صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی دوربین Fujifilm GFX 100
ads

بررسی دوربین Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100

بررسی دوربین Fujifilm GFX 100 : 

Fujifilm قبلاً کار خوبی را در جهت بازتعریف آنچه که ما باید از دوربین های با فرمت متوسط انتظار داشتیم ، انجام داده بود ، اما این سومین مورد در خط GFX آن کاملاً از مدل های قبلی GFX 50S و GFX 50R که پایه های آن را پایه گذاری کرد فاصله زیادی دارد.

در اینجا ، سنسور ستاره است و دارای 102 مگاپیکسل است. توانایی خروجی گرفتن از تصاویر با این نوع وضوح چیز جدیدی نیست و فقط در مدلهای با فرمت متوسط محدود نمی شود. اما این ترکیبی از سنسور با فرمت متوسط دوربین ، طراحی بدون آینه ، قیمت و این واقعیت است که چنین تصاویری به صورت استاندارد و نه هرگونه جادوگری خاص برای تغییر سنسور ، باعث می شود GFX 100 خاص باشد.

امکانات

سنسور 102 مگاپیکسلی با فرمت متوسط BSI CMOS
تثبیت کننده تصویر مبتنی بر سنسور 5 محور
پایه لنز G

فوجی فیلم از سنسور 102 مگاپیکسلی داخل GFX 100 به عنوان فرمت “بزرگ” یاد می کند ، اگرچه اندازه دقیقاً مشابه سنسورهای داخل مدل های خواهر GFX 100 است که Fujifilm در قالب متوسط طبقه بندی می کند. این دستگاه دارای طراحی پشتی برای جمع آوری بهتر نور است و به جای آنکه بر اساس معماری X-Trans موجود در اکثر مدلهای سری X این شرکت باشد ، با یک آرایه فیلتر رنگی Bayer RGB معمولی جلوی آن قرار گرفته است.

سوکت لنز G شرکت در جلوی سنسور مجموعه ای کوچک اما رو به رشد از لنزهای GF را می پذیرد که بین گزینه های اصلی و بزرگنمایی تقسیم شده است و در حال حاضر مجموعه ای معقول از فاصله کانونی و دیافراگم را پوشش می دهد. برخی از این گزینه ها دارای سیستم تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) خود هستند ، اگرچه GFX 100 مجهز به سیستم تثبیت کننده پنج محوره خود است که می تواند به تنهایی یا هماهنگ با این سیستم ها ، به میزان 5.5 کار کند. توقف – چیزی نیست که ما قبلاً در یک دوربین با فرمت متوسط دیده بودیم.

در حالی که GFX 50S و GFX 50R مجهز به سیستم AF با تشخیص کنتراست هستند ، Fujifilm GFX 100 این را با AF تشخیص فاز ترکیب می کند تا یک سیستم ترکیبی ایجاد کند. م componentلفه تشخیص فاز برای انجام فوکوس 3.76 میلیون پیکسل روی سنسور شارژ می کند (اگرچه 3.76 میلیون نقطه فوکوس ندارد) ، و این برای فوکوس سریع و ردیابی سوژه ، هم برای عکس ها و هم هنگام ضبط فیلم ها ، خوب است.

فیلم ها را می توان با طعم DCI و UHD 4K ضبط کرد که هر کدام در 29.97 ، 25 ، 24 و 23.98p ، به مدت 60 دقیقه در یک زمان ، ضبط می شوند. فیلم های 2K و Full HD ، به ترتیب با رزولوشن 2048 10 1080 یا 1920 10 1080 ، می توانند با نرخ فریم مشابه در بالا ، علاوه بر گزینه های 59.94 / 50p ضبط شوند ، در حالی که پورت های 3.5 میلی متری برای میکروفون و هدفون در سمت دوربین قرار دارد.

دوربین Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100

در خود بدنه هیچ منظره یابی تعبیه نشده است ، اگرچه یک دستگاه جداشونده که به کفش داغ دوربین می خورد به صورت استاندارد ارائه می شود – و همچنین دارای مشخصات کامل نیز می باشد. 5.76 میلیون نقطه آن وضوح را به آن می دهد که در حال حاضر فقط با Panasonic S1 و S1R مطابقت دارد ، در حالی که بزرگنمایی 0.86x آن بسیار سخاوتمندانه است.

