فضیلت اخلاقی را تبلیغ می کنند.

چند تلاش برای گوشت کشی شخصیت ها چنان کم عمق است که ارزش آن را ندارد. وقتی مأمور لومباردو با خواهر تریسی ، هدر (سیستین سالون) ملاقات می کند ، هر دو گفتگویی انجام می دهند که تصور می شود صمیمانه خواهد بود یا به سولات مهمی در رابطه با انگیزه های هدر و تریسی یا لومپاردو پاسخ می دهد. درعوض ، عملی عالی است ، و قادر است هیچ چیزی را در مورد هر دو شخصیت نشان ندهد.

شرم آور است که لمباردو ، یک عامل FBI مصمم و داغ که مدتهاست این قاتل را شکار می کند ، از عقاید کافی برخوردار نمی شود. در واقع ، فیلم نیمه شب در چمن‌زار تلاش بیشتری می کند تا شخصیت های مرد خود را جمع بندی کند: کرافورد با وسواس در این پرونده تلاش می کند تا تعادل خود را در قبال همسر و فرزندش متعادل کند.

نقد فیلم Suicide Squad | فیلم جوخه‌ی انتحار
بیشتر بخوانید

هلتر چند لحظه خود را در صفحه نمایش سپری می کند و در مورد طلاق احتمالی خود صحبت می کند و بی پروایی لمباردو را بر زندگی خود سنگینی می کند. علی رغم گذراندن بخشهای قابل توجهی از فیلم با لومباردو ، هیچ یک از این دو نفر زحمت پرسیدن از زندگی او را ندارند – شاید نزدیکترین واقعیت فیلم باشد.

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار

فیلم نیمه شب در چمن‌زار

هلتر سرانجام تصمیم می گیرد تحقیقات را ترک کند ، و لومباردو را با آخرین مخفی کاری برای گرفتن قاتل با کرافورد شریک می کند. در این مرحله ، فیلم نیمه شب در چمن زار همه تظاهرات و شکل گیری ها را در یک هیجان اکشن تمام عیار فرو می ریزد – تحول خوشامدگویی که مخاطرات بالاتر و تنش مورد نیاز را در روایت تزریق می کند. متأسفانه خیلی دیر است و فیلم – تعجب ، تعجب – با یادداشتی راضی کننده و فراموش نشدنی به پایان می رسد.

پایان مقاله نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار

بیشتر بخوانید:

معرفی سبک موسیقی کانتری | نقد فیلم دلشدگان | بهترین فیلم های کلینت ایستوود | خواننده های برتر پاپ | بخش اول | هنر و معماری باروک | فیلم موربیوس | نقد فیلم جویندگان | نقد فیلم سانست بلوار | فیلم خشکسالی | مکتب اکسپرسیونیسم | بهترین فیلم های کیت وینسلت | فیلم رودخانه سرخ | آموزش دیالوگ نویسی در رمان | راهنمایی انتخاب لباس | ۵ نوع لباس | اطلاعات جدید در مورد فیلم Jungle Cruise با بازی امیلی بلانت و دواین جانسون |

دیدگاهتان را بنویسید

19 + سیزده =