ملاقات با یک حرفه ای عکاسی راه اهن : ویلیام بیچر :
برای ویلیام (بیل) بیچر ، عکاسی از راه آهن همیشه یک سفر بوده است ، نه یک مقصد. او در یک خانواده راه آهن متولد شد ، بنابراین راه آهن در ژن اوست. او و برادر دوقلویش وقتی در اوایل دهه 70 با پدر مهندس لوکوموتیو خود در قطار سوار می شدند به سختی پوشک داشتند و بیچر قبلاً اسیر این فکر شده بود که می تواند روح و نمای همه چیزهایی را که می بیند و تجربه می کند به تصویر بکشد.
کتابها و مجلات راه آهن که پدرش به خانه می آورد ، اشتیاق او را برای شروع سفر و تیراندازی بیشتر کرد و وقتی مادربزرگش اولین دوربینهای خود را در نه سالگی به پسرهای دوقلو هدیه داد ، آنها آماده بودند تا یک عکس عکاسی را آغاز کنند. با گذشت زمان ، و بیچر توانست تجهیزات و تکنیک های تیراندازی خود را ارتقا دهد ، همه چیز ممکن به نظر می رسید.
عکاسی راه اهن
برای پیدا کردن بیل بیچر که در اوایل دهه 90 برای دریافت حقوق و دستمزد به لوکوموتیو سوار می شد ، یک دیپلم دبیرستان و پایان رکود نیاز بود.
او به یاد می آورد: “این مسیر انتخابی من و یک بسط منطقی از سفر عکاسی من بود.” “من در میلواکی بزرگ شدم ، که تصور می شود مرکز جهان مطبوعات راه آهن است ، و من از ملاقات و یادگیری با برخی از بهترینهای این صنعت لذت بردم. انتشارات کالمباخ ، ناشر محلی مجله TRAINS ، همیشه افراد با استعدادی داشته و همیشه برای من بسیار در دسترس بوده است. من همچنین از خانواده ،
دوستان و تعداد زیادی از افراد دیگری که در این راه ملاقات کردم و تاثیری ماندگار بر من و کار من گذاشتند ، جاودانه سپاسگزارم. با انقلاب دیجیتالی ، کرومها سرانجام جای خود را به RAW ها دادند ، و اکنون 25 سال و هزاران تصویر و مایل بعد از آن ، خودم را به عنوان مهندس لوکوموتیو برای راه آهن اصلی کلاس 1 در غرب میانه بالا کار می کنم. این به من دسترسی بی سابقه ای برای مشاهده افراد و عملیات هایی که تعداد کمی از مردم آنها را می فهمند ، حتی آنها را می شناسند یا می دانند ، داده است. “
همانطور که می توانید با مطالعه تصاویر مستقیم ، استادانه و صمیمی او ، مشاهده کنید ، بیچر به صحنه های بزرگ و عظیم کشیده نمی شود – سبک یا ژانر او در اصل عکاسی خبری است.
او می گوید: “من حدس می زنم شما می توانید بگویید که من به رویکردم نزدیک و شخصی هستم.” “چه من در حال گرفتن عکس های تله فشرده یا تصاویر بسیار وسیع” در چهره شما “هستم ، دوست دارم قاب را کاملاً با اطلاعات پر کنم ، و به نظر می رسد جایی است که من در آن راحت تر هستم. گفته شده است که عکاسان غرب میانه باید بیشتر از کسانی که به سواحل رفته اند تلاش کنند تا تصاویری جذاب را ثبت کنند ، و من تا حدی موافق هستم.
عکاسی راه اهن
با این حال ، پیشرفت های شگفت انگیز در کیفیت سنسور به معنای واقعی کلمه بازی را تغییر داده است ، عکاسی را بیشتر در تلاش 24 ساعته قرار داده ، قوانین قدیمی متقابل را از پنجره بیرون انداخته و حتی “پل هوایی” میدوست را در برخی مواقع چشمگیر جلوه می دهد! “
همانطور که تصاویر برجسته راه آهن بیچر در مجلات برجسته قطار منتشر می شد و او عکس های نمادین قطار خود را بصورت آنلاین به عنوان درآمد خود می فروخت ، شروع به ارتقاء تجهیزات خود کرد.
