صفحه اصلی > سینما و رپورتاژ آگهی : تماشای فیلم عجایب فراری با دوبله اختصاصی در فیلیمو
ads

تماشای فیلم عجایب فراری با دوبله اختصاصی در فیلیمو

فیلم عجایب فراری

اگر بخواهیم فیلم عجایب فراری را در یک جمله خلاصه کنیم، باید بگوییم این فیلم سینمایی 2023، حول محور چهار شخصیت عجیب الخلقه در رم و تحت اشغال نازی‌ها می ‌چرخد. این فیلم سینمایی جدید، یک سفر سینمایی حماسی و فانتزی است. این فیلم شما را به پذیرش آنچه که شما را از سایرین متفاوت کرده، دعوت می کند.

فیلم عجایب فراری

فیلم سینمایی Freaks Out ساخته گابریل ماینتی نوعی فیلم ابرقهرمانی و تاریخی است. این فیلم همه خوبی ها را یک جا دارد! از یک پیانیست دوازده انگشتی نازی گرفته تا عجیب الخلقه هایی با قدرت‌های فوق‌العاده. ماجراجویی‌های عجیب و غریب و مهیج آن در ایتالیا و آلمان و همزمان با جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده و بیننده را محو تماشای تلویزیون می کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با این فیلم جدید و جذاب آشنا کرده و خلاصه ای از داستان آن را بخوانیم.

فیلم عجایب فراری، ترکیبی از فانتزی و اکشن

در طول تاریخ، افرادی که به نوعی متفاوت هستند، زندگی آسانی نداشته‌اند. هرکسی که مظنون به داشتن قدرت‌ های ویژه و ابرقهرمانی باشد، مورد توجه قرار گرفته و از سوی افراد به اصطلاح نرمال طرد می شود. ابر قهرمان ها یا عجیب الخلقه هایی که به اندازه کافی بدشانس هستند که در زمان اشتباه حضور داشته باشند، اغلب سرنوشت خوبی ندارند! مثل ستاره های فیلم عجایب فراری که نمی توانستند زمان یا مکان بدتری را برای زندگی انتخاب کنند.

فیلم سینمایی Freaks Out ترکیبی شجاعانه از درام تاریخی، علمی تخیلی، فانتزی و اکشن است. نیمه اول فیلم گابریل ماینتی، کارگردان این اثر بر عناصر دراماتیک تمرکز دارد، اما با پیشرفت فیلم به سمت پایان ماجرا، صحنه های اکشن و هیجان انگیز فیلم خود را نشان می دهند. فیلمبرداری زیبا و طراحی صحنه و لباس و گریم بازیگران این فیلم، همه و همه دست به دست هم داده و فضایی را خلق می کنند تا بیننده بدون هیچ ابایی در فیلم و داستان آن غرق شود.

ماینتی چهار عجیب الخلقه را به عنوان قهرمان به ما می دهد، موجودات ناقصی که جهان با آنها بد رفتار کرده است. آنها فرشته نیستند، اما رویای قهرمانی در سر دارند. فضای جنگ جهانی دوم، فانتزی عجیب و همراه با اکشن و ماجراجویی و طرد شدگانی که چیزی جز رنج و سختی ندیده اند؛ باعث همذات پنداری بیننده با شخصیت های اصلی می شود. به معنای دیگر شما با تماشای این فیلم نمی توانید با شخصیت های اصلی فیلم حتی آدم های شرور داستان احساس همدردی نکنید! اگر منتظر تماشای یک فیلم فانتزی و اکشن بودید، پیشنهاد می کنیم فیلم عجایب فراری با دوبله اختصاصی در فیلیمو تماشا کنید و از لحظه لحظه آن لذت ببرید.

نقد فیلم پینوکیو
بیشتر بخوانید

فیلم عجایب فراری

داستان متفاوت و مهیج فیلم عجایب فراری 2023

عنوان فیلم خلاصه‌ای است از آنچه که در دومین فیلم ماینتی، یعنی فیلم عجایب فراری می گذرد. داستان فیلم در رم و در سال 1943 اتفاق می ‌افتد. داستان اصلی فیلم حول محور چهار عجیب الخلقه می ‌چرخد که در دنیای واقعی طرد شده اند. این چهار نفر برای ابراز وجود و پذیرفته شدن از سوی جامعه، هر روز در یک سیرک اجرا دارند. آن ها از مجموعه مهارت ها و قدرت های ابرقهرمانی و بسیار غیرمعمول خود امرار معاش می کنند.

با شروع فیلم و در سکانس اول آن شاهد یکی از این اجراها هستیم. صحنه ای که صاحب سیرک، از ما به عنوان تماشاچی دعوت کرده و به زودی متوجه می شویم که او چسبی است که گروه را کنار هم نگه می دارد. سانسیو با بازی پیترو کاستلیتو، قادر به کنترل حشرات است و ماریو با بازی جیانکارلو ماتینی، دیگر شخصیت اصلی فیلم، مانند یک آهنربا عمل می کند. دیگر عضو این گروه عجیب و غریب، فولویو است که تمام بدنش را مو پوشانده و کلاودیو سانتاماریا نقش آن را ایفا می کند. در نهایت ماتیلد با بازی آئورورا جیووینازو، دختری با قدرت ابر قهرمانی است که همه را مسحور خود کرده و الکتریسیته را مهار می کند.

دنیای معصوم و شاد این چهار عجیب الخلقه فیلم عجایب فراری، ناگهان با ورود نازی ها زیر و رو می شود. این چهار ابرقهرمان ناخواسته در خیابان های رم به حال خود رها شده و با فرار از دست نازی ها به دنبال سلطه بر دنیا هستند. اگر برای تماشای جنگ این چهار ابر قهرمان و ماجراجویی آن ها مشتاق هستید، می توانید فیلم عجایب فراری با دوبله اختصاصی در فیلیمو را تماشا کنید.

فیلم عجایب فراری

در آخر

فانتزی، قدرت های ماورایی و ماجراجویی های مهیج تمام چیزی است که از یک فیلم جذاب انتظار می رود. فیلم عجایب فراری 2023 تمام این ویژگی ها را در خود دارد. با تماشای این فیلم جدید می توانید با چهار قهرمان اصلی آن همراه شوید و از دست نازی ها فرار کنید. خبر خوب این است که فیلیمو این فیلم را با دوبله اختصاصی برای تماشا آماده کرده است. پس دوستان و خانواده را دور هم جمع کرده و از تماشای فیلم Freaks Out در کنار هم لذت ببرید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × 2 =