صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی گوشی Samsung Galaxy S21
ads

بررسی گوشی Samsung Galaxy S21

گوشی Samsung Galaxy S21

بررسی گوشی Samsung Galaxy S21 :

بهترین از بهترین ها نیست ، اما S21 سامسونگ به طرز خارق العاده ای کنار هم قرار گرفته است

بررسی دو دقیقه ای

سامسونگ گلکسی S21 یک گوشی عجیب روی کاغذ است ، اما پس از یک هفته استفاده از آن متوجه شدیم که با وجود حذف چند مشخصات از گوشی های قبلی ، به ویژه گلکسی اس 20 ، استفاده از آن بسیار خوشایند است. از سال 2020

چرا مشخصات Samsung Galaxy S21 نسبت به Galaxy S20 کمتر است؟ دو دلیل. اولین مورد این است که سامسونگ می خواست قیمت گوشی خود را کاهش دهد – S21 با قیمت اولیه 799 دلار / 769 پوند / 1249 دلار استرالیا در مقایسه با گلکسی اس 20 5G با 999 دلار / 899 پوند / 1499 دلار استرالیا عرضه شد.

گوشی Samsung Galaxy S21

گوشی Samsung Galaxy S21

مورد دوم این است که این شرکت همچنین تمرکز بیشتری روی سامسونگ گلکسی S21 Ultra خود دارد – و بر خلاف Galaxy S20 Ultra در سال 2020 ، این یک گوشی است که ما به راحتی به کسانی که مایل به امتحان آخرین نوآوری های این شرکت هستند خوشحال می شویم. تا هزینه آنها را بپردازد

این باعث می شود S21 به طور قابل توجهی کمتر از آنچه که قبلاً شاهد آن بودیم ، گوشی Galaxy S هیجان انگیز باشد ، اما اشتباه نکنید: Galaxy S21 هنوز هم یک گوشی فوق العاده است ، هرچند با چند ویژگی اصلاح شده در مقایسه با Galaxy S20 – و این کاهش قیمت به احتمال زیاد افراد بیشتری را به سری S جذب خواهد کرد.

اگر می خواهید صفحه نمایش بزرگتر اما مشخصات مشابه داشته باشید ، Samsung Galaxy S21 Plus نیز وجود دارد. این گوشی به طرز چشمگیری مشابه این گوشی است و تفاوت های بزرگ آن در اندازه گوشی ، ظرفیت باتری آن و پشتی کمی شیشه ای برتر آن است.

به S21 باز می گردیم و چیپست قدرتمندی دارد ، نرم افزار دوربین نسبت به مدل های اخیر بهبود یافته است و عمر باتری قوی است و در کنار گزینه های موثر شارژ سریع و شارژ بی سیم ، یک روز کامل از شارژ کامل را در اختیار شما قرار می دهد.

سامسونگ صفحه نمایش با مشخصات پایین تر از صفحه نمایش S20 را انتخاب کرده است ، با صفحه نمایش Full HD+ 6.2 اینچ ، اما نرخ تازه سازی 120 هرتز را برای پیمایش و گرافیک فوق العاده صاف ، رنگهای فوق العاده و سطح روشنایی قوی ارائه می دهد-و ما در اکثر آزمایشات خود متوجه وضوح پایین تر نشدیم.

چیپست-ما نسخه Exynos 2100 تلفن را آزمایش کرده ایم-همچنین قدرتمند است و نتایج فوق العاده ای را در استفاده در دنیای واقعی و همچنین در نرم افزارهای معیار ارائه می دهد.

اگر قبلاً صاحب یک Samsung Galaxy S20 هستید ، یا اگر می توانید آن را با تخفیف قابل توجهی پیدا کنید ، نمی خواهید Galaxy S21 را انتخاب کنید – در حالی که تلفن جدید در برخی از زمینه ها از دست می دهد ، و در کل هیچ بین دو گوشی – مطمئناً برای توجیه پرداخت چند صد دلار یا پوند بیشتر کافی نیست.