بیل با لبخند می گوید: “قاعده اصلی برای عکاسان مشتاق این است که کوهی را که دیگران دارند خریداری کنند تا بتوانید وسایل آنها را قرض بگیرید.” “به نظر می رسید که پیشنهادات Canon مورد علاقه محلی باشد و من از دوربین یا لنزهای آنها هیچ شکایتی ندارم. امروزه Canon EOS 5D Mark III دوربین عکاسی روزمره من است ،
اگرچه من نیز از بدنه بدون آینه ای که اکنون توسط سونی و فوجی ارائه می شود ، بسیار شیفته هستم. من به عنوان پدر پنج فرزند زیبا ، همیشه رفاه آنها را بر خرید جدیدترین تجهیزات ترجیح می دادم. اما با توجه به اینها ، من فکر می کنم فناوری در کاهش هزینه دنده ای که به نتایج فوق العاده ای می انجامد کار بزرگی انجام داده است. “
بیچر ادامه می دهد: “در دو سال گذشته از همکاری با دیو متز و ریک بوث از شرکت سیگما آمریکا در کمپین تبلیغاتی ملی در مجله TRAINS لذت بردم.” “این ویژگی خطوط جدید شگفت انگیز اپتیک معاصر و هنر سیگما را دارد که برای پوشش فرهنگ راه آهن آمریکا استفاده می شود. Sigma Contemporary 150-600mm و 100-400mm f5-6.3 DG OS HSM تله فوتوهای فوق العاده ای هستند که همیشه با من هستند. همچنین ،
عکاسی راه اهن
Sigma’s Art 12-24mm f/4 DG HSM ، یک زوم فوق العاده گسترده با زاویه فوق العاده گسترده است که همیشه بر روی یکی از بدنه های فول فریم من نصب می شود ، هرجا که سفرهایم مرا به خود جلب می کند. چشم انداز سیگما در درک پتانسیل های بکار گرفته نشده از این نوع راه آهن آمریکایی که نادیده گرفته شده است ، کمک زیادی به مشروعیت بخشیدن به این هنر کرده است ، و همه ما می توانیم از آنها تشکر کنیم. “
همانطور که بیل بیچر می بیند ، آینده عکاسی راه آهن تحت سلطه ویدئو قرار خواهد گرفت ، که به رسانه اصلی ضبط تبدیل خواهد شد.
وی می گوید: “ویدئو از زمان فیلمبرداری Beta و VHS راه طولانی و طولانی ای را طی کرده است ،” و با کیفیت Full HD 1080p و در حال حاضر 4K ، بدیهی است که ویدئو به عنوان انتخابی مناسب برای عکاسان راه آهن در نظر گرفته می شود ، زیرا کیفیت بسیار بالا است. خارق العاده مردم ویدئو می خواهند ،
منظورم این است که چرا آنها نمی خواهند؟ در اینجا شما یک جسم متحرک بزرگ دارید که همه نوع سر و صدای زیادی ایجاد می کند و دارای انواع جلوه های بصری عالی است – قطارها برای ضبط ویدئو ساخته شده اند! “
بیچر ، برادرش مارشال و گروهی از دوستان برای اثبات حرف خود ، سالی یک بار آنچه را که مهمترین برنامه چند رسانه ای راه آهن در غرب میانه به نام (غافلگیری ، غافلگیری) ، Beecherfest است ، برگزار می کنند.
بیچر می گوید: “این نمایش اسلاید معمولی شما نیست.” “ما میزبان حدود دوازده عکاس ملی از پیش انتخاب شده با نمایش هایی از جیغ کشان کلاسیک ، تا موضوعات به روز و کثیف و روزمره هستیم. وقتی قطعات ویدئویی و صوتی جدیدتر روی صفحه قرار می گیرد ، هیجان بالا می رود! مردم از کیفیت شگفت زده شده اند.
عکاسی راه آهن نه تنها زنده و سرحال است ، بلکه بصورت رول نیز اجرا می شود. حتی مجلات چاپی نیز محتوای آنلاین بیشتری اضافه می کنند و برنامه های ویدئویی را در زمینه های مختلف موضوعات مرتبط با راه آهن تولید می کنند.
در حال حرکت به جلو ، بیچر هیجان راحت شدن با هواپیماهای بدون سرنشین خود را تجربه می کند و متعهد به استفاده از تمام این فناوری جدید فوق العاده است. و او قصد دارد امسال بیش از سال گذشته فیلم ها و تصاویر بیشتری را برای چاپ و تولید تولید کند.
او می افزاید: “من مانند یک احمق (حدود 60 ساعت در هفته به عنوان یک مهندس لوکوموتیو) کار می کنم اما کاری را که انجام می دهم دوست دارم ، که این امر باعث می شود که ثبت و تحول تغییرات صنعت در حال گذار ، آخرین کار من باشد.”
ویلیام بیچر همکار عادی عکس مجلات TRAINS و RAILWAY AGE و همچنین مشارکت کننده ویدئو در C-Vision Productions است. می توانید او را درwm_beecher در اینستاگرام و family_man_system در Flickr پیدا کنید. بیچر در حالی که به غروب خورشید می رود می افزاید: “اگر می خواهید با هم تعامل داشته باشید ، لطفاً تماس بگیرید – من دوست دارم از شما بشنوم.”
عکاسی راه اهن
پایان مقاله ملاقات با یک حرفه ای عکاسی راه اهن : ویلیام بیچر
مجله با دوربین
بیشتر بخوانید:
نقد و بررسی بازی Rift Apart | شکل صورت شما شبیه کدام یک از اشکال هندسی است؟ نحوه آرایش ۶ مدل صورت | نقد فیلم سرگیجه | بهترین کتاب های ادبیات سوئد | نقد فیلم چه کسی لیبرتی والانس را کشت | فیلم نور زمستانی | سریال رچد | آموزش عکاسی تبلیغاتی | پول هوشمند و ویژگیهای آن | نقد و برسی بازی Mass Effect Legendary Edition |