منظره یاب با سه نمایشگر مجزا به هم متصل می شود: یک صفحه نمایش استاندارد در پشت ، یک مانیتور فرعی در زیر این صفحه و یک LCD وضعیت در بالای صفحه ، طرحی که تنظیمات دوربین های حرفه ای DSLR مانند Nikon D5 یا Canon را به تصویر می کشد. EOS-1D X Mark II. به نظر می رسد صفحه اصلی همان صفحه نمایش GFX 50S است ، یعنی صفحه لمسی 3.2 اینچی که می تواند در سه محور با 2.36 میلیون نقطه تنظیم شود ، که بسیار مطلوب با سایر دوربین های بدون آینه درجه یک است.

این دوربین با دو شکاف کارت از نوع SD طراحی شده است و این کارت ها کارت های SDXC و SDHC (و SD قدیمی) را می پذیرند. هر کدام از کارت های UHS-I و UHS-II و همچنین استاندارد Video Speed Class V90 پشتیبانی می کند. بدنه دو باتری NP-T125 را می پذیرد که عمر باتری بسیار قابل احترام آن 800 فریم در هر بار شارژ (طبق CIPA) است و شارژ USB نیز امکان پذیر است.

بررسی ساعت Huawei Watch 3
بیشتر بخوانید

ساخت و اداره

ساخت آلیاژ منیزیم
95 مهر و موم برای مقاومت در برابر آب و هوا
گرفتن عمودی یکپارچه

در حالی که GFX 50S اولیه شبیه دوربین Fujifilm از سری X-H1 X بود و GFX 50R یک نسخه بزرگتر از مدل X-E3 با فاصله یاب است ، Fujifilm GFX 100 با گرفتن عمودی خاص خود طراحی شده است تا به آن حالت بیشتری بدهد. Canon EOS-1D X Mark II / Nikon D5 pro دارای استایل DSLR است. این گیره را نمی توان از روی بدنه جدا کرد ، که احتمالاً به همان خوبی با توجه به این که دو باتری ضخیم که دوربین را تغذیه می کند ، در خود جای داده است.

چسبندگی شاید ضعیف ترین نقطه در طراحی کلی GFX 100 باشد. در حالی که مجهز به دکمه شاتر ثانویه است ، به همراه مجموعه ای از فرمان ها و سایر کنترل ها که چنین طرحی را برای عکاسی در حالت عمودی مفید می کند ، نازکی آن ، همراه با عدم مجسمه سازی و لاستیک و اهرم AF که به طرز ناخوشایندی به کار می رود.

قرار گرفتن و کارکردن در این حالت در این حالت بسیار راحت تر از جهت افقی است. برای عکس های گاه به گاه قابل استفاده است ، اما طراحی ظاهری شبیه به یک تفکر پس از آن به نظر می رسد و در هیچ جایی به اندازه مدلهای Olympus OM-D E-M1 X تصفیه نشده است.

در کل کیفیت ساخت بسیار بالاست. قسمت اعظم بدنه GFX 100 با یک لاستیک با بافت خوب تکمیل شده است ، که شاید به همان اندازه درشت تر از GFX 50R جذاب نباشد ، اما هنوز هم خوش آمدید. فضای زیادی در پشت وجود دارد تا بتوانید آن را بگیرید ، که به همان اندازه روی بدنه بزرگ و سنگین است ،

در حالی که دکمه های مختلف همه به طور مثبت روی دوربین فشار می دهند. با این حال ، اندازه دوربین به این معنی است که اینها گسترده هستند و به راحتی نمی توان آنها را مانند مدل های X-T3 یا X-T30 جابجا کرد.

شاید تنها نقطه ضعف واقعی از نظر ساخت ، درهایی باشد که درگاههای مختلف در کنار دوربین را پوشش می دهد ، یا به طور خاص مواد نازکی که اینها را به دوربین متصل می کند. به نظر می رسد که به اندازه طراحی لولایی در نمونه های Panasonic S1 محکم نیست ، و اگرچه این یک شکست بزرگ نیست ، این یک دوربین بسیار گرانتر از S1 است ، بنابراین انتظارات بر این اساس بسیار بیشتر است.

هر دو صفحه اصلی فرمان دارای حرکات درشتی هستند و به طور مثبت به بدن فشار می دهند ، در حالی که اهرم AF ، که برای حرکت در منوها و حرکت نقطه AF در اطراف قاب استفاده می شود ، عالی است – همه این کنترل ها را متمرکز می کند ، نه اینکه یک پد منو جداگانه با دکمه های جهت دار ، مسیریابی را ساده می کند.

