صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های کلینت ایستوود
ads

بهترین فیلم های کلینت ایستوود

بهترین فیلم های کلینت ایستوود

بهترین فیلم های کلینت ایستوود

بهترین فیلم های کلینت ایستوود : کلینت ایستوود در سال 1971 گفت: “من هرگز Laurence Olivier نیستم.” با تیپ بدنی و شخصیت لگاتو ، هرگز قسمتهای خاصی را بازی نمی کنم. اما هنوز هم می توانم کارهایی را انجام دهم که دارای کیفیتی باشند. “

که او می تواند. در طول این سالها تعداد زیادی Oliviers جدید وجود داشته است ، اما فقط یک ایستوود وجود داشته است. این بومی کالیفرنیا که در دوران رکود بزرگ به دنیا آمد ، قبل از اینکه به عنوان بازیکن قرارداد در یونیورسال تبدیل شود ، در شغل های عجیب و غریب و حضور در ارتش (به عنوان ناجی نجات) کار می کند.

با مقاله ( بهترین فیلم های کلینت ایستوود ) همراه ما باشید.

ایستوود پس از یک سری قطعات کوچک و پیاده روی ، نقش آلو را به عنوان Rowdy Yates در برنامه تلویزیونی Rawhide شکست. و سپس ، پس از یک سفر سرنوشت ساز به اروپا برای شلیک به چند وسترن ایتالیایی که تصور می کرد هیچ کس هرگز او را نخواهد دید ، کلینت به زودی به شخصی تبدیل می شود که پائولین کائیل آن را “شش قد چهار مقدس ، لاغر ، مقدس مقدس ، چشم آبی و کرک مو ، با چهره ای ناهموار ، چین خورده و فرسوده که گهگاهی پوزخندی پر از شیطنت می کند. ” بقیه تاریخ فیلم است. او از بسیاری جهات آخرین ستاره فیلم است که ایستاده است.

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های ژان پیر ملویل

به افتخار 90 سالگی ایستوود ، ما 25 فیلم اساسی او را انتخاب کرده ایم ، هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان کارگردان. (در چند مورد ، فقط به عنوان کارگردان.) افراد مسلح ، پلیس ، نزاع و جدال ، سربازان ، عاشقان ، نقش های شیر در زمستان ، انواع محکم و بی صدا و چرخش های کمیک – این موارد برجسته یک حرفه منحصر به فرد ، پربار در مقابل و پشت دوربین.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

‘فیلم به خاطر یک مشت دلار’ (1964)
سرجیو لئونه ، کارگردان ایتالیایی ، در جستجوی یک بازیگر برای تیتر “بزرگداشت” غربی خود به فیلم ژاپنی Yojimbo ، هنری فوندا ، جیمز کبرن ، چارلز برونسون را می خواست. وقتی کسی اپیزود Rawhide را به او نشان داد و ایستوود 34 ساله را پیشنهاد داد ، این فیلمساز تمسخر کرد: این پسر؟ اما قیمت مناسب بود ، لئونه ناامید بود … و یک ستاره سینما متولد شد. از لحظه ای که مرد بدون نام روی صفحه ظاهر می شود ، یک لقمه را تکان می دهد و یک دستگاه احمقانه را می جوید ، می توانید حس کنید که این یک جوانمردی نیست که می خواهید با آن بازی کنید. او به سرعت خود را به عنوان اسلحه اجاره ای به دو جناح متخاصم مختلف در یک شهر کوچک مرزی می فروشد. از این طریق ، او می تواند دو برابر پول دریافت کند و تماشا کند که آنها برای شوت کردن یکدیگر را نابود می کنند. فقط به اسب او نخندید وگرنه سرب گرم می خورید. بسیاری از مواردی که تبدیل به شخصیت کلاسیک ایستوود می شوند – بیان رواقی ، نگاه سرسختانه ، پاسخ های مختصر و قرائت های متناسب با قفل قفل – از همین جا شروع می شود. تا سال 1967 ، همراه با بقیه سه گانه “دلار” ، به ایالات متحده راه پیدا نمی کرد ، اما بلافاصله او را به عنوان یک ضد قهرمان کامل روی صحنه آورد. لئونه سالها بعد به خاطر می آورد: “وقتی از میکل آنژ سloال شد که چرا بلوک خاصی از مرمر را انتخاب کرده است ، او پاسخ داد که موسی را در آن می بیند.” “هنگامی که در کلینت ایستوود دیدم ، به سادگی ، یک سنگ مرمر بود. و این همان چیزی بود که می خواستم. “( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیشتر بخوانید: ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ

