صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم جاگام تندیرام
ads

نقد فیلم جاگام تندیرام

فیلم جاگام تندیرام

نقد و بررسی فیلم جاگام تندیرام

مانند شخصیت اصلی آن ، مردی از یک فرهنگ متمایز که خود را در یک قلمرو کاملاً بیگانه می یابد ، فیلم جاگام تندیرام از کارتیک سوبباراج به عنوان یک فیلم تارانتینو ظاهر می شود که در کوچه های کودامباکام قرار دارد. نتیجه کار به اندازه اسپاگتی که در سالنا پخته شده جالب است!

نقد فیلم جاگام تندیرام

فیلم جاگام تندیرام

فیلم جاگام تندیرام ما را با سه شخصیت اصلی آشنا می کند – پیتر (جیمز کاسمو ، که موفق می شود خود را بهتر از اکثر بازیگران خارجی در فیلم های هندی تبرئه کند) ، یک گانگستر بی رحم در لندن ؛ سیوادوس (جوجو جورج ، حضور پررنگ) ، رقیب پیتر.

و سورولی (دانوش) ، یک گانگستر زمان کوچک در مادورای. پیتر بیگانه هراسی ، که سعی دارد یک قانون جنجالی مهاجرت را با قدرت عضلانی خود تصویب کند ، تصمیم می گیرد سورولی را که همیشه برای برخی از افراد سریع باز است استخدام کند تا Sivadoss را که عملیات مخفیانه و پردرآمدش توسط خدمه او انجام می شود ، استخدام کند.

مهاجران حتی وقتی سورولی شروع به حرکت خود علیه سیوادوس می کند ، اما وقتی آتلیا (آیشواریا لکشمی ، در تلاش برای بازی در نقشی که دامنه کمی برای او ایجاد می کند) تلاش می کند ، اخلاق اقدامات خود را زیر سوال ببرد ، زن سریلانکا تامیلی که به خاطر او افتاده است ، به او می گوید معنای سیوادوس در جامعه مهاجران چیست.

قسمت های اولیه فیلم جاگام تندیرام ، نشان دادن سورولی زودرنج با استفاده از روش های خیابانی خود برای ردیابی Sivadoss ، جالب ترین قسمت های فیلم است.

نقد فیلم جاگام تندیرام

فیلم جاگام تندیرام

لحن عجیب و غریب این صحنه ها را جالب می کند. و Dhanush توپی دارد که با یک گانگستر مانند Maari رفتار می کند و با نگرش may-may-care مراقب است. ارجاعات فرهنگ پاپ ، مانند سورولی و ویکی (شراث راوی) ، کارمند نرم افزار مستقر در لندن ، که به عنوان مترجم بین گانگسترها عمل می کند ، در مورد شخصیت دهلی گانش در ناایکان ، بسیاری از نق زدن ها به راجینیکانت و فیلم های او بحث می کند (امضای این فیلمساز) و ترانه های قدیمی کاملا سرگرم کننده هستند.

نقد فیلم مخمل آبی
بیشتر بخوانید

Karthik Subbaraj کاملاً موثر لبخندهای بین پیتر و سورولی را ایجاد می کند. هنگامی که آنها معرفی می شوند ، می بینیم که کسی را می کشند ، اما بیش از کشتن ، به نظر می رسد که آنها از این خرد خرد کردن لذت می برند و از خراب شدن لباس های خود از خون شکایت می کنند. مانند پیتر ، که نمی خواهد مهاجران کشورش را تصرف کنند ، سورولی نمی خواهد “Saettu” یک مغازه جواهرات فروشی را در سرزمین “خود” اداره کند. بنابراین ، ما می دانیم که سورولی در بعضی مواقع خطای راه خود را مشاهده خواهد کرد ، اما نشان دادن چگونگی ناامیدی کارگردان است.

یکی از دلایل این امر این است که سیوادوس شخصیتی سرحال نیست. ما او را از نظر سورولی در نیمه اول و بعداً می بینیم ، وقتی آتلیا به او نشان می دهد که گانگستر در واقع برای چه چیزی ایستاده است ، ما باید احترام بگذاریم. اما این شخصیت با حرکات گسترده ای نوشته شده است که او به عنوان فردی منحصر به فرد برخورد نمی کند. بقیه شخصیت ها ، از جمله آتیلا ، کاملاً کاربردی هستند. بازیگرانی مانند Kaliyarasan ، Sanchana Natarajan و Vadivukkarasi تقریباً در نقش های جزئی هدر می روند.

در نیمه دوم ، لحن تغییر می کند و احساس می شود ما در جهانی متفاوت افتاده ایم. ما حتی یک فلش بک به سبک شانکار می گیریم! Karthik Subbaraj از تلاش Elam Tamils ​​برای افزودن عمق استفاده می کند ، اما به نوعی ، تلاش صحنه ها را به حرکت در نمی آورد.

نقد فیلم جاگام تندیرام

فیلم جاگام تندیرام

ما خطوط بسیاری در مورد مهاجران و اوضاع و احوال آنها ، اینکه آوارگی مردم چه می کند ، چگونه کشورهای ثروتمندتر مانند ایالات متحده و انگلیس دلیل ادامه جنگ در کشورهای کوچکتر را دارند و چگونه آنها که مخالف ایدئولوژی خود هستند را تروریست می دانند . اما آنها در فیلمی که مرتباً خنکی را نسبت به جاذبه ها انتخاب می کند ، احساس بی محلی می کنند.

پایان مقاله نقد فیلم جاگام تندیرام

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

فیلم رود|کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت (سئو)|معرفی دستگاه شور در موسیقی ایرانی|فیلم یک مکان ساکت ۲|بهترین فیلم های جسیکا چستین|فیلم هر نفسی که می‌کشی|معرفی ابزار های گرافیکی|نقد فیلم سانست بلوار|نقد فیلم شیطان را بران|نقد فیلم خودش

دیدگاهتان را بنویسید

11 + 12 =