صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از طریق سایت دانلود
ads

کسب درآمد از طریق سایت دانلود

کسب درآمد از سایت دانلود

کسب درآمد از طریق سایت دانلود :‌ امیدوارم موسیقی ، آهنگ ، فیلم یا هر نوع رسانه ای را نیز از برخی وب سایت ها دانلود کرده باشید.اما چگونه این وب سایت ها درآمد کسب می کنند؟

حتی من برای دانلود انواع موسیقی مورد علاقه خود به وب سایت های دانلود رایگان نیز مراجعه می کنم. اما چرا آن وب سایت ها دانلود رایگان انجام می دهند؟ آیا آنها واقعاً درآمد کسب می کنند؟

بسیاری از کاربران اینترنت فکر می کنند که صاحب سایت دانلود برای هر بار دریافت هزینه پرداخت کرده است. ابتدا می خواهم برای شما روشن کنم که درست نیست. آنها هرگز برای آن دانلود های رایگان پول دریافت نمی کنند. آنها برای بارگیری از این سایتها هیچ هزینه ای از شما نمی گیرند و به همین دلیل برای بارگیریها نیز هزینه ای دریافت نمی کنند.

بنابراین چگونه آنها کسب درآمد از طریق سایت دانلود را انجام میدهند؟

خوب ، واضح است که با مراجعه زیاد به یک وب سایت بارگیری می توانید مبلغ قابل توجهی درآمد کسب کنید. اما سوال این است که آنها چگونه این کار را انجام می دهند و اکنون من قصد دارم به شما این سوال را پاسخ دهم. چگونه وب سایت های دانلود رایگان درآمد کسب می کنند؟

امیدوارم قبلاً متوجه شده باشید که در وب سایت های بارگیری ، بعد از کلیک کردن بر روی هر یک از وب سایت های بارگیری یا کلیک کردن روی لینک بارگیری ، یک برگه یا پنجره مرورگر جدید باز می شود. همچنین ممکن است متوجه شوید که لینک دانلود جعلی با متن بارگیری در آن وب سایت بارگیری در صفحه بارگیری وجود دارد.

کسب درآمد از طریق سایت دانلود

کسب درآمد از سایت دانلود

بنابراین ، می توانید بگویید که بیشتر وب سایت های بارگیری رایگان از شبکه تبلیغات درآمد کسب می کنند. شبکه PopAds ، Propeller Ads نمونه ای از این نوع شبکه های ناشر تبلیغات است که وب سایت های دانلودی از آنجا می توانند درآمد کسب کنند.

همچنین ، ممکن است در برخی از وب سایت های بارگیری ، برخی از تبلیغات تبلیغاتی یا تبلیغاتی را مشاهده کنید. اما تبلیغات باز شده در برگه جدید یا پنجره مرورگر جدید روش محبوب کسب درآمد برای یک وب سایت بارگیری رایگان است.

یادداشت تفاهم چیست ؟ راهنمای تفاهم نامه
بیشتر بخوانید

کاربران برای بارگیری از وب سایت باید کلیک کنند. وب سایت بارگیری مانند وب سایت وبلاگی نیست که بازدید کننده به آن مراجعه کند و پس از خواندن بدون کلیک کردن روی جایی ، آن را ببندد در وب سایت بارگیری ، آنها باید کلیک کنند یا فقط باید آهنگ یا موسیقی یا هر بارگیری دیگری را که می خواهند جستجو کنند. برای این کار باید کلیک کنند.

بنابراین راهی آسان برای کسب درآمد از طریق سایت دانلود ، کسب درآمد از تبلیغات پاپ زیر است. پس از کلیک کاربر در هر نقطه از صفحه ، این تبلیغ در مرورگر جدید باز می شود. آیا می دانید هنگام باز شدن یک برگه یا پنجره مرورگر جدید چه اتفاقی افتاد؟ برگه یا پنجره مرورگر جدید شامل سایت ها یا صفحات وب یک شبکه تبلیغاتی است که آنها برای آنها به عنوان سایت های ناشر تبلیغ کار می کنند. این سایت های شبکه های تبلیغاتی هزینه مرور سایت های شبکه تبلیغاتی خود را پرداخت می کنند.

این به عنوان تبلیغات pop-under نامیده می شود. اگرچه لینک های جعلی بارگیری ، باز کردن تبلیغات در پنجره مرورگر جدید یا برگه جدید بسیار آزار دهنده است و کاربران با این نوع تبلیغات احساس عصبانیت می کنند ، اما با این حال ، اکنون وب سایت های دریافت درآمد کسب می کنند.

اما موتورهای جستجوگر مانند Google نیز در برابر این نوع سایتها كه شامل تبلیغات تحریک كننده زیادی هستند ، تبلیغاتی پاپ تحت برخی اقدامات انجام می دهند. احتمال زیادی برای از دست دادن مقدار زیادی از ترافیک جستجو و اثرات آن بر رتبه SEO وجود دارد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

3 + 10 =