” فیلم خوب ، بد و زشت” (1966)
سرجیو لئونه پس از ساخت یک مشت دلار و پیگیری هایش ، برای چند دلار بیشتر (1965) ، خواستار بازگشت ایستوود به دور سوم بود. این بازیگر مطمئن نبود كه می خواهد برای یك بازی دیگر به اروپا برگردد. Rawhide تازه لغو شده بود ، دو مورد قبلی هنوز در ایالات متحده دیده نشده بودند و او مأیوس بود که خود را بیش از یک گاوچران تلویزیونی در چشم هالیوود نشان دهد. لئونه به کالیفرنیا پرواز کرد تا بازیگر تنبل را به زمین بیندازد و پس از مذاکره در مورد روز پرداخت بیشتر ، ایستوود قرارداد را امضا کرد. هر دو مرد ارزش پول خود را داشتند. سومین ورودی “سه گانه دلار” که تقریباً یکی از بزرگترین وسترن های ساخته شده محسوب می شود ، مرد بدون نام را با “بد” سیاهپوش “لی ون کلیف” و “زشت” بدخلقی الی والاچ جفت می کند. اسلحه دار ایستوود “خوب” فقط پیش فرض است. هر سه آنها در حال تعقیب یک انبار از دست رفته طلای کنفدراسیون هستند و هیچ یک از آنها حاضر نیستند چیز کوچکی مانند جنگ داخلی مانع آنها شود. این کار با طولانی ترین مسابقه کامل از نزدیک در تاریخ فیلم به پایان می رسد. سرانجام ، مخاطبان آمریکایی با تأخیر و ناگهانی کل سه گانه را به سرعت پشت سر هم مشاهده کردند. زمانی که “ay-yay-yaaa” انیو موریکونه در ژانویه 1968 منتشر شد و رسیدهای زیادی را در گیشه جمع می کرد ، هیچ کس در هالیوود ایستوود را یک ستاره تلویزیونی نمی دانست.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیشتر بخوانید: فیلم مراسم جدید

‘Couff’s Bluff’ (1968)
معاون کلانتر والت کوگان منظره آریزونا را مانند پشت دست های آفتاب خورده می شناسد. هنگامی که او برای بازگرداندن یک متهم فراری به نیویورک فرستاده شد ، قانونگذار جنوب غربی یک ماهی استتسون است که از آب پوشیده است. کوآن تنها کاری که باید انجام دهد این است که کمی از عدالت مرزی و تاکتیک های امضا و بدون هیچ گونه گریزی را در مورد این مردم شهر اعمال کند ، اما او مرد خود را بدست خواهد آورد. ایستوود با بازی در مورد وضعیت ضدقهرمانی مریم گلی خود ، به معاون خود قدرت می بخشد و سپس احساس عصبانیت اخلاقی در مورد جامعه ای پر از هیاهو ، قلاب ، هیپی و جن و هیاهوی LSD-gobbling اضافه می کند (اگر روانگردان خنده دار تر ، پارانویا تر باشد- Sodom-and- Gomorrah بیش از این به ضد فرهنگ دهه 60 نگاه می کند ، ما از آن بی خبریم). کوگان حلقه گمشده بین افراد سرسخت غربی و پلیس های مرتجع هری کالاهان است که در طول زندگی حرفه ای خود بازی می کرد ، و در نهایت به همان دموگرافیک “قانون و نظم” که به نیکسون کمک می کند رئیس جمهور شود ، ضربه می زند. این یک موفقیت بود و مهمتر از همه ، ایستوود برای اولین بار با کارگردان Don Siegel ، که نقش بزرگی در حرفه بازیگر مقابل و پشت دوربین دارد ، جفت شد. کمتر از کوئنتین تارانتینو اعلام کرده است که Coogan’s Bluff کم و بیش مسئول ایجاد ایستوود در “تأسیس شخصیتی است که برای بیست و پنج سال آینده بر سینمای اکشن تسلط داشته باشد”.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیشتر بخوانید: فیلم بانوی حوا

