مبانی کسب درآمد طراحی اپلیکیشن : بنابراین ، شما تصمیم گرفته اید که طراحی برنامه تلفن همراه را امتحان کنید ، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. جای نگرانی نیست ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
در مقاله طراحی اپلیکیشن ، پنج مورد از مواردی را که باید بدانید برای کمک به شروع کار در طراحی برنامه تلفن همراه شرح خواهیم داد.
این راهنما برای مبتدیان طراحی اپلیکیشن است. اگر قبلاً مهارت خاصی کسب کرده اید ، نگاهی به خلاصه آموزش های ما بیاندازید که به شما جزئیات مختلفی درباره نحوه ساخت یک برنامه را می دهد.
کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن چیست؟
به بیان خیلی گسترده ، طراحان برنامه وظیفه دارند که یک اپلیکیشن خوب جلوه کند ، در حالی که توسعه دهندگان آن را به درستی کار می کنند. طراحی برنامه تلفن همراه شامل رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) است. طراحان مسئول سبک کلی برنامه هستند ، از جمله مواردی مانند طرح رنگ ، انتخاب قلم و انواع دکمه ها و ابزارک هایی که کاربر استفاده خواهد کرد. پس از کجا شروع میکنی؟ در آغاز.
برای کدام پلت فرم طراحی اپلیکیشن کنم؟
بسته به دلایل شما برای تمایل به طراحی برنامه های تلفن همراه ، ممکن است از قبل بدانید که می خواهید با کدام پلتفرم کار کنید و چرا. اما ، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و مطمئن نیستید که برای شما مناسب است ، یکی را که بیشتر با آن آشنا هستید ، تهیه کنید.
اگر از تلفن Android استفاده می کنید ، برای Android طراحی کنید. اگر از دستگاه iOS استفاده می کنید ، از آنجا شروع کنید. متناوباً ، شما می توانید برای هر دو تصمیم بگیرید ، اما بهتر است بیش از حد جویدن گاز نگیرید – حداقل در آغاز کار.
از چه ابزاری برای طراحی اپلیکیشن استفاده کنم؟
پس از دانستن اینکه برای چه پلتفرمی در حال طراحی هستید ، مرحله بعدی انتخاب ابزارهای طراحی وب مناسب برای انجام کار است. وقتی صحبت از طراحی برنامه های موبایل می شود ، خبر خوب این است که صرف نظر از سیستم عامل ، به طور کلی می توانید از ابزارهای یکسان برای هر دو استفاده کنید.
گزینه های محبوب برای طراحی برنامه شامل Adobe Photoshop ، Adobe XD و Sketch است. تعداد بسیار زیادی وجود دارد ، اما اینها ضربه های سنگین در صنعت هستند. برای Adobe Creative Cloud در اینجا ثبت نام کنید.
ممکن است فکر کنید فتوشاپ بهترین گزینه شما برای طراحی برنامه موبایل است – خصوصاً اگر از آن برای انواع دیگر کارهای طراحی استفاده کرده باشید – با این حال وقتی صحبت از طراحی برنامه های موبایل می شود ، با Adobe XD یا Sketch بهتر هستید. با این حال ، Sketch در اینجا استاندارد در نظر گرفته می شود ، اگرچه Adobe XD با افزودن سیستم های طراحی اخیر ، رقابت شدیدی را ارائه می دهد.
یکی از بزرگترین دلایل استفاده از Adobe XD یا Sketch در مورد چیزی مانند Photoshop این است که این دو ابزار با در نظر گرفتن طراحی و نمونه سازی ساخته شده اند. آنها به ساده سازی گردش کار طراحی شما کمک می کنند و طراحان UI و UX را هدف قرار می دهند ، در حالی که فتوشاپ بیشتر برای دستکاری تصویر است.
کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن
دستورالعمل های طراحی سیستم عامل
قبل از شروع به طراحی اپلیکیشن ، زیرا ابتدا باید بایدها و نبایدهای سیستم عامل خود را بشناسید. به طور کلی ، طراحی برنامه تلفن همراه شباهت هایی بین سیستم عامل های مختلف دارد ، مانند:
طراحی هدف محور
ساده نگه دارید (کمتر بیشتر است)
جریان را حفظ کنید
خوانایی کلیدی است
به سکو احترام بگذارید
مورد آخر ، “به پلتفرم احترام بگذارید” مهمتر از آن است که تصور کنید. وقتی کاربران برنامه ای را روی دستگاه خود بارگیری و نصب می کنند ، انتظار دارند که این برنامه به روشی آشنا و شهودی برای آنها رفتار کند. آنها عقاید خود را بر اساس آنچه می دانند بنا می کنند ، بنابراین وقتی یک برنامه با 90 درصد از قوانین خاص طراحی سیستم عامل مغایرت دارد ، کاربران احتمالاً آن را حذف می کنند.
شما نه تنها باید الگوهای مختلف ناوبری iOS و Android را در نظر بگیرید ، بلکه باید در مورد دکمه ها ، انتخاب قلم و قرار دادن اشیا U UI نیز فکر کنید – همه این موارد برای هر سیستم عامل متفاوت است.
