صفحه اصلی > معرفی سریال : نقد و معرفی انیمه Overtake | راننده تسلیم ناپذیر
ads

نقد و معرفی انیمه Overtake | راننده تسلیم ناپذیر

انیمه Overtake

انیمه Overtake جدیدترین عنوان در دنیای انیمه است که حول محور مسابقات رانندگی F4 می چرخد ​​و شخصیت های جالب و مسابقه ای شگفت انگیز را در خود دارد.

در حالی که دنیای انیمه به ژانرهای زیادی شهرت دارد و هر مخاطبی با هر سلیقه ای می تواند عنوان ارزشمندی را در یک رسانه بزرگ و پرطرفدار بیابد، در کمال تعجب ژانر مسابقه ای و مربوط به مسابقه اتومبیل رانی آنطور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفته است. و طبیعتاً انیمه جذاب و سرگرم کننده ای است که به جزئیات این سبک احترام می گذارد، امروزه نمی توان یافت که بتواند طرفداران مسابقات اتومبیل رانی F4 را به وجد بیاورد.

با این حال، امسال شاهد پخش انیمه Overtake هستیم که در کمال تعجب نه تنها از هیچ مانگایی اقتباس نشده است، بلکه یک ساخته جدید نیز محسوب می شود، بلکه به دنیای مسابقات SuperGT نیز می پردازد و کار خود را با اتومبیل های فرمول 4 آغاز می کند. ، در دنیای انیمه تازه و جدید به حساب می آید. مخصوصاً چه از طرفداران مسابقات اتومبیل رانی باشید و چه با این رسانه بیگانه به حساب می آیید، از همان قسمت اول سعی می کند اطلاعات لازم را در مورد ورزش SuperGT در اختیار مخاطبان قرار دهد.

انیمه Overtake

انیمه Overtake

از آنجایی که انیمه Overtake به تازگی شروع به پخش کرده و دارای 2 قسمت بوده است، ثابت کرده است که می توان آن را یک الماس گرانبها در ژانر خود دانست که در معرفی انیمه این هفته درباره آن صحبت کردیم. جلوه ای قدرتمند برای طرفداران مسابقات اتومبیل رانی فراهم می کند. بیا، شگفت انگیز و سرگرم کننده است.

ژانر مربوط به مسابقات اتومبیل رانی به خصوص SuperGT به طرز عجیبی در دنیای انیمه مورد توجه قرار نگرفته است و در دهه اخیر نمی توان پروژه مفید و جالبی در این زمینه پیدا کرد که از قوانین سختگیرانه این مسابقات پیروی کند. در حالی که انیمه امسال مانند MF Ghost نشان داد که ما می توانیم به آینده این ژانر امیدوار باشیم، کشف اثری مانند انیمه Overtake همه معادلات را بر هم زد.

اگرچه انیمه Overtake  تنها 2 قسمت پخش شد و به تازگی سفر خود را آغاز کرده است، اما جای قدردانی است که رعایت قوانین مسابقه Super GT را از همان دقیقه اول قسمت اول نشان می دهد و نشان می دهد که با کامی یکی از جزئی ترین هاست. آثار مربوط به مسابقات اتومبیل رانی در چند سال گذشته به عنوان یک سبک انیمه طنز داستان های خوب و شخصیت های جالب را در مقابل مخاطبان به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه کد گیاس | قهرمانی که در یادها ماند

انیمه Overtake با عکاسی افسرده و تنها به نام کویا مادوکا شروع می شود. شخصیتی که از گذشته ای تاریک و مرموز استفاده می کند و با فلاش بک های کوتاه سعی می کند نشان دهد که با فردی طرف هستیم که ظاهراً دچار فروپاشی شدید شخصیتی شده است. اما وقتی دوست و شریک زندگی اش برای همراهی در یک مسابقه ماشین سواری به سراغش می آید، به نظر می رسد که زندگی فرصت دیگری به او داده است.