با این حال ، حرکت به مراتب کوچکتر و راحت تر از مدل هایی مانند Canon EOS-1D X Mark II و Nikon D5 نیست ، که وقتی در نظر بگیرید که چه مقدار فضا در اطراف آن وجود دارد ، بسیار گیج کننده است.

به جای شماره گیری های فیزیکی معمول برای تنظیم جبران نوردهی ، ISO ، سرعت شاتر و غیره ، GFX 100 شما را قادر می سازد تا شماره گیری های مجازی را بر روی صفحه LCD LCD خود قرار دهید. شما ممکن است این را ترجیح دهید ، ممکن است نه ؛ با تنظیم این موارد ، تأخیر بسیار کمی وجود دارد ،

که به شما حس قطع ارتباطی می دهد که با شماره گیری های فیزیکی روی بدنه های دیگر پیدا نمی کنید. با این وجود ، مسلماً از فضا استفاده خوبی است ، زیرا می توانید به سرعت بین این موارد و نمایش سنتی تر تنظیمات عکاسی/دوربین و حتی هیستوگرام متغیر باشید ، اگر می خواهید به پخش تنال توجه داشته باشید – نمایش اسلاید بالا را ببینید.

فوکوس خودکار

AF هیبریدی هوشمند (AF با تشخیص کنتراست و فاز)
117 نقطه AF ، قابل ارتقا به 425 نقطه
ردیابی صورت/چشم

Fujifilm GFX 100 اولین دوربین GFX است که از فاز ترکیبی فاز و تشخیص کنتراست AF استفاده می کند و نه فقط یک سیستم تشخیص کنتراست مانند GFX 50S و GFX 50R. هر کسی که از این مدل ها یا مدل های سری X می آید ، بسیار احساس می کند که در خانه است ، با همان گزینه های Single Point ، Zone ، Wide/Tracking و All در مدلهای مذکور ، و گزینه افزایش 117 امتیاز پیش فرض تا 425 برای کنترل دقیق تر

بررسی دوربین GoPro Hero 10 Black
بیشتر بخوانید

تفاوت بین سیستم در اینجا و سایر مدلهای GFX روشن است – در حالی که این دو مدل کاملاً روی موضوعات ایستا تمرکز می کنند ، در GFX 100 تاخیر قابل توجهی کمتر است.

فوکوس به اندازه سایر دوربین های بدون آینه فوری نیست ، اما تفاوت قابل چشم پوشی است و افزایش نسبت به مدل های قدیمی GFX به راحتی قابل مشاهده است. به خصوص با توجه به اندازه لنزهای سیستم ، GFX 100 بسیار خوب عمل می کند و به همان سرعت روی موضوعات قفل می کند و وقتی سطح نور کاهش می یابد بدون هیچ زحمتی تمرکز می کند.

دوربینی مانند Fujifilm GFX 100 احتمالاً اولین انتخاب هیچکس برای عکاسی اکشن نخواهد بود ، اگرچه سطح جامع سری X بر روی سیستم فوکوس و گزینه فیلمبرداری با سرعت 5 فریم در ثانیه تا 41 فریم خام ، به این معنی است که اینطور نیست. در اینجا نیز کاملاً دور از ذهن است

تعویض بین حالت های فوکوس به سادگی چرخاندن یک صفحه کوچک در پشت دوربین است و حالت ناحیه AF را می توان از طریق منوی Q. تغییر داد. عموماً دوربین هنگام قفل کردن سوژه ها در حین حرکت در صحنه خوب عمل می کند ، اگرچه به نظر می رسد که گاهی اوقات حواسش پرت می شود و اغلب سوژه را در پشت سر هم پیوسته از دست می دهد.

تشخیص چهره و چشم در سالهای اخیر پیشرفت های زیادی از سوی تولیدکنندگان داشته است و GFX 100 در اینجا ناامید کننده نیست. شما می توانید بین روشن یا خاموش کردن تشخیص چشم یکی را انتخاب کنید ، در حالی که چشمی که انتخاب شده است یا توسط دوربین تعیین می شود و یا اولویت کاربر است.

در عمل این سیستم بسیار خوب کار می کند و جعبه فوکوس تقریباً به محض اینکه دوربین چهره را تشخیص داد روی چشم ظاهر می شود. این صحت با بررسی 100٪ تصاویر در آینده تأیید می شود. میزان ضربه به دست آمده چشمگیر است ، مژه ها کاملاً مشخص شده و در صورت استفاده از تکنیک مناسب مردمک ها تیز هستند.