برعکس ، اگر شما از تکنولوژی پیشرفته ای که سامسونگ امسال در حال فروش است هستید ، می خواهید Samsung Galaxy S21 Ultra را بررسی کنید. اما اگر به دنبال جایگزینی ارزان قیمت برای آن گوشی هستید که دارای زبان و ویژگی های طراحی یکسانی است و برای کارهای روزمره فوق العاده خوب عمل می کند ، Galaxy S21 دقیقاً همین است.

تاریخ انتشار و قیمت سامسونگ گلکسی S21

تاریخ انتشار سامسونگ S21 29 ژانویه 2021 بود
قیمت سامسونگ S21 از 799 دلار / 769 پوند / 1249 دلار استرالیا شروع می شود
مشخصات بالاتری می خواهید؟ 849 دلار / 819 پوند / 1349 دلار استرالیا پرداخت خواهید کرد

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S21 جمعه ، 29 ژانویه 2021 برای اکثر کشورهای جهان ، از جمله ایالات متحده ، بریتانیا و استرالیا بود. این بدان معناست که شما می توانید به راحتی این تلفن هوشمند را از انواع خرده فروشان ، حامل ها و شبکه های هر سه کشور خریداری کنید.

گوشی Samsung Galaxy S21

گوشی Samsung Galaxy S21

سامسونگ S21 در 14 ژانویه 2021 به طور رسمی رونمایی شد که اولین مورد در یک سال گذشته بود که شاهد معرفی فناوری جدید تلفن هوشمند این شرکت بودیم.

قیمت آن به طور قابل ملاحظه ای پایین تر از S20 در زمان عرضه است ، زیرا سامسونگ برخی از مشخصات را کاهش داده است ، از جمله کاهش حداکثر وضوح صفحه نمایش و کاهش پشتیبانی از microSD ، تا این امر ممکن شود.

قیمت Galaxy S21 از 799 دلار / 769 پوند / 1.249 دلار استرالیا برای نسخه ای با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم شروع می شود. نسخه RAM 256 گیگابایت و 8 گیگابایت نیز موجود است و قیمت آن 849 دلار / 819 پوند / 1349 دلار استرالیا است.

با این حال ، در حالی که این قیمت ها برای عرضه بود ، در حال حاضر برخی از فروشگاه ها Samsung Galaxy S21 را با قیمت کمتر می فروشند. ما شاهد بودیم که قیمت آن در ژوئیه 2021 از 700 دلار / 620 پوند / 1050 دلار استرالیا شروع می شود و می توانید انتظار داشته باشید که با گذشت زمان قیمت ها کاهش بیشتری پیدا کند.

معرفی و بررسی Mi band 6
بیشتر بخوانید

قیمت Galaxy S20 5G از 999 دلار / 899 پوند / 1499 دلار استرالیا شروع شد ، بنابراین گوشی جدید در هنگام عرضه حتی ارزان تر بود ، حتی بدون افت قیمت. اگر می خواهید مشخصات بسیار بالایی داشته باشید ، به دنبال Galaxy S21 Ultra هستید که از مزایای آن مانند صفحه نمایش QHD+ و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا برخوردار است ، اما دارای برچسب قیمت بسیار بالاتری است.

همچنین لازم به ذکر است که همه گوشی های S21 سامسونگ در سال 2021 با 5G سازگار هستند ، بنابراین شما نمی توانید نسخه 4G را خریداری کنید. در عوض ، سامسونگ تلفن های هوشمند سازگار با 5G خود را با قیمت رقابتی تر کرده بود ، بنابراین شما حتی اگر قصد استفاده از اتصال نسل بعدی را در آینده نزدیک ندارید ، گزینه ای برای شما تأیید می شود.

آیا به دنبال گوشی Samsung Galaxy S21 با مشخصات کمی بالاتر هستید؟ قیمت سامسونگ گلکسی S21 پلاس از 999 دلار / 949 پوند / 1549 دلار استرالیا شروع می شود و گلکسی اس 21 اولترا با قیمت 1،199 دلار / 1،149 پوند / 1849 دلار استرالیا به عنوان گران قیمت ترین گوشی این سری شناخته می شود.

