صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر و موسیقی : بیوگرافی تیلور سویفت
ads

بیوگرافی تیلور سویفت

تیلور سویفت

تیلور سویفت، خواننده و ترانه سرا، برنده جایزه گرمی، در سال 2006 در دنیای موسیقی کانتری سروصدا کرد و به یکی از بهترین خواننده ها تبدیل شد.

تیلور سویفت کیست؟

تیلور سویفت، نوازنده، در سن 16 سالگی به عنوان یک خواننده موسیقی کانتری شهرت پیدا می کرد. آهنگ های اولیه مانند “داستان عشق” و “تو متعلق به من هستی” برای طرفداران کانتری و پاپ به یک اندازه جذاب بود و به موفقیت چند پلاتین آلبوم های او کمک کرد. از جمله فیلم Fearless (2008) برنده جایزه گرمی.

تیلور سویفت با تلاش استودیویی خود در سال 2014 در سال 1989 که شامل تک‌آهنگ‌های شماره 1 «Shake it Off» و «Blank Space» بود و برنده جایزه گرمی برای آلبوم سال و بهترین آلبوم آواز پاپ شد، همچنان در صدر جدول قرار گرفت. شهرت آلبوم های بعدی او (2018) و عاشق (2019) نیز به موفقیت تجاری چشمگیری دست یافت.

بیشتر بخوانید : کتاب همیشه همان | نویسنده رضا حقی

اوایل زندگی

تیلور آلیسون سویفت در 13 دسامبر 1989 در ریدینگ، پنسیلوانیا به دنیا آمد. تیلور سویفت سال‌های اولیه‌اش را در مزرعه درخت کریسمس خانواده‌اش در نزدیکی وایومیسینگ گذراند. مادربزرگ او یک خواننده حرفه ای اپرا بود و سوئیفت خیلی زود راه موسیقی او را دنبال کرد.

در سن 10 سالگی، سوئیفت در انواع رویدادهای محلی از جمله نمایشگاه ها و مسابقات آواز می خواند. او در ۱۱ سالگی در یک بازی بسکتبال فیلادلفیا ۷۶رز «The Star-Spangled Banner» را خواند و در ۱۲ سالگی شروع به نوشتن آهنگ‌های خودش و یادگیری گیتار کرد.

برای دنبال کردن حرفه موسیقی خود، تیلور سویفت اغلب از نشویل، تنسی، پایتخت موسیقی کانتری دیدن می کرد. در آنجا او آهنگ‌هایی را نوشت و سعی کرد یک قرارداد ضبط ببندد. با توجه به فداکاری او، تیلور سویفت و خانواده اش در تلاش برای پیشبرد حرفه سوئیفت به هندرسونویل، تنسی، نقل مکان کردند.

تیلور سویفت

تیلور سویفت

حرفه موسیقی کانتری

اجرای درخشان در کافه بلوبرد در نشویل به سوئیفت کمک کرد تا با Big Machine Records اسکات بورچتا قرارداد ببندد. او اولین تک آهنگ خود را با نام “Tim McGraw” در سال 2006 منتشر کرد و این آهنگ به 10 آهنگ برتر در جدول کانتری تبدیل شد.

همچنین در اکتبر همان سال در اولین آلبوم او با نام خود ظاهر شد که بیش از 5 میلیون نسخه فروخت. تک‌آهنگ‌های محبوب‌تر به زودی دنبال شد، از جمله «آهنگ ما»، یک موفقیت شماره 1 موسیقی کانتری. «اشک روی گیتار من»، «تصویر برای سوختن» و «باید نمی‌گفتم» نیز قطعات موفقی بودند.

تیلور سویفت همچنین برای اولین تلاش خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او جایزه Horizon را از انجمن موسیقی کانتری (CMA) و جایزه آکادمی موسیقی کانتری (ACM) را برای بهترین خواننده زن جدید در سال 2007 دریافت کرد. سوئیفت در همان سال، Sounds of the Season: The Taylor Swift Holiday Collection را منتشر کرد. اجرای او از «شب خاموش» و «بابانوئل بیبی» در جدول کانتری موفق شد.

“بی باک”

در سال 2008، سوئیفت در بخش بهترین هنرمند جدید نامزد جایزه گرمی شد و جوایز دیگری از جمله جایزه بهترین خواننده زن سال ACM را به دست آورد. تقریباً در همان زمان، سوئیفت آلبوم بعدی خود را با نام Fearless منتشر کرد که در صدر جدول کانتری و پاپ قرار گرفت و به مدت 11 هفته در آنجا ماند. در پایان سال، سوئیفت به پرفروش‌ترین هنرمند کانتری در سال 2008 تبدیل شد.