سریال Patria
بیشتر بخوانید

حضور این عکاس در محل برگزاری مسابقه با شور و شوق زیادی همراه است. این وظیفه اوست که به گوشه و کنار مکان برود و تا حد امکان عکس های مبهم و بحث برانگیز بگیرد تا رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهد. در حالی که او مشغول بازدید از مکان‌های مختلف در این مکان است، وارد فضای ذخیره‌سازی ماشین‌های مسابقه و رانندگان آن‌ها می‌شود که باعث تعجب او می‌شود.

انیمه Overtake

انیمه Overtake

مادوکا کاگایا که وسواس زیادی برای تماشای خودروهای پر زرق و برق و گران قیمت مسابقه F4 دارد، با شخصیت های زیادی که راننده برندهای خاص هستند آشنا می شود و رقابتی هیجان انگیز و هیجان انگیز بین آنها در جریان است. کویا که در جنگ گرفتار شد، مجبور شد بین آنها صلح برقرار کند.

با این حال، در این مدت او با یک برند مستقل به رهبری جوانی آرام و حساس به نام هاروکا آساهینا آشنا می شود که مصمم به پیروزی در این رقابت است و برخلاف رقبای خود، شرکت معروفی برای حمایت از او ندارد. جوانی که بر کویا تأثیر می گذارد و او را به یاد زندگی خودش می اندازد.

با شروع مسابقه فرمول 4 که برندگان شانس خوبی برای صعود به رده های فرمول 1، 2 و 3 دارند، کویا مادوکا به همراه دوستان و همراهان هاروکا آساهینا به سمت تماشاگران رفت تا شاهد رقابت هیجان انگیز بین شرکت کنندگان باشد. دیدن از این مسابقه که از اول شروع شد در راه اکثرا ضربه می خورند و می روند.

با این حال، هاروکا آساهینا با خوشحالی تمام رقبای خود را بدرقه کرد و در حالی که برای رسیدن به مقام سوم از مقام دهم مبارزه می کرد، ناگهان یکی از لاستیک های ماشینش ترکید و او از مسابقه خارج شد – مدت زیادی تمام نمی شود. مشکلی که او را بسیار تحت تاثیر قرار داده و منجر به زوال شخصیت و تنهایی او می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه High Card | شوالیه های کارت

اتفاقی که کویا مادوکا ناخودآگاه دید و با توجه به اینکه او هم چنین لحظاتی دارد، سعی می کند به هاروکا آساهینا امیدوار باشد که در زندگی خود ادامه دهد و در بازی های دیگر پیروز شود.

سریال Sweet Tooth
بیشتر بخوانید

اولین و مهمترین چیزی که در هر کار مرتبط با اتومبیل رانی باید توجه بیننده را به خود جلب کند، توجه به جزئیات خودروها و نحوه برخورد آنها با یکدیگر و رقابت هیجان انگیز آنها در مسیر مسابقه است. دل جذاب است و خالق آن آنها را باید به خاطر مراقبتی که می کنند ستود

علاوه بر این موضوع، چندین شخصیت را می بینیم که در مرکز آنها هاروکا آساهینا و کویا مادوکا قرار دارند. 2 شخصیتی که هرکدام زندگی پر فراز و نشیب و درد را پشت سر گذاشته اند و به نظر می رسد رابطه آنها در ابتدا مسیری را هموار می کند که به رشد و تکامل آنها ختم می شود.

انیمه Overtake

 

انیمه Overtake

به خصوص که هر کدام به شیوه ای متفاوت سعی می کنند مفهوم «تلاش» را در زندگی خود پیاده کنند و این مضمون می تواند انیمه Overtake را به داستانی جذاب و تاثیرگذار سوی دهد.

در خاتمه، انیمه Overtake نه تنها یک جواهر ارزشمند و کمیاب برای طرفداران مسابقات اتومبیل رانی است که مطمئناً عاشق آن خواهند شد، بلکه نوید یک سریال زیبا را می دهد که همه می توانند از شخصیت ها و داستان آن لذت ببرند.

نام انیمه: Overtake

نام انیمه به فارسی: سبقت

ژانر: مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی

سال پخش: ۲۰۲۳

کارگردان انیمه: ای آئوکی

دیدگاهتان را بنویسید

3 × یک =