صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر و موسیقی : بیوگرافی خواننده سبک کانتری رندی تراویس
ads

بیوگرافی خواننده سبک کانتری رندی تراویس

رندی تراویس

رندی تراویس حال حاظر: کنسرت ادای احترام

یک کنسرت ادای احترام به افتخار رندی تراویس در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ برگزار می‌شود، حدود ۱۰ سال پس از آن که او از مشکلات سلامتی تهدیدکننده‌ای رنج می‌برد که تحرک و گفتار او را محدود کرده است.

این کنسرت که در هانتسویل، آلاباما برگزار می شود، نزدیک به دوجین آهنگ رندی تراویس را اجرا می کند که توسط هنرمندانی مانند دنیس کواید، آرون لوئیس، بن هاگارد، کریگ کمپبل، داریل ورلی، تیلور هیکس و غیره اجرا می شود. بخشی از درآمد به بنیاد رندی تراویس اختصاص خواهد یافت که از آگاهی از سکته مغزی و آفازی و همچنین آموزش موسیقی حمایت می کند.

رندی تراویس کیست؟

رندی تراویس برنده گرمی بیشتر به خاطر گشودن درها به روی هنرمندان جوانی که به دنبال بازگشت به صدای سنتی موسیقی کانتری بودند، شناخته می شود. او در 18 سالگی توسط الیزابت هچر کشف شد و سخت مبارزه کرد تا نام خود را به دست آورد. او در سال 1986 با آلبوم شماره 1 کانتری طوفان های زندگی گام برداشت.

او برنده جایزه گرمی شد و میلیون ها نسخه از آلبوم های بعدی را به فروش رساند. در سال 2013، تراویس از ترس سلامتی جان سالم به در برد که باعث شد او قادر به راه رفتن یا صحبت کردن نباشد. او از آن زمان به آرامی به بهبودی خود ادامه داد.

اوایل زندگی

رندی بروس تری ویک، معروف به رندی تراویس، در 4 می 1959 در مارشویل، کارولینای شمالی به دنیا آمد. دومین فرزند از شش فرزند هارولد و بابی تری ویک، رندی در یک مزرعه متوسط بزرگ شد، جایی که در سن 6 سالگی به آموزش اسب و گاو مشغول بود. لفتی فریزل و ژن اوتری. وقتی 10 ساله بود نواختن گیتار را آموخت.

رندی تراویس

رندی تراویس

در دوران نوجوانی، علاقه رندی به موسیقی کانتری تنها با آزمایش های فزاینده او با مواد مخدر و الکل مطابقت داشت. رندی که از خانواده اش بیگانه بود، مدرسه را رها کرد و برای مدت کوتاهی به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار شد. در طول چند سال بعد، او چندین بار به دلیل ضرب و جرح، شکستن و ورود و همچنین سایر اتهامات جنحه دستگیر شد.

بیوگرافی مارلون براندو
بیشتر بخوانید

در آستانه فرستادن به زندان در 18 سالگی، رندی با الیزابت هچر، مدیر یک کلوپ شبانه که در شارلوت، کارولینای شمالی اجرا می کرد، ملاقات کرد. هچر با دیدن وعده در موسیقی خود، قاضی را متقاعد کرد که به او اجازه دهد قیم قانونی رندی شود. هچر چند سال بعد را صرف نظافت رندی کرد که شروع به اجرای منظم در کلوپ های کشورش کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی رایان گاسلینگ | لیست فیلم ها و زندگی شخصی

در سال 1981، پس از موفقیت جزئی ضبط در یک لیبل مستقل، این زوج به نشویل، تنسی نقل مکان کردند. هچر شغلی را در مدیریت کاخ نشویل، یک کلوپ توریستی در نزدیکی گراند اول اوپری، به دست آورد، در حالی که رندی – که مدتی در نقش رندی ری بازی می کرد – به عنوان یک آشپز کوتاه مدت کار می کرد.