VMAهای 2009 و کانیه وست

تیلور سویفت جوایز متعددی را برای کارش در فیلم Fearless دریافت کرد، از جمله ویدیوی سال و ویدیوی زن سال برای «داستان عشق» در جوایز موسیقی CMT 2009.

در آن سال تیلور سویفت همچنین برنده بهترین ویدیوی زن در جایزه MTV Video Music Award برای «You Belong With Me» شد و او را به اولین ستاره موسیقی کانتری تبدیل کرد که موفق به دریافت جایزه VMA شد.

این پیروزی زمانی که خواننده رپ کانیه وست در حین سخنرانی سوئیفت به صحنه رفت، میکروفون را گرفت و اعلام کرد که بیانسه خواننده R&B باید جایزه سوئیفت را می برد، جنجال برانگیخت.

بیشتر بخوانید: زندگینامه نیکلاس کیج

تیلور سویفت حیرت زده نتوانست سخنرانی پذیرش خود را انجام دهد و وست از نمایش حذف شد. هنگامی که بیانسه جایزه بهترین ویدیوی سال را بعدا در برنامه دریافت کرد، سوئیفت را برای پایان سخنرانی خود به صحنه فراخواند. وست بعداً به طور خصوصی از سویفت عذرخواهی کرد و در برنامه The Jay Leno Show عذرخواهی کرد.

موسیقی جاز چیست؟ | معرفی سبک موسیقی جاز یا جز (Jazz)
بیشتر بخوانید

“آلبوم اکنون صحبت کن” و “قرمز”

تیلور سویفت به زودی تبدیل به یک کالای داغ تر شد. بلیت‌های کنسرت او در کمتر از دو دقیقه شروع به فروختن کرد و او همچنین دومین حضور خود را در برنامه کمدی شنبه شب زنده داشت، این بار هم به عنوان میزبان و هم به عنوان مهمان موسیقی. علاوه بر این، در سال 2010، او جوانترین هنرمندی شد که جایزه گرمی را برای آلبوم سال، برای Fearless، دریافت کرد.

در آن سال سوئیفت آلبوم جدیدی به نام «اکنون صحبت کن» را منتشر کرد که شامل آهنگ‌های موفق «Mean»، «Ours» و «Sparks Fly» بود. این آلبوم موفقیت آمیز بود، و اولین بار در شماره 1 در بیلبورد 200 تایی بود.

فروش بیش از 1 میلیون نسخه در هفته اول. او با آهنگ Red (2012) همراه شد که دارای تک آهنگ پرطرفدار “ما هرگز هرگز با هم بر نمی گردیم” و همچنین در اولین هفته از فروش خود به بالای 1 میلیون رسید.

تلاش های بشردوستانه و تمجیدهای بیشتر

تیلور سویفت در سال 2012 با پشت سر گذاشتن جاستین بیبر، ریحانا و لیدی گاگا با درآمد 57 میلیون دلاری، پردرآمدترین سلبریتی زیر 30 سال مجله فوربس شد.

سال بعد، این نوازنده بخشی از ثروت خود را برای کمک به دیگران به اشتراک گذاشت و بودجه 4 میلیون دلاری مرکز آموزشی تیلور سویفت در تالار مشاهیر موسیقی کانتری در نشویل را تامین کرد. این مرکز با سه کلاس درس، یک آزمایشگاه آموزشی و یک فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه برای کودکان افتتاح شد.

در مصاحبه ای با CMT Hot 20 Countdown، او توضیح داد که “آموزش موسیقی واقعاً بخش مهمی از زندگی من است. زندگی من کاملاً تغییر کرد وقتی که متوجه شدم آهنگ های خودم را می نویسم و گیتار می نوازم، و لزوما نمی توان همه اینها را آموزش داد. به شما در مدرسه، زیرا ساعات کافی در روز وجود ندارد.”

به گفته وب سایت CMA، در سال 2013، سوئیفت همچنین به دلیل دستاوردهایش به عنوان یک مجری موسیقی کانتری و برای “تأثیر مثبت” خود بر موسیقی کانتری، مفتخر به دریافت جایزه CMA Pinnacle شد.