با این حال ، قیمت های اولیه راه اندازی شده است – خرید کنید و احتمالاً هر کدام از این تلفن ها را با قیمت کمتر از آن پیدا خواهید کرد (هرچند هنوز انتظار دارید بیشتر از Galaxy S21 استاندارد هزینه کنید).

طرح

طراحی جدید دوربین Contour Cut برجسته است
قسمت عقب “گلاستیک” با روکش مات
احساس می شود حق بیمه است ، اما نه به عنوان رده بالای S21 Ultra

طراحی جایی است که سامسونگ آشکارترین تغییرات را در مورد S20 (که ما بهترین گوشی هوشمند 2020 نامگذاری کردیم) اعمال کرده است ، مواد اولیه استفاده شده ، رنگ ها و ظاهر کلی دستگاه را تغییر داده است.

در این گوشی یک صفحه نمایش 6.2 اینچی Full HD+ AMOLED وجود دارد که در قسمت صفحه نمایش بیشتر به آن می پردازیم. این گوشی کوچکترین عضو خانواده Galaxy S21 است و اگرچه ممکن است به اندازه iPhone 12 mini تر و تمیز نباشد ، اما کسانی که دست های کوچکتر دارند نباید در استفاده از آن مشکل زیادی داشته باشند.

اگر می خواهید یک گوشی بزرگتر داشته باشید ، Samsung Galaxy S21 Plus دارای صفحه نمایش بزرگتر است و Galaxy S21 Ultra دارای بزرگترین صفحه نمایش از کل سری است. هر دو این گوشی ها گران تر هستند.

سامسونگ از گلکسی اس 20 از شیشه ای کامل در پشت خود استفاده کرده است – طرحی که از نظر ظاهری چندان هیجان انگیز نبود – به پشتی “شیشه ای” که مات مایل است و دارای طراحی جدید بلوک دوربین است ، تبدیل شده است.

Glasstic نام خود شرکت برای مواد است ، که همانطور که از نامش پیداست جایی بین پلاستیک و شیشه است. این به اندازه یک شیشه عقب عالی نیست ، اما مات آن همچنین به معنی پلاستیک ارزان قیمت نیست.

سامسونگ از همان ماده در گلکسی نوت 20 استفاده کرده است ، اما مات آن در اینجا مناسب تر به نظر می رسد و براق تر از شیشه عقب گلکسی اس 20 است ، این بدان معناست که این آهنربای اثر انگشت کمتر است. لبه های فلزی در اطراف قسمت بیرونی دستگاه ، جلوه ای از جلای درجه یک را اضافه می کند.

شما چهار انتخاب رنگ در هنگام راه اندازی دارید: خاکستری فانتوم ، سفید فانتوم ، صورتی فانتوم و بنفش فانتوم (سایه ای که در این بررسی مشاهده می کنید) – ما فکر می کنیم بنفش رنگ برجسته اینجاست.

این شرکت آرایه دوربین گوشی های S21 را با سایر گوشی های موجود در بازار متفاوت کرده است. سامسونگ این را دوربین برش کانتور خود می نامد و حداقل می توان گفت که طراحی تفرقه انگیز است – اگرچه ما فکر می کنیم جسورانه به نظر می رسد و این چیزی است که ما در زمان آزمایش تلفن ما عادت کرده ایم. آرایه دوربین طلایی در مدل Phantom Violet بسیار زیبا است و باریک تر از Galaxy S20 است ، بنابراین از پشت گوشی چندان بیرون نمی زند.

چیزهای کمی برای شکستن لبه های براق گوشی وجود دارد: لبه پایینی دارای سینی سیم کارت ، پورت USB-C و جلوپنجره بلندگو است ، در حالی که در سمت راست دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا وجود دارد. با این حال ، دکمه Bixby که در گوشی های دیگر این شرکت یافت می شود ، در اینجا بازگشتی نداشته است. در عوض می توانید با فشردن طولانی مدت دکمه پاور ، دستیار سامسونگ را راه اندازی کنید.

