صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم Annette
ads

نقد فیلم Annette

فیلم Annette

نقد فیلم Annette : 

نفسی از هوای تازه؟ یا آشفتگی واهی؟ شاید کمی از هر دو. به راحتی می توان فهمید که چرا بیننده اصلی می تواند به سرعت صبر خود را نسبت به آنت از دست بدهد ، اما من دریافتم که استقبال غیر متعارف بودن فیلم مهیج و انرژی بخش است … حداقل تا حدی.

مشکل این است که بیش از حد طول می کشد. زمانی می رسد که عجیب بودن و قصه گویی غیراستاندارد موثر واقع نمی شود و به ضرر تبدیل می شود. رویکرد مورد علاقه کارگردان لئوس کاراکس (معروف ترین ویژگی او ، Pola X ، 22 سال پیش به اکران رسید) توجه بیننده را بر روی سبک فیلم به دلیل شناسایی شخصیت متمرکز می کند. دو سرپرست ، هنری مک هنری کمدین (آدام درایور) و خواننده اپرا آن دسفرانو (ماریون کوتیار) ، در بازو نگه داشته می شوند.

فیلم Annette

فیلم Annette

اگرچه این کار در نیمه اول کار می کند ، وقتی روایت از طریق مجموعه ای از اعداد موسیقی ، اجراهای صحنه ای و کلیپ های تلویزیونی پیشرفت می کند ، مشکلی برای مقابله با تحولات احساسی نیمه دوم ایجاد می کند. مطمئناً پایان کار بسیار نیرومند است ، اما رسیدن فیلم در آن لحظه بسیار طول می کشد.

کاراکس و برادران مایل (معروف به “جرقه” ، که داستان را تصور کردند و فیلمنامه و آهنگها را نوشتند) آنت را به عنوان یک افسانه تلقی می کنند که به تدریج تیره و تار می شود. عناصر کمدی ، هرچند هرگز دلسوز نیستند ، اما با طولانی شدن زمان اجرا ، کمتر بازیگوش و شگفت انگیزتر می شوند. کاراکس با رد روند روایت سنتی ، بر تغییر لحن مسلط است ، اما همچنان که مصنوعی صعود می کند ، سرمایه گذاری روی داستان سخت تر می شود.

اجرای آتشفشانی آدام درایور توجه ها را به خود جلب می کند و اجازه نمی دهد که بیننده روی گردان شود ، اما تصویر مهیج ماریون کوتیار برنده جایزه اسکار باعث می شود تا او همیشه در سایه درایور وجود داشته باشد. یک جفت شدن حتی بیشتر ممکن است پویایی قوی تری به همراه داشته باشد. شیمی کمی بین آنها وجود دارد ، اگرچه این به همان اندازه نتیجه کاراکس است و عدم تناسب بین بازیگران.

نقد فیلم Reminiscence 2021 | فیلم خاطره پردازی
بیشتر بخوانید

به طور غیر متعارف هرطور که ممکن است ارائه شود ، یک داستان وجود دارد. این فیلم درباره رابطه عاشقانه هنری و آن است ، که با شروع فیلم عاشقانه دیوانه وار عاشق شده اند (سنت سینمایی نشان دادن تمام مراحل یک عاشقانه را شکست).

فیلم Annette

فیلم Annette

این جفت نامزد می شوند و سپس صاحب فرزندی می شوند که نام آن را آنت می گذارند. او تا زمانی که بزرگتر است بازی می کند/نمایندگی یک عروسک گردان را بازی می کند ، زمانی که بازیگر کودک Devyn McDowell وارد این نقش می شود. در سبک A Star Is Born ، شغل هنری به دلیل افزایش ناگهانی آنن ، دچار مشکل می شود.

شش زن متهم به سوءاستفاده از هنری شدند. وقتی آن بیش از حد به دریا می رود ، یک سفر دریایی خصوصی با تراژدی به پایان می رسد. بعداً ، تمرکز بر روی آنت متمرکز می شود ، او صدایی شگفت انگیز می خواند که برخلاف صدای مادرش نیست. همراه سابق هنری و آن (سیمون هلبرگ) با خوانندگی آنت یک اجرای موسیقی را اجرا می کنند. این موضوع به یک احساس جهانی تبدیل می شود ، اما هنری با اقدامات قبلی خود همراه است و به طور عمیقی به پارانویا و افسردگی می رود.

آهنگهای آنت عمدتاً به یاد ماندنی نیستند. استثناء احتمالی در هنگام باز شدن خودآگاه هنگامی رخ می دهد که کاراکس و مایلز روی صفحه می چرخند و شروع به خواندن آهنگ “بنابراین می توانیم شروع کنیم؟” به زودی راننده و کوتیار به آنها ملحق می شوند و گروه راه خود را در سانتا مونیکا می خوانند و می رقصند.

فیلم Annette

فیلم Annette

موسیقی عفونی است ؛ کاربرد آن مبتکرانه است افسوس ، هیچ چیز در 135 دقیقه باقی مانده فیلم از نظر مشارکت تماشاگران نزدیک نمی شود. آهنگهای بعدی شامل اشعار تکراری مانند “ما یکدیگر را بسیار دوست داریم” است که به صورت تهوع پخش می شود.

برای مدتی ، کنار گذاشتن وعده پیشگویی دشوار است و مقداری انرژی باقی مانده برای مدتی باقی می ماند ، زیرا داستان عشق از طریق اخبار سرگرمی تحت تأثیر TMZ و اجراهای هنری و آن معرفی می شود. او تلاقی بین اندی کافمن و اندرو دایس کلی است. او جولی اندروز است با لحنی کامل از سوپرانو.

نقد فیلم گودزیلا علیه کونگ
بیشتر بخوانید

آنها با هم موسیقی زیبایی می سازند. در حالی که برای. اما ، با از بین رفتن عاشقانه آنها ، فیلم نیز کم می شود. با این وجود ، آنت جرات می کند متفاوت باشد و در زمانی که بسیاری از فیلم ها شبیه به نمایش کوکی ها از روایت های بهتر گذشته هستند ، بیش از اندکی فضیلت در پیش گرفتن یک مسیر عجیب و غریب وجود دارد ، حتی اگر راه دور طولانی باشد و چند چاله بسیار زیاد

فیلم Annette

فیلم Annette

پایان مقاله نقد فیلم Annette

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد و برسی بازی Mass Effect Legendary Edition | نقد و بررسی انیمیشن Vivo | بهترین کتاب های ادبیات مصر | نقد فیلم آخرین مزدور | فیلم The Last Mercenary | انواع ساعت های هوشمند شیائومی | بهترین فیلمهای جانی دپ | فیلم هنرمند درجه یک | آموزش عکاسی مدلینگ و فشن | نکاتی برای عکاسی مدل | نقد فیلم Raise the Red Lantern | فیلم فانوس قرمز را بالا ببر | نقد فیلم هامون |

دیدگاهتان را بنویسید

سه × چهار =