او دو برنده دیگر را برای همکاری خود با تیم مک گراو و کیت اوربان در مراسم اهدای جوایز CMA که در نوامبر برگزار شد به دست آورد. روند برنده شدن سوئیفت در جوایز موسیقی آمریکا ادامه یافت، زیرا او جایزه AMA را به عنوان هنرمند سال برای سومین بار متوالی از جمله برنده های دیگر دریافت کرد.

‘1989’

با تلاش بعدی، به نظر می رسید سویفت از ریشه های موسیقی کانتری خود فاصله می گیرد. او در سال 1989 در اکتبر 2014 منتشر کرد. “Shake It Off” ثابت کرد که یکی از جذاب‌ترین آهنگ‌های سال بود و به صدر جدول پاپ رسید، و بلافاصله با دومین تک آهنگ برتر جدول، “Blank Space” همراه شد. در عصر فروش کم آلبوم، سال 1989 بیش از 1.2 میلیون نسخه در هفته اول منتشر کرد و سوئیفت را به اولین هنرمندی تبدیل کرد که در هفته افتتاحیه سه آلبوم از فروش 1 میلیونی بالاتر رفت.

تیلور سویفت

تیلور سویفت

تیلور سویفت با آهنگ “Bad Blood” که کندریک لامار در آن حضور دارد به بازی با شخصیت عمومی خود ادامه داد. در ویدیوی این آهنگ، که در سال 2015 در جوایز موسیقی بیلبورد پخش شد و به عنوان یک فیلم کوتاه اکشن نوآر نیز ظاهر شد، او در نقش شخصیتی سرسخت و سرسخت به نام «فاجعه» ظاهر می‌شود. سویفت افراد مشهور دیگری از جمله کارلی کلوس، سیندی کرافورد و لنا دانهام را نیز برای حضور در این ویدئو به خدمت گرفت.

در فوریه 2016، سوئیفت پنجاه و هشتمین دوره جوایز سالانه گرمی را با آهنگ دیگری از سال 1989 به نام «Out of the Woods» افتتاح کرد. سوئیفت پس از دریافت جوایز پیش از پخش تلویزیونی برای بهترین موزیک ویدیو و بهترین آلبوم آواز پاپ، بعد از ظهر، جایزه گرمی دیگری را برای آلبوم سال دریافت کرد و به عنوان اولین زنی که دو بار این جایزه را دریافت کرد، تاریخ موسیقی را ثبت کرد.

ارتباط موسیقی و مغز انسان
بیشتر بخوانید

سوئیفت در آنچه که به عنوان یک سرزنش تند به آهنگ جدید غرب تلقی می شد که در آن شهرت او را به خود اختصاص داده بود، سوئیفت از سخنرانی پذیرش خود برای صدور بیانیه توانمندسازی استفاده کرد. او گفت: «می‌خواهم به همه زنان جوان آنجا بگویم، افرادی در این مسیر وجود خواهند داشت که سعی می‌کنند موفقیت شما را تضعیف کنند یا برای موفقیت‌ها یا شهرت شما اعتبار قائل شوند.

اما اگر فقط روی کار تمرکز کنید و اجازه ندهید آن افراد شما را منحرف کنند، روزی که به جایی که می‌روید رسیدید، به اطراف نگاه می‌کنید و می‌دانید که این شما و مردم بودید که شما را دوست داشتند. چه کسی تو را آنجا گذاشت و این بزرگترین احساس در جهان خواهد بود.”

دشمنی با کیتی پری

تیلور سویفت و کیتی پری که هر دو با جان مایر قرار داشتند، به دوستی خود با پری پایان دادند و ظاهراً سعی داشتند برخی از رقصندگان تور سوئیفت را شکار کنند.

دشمنی او با پری موزش برای “Bad Blood” بود. سوئیفت در سال 2014 به رولینگ استون گفت: «سال‌ها هیچ‌وقت مطمئن نبودم که با هم دوست هستیم یا نه. او در مراسم اهدای جوایز پیش من می‌آمد و چیزی می‌گفت و می‌رفت، و من فکر می‌کردم، آیا ما با هم دوست هستیم؟ یا او فقط شدیدترین توهین زندگی ام را به من کرد؟”

سپس، به گفته سوئیفت، پری از یک خط عبور کرد. سوئیفت می گوید: «او کار بسیار وحشتناکی انجام داد. “من می گفتم، “اوه، ما فقط دشمنان مستقیم هستیم.”