یکی از موارد منفی برای برخی تغییر روی صفحه کاملا صاف در Galaxy S21 است. سامسونگ چند نسل است که از صفحه نمایش هایی استفاده می کند که در لبه های چپ و راست به صورت جذاب در بدنه خم می شوند ، اما این مورد برای Galaxy S21 حذف شده است.

بعید به نظر می رسد چیزی باشد که شما متوجه آن شوید مگر اینکه به آن لبه های خمیده عادت کرده باشید ، اما شایان ذکر است که اگر فردی هستید که ویژگی طراحی را دوست دارد – و همانطور که در مورد سایر ویژگی های افتاده اتفاق می افتد ، سامسونگ خمیده را حفظ کرده است صفحه نمایش لبه برای S21 Ultra ممتاز.

سامسونگ گلکسی تب اس ۸ : مشخصات، اخبار و شایعات پیرامون آن
بیشتر بخوانید

در مجموع ، سامسونگ گلکسی S21 مانند یک دستگاه ممتاز احساس می شود ، اگرچه اگر شما صاحب آن گوشی یا Galaxy S21 Ultra هستید ، بعید به نظر می رسد مانند Samsung Galaxy S20 درجه یک باشد.

نمایش دهنده

سامسونگ وضوح تصویر را برای این گوشی به Full HD+ کاهش داده است
نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی عالی است
سخت است که متوجه تغییر از QHD شوید ، اما برخی ناامید خواهند شد

تنزل صفحه نمایش شاید بحث برانگیزترین تغییری باشد که سامسونگ برای Galaxy S21 ایجاد کرده است ، چرا که این شرکت از صفحه نمایش Full HD+ با رزولوشن پایین تر نسبت به صفحه نمایش Quad HD موجود در Galaxy S20 2020 استفاده می کند.

همانطور که گفته شد ، سامسونگ این کار را برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی جدید انجام داده است ، و مگر اینکه از تلفن با رزولوشن QHD استفاده کرده باشید ، باور نمی کنیم که بتوانید به راحتی تفاوت را تشخیص دهید – ما متوجه شدیم که همه ویدیوهایی که در S21 تماشا کردیم در پنل Full HD+ از کیفیت مناسبی برخوردار بودند.

اگر از قبل صاحب Samsung Galaxy S20 هستید ، اگرچه به احتمال زیاد تحت تأثیر این تصمیم قرار نخواهید گرفت ، و اگر به دنبال بهترین فناوری صفحه نمایش سامسونگ هستید ، می خواهید Galaxy S21 Ultra را انتخاب کنید. صفحه نمایش QHD

آیا سامسونگ در اینجا تصمیم درستی گرفته است؟ به طور عمده ، ما فکر می کنیم ، بله. این مورد در بین همه محبوبیتی نخواهد داشت ، اما بسیار مهم است که سامسونگ بتواند قیمت سری گلکسی S21 خود را کاهش دهد و برای تجربه روزمره اکثر مردم با این تلفن مضر نخواهد بود.

صفحه نمایش Galaxy S21 دارای حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز است که به طور پیش فرض روشن است و در ظرفیت سازگاری کار می کند – بنابراین ، برای مثال ، اگر در حال انجام بازی موبایل هستید ، صفحه نمایش با 120 هرتز ثابت می ماند ، در حالی که اگر در حال خواندن کتاب صوتی به منظور صرفه جویی در مصرف باتری میزان تازه سازی را کاهش می دهد.