پیشرفت تجاری

پس از چندین سال تلاش برای دستیابی به شهرت، رندی در سال 1985 با Warner Bros. Records قرارداد امضا کرد. اکنون با نام رندی تراویس، اولین تک آهنگ او، “On The Other Hand” به رتبه ناامید کننده 67 در موسیقی کانتری رسید. نمودار. علی‌رغم اولین نمایش ضعیف، برادران وارنر آهنگ دوم تراویس را با نام «1982» منتشر کرد که جایگاهی در بین 10 آهنگ برتر را تضمین کرد.

این لیبل که نسبت به پاسخ به “1982” خوش بین بود، تصمیم گرفت دوباره “On The Other Hand” را منتشر کند، که بلافاصله به شماره 1 در نمودارهای کشوری صعود کرد. در سال 1986، هر دو آهنگ در آلبوم تراویس Storms Of Life ظاهر شدند، که به مدت هشت هفته جایگاه خود را در رتبه اول جدول آلبوم های برتر کشور بیلبورد به دست آورد و بیش از پنج میلیون نسخه فروخت.

رندی تراویس

رندی تراویس

جوایز و تمجیدها به سرعت با افزایش شهرت رندی تراویس همراه شد و او در سال 1986 به عضویت گروه معتبر Grand Ole Opry دعوت شد. سال بعد، LP Always And Forever جایزه گرمی را برای تراویس و همچنین انجمن موسیقی کشور دریافت کرد جایزه بهترین خواننده مرد سال. سه آلبوم بعدی او – Old 8 X 10 (1988)، No Holdin’ Back (1989) و Heroes And Friends (1990) که شامل دوئت هایی با جرج جونز، تامی واینت، بی بی کینگ و روی راجرز بود- نیز میلیون ها آلبوم فروخت. کپی ها

بیوگرافی لئونارد برنشتاین
بیشتر بخوانید

حرفه موسیقی تراویس با انتشار کامل دایره (1996)، تو و تو تنها (1998)، و مردی ساخته نشده از سنگ (1999) به رشد خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی تیلور سویفت

رندی تراویس در طول فعالیت حرفه ای خود ناخواسته در را به روی بسیاری از هنرمندان جوانی که به دنبال بازگشت به صدای سنتی موسیقی کانتری بودند، باز کرد. تراویس که به‌عنوان یک «سنت‌گرای جدید» شناخته می‌شود، به‌خاطر تأثیرگذاری بر ستاره‌های کشور آینده، گارت بروکس، کلینت بلک و تراویس تریت شناخته می‌شود.

حرفه بازیگری

در دهه 1990، تراویس روی حرفه بازیگری تمرکز کرد. او نقش‌هایی را در فیلم‌های تلویزیونی ساخته‌شده «انتقام مرد مرده» (1994) و ارابه‌های فولادی (1997) به دست آورد، به‌علاوه در برخی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی، از جمله «لمس شده توسط یک فرشته»، «فریزر» و «سابرینا، جادوگر نوجوان» ظاهر شد. او سپس با نقش‌های مکمل در فیلم‌های The Rainmaker (1997)، T.N.T. (1998) و بچه میلیون دلاری (1999).

دستگیری 2012

در آگوست 2012، رندی تراویس که در آن زمان 53 سال داشت، به دلیل رانندگی در حالت مستی در تگزاس دستگیر شد. بر اساس گزارش ABC News، پلیس توسط راننده دیگری به صحنه فراخوانده شد که شاهد بود تراویس بدون پیراهن و ظاهراً در کنار جاده چرت می زد.

بر اساس این گزارش، این ستاره کشوری در یک تصادف با یک اتومبیل درگیر شده بود و زمانی که پلیس او را به اتهام DWI دستگیر کرد، به دلیل تهدید به تیراندازی و کشتن مأموران در صحنه، اتهام جداگانه‌ای به قصاص و ممانعت دریافت کرد.

رندی تراویس

رندی تراویس

به گزارش ای بی سی نیوز، افسران این خواننده را برهنه به ایستگاه پلیس بردند (جزئیات نحوه برهنه شدن او مشخص نیست) و او روز بعد پس از پرداخت وثیقه 21500 دلاری آزاد شد.

