امروز برابر است با :13 آذر 1401
بازی Ghost Of Tsushima

نقد و بررسی بازی Ghost Of Tsushima

خونریزی در میدان جنگ یک انفجار جذاب و بی وقفه است که همیشه در حال تکامل است.

اولین چیزی که در بازی Ghost Of Tsushima خواهید شنید برخورد تیغه های کاتانا نیست ، بلکه صدای نسیم آرام است. باد آرامش بخش از طریق بلندگوی یکپارچه DualShock 4 ارائه می شود و بلافاصله شما را در دنیای زیبای اکشن-ماجراجویی غرق می کند.

هرچند این اثر بیش از یک حیله صوتی ساده ، بخشی کلی از تجربه کلی است. کشیدن صفحه لمسی کنترل کننده نه تنها صدا را تحریک می کند ، بلکه شاخ و برگهای متنوع و خیره کننده فئودالی ژاپن را در واکنش به ورودی مشاهده می کند. علاوه بر این ، برگ ها ، درختان و چمن های دمیده شده – و همچنین مسیرهای پیاده روی – به آرامی شما را به مقصد مورد نظر خود راهنمایی می کنند.

به طرز چشمگیری ، این روش ظریف که در آن گیم پلی بازی و نمایش گنجانده شده است ، تقریباً به همه عناصر داستان جاه طلبانه سامورایی Sucker Punch Productions – از قصه گویی و ساختار مأموریت گرفته تا سیستم های پیشرفت آن و نبردهای مخفی کاری – گسترش می یابد. مورد آخر خصوصاً توسط کسی که از ژانر شیوع فزاینده روح مانند خسته شود ، قدردانی خواهد کرد. بهتر شدن یک رئیس – بدون این که قبل از این دوازده بار بمیرد – مانند یک سرعت تغییر بخشنده و قدرتمند است.

بازی Ghost Of Tsushima

بازی Ghost Of Tsushima

در حالی که بازی Ghost Of Tsushimaاز فرمول مجازات کننده بازیکن تعریف می کند و بسیاری از بازی های اکشن مبارزه ای مبتنی بر تیغه را تعریف می کند ، اما این کار بدون ذهن و فشار دادن دکمه نیست. برعکس ، کاتانای شخصیت قهرمان جین ساکایی تجربه ای عمیق و لایه ای را ارائه می دهد ، همانقدر که به ارتش حکومتی مغول حکاکی می کند ، به طفره رفتن و پرهیز از استراتژیک (که هر دو از درختان مهارت خود برخوردارند) اعتماد می کند.

به پرتاب کردن موارد مختلف و مزایای سبک قالب سازی بپردازید – موضع گیری های رزمی ، توانایی های ویژه ، سلاح های مختلف ، انواع مهمات ، زره پوش ، جذابیت های غیر فعال و موارد دیگر – و خونریزی در میدان جنگ یک انفجار بی وقفه و همیشه در حال تکامل است. ساخت ناهنجاری سامورایی نهایی خود ، با باز کردن و به روزرسانی این موارد مختلف مکمل ، نیمی از سرگرمی است – تعجب نکنید اگر می بینید که وقت بیشتری را صرف تعقیب موضوعات پیشرفت شخصیت می کنید تا شکار اهداف حیاتی مسیر.

نقد و بررسی بازی Half-Life: Alyx
بیشتر بخوانید

مطمئناً ، جذابیت داستان ، ساختار جذاب بازی و قدم زدن عالی بازی نیز شایسته اعتبار است که باعث می شود تقریباً در هر کاری احساس پاداش کنید. خواه پاکسازی اردوگاه پراکنده مغول در مسیر نجات مردم خود باشید و یا اینکه یک روباه شایان ستایش را از طریق جنگل رد کنید ، هرگز احساس نخواهید کرد که وقت خود را تلف می کنید.

بازی Ghost Of Tsushima

بازی Ghost Of Tsushima

این واقعیت که ساکر پانچ نقشه معمول به هم ریخته را به نفع یک رویکرد بسیار ارگانیک تر برای کشف و مقابله با اهداف (مانند رفتن به جایی که باد شما را می برد) فراموش کرده است ، این پیشرفت معنی دار را پشتیبانی می کند. صرف نظر از اینکه تعداد زیادی زیارتگاه بازدید می کنید یا هایکو جمع می کنید ، هرگز این احساس را نخواهید داشت که خودسرانه موارد را از لیست چک کنید.

در حالی که بازی Ghost Of Tsushimaبه راحتی بهترین تلاش توسعه دهنده است (که با توجه به کار آنها در حق امتیاز Sly Cooper و معروف ، بسیار زیاد است) اما کاملاً بی عیب و نقص نیست. گام های قدم زدن جامد گاهی با تلاش های واکشی کاهش می یابد ، در حالی که جنگ جذاب گاهی قربانی دوربینی می شود که برای همکاری در محیط داخلی مشکل دارد. اینها قیمتهای اندکی است که باید برای پرداختن به فرصت دنبال کردن مسیر سامورایی ها … یا شبح شکسته بوشیدو پرداخت شود.

اگر لحن تیره و استقبال تفرقه انگیز The Last of Us Part II ، شما را تمایل به تمیزکننده تری کام برآورده کننده خیالی – که شاید برای پخش پلی استیشن 4 روی یک یادداشت جشن مناسب تر باشد – بازی Ghost Of Tsushima متناسب با این لایک است کیمونو راحت

بازی Ghost Of Tsushima

بازی Ghost Of Tsushima

منبع سایت مداد 

بیشتر بخوانید:

روشهای جدید دانشمندان برای نابود کردن استرس – بخش اول | بهترین سریال های خارجی | سریال The Last Dance | ارتباط موسیقی و مغز انسان | تمپو چیست ؟ از تمپو در موسیقی چگونه استفاده می شود؟ | نقد و بررسی بازی Resident Evil Village | فیلم سوزاندن | فیلم راننده تاکسی | روشهای جدید دانشمندان برای نابود کردن استرس – بخش دوم| بهترین فیلم های جان تراولتا |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =