صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر و بازیگران و کارگردان ها : نوید محمدزاده اهل کجاست | بیوگرافی کامل و حواشی
ads

نوید محمدزاده اهل کجاست | بیوگرافی کامل و حواشی

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده یکی از بازیگران جوان کشورمان است که در پروژه های مختلف نقش آفرینی کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با داستان نوید محمدزاده آشنا کنیم.

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی متولد 1360 است. او کار خود را از سال 1386 با فیلم «در میان ابرها» آغاز کرد و پس از آن با فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین در رشته «بهترین بازیگر مرد» شد. این بازیگر برای دو سال متوالی عابد و یک روز و بدون روز برنده سیمرچ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و در سریال قورباغه شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخت. در ادامه این مقاله در بامدادی ها ، بیوگرافی نوید محمدزاده را برای شما آورده ایم.

نوید محمدزاده

نقد فیلم تفریق | رابطه ای ضربدری

اطلاعات شخصی نوید محمدزاده

  • نام و نام خانوادگی: نوید محمدزاده
  • تاریخ تولد نوید محمدزاده: 17 فروردین 1365
  • محل تولد: تهران
  • سن نوید محمدزاده: 37 سال
  • قد نوید محمدزاده: 172 سانتی متر
  • وضعیت تاهل: متاهل (فرشته حسینی از سال 1400 تا کنون)
  • صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده: navidmohammadzadeh@

بیوگرافی نوید محمدزاده

در این قسمت با مرور سرگذشت نوید محمدزاده از تولد تا ازدواج او با شما همراه خواهیم بود.

بیوگرافی نوید محمدزاده ؛ از تولد تا جوانی

در ابتدای بیوگرافی نوید محمدزاده باید بگوییم که وی متولد 27 فروردین 1365 بازیگر سینما و تئاتر ایران است. اگر از خود می پرسید که نوید محمدزاده اهل کجاست و چه سابقه ای دارد؟ باید گفت پدر و مادر نوید از کردهای مهران (از شهرستان های استان ایلام) هستند، اما او در تهران به دنیا آمد. او 11 برادر و خواهر دارد و دوازدهمین فرزند خانواده است.

اگر از مذهب نوید محمدزاده سوال می‌کنید، باید گفت که این بازیگر هیچ اطلاعاتی در این باره به اشتراک نمی‌گذارد. نوید محمدزاده ابتدا فوتبال را دوست داشت اما با دیدن فیلم مسیر زندگی اش تغییر کرد و به بازیگری علاقه مند شد. در سال 1382 پس از اخذ دیپلم به دانشکده هفت حناری کرج رفت و در آنجا زیر نظر اساتیدی چون محمد یعقوب، مهتاب نصیرپور و نوید فرح مرزی به تحصیل پرداخت.

نوید محمدزاده

نقد فیلم روزی روزگاری در هالیوود

زندگی خصوصی نوید محمدزاده

حالا نوبت به صحبت درباره نوید محمدزاده و همسرش رسیده است. این بازیگر در حال حاضر متاهل است و با همسرش سر صحنه سریال قورباغه آشنا شد و این زوج عاشق هم شدند. فرشته حسینی، همسر نوید محمدزاده که اصالتاً افغانستانی و متولد سال ۱۳۷۶ است، در آثار مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در فیلم دختران موفق به دریافت دیپلم بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر شد. زندگی جداگانه این زوج و طرز لباس پوشیدن آنها همواره مورد توجه عموم بوده است.

بیوگرافی کیت هادسون
بیشتر بخوانید

بیوگرافی نوید محمدزاده ؛ آغاز دیده شدن‌ ها

نوید محمدزاده با بازی در فیلم ناهید به کارگردانی عیده کخانی به شهرت رسید. پس از آن در فیلم هومن سیدی بازی کرد و در عرصه بازیگری شهرت بیشتری پیدا کرد. محمدزاده با فیلم هایی مانند لانتوری،  ابد و یک روز و خشم و هیاهو به شهرت رسید. او برای بازی در فیلم ابد و یک روز و خشم برنده جایزه بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

سریال های نوید محمدزاده

در قسمت پایین سریال‌های این بازیگر را می‌بینید.

نام سریال سال پخش کارگردان
سهمی برای دوست 1391 مسعود اطیابی
قورباغه 1398-1399 هومن سیدی
آکتور 1401-1402 نیما جاویدی

جوایز و افتخارات نوید محمد زاده

نوید محمدزاده یکی از بازیگران برجسته سینمای ایران است. او در کارنامه کوتاه بازیگری خود جوایز متعددی را کسب کرده است. البته در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به دلیل مشکلاتی جایزه نگرفت.

محمدزاده برای بازی در فیلم عابد و یوک روز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و همچنین برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از شانزدهمین جشنواره جهانی تصویر شد. ناهید برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی براتیسلاوا 2015 را دریافت کرد.

نوید محمدزاده در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او همچنین برای بازی در این فیلم برنده بهترین بازیگر مرد در بخش افق جشنواره فیلم ونیز شد. در سال 2017 برای دومین بار در جشنواره فیلم براتیسلاوا جایزه بهترین بازیگر مرد را برای فیلم بدون امضا بدون تاریخ دریافت کرد.

وی با تشکر از برگزارکنندگان جشنواره فیلم براتیسلاوا که اعلام کردند برای دومین بار برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شده است، این جایزه را به بازماندگان زلزله کرمانشاه اهدا کرد. محمدزاده برنده تندیس بهترین بازیگر مرد بیست و یکمین جشنواره فیلم ایران برای فیلم سرخپوست شد.

نقد و بررسی فیلم فسیل | بهترین فیلم کمدی ایران؟

نوید محمدزاده

حضور نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن 2022

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سال 2022 حضور داشتند. در جشنواره فیلم کن در سال 1401 خرداد برای بازی در نقش نوید در فیلم برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی . تصویر بوسه عاشقانه آنها روی فرش قرمز این مراسم جنجالی شد و سر و صدای زیادی در رسانه های ایرانی و خارجی به پا کرد.

بهترین فیلم های کاترین بیگلو
بیشتر بخوانید

کلام آخر

نوید محمدزاده یکی از تحسین برانگیزترین چهره های سینمای ایران در سال های اخیر است. این بازیگر توانا معمولا در فیلم های کارگردانان جوانی چون هومان سیدی و سعید راوشی بازی می کرد. در این مطلب درباره بیوگرافی، فیلم ها و جوایز نوید محمدزاده صحبت کردیم. نظر شما در مورد عملکرد نوید محمدزاده چیست؟ فکر می کنید محمدزاده در کدام فیلم بازی کرد؟ شما می توانید نظرات خود را در انتهای همین صفحه با ما در میان بگذارید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

3 × 1 =