کارایی

منظره یاب فوق العاده: بزرگ و واضح
صفحه LCD به لمس بسیار خوب پاسخ می دهد
در کل دوربین بسیار پاسخگو است

دوربین Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100

Fujifilm GFX 100 را به چشم خود بیاورید و اندازه و وضوح EVF بلافاصله به شما توجه می کند. اکنون که 5.76 میلیون منظره یاب در دوربین های بسیار ارزان تر داریم-هرچند فقط دو عدد ، Panasonic S1 و S1R-ما انتظار داریم که به صورت استاندارد روی دوربین هایی از این دست قرار گیرند.

در حالی که وضوح آن باعث می شود EVF ها در برگه مشخصات یکسان به نظر برسند ، GFX 100 برای بزرگنمایی حرف اول را می زند ، در 0.86x در مقابل 0.78x در دو دوربین پاناسونیک (در شرایط 35 میلی متری). و نتیجه بسیار باشکوه است: تصویر بزرگ و درخشان است و واقعاً نمای شما را با یک بازتولید فوق العاده واضح از صحنه پر می کند. یک مشکل کوچک که ما پیدا کردیم ، رنگ جزئی در لبه برخی از جزئیات است ، اما این بر بسیاری از منظره یابهای مشابه نیز تأثیر می گذارد.

صفحه اصلی LCD در کل عملکرد بسیار خوبی دارد ، در خارج از منزل زیبا و شفاف است و هنگام تنظیم نقطه فوکوس به لمس پاسخ می دهد ، با حساسیت کمی کمتر از هنگام کشیدن تصاویر ضبط شده (که غیر معمول نیست). درجه حرکت بسیار خوب است ،

اما یک مسئله این است که برآمدگی EVF بدین معناست که LCD را نمی توان با منظره یاب در محل کامل تنظیم کرد و همچنین هنگامی که از بالا به پایین به دوربین نگاه می کنید بسیار مثر است. ، با تنظیم LCD به سمت بالا. می توانید EVF را از کفش داغ بیرون بیاورید یا آداپتور کج EVF-TL1 را انتخاب کنید ، اما این هزینه اضافی است (و همچنین هزینه زیادی نیز دارد).

سیستم منوی GFX 100 تقریباً مشابه سیستم داخلی سری X و دو دوربین قبلی GFX است و از نظر وضوح در بین بهترین نوع خود قرار دارد.

هنگامی که عکاسی عمودی می کنید ، رابط کاربری عکاسی می چرخد ​​، چیزی که ما در مدل های سری X دیده ایم ، اگرچه این به منوها یا منوی Q نمی رسد. شاید چرخاندن و فشردن این اطلاعات بدون کوچک بودن آن دشوار باشد ، اما هنگام عکاسی در جهت عمودی ، تغییر گزینه ها کمی مشکل تر می شود.

بررسی Xbox Series X
بیشتر بخوانید

هنگام عکاسی با حداکثر سرعت انفجار 5 فریم در ثانیه ، Fujifilm وعده 41 فریم خام فشرده بدون ضرر و 14 فریم خام فشرده نشده را می دهد ، اما اگر تنظیمات دوربین شما به این صورت است ، باید از عکاسی 16 بیتی چشم پوشی کنید-ما فقط 7 فریم خام را مدیریت کردیم و 7 فریم خام+ PEG همزمان ، در این تنظیم ، اگرچه ممکن است به هر حال از تنظیم دوربین روی 16 بیت در بسیاری از محیط ها سود نبرید.

آنچه خوب است مشاهده شود این است که GFX 100 همچنان در حال پاک شدن تصاویر در کارت باقی می ماند ، بنابراین می توانید به سرعت تنظیمات لازم را انجام دهید و در صورت نیاز دوباره عکس بگیرید. هنگامی که مجهز به کارت حافظه پاناسونیک 64 گیگابایت SDXC UHS-II (U3) 280MB/s SDXC هستیم ، میزان پاکسازی را به طور متوسط در حدود هفت ثانیه برای آن هفت فایل اندازه گیری کردیم ، که وقتی حجم آنها را در نظر بگیرید بسیار مناسب است.

کیفیت تصویر

جزئیات فوق العاده در تصاویر
کنترل نویز عالی
کیفیت فیلم عالی

دوربین Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100

یک حسگر با فرمت متوسط ​​100 مگاپیکسل برای هیجان زده شدن بسیاری از عکاسان کافی است و سطح جزئیات در تصاویر به طور استاندارد قابل توجه است. ما این فرصت را داشتیم که از دوربین با لنزهای GF 110mm F2 R LM WR و GF 32-64mm F4 R LM WR استفاده کنیم ، و هر دو ثابت کردند که قدرتمند هستند-و نتایج را در زیر مشاهده می کنید.