“Where Eagles Dare” (1968)
ایستوود یکی از رهبران اصلی فیلم کلاسیک WWII برایان جی هاتون بود ، که ما را به تماشاچیان در یک داستان مردان مأموریت در رسانه ها فرو می برد. گروهی از سربازان انگلیسی و یک مأمور اطلاعاتی آمریکایی تازه با چتر نجات وارد اتریش شده اند. هدف آنها: نجات یک ژنرال آمریکایی است که هواپیمای او در نزدیکی کوههای آلپ باواریا سقوط کرده است و در قلعه ای مرتفع در کوهستان نگهداری می شود. هیجان ها ، نشت ها ، لرزها ، تلاقی های مضاعف و بسیاری از کارهای احمقانه رخ می دهد. ایستوود آرام صحبت می کند و یک مسلسل بلند را در اینجا حمل می کند (او به تنهایی یک لژیون کامل از نازی ها را در یک قطعه واحد سرنگون می کند) ، به عنوان یک همتای خوب نگهبان عجیب Grenadier’s Richard Burton. و او در یک فیلم اکشن گانگ هو با این اندازه و وسعت کاملاً در خانه به نظر می رسد. چند سال بعد ، همراه با فیلم Dirty Dozen-like Kelly’s Heroes ، این ماجراجویی طاقت فرسا ثابت کرد که او می تواند بر اصول مهم سینمای روز پدر مسلط شود: وسترن ها ، فیلم های جنایی و فیلم های جنگی.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیشتر بخوانید: فیلم رودخانه سرخ

‘The Beguiled’ (1971)
با آغاز دهه 1970 ، ایستوود به یک سمبل جنسی صادقانه تبدیل شده بود ، و به نوعی از ستاره ای تبدیل شده بود که به طور معقول و منطقی ممکن است یک حوزه علمیه کاملاً زنانه را به یک معرکه سوق دهد. داستان گوتیک جنوبی کارگردان Don Siegel در مورد سرباز زخمی اتحادیه که به یک مدرسه دخترانه پناه داده شده و قصد دارد یک جنگ داخلی بین کارکنان و دانش آموزان را به راه بیندازد ، با این حال جداول جدول را روی صفحه نمایش تبدیل کرد – این یکی از معدود فیلم هایی است همیشه جذابیت جنسی ایستوود را سلاح بزنید و از آن علیه او استفاده کنید جسمی که در میان بسیاری از زنان جوان ضرب و شتم قرار دارد ، دوباره جلب توجه می کند و مورد توجه ناخواسته قرار می گیرد. هنگامی که او سرانجام از یک خط عبور می کند ، میزبانانش علیه او برمی خیزند … و همه چیز به پایان نمی رسد. این نقش نشان داد که کلینت مایل به بازی در برابر تیپ است و همچنین اشاره به تمایل به انجام کارهایی خارج از مناطق راحتی ژانر خود. این یک هیجان وهم آور و یک پروژه جذاب اوایل ایستوود است ، اگرچه مخاطبان علاقه چندانی به اندازه سیگل و ستاره اش در مورد این پروژه نداشتند. همکاری بعدی آنها به عنوان کارگردان و بازیگر باعث می شود که آنها به زمینه ای آشنا برگردند.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