و حتی در مورد یک پسر هم نبود! این به تجارت ربط داشت. او اساساً سعی کرد کل یک تور میدانی را خراب کند. او سعی کرد یک دسته از افراد را از زیر من استخدام کند. و من به طور شگفت انگیزی بی تقابل هستم – شما باور نمی کنم که چقدر از درگیری متنفرم. بنابراین اکنون باید از او دوری کنم. این ناجور است و من آن را دوست ندارم.”

در 8 مه 2018، پری با گسترش یک شاخه زیتون به دشمنی آنها پایان داد – به معنای واقعی کلمه، او یک شاخه زیتون واقعی را برای سوئیفت فرستاد – با یادداشتی که در آن نوشته شده بود: “من در حال انعکاس درباره اشتباهات گذشته و احساسات جریحه دار بین آنها بوده ام. ما.”

محاکمه تجاوز جنسی و حق کپی رایت

تیلور سویفت پس از موفقیت عظیم در سال 1989 از کانون توجه فاصله گرفت. با این حال، او در آگوست 2017 هنگامی که در دادگاهی علیه دیوید مولر، دی جی سابق رادیویی که در سال 2013 متهم به دست زدن به او شده بود شهادت داد. مولر اتهامات سوئیفت را رد کرد و گفت.

این حادثه به قیمت کارش تمام شد، که باعث شد در سال 2015 از سوئیفت، مادرش و یکی از کارکنان ایستگاه رادیویی شکایت کند. سوئیفت از او به اتهام حمله و ضرب و جرح شکایت کرد و هیئت منصفه در سال 2017 به نفع او رای داد و به او 1 دلار غرامت داد.

تیلور سویفت در بیانیه ای به این حکم پاسخ داد: “من به امتیازی که در زندگی، در جامعه و توانایی خود در تحمل هزینه هنگفت دفاع از خودم در چنین محاکمه ای بهره می برم اذعان دارم. امیدوارم به کسانی که صدایشان باید کمک کنم بنابراین، من در آینده نزدیک به سازمان های متعددی که به قربانیان تجاوز جنسی در دفاع از خود کمک می کنند، کمک مالی خواهم کرد.

در آن سال، سوئیفت نیز در جریان یک شکایت بود، زمانی که دو ترانه سرا ادعا کردند که او گروه کر آهنگ آنها “Playas Gon’ Play” را برای آهنگ “Shake It Off” دزدیده است. اگرچه یک قاضی پرونده را در اوایل سال 2018 رد کرد، به این دلیل که «اشعار نقض شده عبارات کوتاهی هستند که فاقد اصالت و خلاقیت لازم برای حفاظت از حق چاپ هستند،» یک دادگاه تجدیدنظر در اکتبر 2019 شکایت را احیا کرد.

‘شهرت، آبرو’

در اواخر آگوست 2017، سوئیفت با استفاده از تصویری از یک مار فاش کرد که ششمین آلبوم استودیویی خود را با نام شهرت در نوامبر منتشر خواهد کرد. تصویر یک مار اشاره ای به زمانی است که کیم کارداشیان در سال 2016 در توییتر سوئیفت را “مار” نامید، پس از اینکه سوئیفت اجازه استفاده به وست را برای استفاده از نام او در آهنگ “مشهور” رد کرد.

معرفی سبک موسیقی راک
بیشتر بخوانید

تیلور سویفت اولین تک‌آهنگ را با نام «ببین چه کاری انجام دادی» را در 24 آگوست عرضه کرد. این ویدیو در روز اول بیش از 19 میلیون بازدید در یوتیوب داشت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کریستین بیل

چند روز قبل از انتشار برنامه ریزی شده Reputation در 10 نوامبر، لیست آهنگ های محرمانه آن در رسانه های اجتماعی فاش شد. سوئیفت با انتشار لیست کامل در صفحه اینستاگرام خود، 15 آهنگ از جمله تلاش مشترک با اد شیران و خواننده رپ فیوچر، با عنوان “پایان بازی” پاسخ داد. این دو بعداً در ویدیوی آهنگ ظاهر شدند که در ژانویه 2018 برای اولین بار منتشر شد.

Reputation در چهار روز اول 1.05 میلیون نسخه در ایالات متحده فروخت. این مجموع در کنار فروش چهارمین آلبوم متوالی خود به بیش از 1 میلیون نفر در هفته افتتاحیه، شهرت را به پرفروش ترین آلبوم سال 2017 تبدیل کرد. موفقیت آن تا سال 2018 ادامه یافت و فروش آن از 2 میلیون فراتر رفت و در عین حال هفت تک آهنگ را منتشر کرد.در پایان سال، شهرت با آلبوم پاپ/راک مورد علاقه در AMAs و آلبوم پرفروش در جوایز موسیقی بیلبورد مفتخر شد.