سامسونگ همچنین پیشرفت های چشمگیری در اسکنر اثر انگشت در گوشی های S21 نسبت به گوشی های قبلی داشته است. سنسور خود 70 larger بزرگتر است ، بنابراین ضربه زدن به آن آسان تر است و به طور قابل توجهی سریعتر است. این اسکنر به اندازه اسکنرهای اثر انگشت فیزیکی که در سایر گوشی ها پیدا می کنید سریع نیست ، اما این یکی از بهترین اسکنرهای روی صفحه است که ما استفاده کرده ایم.

دوربین

همان فناوری دوربین که در Galaxy S20 مشاهده شده است
نرم افزار بهبود یافته با حالت های جدید برای Single Take و موارد دیگر
دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی ما را گیج نمی کند ، اما همچنان خوب کار می کند

سخت افزار دوربین Galaxy S21 نسبت به گوشی سال گذشته تغییری نکرده است ، زیرا سنسور بزرگ سامسونگ بین نسل Galaxy S10 و S20 اتفاق افتاده است. امسال همه چیز مربوط به نرم افزار است و سامسونگ راهی برای کاهش ماژول دوربین پیدا کرده است.

این دوربین همان آرایه عقب سه لنز است: دوربین اصلی 12 مگاپیکسل ، فوق عریض 12 مگاپیکسل و تله فوتو 64 مگاپیکسل با قابلیت زوم اپتیکال ترکیبی 3x. همانطور که در Galaxy S20 ، هر سه این عکسها قادر به گرفتن عکسهای عالی هستند ، و Galaxy S21 برای بهبود هرچه بیشتر نرم افزار به روز می شود.

گوشی Samsung Galaxy S21

گوشی Samsung Galaxy S21

اگر گلکسی اس 20 دارید ، بعید است که پیشرفت چشمگیری در عکاسی خود مشاهده کنید ، اما آنهایی که از گلکسی اس 10 و قبل از آن می آیند ، پیشرفت های بزرگی را مشاهده خواهند کرد.

Single Take-حالت دوربین سامسونگ که به شما امکان می دهد انواع عکس ها و فیلم ها را با استفاده از هر سه دوربین ، با یک بار فشار دادن دکمه شاتر ثبت کنید-به لطف افزودن گزینه جدید slow-mo ، بهتر از همیشه شده است. همچنان یکی از ویژگی های برجسته گوشی های سامسونگ است.

به عنوان مثال ، اگر از حیوانات خانگی غیرقابل پیش بینی یا بچه هایی که سریع حرکت می کنند عکس می گیرید ، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که فیلم Single Take شانس شما را برای گرفتن چند عکس و/یا کلیپ قابل استفاده بیشتر می کند.

دوربین تله فوتو در اینجا نیز چشمگیر است و دارای زوم اپتیکال 3x و بزرگنمایی دیجیتال تا 30 برابر است. نتایج با آنچه از دو دوربین تله فوتو در Galaxy S21 Ultra بدست می آورید مقایسه نمی شود ، اما این هنوز یک ویژگی سرگرم کننده است.

ما عکسهایی از اجسام دور را که در 10x و زیر گرفته شده اند با کیفیت مناسب و کاملاً قابل استفاده پیدا کردیم. هر چیزی بالاتر از آن بسیار دانه دار می شود و کیفیت به سرعت وخیم می شود.

دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی جلوی گوشی چندان تیتر چندانی ندارد ، اما در حین آزمایش ما به اندازه کافی ثابت شد. در شرایطی که جهان در این دوران قرنطینه به طور فزاینده ای از طریق تماس های ویدئویی در ارتباط است ، متوجه خواهید شد که این دوربین وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد و ما متوجه شدیم که نتایج سلفی فوق العاده ای نیز به ما داده است.

بررسی تلویزیون X900H سونی
بیشتر بخوانید

یکی دیگر از ویژگی های جدید Galaxy S21 حالت نمای نمای کارگردان است که به شما امکان می دهد با دوربین جلو و عقب به طور همزمان عکاسی کنید. ایده اینجا این است که وبلاگ نویسان و سایر سازندگان محتوا می توانند عکس های واکنشی از خود ثبت کنند ، که می توانند آنها را در کنار فیلم اصلی خود جمع کنند.

