صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : کولر گازی کریر
ads

کولر گازی کریر

مشخصات کولر گازی کریر

چکیده : کمپانی کریر یکی از برند های برجسته در تولید کولر گازی و سیستم تهویه مطبوع می باشد. با تاریخچه طولانی بیش از 100 سال، نه تنها به عنوان یک تولید کننده بلکه به عنوان نماد کیفیت و نوآوری در زمینه سیستم تهویه مطبوع شناخته می شود.

کمپانی کریر یکی از برند های برجسته در تولید کولر گازی و سیستم تهویه مطبوع می باشد. با تاریخچه طولانی بیش از 100 سال، نه تنها به عنوان یک تولید کننده بلکه به عنوان نماد کیفیت و نوآوری در زمینه سیستم تهویه مطبوع شناخته می شود.

مشخصات کولر گازی کریر

محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالا از طراحی شیک و بروزی نیز بهره می برند. در واقع کریر اصالت آمریکایی دارد، اما محصولات آن در چین مونتاژ می شوند.

کیفیت ساخت کریر

استفاده از مواد با کیفیت و فناوری های پیشرفته در کولر گازی های این برند، باعث کارایی بی نظیر و طول عمر طولانی و مفید آن ها می شود. انتخاب کولر گازی های کریر برای کسانی که کیفیت را در اولویت قرار می دهند پیشنهاد می شود.

انواع کولر های کریر

این سیستم های تهویه مطبوع در دو مدل اینورتر و بدون اینورتر عرضه شده اند، مدل هایی که از برد اینورتر بهره می برند مصرف انرژی کم تری دارند. علاوه بر این ها، این مدل ها از سیستم هوش مصنوعی بهره می برند، که با اسکن محیط نیاز حرارتی آن را تشخیص داده و جریان هوا را طبق داده های دریافتی تنطیم می کنند.

کولر گازی Carrier برای چه کسانی مناسب است؟

کیفیت کریر

کولر گازی های کریر در ظرفیت های متعدد و مناسب با متراژ های مختلفی تولید شده اند و از 10 الی 120 متر را به راحتی پوشش می دهند. توجه داشته باشید که این برند قیمت به مراتب بالاتری از دیگر مدل های بازار دارد، اما در عوض بهترین برند و بالاترین کیفیت موجود در ایران را ارائه می دهد.

منبع: بهار کولر

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 4 =