“عاشق”

در 26 آوریل 2019، تیلور سویفت اولین نمایش “ME!” با Brendon Urie of Panic! در دیسکو، همراه با ویدئویی از آواز خواندن و رقصیدن این دو در میان مجموعه‌های پیچیده و رنگ‌های چرخشی. این اولین تک‌آهنگ از هفتمین آلبوم استودیویی او، عاشق، با «نیاز به آرام شدن» بود و آهنگ عنوان نیز طی چند ماه آینده به‌عنوان تک‌آهنگ پخش شد.

در ماه نوامبر، سوئیفت در جوایز موسیقی آمریکا موفق به کسب شش برنده شد، از جمله افتخارات هنرمند سال و هنرمند دهه. چند هفته بعد، گزارش شد که Lover تنها آلبومی بود که در سال 2019 یک میلیون نسخه در ایالات متحده فروخت.

سپس تیلور سویفت در فوریه 2020 با انتشار موزیک ویدیوی «مرد» که در آن ریش و کت و شلواری به تن کرد تا رفتارهای کنترل نشده مردان ثروتمند و ممتاز را مورد هدف قرار دهد، بار دیگر به تیتر اخبار تبدیل شد.

اسکوتر براون و مالکیت آلبوم

در ژوئن 2019، سوئیفت ناراحتی خود را نشان داد که کاتالوگ موسیقی او از شش آلبوم اولش، تا حد شهرت، توسط اولین لیبل او به شرکتی متعلق به اسکوتر براون، مدیر هنرمندانی مانند بیبر و آریانا گرانده و شخصی که او فروخته شده بود، آشکار کرد. متهم به تاکتیک های قلدری او در تامبلر نوشت: «روروک مخصوص بچه ها من را از کارهای زندگی ام محروم کرده است، که به من فرصت خرید داده نشد.

تیلور سویفت

تیلور سویفت

اساساً، میراث موسیقایی من در دست کسی است که سعی در از بین بردن آن داشته است.» درست قبل از انتشار Lover در 23 آگوست، سوئیفت تأیید کرد که موسیقی قدیمی خود را دوباره ضبط خواهد کرد تا کنترل هنری و مالی کاتالوگ خود را به دست آورد.

کاتالوگ تیلور سویفت بار دیگر در اکتبر 2020 به قیمت حدود 300 میلیون دلار به هلدینگ Shamrock فروخته شد. سویفت در توییتر نوشت: “همانطور که می‌دانید، در سال گذشته من فعالانه تلاش کرده‌ام مالکیت ضبط‌های اصلی خود را دوباره به دست بیاورم. با در نظر گرفتن این هدف، تیم من تلاش کرد با اسکوتر براون وارد مذاکره شود.”

“تیم اسکوتر از من می خواست که یک NDA آهنین امضا کنم که در آن قید شود من هرگز کلمه دیگری در مورد اسکوتر براون نمی گویم مگر اینکه مثبت باشد، قبل از اینکه حتی بتوانیم به سوابق مالی BMLG نگاه کنیم (که همیشه اولین گام در خرید با این ماهیت است) بنابراین، باید سندی را امضا کنم که من را برای همیشه ساکت کند قبل از اینکه حتی فرصتی برای مناقصه برای کار خودم داشته باشم.

تیم حقوقی من گفت که این کاملاً عادی نیست و آنها هرگز NDA مانند این ارائه ندیده اند. مگر اینکه این کار برای ساکت کردن یک متهم تجاوز با پرداخت آنها باشد. او هرگز حتی بهای تیم من را نقل نمی کند. این ضبط های اصلی برای من برای فروش نبودند.” سویفت ادامه داد که در حال ضبط مجدد موسیقی قدیمی خود است.

تعریف نت موسیقی
بیشتر بخوانید

در 11 فوریه 2021، سوئیفت اعلام کرد که اولین آهنگ ضبط شده خود، “داستان عشق” را نیمه شب منتشر خواهد کرد. این آهنگ از آلبوم Fearless او است و سوئیفت فاش کرد که آلبوم کامل دوباره ضبط شده در اواخر سال 2021 منتشر خواهد شد.

“گربه ها” و “خانم آمریکاییانا”

در دسامبر 2019، سوئیفت یک اقتباس لایو اکشن از موزیکال معروف گربه‌های برادوی، همراه با جنیفر هادسون، جیمز کوردن و ربل ویلسون به نمایش درآمد. او همچنین با اندرو لوید وبر، خالق گربه‌ها، برای نوشتن آهنگی به نام «ارواح زیبا» برای این فیلم همکاری کرد.