خبر خوب این است که نیازی نیست حدس بزنید چه چیزی قابل قبول است. هم اپل و هم اندروید مجموعه ای از دستورالعمل های طراحی را دارند که می توانید قبل از شروع کار (و در حالی که به طور فعال در حال طراحی آن هستید) آنها را مرور کنید:
فریم های بی سیم و جریان برنامه
قبل از طراحی اپلیکیشنظاهر و احساس برنامه ، ضروری است که روی کنترل و ساختار جریان آن کار کنید. اینجاست که وایر فریم ها بازی می کنند. فریم های بی سیم به شما کمک می کنند نحوه استفاده کاربران از یک برنامه و استفاده از آنها را بفهمید. آنها به طور کلی در طراحی خود ساده هستند به طوری که تمرکز بر روی جریان و قابلیت استفاده است.
در حالی که ابزارهای خاص سیم فریم اختصاصی وجود دارد ، استفاده از قلم و کاغذ برای طراحان غیرمعمول نیست. با این حال ، اگر به دنبال یک فناوری پیشرفته و مشترک هستید (که به ویژه هنگام کار با یک تیم از راه دور بسیار مهم است) ، ایجاد قاب های سیم خود را در Sketch یا Adobe XD در نظر بگیرید. مزیت استفاده از این ابزارها برای سیم کشی این است که می توانید با سهولت نسبی وایر فریم های با کیفیت پایین خود را به پیش نمایش های با کیفیت بالا تبدیل کنید.
ماکت و نمونه های اولیه
هنگامی که از طریق فریم های سیم خود کار کردید و آنها را برای بحث و تأیید با تیم توسعه دهنده و یا مشتری خود به اشتراک گذاشتید ، وقت آن است که برخی از مدل ها و نمونه های اولیه را بسازید.
این مرحله معمولاً آسان تر است اگر از یک ابزار طراحی مشابه برای ایجاد فریم های سیم و طراحی برنامه تلفن همراه خود استفاده کرده باشید. اگر این کار را نکرده اید ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا ابزار طراحی خود را پر کنید ، اما اگر این کار را انجام دهید ، در راه خود هستید.
بسیاری از ابزارها ، از جمله UXPin (که با Sketch ادغام می شود) ، شامل روش هایی برای حاشیه نویسی در فریم های سیم شما با اطلاعات دقیق مورد نیاز برنامه ها برای از بین بردن نیاز به حدس و گمان است.
در حالی که روی طراحی اپلیکیشن کار می کنید ، زمان بسیار خوبی برای شروع ساخت کتابخانه مشترک دارایی است. به عنوان مثال ، دکمه ها ، آیکون ها و سایر عناصر استانداردی که در اینجا ایجاد می کنید ممکن است در برنامه های دیگری که طراحی می کنید مفید واقع شوند ، بنابراین مطمئن شوید که آنها را ذخیره کرده اید.
کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن
تحویل توسعه طراحی اپلیکیشن
طراحان همچنین مسئول تحویل این عناصر و دارایی های بصری به توسعه دهنده هستند. مواردی مانند آیکون ها ، پس زمینه ها ، آرم ها و حتی قلم ها ، همه مواردی است که یک طراح ممکن است به یک توسعه دهنده تحویل دهد.
به محض اینکه توسعه دهنده هر آنچه را که لازم داشته باشد در اختیار داشته باشد ، وظیفه آنها این است که آن طرح را – و قسمتهای مختلف آن – را بر عهده بگیرند و آنرا عملی سازند. با این حال ، گاهی اوقات ، یک طراح محدودیت هایی را که یک توسعه دهنده با آن روبرو است درک نمی کند. و وقتی این اتفاق می افتد ، همه جهنم از بین می رود.
به عنوان یک طراح برنامه تلفن همراه ، می توانید به طور کامل از توسعه دهنده و روند توسعه چشم پوشی کنید ، اما بهتر است چالش هایی را که یک توسعه دهنده با آن روبرو است ، درک کنید ، چه آنها با ابزارهایی که استفاده می کنند و چه محدودیت های سیستم عامل و / یا دستگاه های موجود برنامه های شما اجرا می شوند. با داشتن این دانش ، می توانید با فشار کمتری از توسعه دهنده خود ، برنامه های تلفن همراه را با کارآیی بیشتری طراحی کنید و در عین حال محیط همکاری بیشتری را تقویت کنید.
پایان مقاله کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن
منبع سایت مداد
بیشتر بخوانید:
بهترین رمان های کلاسیک تاریخ|نقد فیلم آخرین خنده|فیلم مارپیچ|بهترین فیلم های راسل کرو|ایجاد وکتور بال فرشته در ایلاستریتور|نقاشی دوشیزگان آوینیون|روانشناسی بازار سرمایه|نقد فیلم برباد رفته|نقاشی سوم ماه مه ۱۸۰۸