صفحه اصلی > موفقیت در بازار بورس : ۱۰ نکته مفید برای سرمایه گذاری در بورس
ads

۱۰ نکته مفید برای سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

۱۰ نکته مفید برای سرمایه گذاری در بورس چیست؟

در حالی که بازار سهام با عدم اطمینان روبرو است ، برخی اصول آزمایش شده و واقعی می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا شانس خود را برای موفقیت بلند مدت افزایش دهند.

برخی از سرمایه گذاران با فروش سرمایه های تقدیر شده خود در حالی که سهام کم عملکردی دارند ، سود خود را قفل می کنند که امیدوارند بازگردد. اما سهام خوب می تواند بیشتر صعود کند و سهام ضعیف خطر صفر شدن کامل را دارد.

با مقاله ۱۰ نکته مفید برای سرمایه گذاری در بورس با بامدادی ها همراه باشید.

درک سرمایه گذاری بلند مدت موفق
سوار برنده شوید
پیتر لینچ مشهور در مورد “چمدان های ده گانه” صحبت کرد – سرمایه گذاری هایی که ارزش آنها ده برابر شد. وی موفقیت خود را به تعداد اندکی از این سهام در سبد سهام خود نسبت داد.

اگر این فکر می کرد که هنوز پتانسیل صعودی قابل توجهی وجود دارد ، اما این به آویختن روی سهام حتی پس از چند برابر شدن سهام نیاز داشت.

روش اجرایی: از پایبند بودن به قوانین خودسرانه پرهیز کنید و سهام خود را به صلاح خود در نظر بگیرید.

آموزش سرمایه گذاری در بورس

آموزش سرمایه گذاری در بورس

۱۰ نکته مفید برای سرمایه گذاری در بورس

یک بازنده بفروشید
هیچ تضمینی وجود ندارد که سهام پس از کاهش طولانی مدت دوباره بازگردد ، و واقع گرایانه بودن در مورد چشم انداز سرمایه گذاری های با عملکرد ضعیف مهم است. و حتی اگر تصدیق از دست دادن سهام می تواند از نظر روانشناختی نشانه شکست باشد ، اما شرم آور نیست که اشتباهات را بشناسد و سرمایه گذاری ها را برای جلوگیری از ضرر بیشتر به فروش برساند.

چیزهای کوچک را بیرون بریزید نکنید
به جای وحشت از حرکات کوتاه مدت سرمایه گذاری ، بهتر است مسیر بزرگ تصویر آن را دنبال کنید. به داستان بزرگتر سرمایه گذاری اطمینان داشته باشید و نوسانات کوتاه مدت را تحت تأثیر قرار ندهید.

بر تفاوت چند سنتی که ممکن است از استفاده از محدودیت در برابر سفارش بازار پس انداز کنید ، بیش از حد تأکید نکنید. مطمئناً ، معامله گران فعال از نوسانات دقیقه به دقیقه برای قفل کردن سود استفاده می کنند. اما سرمایه گذاران بلند مدت براساس دوره های زمانی طولانی تر یا بیشتر موفق می شوند.

تاثیر قوانین جدید بر روند بازار سرمایه
بیشتر بخوانید

یک نکته داغ را تعقیب نکنید
صرف نظر از منبع ، هرگز نکته معتبر سهام را قبول نکنید. همیشه قبل از سرمایه گذاری روی درآمد سخت خود ، تجزیه و تحلیل خود را در مورد یک شرکت انجام دهید.

بسته به قابلیت اطمینان منبع ، بعضی اوقات نکات قابل توجه نیست ، اما موفقیت طولانی مدت تحقیق غوطه وری را می طلبد.

یک استراتژی را انتخاب کنید و با آن همراه باشید
روش های زیادی برای انتخاب سهام وجود دارد و مهم است که با یک فلسفه همراه باشید. لرزش بین رویکردهای مختلف به طور موثری شما را به یک زمان سنج بازار تبدیل می کند ، منطقه ای خطرناک.

در نظر بگیرید که وارن بافت ، سرمایه گذار مشهور چقدر به استراتژی ارزش مدار خود پایبند بود و از رونق نقطه دات کام در اواخر دهه 90 دور شد – در نتیجه از خرابی های بزرگ در هنگام سقوط استارت آپ های فناوری جلوگیری کرد.

نسبت P / E را بیش از حد تأکید نکنید
سرمایه گذاران غالباً به نسبت های سودآوری اهمیت زیادی می دهند ، اما تأکید زیاد بر یک معیار واحد توصیه بدی نیست. نسبت P / E بهتر است همراه با سایر فرایندهای تحلیلی استفاده شود.

