صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی انیمه High Card | شوالیه های کارت
ads

معرفی انیمه High Card | شوالیه های کارت

انیمه High Card

انیمه High Card یک اثر هنری با داستانی جالب و خنده دار است که از صحنه های شگفت انگیز از اتفاقات و شخصیت های محبوب استفاده می کند.

تاکنون کارهای زیادی در مورد سازمان های مخفی دولتی انجام شده است. سازمان ها از مجرب ترین مشاوران کشور خود برای ایجاد امنیت و صلح در سراسر منطقه استفاده می کنند. یک شخص یا یک رویداد نمی تواند مشتریان را از ایجاد این امنیت و به خطر انداختن تمام قلب برای دستیابی به آن منع کند.

حال تصور کنید در دنیایی زندگی کنید که کارت ها از کنترل دولت خارج شده و در سراسر کشور پخش می شوند.کارت هایی که به صاحبان خود قدرت های مافوق بشری مختلفی می دهند و سازمانی که هدفش یافتن این کارت ها و خنثی کردن تهدیدات اطراف آن است.انیمه High Card حول همین موضوع می چرخد ​​و ما آن را در مقدمه این هفته برای شما آورده ایم.

دنیایی خیالی | اصلح های فرابشری

انیمه High Card در کشوری خیالی به نام Foreland اتفاق می افتد. این مکان توسط خانواده سلطنتی اداره می شود و در میان گنجینه های آنها کیسه ای حاوی 52 کارت وجود دارد که یک روز توسط گروهی از غریبه ها به سرقت رفت و نبرد شدیدی بین آنها و نیروهای امپراتوری در گرفت اما سارقان موفق به فرار شدند. جادو، آنها می میرند.

انیمه High Card

انیمه High Card

اما در آخرین لحظات فرار آنها، یک اتفاق مرموز و غیرقابل توضیح رخ داد و کیسه باز شد و تمام کارت های آن در جلو پراکنده شد. کارت هایی که هر کدام با قدرت متفاوت و قدرت زیاد و هوش شگفت انگیزی که می تواند صاحب خود را انتخاب کند. یک ماه بعد از این اتفاق، این کارت ها در گوشه و کنار این زمین گم شد و به دست افراد مختلف افتاد.

بیشتر بخوانید:  معرفی 10 تا از بهترین فیلم های لایو اکشن از دنیای انیمه طبق گفته Rotten Tomatoes

یکی از این افرادی که این کارت را دریافت کرد، پسری 17 ساله به نام فین اولدمن بود که در یتیم خانه زندگی می کرد و توانایی شگفت انگیزی در سرقت داشت. او که متوجه می شود یتیم خانه اش در شرف نابودی است، به سراغ همسایه های ثروتمند می رود تا با تقلب و دزدی پولی به دست بیاورد و یتیم خانه را از نابودی نجات دهد.

سریال اوزارک
بیشتر بخوانید

با این حال او ناخودآگاه بین 2 قاتل حرفه ای وارد دعوا می شود که برای گرفتن کارت ها مراسم را مختل می کنند و با گلوله و گلوله یکدیگر را می کشند تا بتوانند کارت دیگری داشته باشند. مبارزه ای که پای فین را در داستان باز کرد و او متوجه می شود که کارت او دارای قدرت های ماوراء طبیعی است و می تواند از آن برای نجات جان خود استفاده کند.

در نهایت فین توانست یکی از این قاتلان را بکشد و جان دیگری را نجات دهد. با تبدیل شدن به عضویت در یک سازمان مرموز تحت نظارت پادشاه Foreland، هر کسی وظیفه دارد 52 کارت گم شده را پیدا کند و آنها را به خزانه امپراتور بازگرداند.

این گروه ابتدا فین را دستگیر می کنند و سپس به او پیشنهاد همکاری می دهند. او که به شدت به پول نیاز دارد و شخصیتی جسور و ماجراجو دارد، پیشنهاد آنها را می پذیرد و تا بقیه به جمعی از ماموران بسیار حرفه ای و جذاب مرگ ستیز می پیوندد تا این کارت ها را پیدا کنند و بار دیگر امنیت و آرامش را پیدا کنند. به کشور خود بازگردند.

انیمه High Card

انیمه High Card

انیمه High Card از داستانی جذاب، سرگرم کننده و کمیک با محوریت نجات دنیا استفاده می کند و این موضوع را به گونه ای متفاوت نشان می دهد و اصلی ترین چیزی که فین اولدمن را از همتایانش جدا می کند، فین اولدمن است. نام شخصیت اصلی این سریال مشخص است، اما تنها برای نجات دنیا نیست که به نظر کامل می رسد.

می توان گفت همه اعضای این سازمان مهارت های متفاوت اما قدرتمندی دارند که به نوعی مکمل یکدیگر هستند و نمی توان در مورد آنها چیزی گفت. همچنین قدرت ها و توانایی هایی که این کارت ها به صاحبان خود می دهند به قدری متفاوت است که 2 شخصیت با توانایی های یکسان را در این انیمه نخواهید یافت که تنوع ارزشمندی به داستان انیمه High Card می دهد.

قدرت هایی مانند کنترل گیاه، مهارت تیراندازی، جاودانگی، تبدیل هر شی به گلوله های مرگبار و ده ها توانایی عجیب دیگر که شخصیت های دنیای کارت های بالا با استفاده از جلوه های بصری خارق العاده، سکانس های اکشن تمیز و جذابی را با عناصر کمدی خلق کرده اند. می تواند مخاطب خود را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه هلک ؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات

این مجموعه انیمه پرکارت از جزئیات شگفت انگیز و جلوه های زیبایی بهره می برد که باعث جذابیت بصری آن ها می شد و تماشاگران از تماشای صحنه های اکشن و مبارزه آن شگفت زده می شدند. به خصوص به این دلیل که شخصیت های جذاب و جالب بیزن بهادر را می بینیم و ترکیبی از غافلگیری و سرگرمی را در پی دارد.

سریال غیرمعمول فصل چهارم
بیشتر بخوانید

کلام آخر

در خاتمه لازم به ذکر است که فصل اول مجموعه انیمه های کارت شروع موفقی داشته و از داستان و شخصیت های جذابی بهره برده است که شما را سرگرم خواهد کرد. اگر به دنبال انیمه ای متفاوت با داستانی ساده اما جذاب هستید، انیمه High Card را می توان انتخاب ایده آلی دانست که از تماشای آن در تابستان امسال پشیمان نخواهید شد.

انیمه High Card

انیمه High Card

اطلاعات تکمیلی

نام: انیمه High Card

نام انیمه به فارسی: های کارت (کارت سر)

ژانر: اکشن، ماورایی و فانتزی

سال پخش: ۲۰۲۳

خالق: هومورا کاواماتو

کارگردان: جونیچی وادا

تعداد قسمت: ۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 4 =