صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت
ads

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت؟

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت : با بالا رفتن ضریب نفوذ اینترنت در میان افراد جامعه به نظر می رسد داشتن سایت خوب و مدرن یکی از الزامات هر کسب و کار موفقی می باشد .

در حال حاضر کسب و کارها به فضاها و مکان های سنتی بسنده نکرده اند و به دنبال ایجاد نسخه آنلاین کسب و کارشان می باشند. و جالب تر از آن این است که این موضوع به سرعت در حال فراگیر شدن است تا جایی که بیش از یک میلیارد وبسایت فعال در سراسر جهان وجود دارد.

تمایل داشتن کسب و کارها برای فروش و خدمات رسانی در فضای آنلاین کسب درآمد از طراحی سایت را به یک کار و بیزینس پرسود تبدیل کرده است. متخصص های زیادی توانسته اند با کسب درآمد از طریق طراحی وب سایت به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنند.

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی سایت

چگونه با طراحی  وب سایت کسب درآمد کنیم؟

اگر شما هم به طراحی سایت علاقه مند هستید و علاقه دارید کسب درآمد با طراحی سایت را تجربه کنید چندین راه پیش رویتان وجود دارد.این پست یک راهنمای جامع می باشد که در آن به بررسی راه های مختلف کسب درآمد از طریق طراحی وب سایت پرداخته می شود.

درآمد با طراحی سایت رو از کجا شروع کنم؟

حال که تصمیمتان را گرفته اید و می خواهید شروع به کسب درآمد با طراحی وبسایت کنید.نیاز به یک نقشه برای ادامه راه دارید تا بتوانید به سرعت از حرفه طراحی سایت به درآمد برسید.

در ادامه مسیر هایی را که برای تبدیل شدن به یک متخصص طراح وبسایت باید بردارید به شما توضیح خواهم داد. اگر این مراحلی که ما توضیح را انجام دهید روند رسیدن به درآمد از طراحی سایت بسیار راحت می شود.

روش اول : تبدیل به یک طراح سایت متخصص شوید.

در مسیر اول شما باید آموزش ببینید سعی کنید روی شخص خود سرمایه گذاری کنید. هرچه بیشتر و بهتر این کار را انجام دهید سریعتر می توانید استخدام و از این راه به کسب درآمد برسید. آموزش یادگیری طراحی سایت را در اولویت روزانه خودتان قرار بدهید و سعی کنید تبدیل به یک متخصص طراحی سایت شوید.

کسب درآمد از اسپاتیفای
بیشتر بخوانید

توصیه ما به شمااین است که اگر به این کار علاقه ای ندارید این مسیر را انتخاب نکنید.ممکن است بتوانید به درآمد های بالایی برسید اما نداشتن علاقه می تواند شما را از ادامه مسیر باز دارد.

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت

روش دوم : کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت شخصی (تبلیغات)

در حال حاضر ما در قرن ۲۱ که پر شده است از تبلیغات زندگی می کنیم. هر انسان حقیقی ، حقوقی و یا فروشگاه ها برای معرفی خدمات ، کالا ها و برند خود به تبلیغات نیاز دارد. ما قادریم با داشتن یک سایت پربازدید از طریق تبلیغات به دو نوع تبلیغات اجاره ای و تبلیغات کلیکی کسب درآمد کنیم.

تبلیغات کلیکی به شیوه ای هستند که شما یک بنر از سایت های مخصوص تبلیغات کلیکی دریافت می کنید و آن را در سایت خود قرار می دهید و به ازای هر کلیک مبلغی دریافت می کنید (به طور میانگین ۱۵۰ تومان).

شاید این مبلغ برای شما در نگاه اول کمی خنده دار به نظر برسد! ولی اگر سایت شما روزانه ۲۰۰۰۰ بازدید داشته باشد و از این ۲۰۰۰۰ نفر فقط ۲۰۰ نفر (یعنی از هر ۱۰۰ نفر فقط یک نفر!) روی تبلیغات شما کلیک کند در نتیجه روزانه ۳۰۰۰۰ تومان درآمد خواهیم داشت. یعنی ماهانه ۹۰۰۰۰۰ تومان!

تبلیغات اجاره ای نیز به این صورت است که شما قسمتی از سایت را که مختص تبلیغات است در یک بازه زمانی به شخصی اجاره می دهید و آن شخص با پرداخت مبلغی تبلیغ خود را در سایت شما قرار می دهد. برای مثال سایت من ۲۰ جایگاه مختلف برای بنر ها دارد و هزینه ماهانه هر جایگاه ۱۰۰۰۰۰ تومان است. این یعنی ماهانه ۲ میلیون تومان!

روش سوم : طراح و مدیر سایت فروشگاه :

بسیاری از کسب و کار ها هستن که با پیشرفت روز به روز اینترنت و شبکه های مجازی به سمت سایت روی آورده اند و نیاز به یک شخصی دارند که در فروشگاه و یا شرکت آن ها استخدام شوند و بعد از طراحی سایت اون مجموعه ،  کار مدیریت خدمات ، محصولات و یا تغییر قیمت های محصولات را انجام بدهد.

یکی از خوبی های این کار دورکاری آن میباشد، شما میتوانید با هماهنگ کردن با صاحب مجموعه لبست خدمات و یا محصولات رو بگیرید و داخل خونه انجام دهید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

ده − 5 =