ما دریافتیم که این ویژگی به خوبی کار می کند و شبیه گزینه ای است که در سال های اخیر در گوشی های نوکیا HMD Global دیده بودیم. ما مطمئن نیستیم که چند نفر دیگر به جز vloggers از این ویژگی استفاده خواهند کرد ، اما این یک ارتقاء سرگرم کننده دیگر است که شما را تشویق به آزمایش می کند.

برای فیلمبرداری ، شما گزینه 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه را در اختیار دارید که حداکثر کیفیت و جزئیات را ارائه می دهد ، اما به نظر ما لمسی بسیار مطلوب نیست. 4K با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه و همچنین Full HD با سرعت 30 ، 60 و 240 فریم بر ثانیه مفیدتر است.

مشخصات و عملکرد

از Snapdragon 888 در ایالات متحده ، Exynos 2100 در جاهای دیگر استفاده می کند
Exynos یک گام بزرگ برای چیپست های سامسونگ است
بدون microSD ، تنها گزینه ها 128 یا 256 گیگابایت هستند

گوشی های گلکسی S21 اولین دستگاه هایی بودند که از Snapdragon 888 کوالکام (ایالات متحده) یا Exynos 2100 خود سامسونگ (تقریباً در همه جا) استفاده می کردند. اینها آخرین نسل چیپست های درجه یک بودند که محدوده S21 عرضه شد و Exynos هنوز از ژوئیه 2021 در رده بالای خود قرار دارد ، اما اکنون Snapdragon 888 Plus وجود دارد.

ما فقط این شانس را داشتیم که نسخه Exynos 2100 S21 را آزمایش کنیم و به نظر می رسد این یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل های قبلی چیپست سامسونگ است. در گذشته ، نسخه Exynos در برخی زمینه ها از تلفن های مجهز به Qualcomm عقب می ماند ، اما به نظر می رسد امسال این فاصله کمتر شده است.

در Geekbench 5 ، سامسونگ Galaxy S21 نمره چند هسته ای 3367 را به دست آورد. این به طور قابل توجهی بهتر از Galaxy S20 است (که دارای چیپست Exynos 990 است) که امتیاز 2699 را پس داد.

گوشی Samsung Galaxy S21

گوشی Samsung Galaxy S21

بنچ مارک همه چیز را نشان نمی دهد ، اما ما متوجه شده ایم که کارهای روزمره در تلفن سریعتر از قبل است ، زیرا این گوشی در بازی ، چند وظیفه و باز کردن چندین برنامه در نمای صفحه تقسیم نیز بیش از حد سریع عمل می کند.

ما هنوز سامسونگ گلکسی S21 را با چیپست Qualcomm Snapdragon 888 در داخل آزمایش نکرده ایم ، اما Galaxy S21 Ultra با این چیپست در داخل عملکرد خوبی داشت ، بنابراین انتظار می رود نتایج مشابهی در آن گوشی S21 وجود داشته باشد.

به طور کلی ، نسخه Exynos 2100 این گوشی یک قدم بالاتر از آنچه قبلا از سامسونگ دیده بودیم است و این یکی از بهترین تجربه ها را در مورد عملکرد در تلفن Android در حال حاضر ارائه می دهد. امیدواریم در آینده نزدیک حکم کاملی در مورد نسخه چیپست Qualcomm داشته باشیم.

در S21 هر دو تراشه با 8 گیگابایت رم جفت می شوند – اگر در دستگاه جدید سامسونگ چیزی بیشتر از این می خواهید ، می خواهید Galaxy S21 Ultra را انتخاب کنید که با 12 یا 16 گیگابایت عرضه می شود.

در کنار آن 8 گیگابایت رم ، می توانید حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی را انتخاب کنید. خبر مهم اینجاست که سامسونگ پشتیبانی از microSD را از S21 کنار گذاشته است ، بنابراین نمی توانید فضای ذخیره سازی داخلی را افزایش دهید.