نقد فیلم گریه کن ماچو 2021
بیشتر بخوانید

‘فیلم هری کثیف’ (1971)
یک عضو تازه وارد در حوزه مداوم از بازرس پلیس سانفرانسیسکو ، هری کالاهان ، می پرسد: “چرا آنها به شما می گویند … هری کثیف”. او سرانجام پاسخ خود را دریافت می کند: کالاهان پسری است که “هر کار کثیفی را که پیش می آید” بدست می آورد. بنابراین هنگامی که یک تهدید شبیه قاتل زودیاک به نام عقرب (اندی رابینسون) شروع به وحشت زدن در شهر توسط خلیج کرد ، حدس بزنید که پرونده چیست؟ تا زمان اکران این فیلم دون سیگل ، ایستوود پیش از این یک ستاره سینما بود ، اما این نقشی بود که او را به یک نماد صفحه ماچو تبدیل می کرد. این هنوز هم همان شخصیتی است که با او نزدیکتر است – از آن معروف “آیا پانک احساس خوشبختی می کنی؟” مونولوگ اسلحه 0.44 Magnum که سلاح انتخابی هری است. مردم هنوز در مورد جایی که فیلم از نظر استدلال ذاتی آن در برابر حق قرار دارد بحث می کنند (پائولین کائیل بدنام فیلم را “فاشیست” نامید ، که بازیگر به شدت به آن اعتراض کرد) ، با این حال ایستوود همیشه از کالاهان به عنوان کسی که به راحتی چیزها را می دید دفاع کرد اصطلاحات درست در مقابل غلط و مطابق آن عمل می کنند ، بوروکرات ها و قلب های خونریز لعنت می شوند. این شخصیت به قدری محبوب بود که ستاره چهار بار دیگر او را بازگرداند – از جمله اثر ناگهانی 1983 ، یعنی شخصی که هری جرات می کند یک سارق مسلح به “برو جلو ، روز من را بساز” ، طعنه ای که همه از نزاع داران باروم نقل می کنند به رئیس جمهور ایالات متحده.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیشتر بخوانید: 28 فیلم برتر در حال حاضر Netflix

“بازی مه برای من” (1971)

ایستوود گفت: “پس از سالها معاشرت در صحنه فیلمبرداری ، هم با كارگردان های خوب و هم با كارگردان های بد ،” من در مرحله آماده بودن برای ساختن تصاویر خودم هستم. ” او برای اولین کارگردانی خود داستانی در مورد D.J. که یک خانم را در یک بار انتخاب می کند. او همان تماس گیرنده ای است که بارها و بارها آهنگ “Misty” ارل گارنر را درخواست کرده است. بعد از اینکه وسواس او در رابطه آنها زیاد شد ، مرد سعی می کند کارها را برای همیشه قطع کند – در آن زمان ، امور برای آدمکشی به نوبه خود تغییر می کند. ایستوود نقش D.J را بازی می کرد ، و او بازیگر لوسیل بلوت ، جسیکا والترز آینده را به عنوان زن تحقیر کرد. (متصدی بار که در اولین ملاقات زن و شوهر آبجو می ریزد؟ این دون سیگل ، مربی ایستوود است.) و گرچه اکنون به عنوان یک تریلر جذاب پیش کشنده در مورد پارانویا بر سر زنان “دیوانه” قابل توجه است ، اولین فیلمی که ستاره نیز در آن حضور داشت فراخوانی عکس ها به شما احساس خوبی می دهد که به سبک کارگردانی ایستوود تبدیل می شود. او نه تنها در نقش یک قربانی فرصتی پیدا کرد ، بلکه قمار کرد که می تواند از پس وظایف قصه گویی نیز برآید. کمترین چیزی که گفت نتیجه داد.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

زندگینامه تام کروز | زندگی شخصی و لیست آثار
بیشتر بخوانید

“High Plains Drifter” (1973)
ایستوود پس از سوار شدن بر اسپانیایی به همراه لئونه ، برای ادامه کار تعدادی دیگر از وسترن ها به خانه (Hang ‘Em High، Jo Kidd، Two Mules for Sister Sara) را ادامه داد. وقتی زمان کارگردانی فیلم دومش فرا رسید ، او به ژانری بازگشت که به خوبی می شناخت – و به سرعت نشان داد که می تواند یک داستان انتقام مرزی درجه یک را به خوبی هر کس دیگری بسازد. اسلحه کش ایستگاود ، سیگار کشیدن سیگار برگ ، مرد دیگری است که هیچ نامی ندارد (اگرچه در عکس قبل از فیلم رمزنگاری فیلم به او اشاره شده است ، وی در اعتبارات “غریبه” ذکر شده است). اما برخلاف سبک اپرای لئون ، کلینت آن را ساده تر بازی می کند – بهتر از همه این است که یک داستان روده باز را ارائه دهیم. به نظر می رسد که سه نفر از افراد غیر مجاز از زندان آزاد شده اند و برای سوزاندن آن به شهر کوچک می روند. غریبه برای محافظت از مردم محلی استخدام شده است ، فقط او نمره خودش را دارد تا با این افراد تسویه حساب کند. ایستوود گفته است که آیا فکر می کنید یک جنبه ماورا طبیعی وجود دارد ، به شما بستگی دارد. اما زمانی که او به سمت افق سوار می شود ، مانیتور جدید شهر – “جهنم” – کاملاً مناسب است.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های گری کوپر

