صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم security 2021 | فیلم امنیت 2021
ads

نقد فیلم security 2021 | فیلم امنیت 2021

فیلم امنیت

فیلم امنیت 2021 در نتفلیکس یک فیلم هیجانی از ایتالیا است. داستان یک رمز و راز نسبتاً سرراست است که تا پایان جالب است. انتظار داشتم که مدت زمان تقریباً 2 ساعته طولانی باشد ، اما هرگز احساس نشد. شخصیت های جذاب – و اغلب دارای نقص – آن را واضح نگه می دارند. بررسی فیلم امنیت 2021 در بامدادی ها !

با مقاله نقد فیلم security 2021 | فیلم امنیت 2021 همراه ما باشید.

فیلم امنیت 2021 هیجان انگیز جدید Netflix از ایتالیا است. ما با یک رمز و راز روبرو هستیم که در یک محله نسبتاً خوب زندگی می کند. همه دوربین های امنیتی دارند اما لزوماً باعث ایمنی افراد نمی شود. اساساً هدف آن بیشتر محافظت از دارایی آنها است. به خصوص که مالکان بیشتر اوقات حتی در آنجا حضور ندارند – به خصوص در زمستان.

فیلم امنیت

ماجرا پیرامون دختری است که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. بسیاری از افراد در معرض دید دوربین قرار می گیرند و کسی مقصر را به سرعت می پذیرد ، اما همه چیز به نوعی از بین می رود. و البته همینطور هم هست.

در ادامه به بررسی مرور فیلم امنیت 2021 ما بپردازید و اکنون هیجان را در Netflix پیدا کنید.

یک رمز و راز شخصیت محور
من واقعاً با بازیگران فیلم امنیت آشنا نبودم – حتی اگر می دانم بعضی از آنها را قبلا دیده ام. با این حال ، اگر برخی دیگر از تولیدات Netflix را تماشا کرده باشید ، می دانید که کیفیت بازیگری و تولید معمولاً بسیار چشمگیر است. هرگز از موانع زبانی چشم پوشی کنید ، این داستان (و احساسات مربوط به آن) بسیار جهانی است.

فیلم امنیت

همانند اکثر رمز و رازها ، داستان در Security با شناخت شخصیت ها گسترش می یابد. من در ابتدا کمی نگران بودم که این هیجان انگیز Netflix ایتالیایی فقط کمتر از دو ساعت کار کند. در واقع ، من آماده بودم که خیلی کند یا کشیده احساس شود.

خوشبختانه شخصیت های جذاب و معیوب آن را جالب نگه داشتند. هیچ کس واقعاً بی گناه نیست اما بعضی ها قطعاً بیش از دیگران سرزنش می کنند. به ویژه بزرگسالان مقصر زیادی هستند. متأسفانه ، آنها آمادگی پذیرش این موضوع را ندارند و سرزنش نوجوانان همیشه آسان تر است.

حقایق سه گانه فیلم پدرخوانده
بیشتر بخوانید

با این حال ، برای خط داستانی در فیلم امنیت ، آن دوربین های امنیتی بازی می کنند. و بله ، عنصر 13 دوربین نیز در این دوربین وجود دارد. سو Constant استفاده از نظارت مداوم بر خصوصی ترین زندگی افراد همیشه آسان است. در این فیلم ، هرچند که انتظار دارید نیست.

امنیت توسط کارگردان انگلیسی پیتر چلسوم (فضای بین ما) کارگردانی شده است که فیلمنامه را نیز با تینکر لیندسی و میشل پلگرینی نوشت. این فیلم بر اساس رمانی از استفان آمیدون (که همچنین “سرمایه انسانی” را نوشت) ساخته شده است و آمینا گرنچی ایجاد این اقتباس را به خود اختصاص داده است. نحوه کارکرد این اعتبارسنجی های مختلف برای من یک رمز و راز است ، اما نتیجه مطمئناً خوب است.

روش بسیار ساده نشان دادن این رمز و راز برای من خوب کار کرد. مطمئناً ، ما فلاش بک می گیریم (بیشتر از طریق تصاویر امنیتی) اما در هر صورت داستان به ترتیب زمانی تعریف می شود. برای من ، شخصیت های جالب (و بازی های خوب بازیگران این فیلم) همان چیزی بودند که آن را واضح نگه می داشتند.

فیلم امنیت

و گرچه ممکن است چندین نکته را حدس بزنید ، رمز و راز کلی تا پایان واضح و شگفت آور باقی می ماند.

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی الکساندر گراهام بل|ادبیات کلاسیک|بهترین فیلم های تام کروز|بهترین فیلمهای نیکول کیدمن|کلید های میانبر فتوشاپ|نقد فیلم شام من با آندره|نقد فیلم ده فرمان|بهترین آثار موسیقی کلاسیک تاریخ|نقد فیلم کارخانه آمریکایی|داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی

دیدگاهتان را بنویسید

2 × سه =