سپس این خواننده پرطرفدار برای دوشیزه آمریکاییانا به صورت انفرادی درآمد کسب کرد. Miss Americana در جشنواره فیلم ساندنس ژانویه 2020 پیش از اکران محدود در سینماها و حضور در نتفلیکس به نمایش درآمد.

“فولکلور” و “ابد”

در 23 جولای 2020، سوئیفت در اینستاگرام اعلام کرد که هشتمین آلبوم استودیویی خود “Folklore” را منتشر خواهد کرد. این آلبوم 16 آهنگی روز بعد در نیمه شب منتشر شد. در 10 دسامبر 2020، سوئیفت بار دیگر اعلام کرد که قصد دارد یک آلبوم غافلگیرکننده را در نیمه شب با عنوان “Evermore” منتشر کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی واکین فینیکس

«فولکلور» برنده بهترین آلبوم سال در گرمی 2021 شد. سوئیفت همچنین در آن سال تاریخ ساز شد و تنها هنرمند زنی شد که سه بار برنده این جایزه شد.

“نیمه شب ها”

تیلور سویفت دهمین آلبوم استودیویی خود “نیمه شب” را در نیمه شب 21 اکتبر 2022 منتشر کرد. سه ساعت بعد، او هفت آهنگ اضافی را در یک نسخه لوکس با عنوان “نیمه های شب (نسخه 3 صبح)” منتشر کرد. این آلبوم زمینه جدیدی را برای سوئیفت پرکار ایجاد کرد و او را به اولین هنرمندی تبدیل کرد که آهنگی را در تمام 10 جایگاه برتر جدول 100 بیلبورد داغ دارد.

زندگی شخصی

در بیشتر سال 2008، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه تیلور سویفت با جو جوناس از گروه موسیقی محبوب The Jonas Brothers قرار می گرفت. نه تیلور سویفت و نه جوناس این رابطه را تایید نکردند. تیلور سویفت در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی در سال 2008 گفت: “او پسر شگفت انگیزی است و هر کسی خوش شانس خواهد بود که با او قرار بگذارد.” رابطه آنها هر چه که بود، به نظر می رسید که تا زمانی که Fearless آزاد شد، این رابطه بدتر شد. طبق گزارش ها، آهنگ “Forever & Always” در مورد جوناس است.

تیلور سویفت

تیلور سویفت

تیلور سویفت سپس به صورت عاشقانه با بازیگر تیلور لاتنر، یکی از ستارگان موفق حماسه گرگ و میش پیوند خورد. طبق گزارش ها، این زوج در هنگام فیلمبرداری اولین روز ولنتاین تیلور سویفت که در فوریه 2010 اکران شد، با یکدیگر آشنا شدند. متأسفانه، این زوج به اندازه کافی طولانی نشدند تا اولین نمایش را به عنوان یک زوج ببینند، زیرا در اواخر سال 2009 از هم جدا شدند. سپس تیلور سویفت با هم قرار گذاشت. مایر برای یک دوره کوتاه، که با نوشتن آهنگ کامل “جان جان” در مورد زن زن، با شرایط بدی به پایان رسید.

از آنجا، سوئیفت در سال 2010 با ستاره Glee کوری مونتیث و جیک جیلنهال و کانر کندی – پسر رابرت اف کندی جونیور – در سال 2012 رابطه عاشقانه برقرار کرد. او در اواخر سال 2012 با یک سلبریتی دیگر قرار گرفت و سال جدید را به ارمغان آورد. با هری استایلز از وان دایرکشن، اما این رابطه در سال 2013 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جیمی فاکس

در سال 2015، سوئیفت با کالوین هریس، تهیه کننده موسیقی، دی جی و خواننده قرار گرفت، اگرچه طبق گزارش ها، این زوج در ژوئن 2016 از هم جدا شدند. اندکی پس از آن، تیلور سویفت با بازیگر تام هیدلستون آشنا شد، اما این زوج سه ماه بعد از هم جدا شدند.

تیلور سویفت از اکتبر 2016 با جو آلوین هنرپیشه قرار داشت. این زوج در مراسم Met Gala در سال 2016 با هم آشنا شدند و این بازیگر از آهنگ هایی مانند “Gorgeous” و “Call It What You Want” در آلبوم شهرت خود الهام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دوازده − 3 =