در عوض ، این شرکت فقط فضای ذخیره سازی داخلی را ارائه می دهد و باز هم به نظر می رسد که این اقدام سامسونگ صرفه جویی در هزینه باشد ، اما احتمالاً هر کسی را که مقرون به صرفه ترین گوشی را می خواهد اما به فضای زیادی نیاز دارد ، ناامید کند.

S21 اندروید 11 را با پوسته One UI 3.0 سامسونگ اجرا می کند که از رابط های نرم افزاری مورد علاقه ما است. فقط بدانید که اندروید 12 را بر روی این گوشی می بینید تقریبا یک سال طول می کشد ، حتی اگر گوگل بروزرسانی را در ماه اوت منتشر کند ، زیرا سامسونگ می تواند در عرضه نسخه های جدید اندروید کمی کند عمل کند.

نرم افزار موجود در این گوشی به خوبی کار می کند و شما به مجموعه ای از خدمات اضافی سامسونگ در کنار برنامه های معمولی Android که از یک تلفن هوشمند مدرن انتظار دارید دسترسی پیدا کرده اید.

سامسونگ در سال 2021 نیز 5G را کاملاً پذیرفته است و همه انواع Galaxy S21 با 5G سازگار هستند. حتی اگر در یک منطقه 5G آماده نیستید ، این بدان معناست که در آینده برای زمانی که اتصال 5G به طور گسترده تری در دسترس باشد ، آماده ایم.

بررسی لپ تاب HP Spectre x360 (2021)
بیشتر بخوانید

عمر باتری

یک باتری 4000 میلی آمپری در داخل که تمام روز دوام می آورد
120 هرتز تأثیر منفی بر عمر باتری دارد
همراه با شارژر در جعبه ارائه نمی شود

عمر باتری در سامسونگ گلکسی S21 بسیار خوب است ، هرچند این بازی نسبت به S20 تغییر چندانی ایجاد نمی کند ، زیرا ممکن است این شرکت با چیپست جدید Exynos 2100 خود باور داشته باشد.

ما به طور کلی متوجه شدیم که تلفن به راحتی می تواند یک روز کامل دوام بیاورد ، اما در یک مورد ، هنگامی که ما بیشتر از سیگنال GPS تلفن و سایر ویژگی های تشنه انرژی استفاده می کردیم ، متوجه شدیم که دستگاه در حدود ساعت 10 شب تمام شده است.

شارژ S21 با استفاده از فناوری شارژ سریع 25 وات این شرکت از طریق درگاه USB-C تلفن آسان است. همچنین با شارژ بی سیم Qi سازگار است و ما متوجه شدیم که در طول آزمایش ما به خوبی کار کرده است.

شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی می شود ، بنابراین می توانید از برق تلفن خود برای شارژ کردن دستگاه هایی مانند هدفون بی سیم سازگار با Qi استفاده کنید ، اما ما متوجه شدیم که کند است و این ویژگی است که احتمالاً فقط در مواقع اضطراری می خواهید از آن استفاده کنید.

یکی از مواردی که امسال وجود ندارد سازگاری با شارژرهای 45 واتی سامسونگ است که با سری S20 کار می کردند. سامسونگ به TechRadar گفت که قابلیت های شارژ 25 واتی تلفن های جدید خود را بهینه کرده است ، بنابراین شارژ 45 وات مزیت قابل توجهی ندارد.

نکته دیگری که باید در اینجا توجه شود این است که Galaxy S21 همراه با شارژر در جعبه عرضه نمی شود. سامسونگ در تلاش برای کاهش زباله های الکترونیکی ، گوشی های جدید خود را به همراه شارژر همراه نکرد.

تصور این است که اگر یک تلفن جدید سامسونگ خریداری می کنید ، احتمالاً از قبل یک شارژر USB-C سازگار دارید که به خوبی کار می کند. اگر به شارژر احتیاج دارید ، باید آن را بخرید ، اما در حالی که سامسونگ قیمت شارژر خود را در ایالات متحده به 19 دلار کاهش داده است ، در بازارهای دیگر هنوز گران هستند ، بنابراین باید از آن آگاه باشید.