بنابراین نسبت P / E پایین لزوماً به معنای کم ارزش بودن ضمانت نامه نیست ، و همچنین نسبت P / E بالا لزوماً به معنای ارزش بیش از حد یک شرکت نیست.

آموزش سرمایه گذاری در بورس

آموزش سرمایه گذاری در بورس

روی آینده متمرکز شوید و یک نگاه بلند مدت داشته باشید
سرمایه گذاری مستلزم اتخاذ تصمیمات آگاهانه براساس چیزهایی است که هنوز اتفاق نیفتاده است. داده های گذشته می توانند موارد آینده را نشان دهند ، اما هرگز تضمین نمی شوند.

پیتر لینچ در کتاب 1989 “One Up on Wall Street” اظهار داشت: “اگر به خود زحمت می دادم از خود بپرسم ،” چگونه ممکن است این سهام بالاتر برود؟ ” من بعد از آنکه سوبارو قبلاً بیست برابر شده بود ، هرگز نمی خریدم. اما من اصول را بررسی کردم ، فهمیدم که سوبارو هنوز ارزان است ، سهام را خریداری کردم و پس از آن هفت برابر کردم. “2 مهم است که بر اساس پتانسیل آینده در مقابل گذشته سرمایه گذاری کنید. کارایی.

7 عادت سرمایه گذاران سهام | به سمت ثروت حرکت کنید
بیشتر بخوانید

در حالی که سودهای کلان در کوتاه مدت اغلب می توانند سلولهای نوپای بازار را فریب دهند ، سرمایه گذاری بلند مدت برای موفقیت بیشتر ضروری است. و گرچه معاملات فعال کوتاه مدت با تجارت فعال می توانند سود کسب کنند ، این خطر بیشتر از استراتژی های خرید و نگهداری است.

روشن فکر بودن
بسیاری از شرکت های بزرگ نام خانوادگی هستند ، اما بسیاری از سرمایه گذاری های خوب فاقد آگاهی از برند هستند. علاوه بر این ، هزاران شرکت کوچکتر این امکان را دارند که به نام تراشه های آبی فردا تبدیل شوند. در واقع ، سهام کلاهبردار در طول تاریخ بازدهی بیشتری نسبت به سهام بزرگ خود داشته اند.

از سال 1926 تا 2017 ، سهام کوچک در ایالات متحده به طور متوسط ​​12.1 returned بازگشت در حالی که شاخص استاندارد و پور 500 (S&P 500) 10.2 returned .3

این بدان معنا نیست که شما باید کل سبد سهام خود را به سهام کوچک بپردازید. اما بسیاری از شرکتهای بزرگ فراتر از آنهایی که در میانگین صنعتی داو جونز (DJIA) هستند وجود دارد.

در برابر فریب سهام پنی مقاومت کنید
برخی به اشتباه معتقدند که با سهام کم قیمت کمتر می توان ضرر کرد. اما خواه سهام 5 دلار به 0 دلار سقوط کند یا سهام 75 دلار همین کار را انجام دهد ، شما 100٪ سرمایه اولیه خود را از دست داده اید ، بنابراین هر دو سهام خطر نزولی مشابه دارند.

در واقع ، سهام پنی احتمالاً خطرناک تر از سهام با قیمت بالاتر است ، زیرا تمایل به تنظیم کمتری دارند و اغلب نوسانات بیشتری را مشاهده می کنند.

آموزش سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

نگران مالیات باشید
قرار دادن مالیات بیش از هر چیز دیگری می تواند باعث شود که سرمایه گذاران تصمیمات نادرستی بگیرند. اگرچه مفاهیم مالیاتی مهم هستند ، اما در سرمایه گذاری و رشد ایمن پول شما ثانویه است.

پایان مقاله آموزش سرمایه گذاری در بورس

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

چگونه یک صحنه اکشن بنویسیم | سریال پیکی بلایندرز | کسب درآمد اینترنتی | فیلم فانی و الکساندر | بهترین فیلم های کلینت ایستوود | نقد فیلم آپارتمان | The Apartment | « غریبه‌ای در نیویورک » | نقاشی بانوی صخره‌ها | کسب درآمد از طریق سایت دانلود | بهترین فیلم های آنا د آرماس | فیلم دروازه های بهشت | بیوگرافی هانا آرنت | کتاب بیگانه اثر آلبرکامو | انیمیشن Space Jam : A New Legacy یک حال و هوای ویدیو گیمی دارد | نقد فیلم پری

دیدگاهتان را بنویسید

9 − شش =