“The Outlaw Josey Wales” (1976)
جوزي ولز در زمان جنگ داخلي فقط يك كشاورز معمولي در ميسوري بود كه يك شبه نظامي وابسته به اتحاديه خانه وي را سوزاند و خانواده اش را كشت. به زودی ، او با تعدادی از بوش شکن های جنوبی در مأموریت های خرابکاری پیوست. با پایان جنگ ، ولز فراری می شود و فرار می کند ، از یک شورشی جوان (تیموتی باتومز) گرفته تا یک چروکی پیر (رئیس دن جورج) تا یک مهاجر زن خجالتی (سوندرا لاک). تلاش انتقام جوزی علیه قاتل (بیل مک کینی) همسر و فرزندش ، با این حال ، همچنان ادامه دارد. یکی از چشمگیرترین وسترن های ایستوود – و یکی از بهترین اپراهای اسب در دهه 1970 ، این داستان انتقام وحشیانه فرصتی برای او بود تا مهارت های خود را به عنوان یک فیلمساز اصلاح کند (فیلیپ کافمن ، نویسنده اصلی فیلم ، قرار بود کارگردانی کند ؛ کلینت در پایان پس از هفته اول تولید). اما بیش از هر چیز ، این وسیله نقلیه ای عالی برای ستاره است. وقتی می شنوید ایستوود خطوطی مثل “Dyin ‘a lotn’t a livin” یا “شما می خواهید آن اسلحه ها را بکشید یا Dixie را سوت بزنید؟” قبل از شلیک به آدم های بد ، احساس می کنید بازیگری را مشاهده می کنید که کاملا در منطقه راحتی فک گره خورده اش کار می کند.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیوگرافی رایان گاسلینگ | لیست فیلم ها و زندگی شخصی
بیشتر بخوانید

Gauntlet‘ (1977)
ایستوود نام خود را با بازی های غیرمجاز و فوق پلیس درآورد – اما اینکه بگوییم بن شوکلی ، مأمور اجرای قانون که در این جنایت در سال 1977 بازی می کند ، هری کثیف نیست ، چیز بزرگی نخواهد بود. این پسر مست و پائین آخرین نفری است که می خواهید برای همراهی یک شاهد بزرگ (سوندرا لاک) در پرونده Mob از لاس وگاس به ققنوس ، آریزونا اسکورت کنید. سپس شوکلی کشف می کند که بوکی های گناه شهر 100 به یک شانس دارند که آن را زنده می کنند و او شک می کند که مشکلی پیش آمده است. ایستوود در این صحنه بازی می کند و در واقع ترکیبی عجیب از صحنه های دو دست بین او و لاک (با شخص ثالث موقت گاه به گاه) و سکانس های فوق العاده اکشن شامل شلیک های کارتونی ، صحنه های تعقیب و گریز ، باندهای دوچرخه سوار و هلی کوپترها است. قانون طلایی در اینجا این است که چرا وقتی می توانید از 500000 گلوله استفاده کنید از 50 گلوله استفاده کنید؟ با این حال او به نوعی کار را عملی می کند و این فیلم شما را به یاد می آورد که چرا او و لاک یک زوج صفحه نمایش جذاب بودند (حتی اگر رابطه زندگی واقعی آنها بسیار پررنگ باشد). اوج اوج ، که در آن ایستوود عنوان فیلم را با رانندگی در یک اتوبوس زرهی از طریق چندین منطقه پلیس شلیک کننده به ارزش حوزه ها توجیه می کند ، تماشایی است.( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های جیمز کامرون

پایان مقاله ( بهترین فیلم های کلینت ایستوود )

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

3 × 4 =