وضعیت سلامت

کمتر از یک سال بعد، در ژوئیه 2013، تراویس با بستری شدن در بیمارستانی در تگزاس به دلیل ابتلا به عوارض مربوط به یک بیماری قلبی دوباره خبرساز شد. این خواننده 54 ساله به نارسایی احتقانی قلب مبتلا شد. تراویس در حالی که تحت درمان برای وضعیت تهدید کننده زندگی خود بود، دچار سکته مغزی شد که باعث شد او در وضعیت بحرانی قرار گیرد.

به گفته روزنامه‌نگارش، کرت وبستر، تراویس تحت عمل جراحی قرار گرفت تا فشار روی مغزش پس از سکته کاهش یابد. وبستر در بیانیه‌ای گفت: «خانواده و دوستانش که اینجا با او در بیمارستان هستند، از شما دعا و حمایت می‌کنند.

بیوگرافی کمدین آمریکایی کوین هارت
بیشتر بخوانید

ترس از سلامتی، تراویس را ماه ها در بیمارستان و توانبخشی نگه داشت. در نتیجه سکته مغزی، تراویس توانایی صحبت کردن خود را از دست داده بود و به سختی راه می‌رفت، اما در سال‌های پس از آن، در هر دو زمینه پیشرفت کرده است و همچنین نحوه نواختن گیتار و آواز خواندن را دوباره یاد می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین خواننده های سبک کانتری

سه سال پس از سکته مغزی، تراویس هنگامی که روی صحنه ایستاد و در مراسم معارفه سال 2016 برای سالن موسیقی کانتری و شهرت، اجرای احساسی “آمیزینگ گریس” را خواند، طرفداران را شگفت زده کرد. تراویس به بهبودی خود ادامه می دهد. گفتار و تحرک او کم کم بهبود می یابد. او اخیراً در آکادمی افتخارات موسیقی کانتری 2023 ظاهر شد و جایزه ای را به کین براون اهدا کرد.

یک کنسرت ادای احترام به افتخار رندی تراویس در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ برگزار می‌شود، حدود ۱۰ سال پس از آن که او از مشکلات سلامتی تهدیدکننده‌ای رنج می‌برد که تحرک و گفتار او را محدود کرده است.

این کنسرت که در هانتسویل، آلاباما برگزار می شود، نزدیک به دوجین آهنگ تراویس را اجرا می کند که توسط هنرمندانی مانند دنیس کواید، آرون لوئیس، بن هاگارد، کریگ کمپبل، داریل ورلی، تیلور هیکس و غیره اجرا می شود. بخشی از درآمد به بنیاد رندی تراویس اختصاص خواهد یافت که از آگاهی از سکته مغزی و آفازی و همچنین آموزش موسیقی حمایت می کند.

همسر

رندی تراویس در حال حاضر با همسر دومش مری دیویس ازدواج کرده است. این زوج در سال 2013 قبل از ترس از سلامتی تراویس نامزد کردند و سپس در سال 2015 ازدواج کردند.

او پیش از این در یک مراسم خصوصی در جزیره مائویی با مدیر قدیمی خود الیزابت هچر ازدواج کرد. این زوج تا سال 2010 که طلاق گرفتند با هم ماندند.

رندی تراویس

رندی تراویس

خواننده مشهور کانتری فرزندی ندارد.

نقل قول ها

وقتی این دنیا را پشت سر می گذارید، آن چیزی نیست که می گیرید. این همان چیزی است که وقتی می روید پشت سرتان می گذارید.

من فکر می کنم شما باید هر چه که می خوانید درست آواز بخوانید.

حقایق کلی

نام کامل: رندی بروس تراویس
متولد: 4 مه 1959
محل تولد: مارشویل، کارولینای شمالی
همسران: الیزابت هچر (1991-2010) و مری دیویس (2015 تا کنون)
علامت نجومی: ثور

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − سیزده =