هر دو GFX 50R و GFX 50R خود را به خوبی کنترل سر و صدا نشان داده اند و GFX 100 در انجام این کار از آنها پیروی می کند. تصاویری که در محیط های داخلی با حساسیت ISO6400 یا ISO8000 گرفته می شوند ، کاملاً قابل استفاده هستند و جزئیات عالی در پشت سر و صدای بسیار ضعیف نهفته است. در صورت انتخاب روشن بودن این مورد برای JPEG ها ، کاهش نویز در دوربین نیز چندان مخرب نیست.

یکی از دلایلی که افراد از یک دوربین با فرمت متوسط ​​بیشتر از یک دوربین با سنسور کوچکتر استفاده می کنند ، دستیابی به محدوده دینامیکی بیشتر است. مزیت اصلی اکثر افراد در اینجا این است که می توانند تصاویر را برای محافظت از نقاط برجسته کم نوردهی کنند ، بعدا سایه ها را بلند کرده و نوردهی مناسب تری را به دست آورند.

بنابراین این امر در عمل چقدر خوب عمل می کند؟ ما تصاویر را تا حدود زیادی در معرض دید قرار دادیم و این پرونده های خام را پس از پردازش تصحیح کردیم ، و اینکه چقدر خوب می توان آنها را بدون جریمه زیاد خریداری کرد ، تأثیرگذار بود. تصاویری که در سه تا چهار توقف نوردهی نشده اند را می توان با خیال راحت تنظیم کرد ، در حالی که با بالا بردن دوربین ، تصاویری که با پنج توقف کامل نوردهی نشده اند کمی سر و صدا ایجاد می کنند که باید پردازش شوند ، اما سطح جزئیات هنوز کمین آنجا فوق العاده بود

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر تصاویر را تا این حد پیش ببرید ، ممکن است در برخی مناطق نوار بسیار ضعیفی مشاهده کنید ، که به طور بالقوه به پیکسل های AF تشخیص سنسور مربوط می شود. و واقعیت این است که اکثر عکاسانی که باید به این روش کار کنند ممکن است یک دوربین DSLR فول فریم مدرن یا یک دوربین بدون آینه را در اینجا پیدا کنند. اما نتایج هنوز چشمگیر است.

گزینه های شبیه سازی فیلم Fujifilm به تصاویر کمک می کند تا رنگ های بسیار زیبا را مستقیماً در خارج از دوربین نشان دهند ، و این به طور کلی از سیستم تعادل خودکار سفید بدون خطا کمک می کند.

این دوربین دارای یک سیستم تثبیت کننده تصویر مبتنی بر سنسور پنج محور است که این فناوری را در لنز نفی می کند و در حالی که Fujifilm ادعا می کند حداکثر 5.5 توقف دارد ، این امتیاز CIPA است که مخصوص GF 63mm f/2.8 R WR است. لنز فقط در محورهای پیچ و خم بنابراین به طور کلی عملکرد آن چقدر خوب است؟

با نصب و توسعه لنز 32 تا 64 میلی متری به موقعیت 64 میلی متری خود (51 میلی متر در اصطلاح 35 میلی متری) ، به این نتیجه رسیدیم که می توان تصاویر واضح و قابل قبولی را در حدود 1/4 ثانیه در انتهای تله فوتو ، اما با قوام بسیار بهتر در 1 به دست آورد. /6 ثانیه و منطقه 1/10 ثانیه. بنابراین ، اگر تکنیک شما کامل است و شرایط مساعد است ، حداقل دو توقف ، گاهی اوقات سه و احتمالاً حتی چهار مورد.

بررسی دوربین Canon EOS R3
بیشتر بخوانید

GFX 100 می تواند فیلم ها را در دو حالت DCI 4K و UHD 4K ضبط کند و کیفیت کلی آنها عالی است. فیلم جزئیات بسیار خوبی را نشان می دهد ، و عموماً با مصنوعات هیچ مشکلی ندارد و در حالی که هنگام حرکت کمی شاتر رول قابل مشاهده است ، در کل به نظر می رسد این مقدار بسیار کم است. سیستم AF ترکیبی همچنین به این معنی است که می توان فوکوس را بدون هیچ تردیدی بین مناطق مختلف در صحنه منتقل کرد ، که به راحتی با فشار دادن صفحه لمسی انجام می شود.