گوشی Samsung Galaxy S21

گوشی Samsung Galaxy S21

آیا باید Samsung Galaxy S21 بخرم؟

بخرید اگر…

شما یک گوشی سامسونگ کوچکتر می خواهید

سامسونگ گلکسی S21 کوچکترین تلفن ممتاز بازار نیست – این افتخار به iPhone 12 mini تعلق دارد – اما برای کسانی که نمی خواهند یک تلفن هوشمند فوق العاده بزرگ در جیب خود داشته باشند ، انتخاب خوبی است. این صفحه نمایش 6.2 اینچی ممکن است روی کاغذ بزرگ به نظر برسد ، اما خود گوشی به طور قابل توجهی کوچکتر از بسیاری از رقبای اندرویدی خود است.

شما به یکی از قوی ترین گوشی های اندرویدی نیاز دارید

Galaxy S21 عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد و اگر به تلفن هوشمندی نیاز دارید که بتواند همزمان چندین کار را در نمای صفحه تقسیم یا هنگام بازی انجام دهد ، احتمالاً این کار را انجام دهید.

اگر گوشی قدیمی تری دارید

اگر Galaxy S20 دارید ، S21 یک ارتقاء اساسی نیست ، زیرا از نظر مشخصات و ویژگی ها پیشرفت قابل توجهی را نشان نمی دهد ، اما اگر S10 یا زیر دارید ، به احتمال زیاد S21 a را پیدا خواهید کرد ارتقاء ارزشمند همچنین برای کسانی که تلفن های قدیمی تر از تولید کنندگان دیگر دارند و می خواهند دستگاه سامسونگ را امتحان کنند مناسب است.

نخرید اگر…

شما صاحب Samsung Galaxy S20 هستید

همانطور که در بالا گفتیم ، اگر قبلاً صاحب Galaxy S20 هستید ، دلیل کمی برای ارتقاء این گوشی وجود دارد ، زیرا از نظر مشخصات و ویژگی ها پیشرفت روشنی را نشان نمی دهد. در عوض ، شما می خواهید به سمت Galaxy S21 Ultra نگاه کنید یا شاید منتظر کار بعدی سامسونگ باشید.

شما نیاز به ذخیره سازی زیادی دارید

سامسونگ گلکسی S21 به دلیل ذخیره سازی داخلی نسبتاً اندک و عدم پشتیبانی از microSD برای گسترش آن دچار مشکل شده است. اگر برای بازی ، موسیقی و ویدئو به فضای زیادی در تلفن هوشمند خود نیاز دارید ، بهتر است تقریباً از هر گوشی برتر اندرویدی دیگری استفاده کنید ، زیرا اکثر آنها به شما امکان می دهند کارت microSD را جا به جا کنید.

شما بهترین ها را از بهترین ها می خواهید

سامسونگ گلکسی S21 ستاره خانواده گلکسی S21 نیست – اگر در سال 2021 به دنبال بهترین های این شرکت هستید ، می خواهید به Galaxy S21 Ultra نگاه کنید – اگر بودجه شما می تواند تا قیمت قابل توجه آن افزایش یابد.

پایان مقاله بررسی گوشی Samsung Galaxy S21

مجله نگاه

بیشتر بخوانید:

فیلم فانی و الکساندر | فیلم دفترچه امید بخش | راهنمای تزئینات Hygge : چگونه سبک Hygge را به خانه خود اضافه کنیم | بیوگرافی هانا آرنت | آموزش عکاسی از کودکان | نقد فیلم Minari | ۱۰ حقیقت آلودگی پلاستیکی : ۳ اثر آلودگی پلاستیکی | فیلم مرد آزاد | نقد فیلم Free Guy | مکتب نیهیلیسم | راهنمای ساخت لولا : ۱۳ نوع لولا |

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده − دو =