حکم

دوربین Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100

GFX 100 دوربینی است که هدف آن تأثیرگذاری در جبهه های مختلف است و کار بسیار خوبی را انجام می دهد. ما بسیار انتظار داریم که این مدل با قیمت پنج رقمی فقط برای بدنه خود هزینه داشته باشد ، اگرچه با همتایان فوری خود فرمان بسیار بیشتری ، Fujifilm باید بار دیگر به دلیل پایین آوردن این سطح تصویربرداری به سطح قابل دسترسی تر از آنچه که قبلاً بود مورد تشویق قرار گیرد. پرونده تا کنون

جذابیت GFX 100 کمتر از مشخصات سنسور اصلی و خروجی پیش فرض آن است. این واقعیت است که ما همچنین برای اولین بار در چنین دوربینی از تثبیت کننده مبتنی بر حسگر استفاده می کنیم. یک منظره یاب فوق العاده بزرگ و شفاف که در مواقع لزوم به راحتی جدا می شود.

درجه بالایی از سفارشی سازی همراه با تعداد زیادی از سری X و کنترل در داخل ؛ تشخیص چهره و چشم بسیار م thatثر است که باعث می شود هنگام عکاسی پرتره از آن استفاده شود. تمرکز عالی برای یک مدل با فرمت متوسط ​​؛ یک ساختار ضد گلوله و غیره و غیره. کدام دوربین فرمت متوسط ​​دیگر ، به هر قیمتی ، می تواند ادعا کند که این کار را سخاوتمندانه برای مخاطبان خود انجام می دهد؟

شاید مسائل اصلی GFX 100 کمتر مربوط به عملکرد آن باشد و بیشتر مربوط به طراحی کلی آن باشد. استفاده و کار با دوربینی با این اندازه و وزن همیشه نسبت به یک مدل فول فریم سطح بالا کمتر مناسب خواهد بود ، به ویژه هنگامی که لنزهایی را که برای کار با آن طراحی شده است در نظر بگیرید. نمی توان از بسیاری موارد جلوگیری کرد ، اما مواردی مانند طراحی توسعه نیافته دسته و اهرم کوچک AF می تواند باشد.

EVF نیز وجود دارد ، که عملکردی استثنایی در انزوا دارد ، اما اغلب با تنظیم LCD ، مانع صفحه نمایش LCD می شود ، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر بصری. با این حال ، می توان آن را با یک آداپتور کج (با هزینه زیاد) یا EVF با وضوح پایین تر طراحی شده برای GFX 50S اصلاح کرد.

لازم به یادآوری است که اگر وضوح مطلوبی را دنبال می کنید ، برخی از دوربین های بدون آینه مدرن نیز اکنون قادر به خروج تصاویر با این نوع وضوح و بالاتر هستند (البته اغلب با محدودیت هایی در مورد حرکت سوژه ، استفاده از سه پایه و غیره). GFX 100 با وجود قیمت مناسب نسبت به آنچه ارائه می دهد ،

هنوز سرمایه گذاری زیادی است ، حتی قبل از اینکه هزینه هر لنز را در نظر بگیرید. با این وجود ، بسیار خوب است که چیزی از یک خلأ بزرگ را بین دو حد شدید بخش فرمت متوسط پر کنید – خوشبختانه بسیار نزدیک تر به انتهای مقیاس مقرون به صرفه.

رقابت

Hasselblad H6D 100c

H6D 100c با سنسور فرمت متوسط 100 مگاپیکسلی ، وعده 15EV محدوده پویا و گزینه فیلمبرداری 4K ، رقیبی طبیعی برای GFX 100 است. بدن تنها 32،000 پوند / 33،000 دلار / 57700 دلار استرالیا است ، که بیش از سه برابر قیمت GFX 100 است ، چیزی که حتی در نظر گرفتن GFX 100 از آن خارج می شود ، بسیار دشوارتر است. نرخ ترکیدگی و اندازه/وضوح LCD.

دوربین Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100

پایان مقاله بررسی دوربین Fujifilm GFX 100

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم کلمنتاین عزیزم | فیلم حضور | بررسی تخصصی اپل موزیک | بیوگرافی هانا آرنت | کتاب های آلبر کامو | فیلم Marriage Story | مدل رنگ HSV (رنگ، ​​اشباع، ارزش) چیست؟ | تعریف ارکِستر در موسیقی | نیکولو ماکیاولی کیست ؟ | فیلم خاطرات قتل |

دیدگاهتان را بنویسید

1 × دو =