صفحه اصلی > شیوه زندگی : نحوه آرایش چشم با بابی براون: سایه چشم ، خط چشم ، ریمل و ابرو
ads

نحوه آرایش چشم با بابی براون: سایه چشم ، خط چشم ، ریمل و ابرو

آرایش چشم

با وجود محصولات زیادی که در این گروه وجود دارد ، نحوه آرایش چشم لازم نیست دلهره آور باشد. به جای اینکه بیش از حد تحت تأثیر سایه ها یا خطوط استفاده قرار بگیرید ، با تسلط بر اصول اولیه شروع کنید ، سپس تکنیک خود را از آنجا بسازید. هنرمند گریم Bobbi Brown نکات خود را در مورد ایجاد یک آرایش طبیعی چشم که باعث پدید آمدن چشمان شما می شود ، به اشتراک می گذارد.

آموزش آرایش چشم

آرایش چشم

برای استفاده از آرایش چشم به چه ابزاری نیاز دارید؟

آرایش چشم می تواند به همان دلخواه شما ساده و پر زرق و برق باشد ، و اصول اولیه سایه چشم ، خط چشم ، ریمل و ابرو را تشکیل می دهد. بسته به نوع نگاه ، برخی از ابزارها و محصولات مورد نیاز شما در اینجا آمده است:

فر کننده مژه: اگر مژه های شما به صورت طبیعی فر نمی شوند ، استفاده از یکی از این موارد قبل از استفاده از ریمل به بالا ماندن کمک می کند.

سایه چشم های فردی یا پالت سایه چشم: سایه های چشم در تمام رنگ های رنگین کمان و همچنین در تعداد زیادی پایان وجود دارند. سایه اصلی سایه چشم Bobbi شامل سه سایه است: سایه روشن ، متوسط ​​و تیره خنثی (در یک مات یا صاف) ، که همه آنها به رنگ پوست شما متمایل شده اند.

از روشن ترین سایه در کل درب و زیر استخوان ابرو به عنوان پایه استفاده کنید تا روغن اضافی را سیراب کرده و صدای پلک خود را یکدست کند. سایه میانه رنگ را باید برای درب قابل مشاهده زیر چین برای عمق استفاده کرد و سه چهارم راه را برای بالا آمدن درب مخلوط کرد. از تاریکترین سایه خود برای تعریف بیشتر در امتداد خط مژه یا ایجاد چشم دودی استفاده کنید.

خط چشم و ابزار: خط چشم انواع سایه ها را دارد ، اما Bobbi ترجیح می دهد سیاه و سفید ، قهوه ای یا سرمه ای برای تعریف چشم شما و تکمیل رنگ چشم شما بدون اینکه خیلی روند محور باشد. برای آستر مداد و مایع ، معمولاً به هیچ ابزار اضافی نیازی نخواهید داشت. برای خط چشم ژل در گلدان ، از یک برس زاویه دار یا مخروطی با یک نقطه ظریف استفاده کنید.

ریمل مژه و ابرو: بابی ریمل سیاه را به همه ترجیح می دهد. فرمول ریمل و شکل / ماده ترکه مورد نظر شماست ، اما بیشتر ریمل ها گزینه های بلند کردن ، حجم دادن یا پیچش یا حلقه زنی دارند.

برس و پودر ابرو: محصولات ابرو زیادی برای تعریف ابروهای شما وجود دارد. Bobbi یکی از طرفداران پر کردن ابروهای شما با سایه چشم یا پودر ابرو است که همان لحن ابروهای شماست (و با موهای شما مطابقت دارد) با استفاده از برس ابرو دار و قرقره.

21 نوع لباس شنا : تفکیک سبک های لباس شنا
بیشتر بخوانید

همچنین مدادهای ابرو ، واکس ها و ژل ها وجود دارد که انواع مداد و ژل بیشترین کاربرد را دارند. اگر از مداد استفاده می کنید ، مطمئن شوید که نوک آن را تیز نگه داشته اید (اگر قلم پیچ خورده ای است ، آن را با نقطه خوب پیدا کنید). ژل ابرو فرمول های مختلفی دارد ، اما بیشتر به این معنی است که موهای ابرو را تیره و فرم می دهد. موم ابرو قدرت بیشتری دارد و می تواند موهای ابرو را به شکل دلخواه درآورد. در اینجا بیشتر با نکات Bobbi Brown برای آرایش ابرو آشنا شوید.

سواب پنبه ای و پاک کننده آرایش چشم: سواب های پنبه ای را در اطراف خود نگه دارید تا خطاهای ریز را برطرف کنید یا سایه چشم افتاده ای را که ممکن است روی گونه های شما قرار بگیرد ، بگیرید. سواب های پنبه ای برای نرم کردن خطوط تند یا پاک کردن اشتباهات آستر نیز عالی هستند.

برس های قرقره ای: برس های قرقره ای تمیز را در دست داشته باشید تا مژه هایی را که بلافاصله بعد از ریمل زدن به هم چسبیده اند جدا کنید و بعد از پر کردن ابرو با پودر یا مداد ، خطوط خشن را پخش کنید.

آموزش آرایش چشم

آموزش آرایش چشم

آغازگر سایه چشم: از پرایمر سایه چشم استفاده کنید تا آرایش چشم شما به پلک های شما بچسبد. شما همچنین می توانید از یک سایه چشم سبک تر به عنوان پایه برای انجام همان کار استفاده کنید.

ابزارهای استفاده از سایه چشم: بهترین روش استفاده از سایه چشم به فرمولاسیون شما بستگی دارد. برای سایه پودر ، شما می خواهید: برس نرم و سایه چشم رسوب می کند و سایه روی درب شما را مخلوط می کند. برس آستری زاویه دار به ایجاد تعریف در امتداد خطوط مژه کمک می کند. یک برس مسطح و متوسط ​​برای چین خوردگی عالی است. یک برس گرد و نرم و لطیف به ترکیب سایه ها در چین و چروک کمک می کند. برای سایه کرم به پودر ، انگشتان شما بهترین وسیله برای ضربه زدن و ترکیب سایه روی درب شما هستند. همچنین ممکن است شما بخواهید یک برس مسطح و گرد به فرم رساندن و ترکیب فرمول های کرم ضخیم تر کمک کند.

هایلایتر: بابی به عنوان یک محصول آرایشی چشم تصور نمی شود ، گاهی اوقات کمی برجسته در گوشه داخلی هر چشم قرار می دهد.

6 نکته در مورد استفاده از سایه چشم برای Bobbi Brown

وقتی نوبت به سایه چشم می رسد ، بابی دوست دارد سایه ها را برعکس ترکیب سایه تیره ، لایه لایه کند. با سه سایه مکمل خود ، می توانید ظاهری ظریف یا هیجان انگیز که می خواهید بسازید.

راهنمای ساخت لولا : 13 نوع لولا
بیشتر بخوانید

همیشه اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از پلک ، پودر اضافی را از برس سایه چشم خود پاک کنید تا از ریزش سایه جلوگیری کند.

از آینه در بین هر مرحله از آرایش چشم خود یک قدم به عقب برگردید تا مطمئن شوید که سایه و محل قرارگیری آستر در جایی است که می خواهید و متعادل بودن هر دو چشم است. اگر چیزی کمی خاموش به نظر می رسد ، متناسب با آن تنظیم کنید.

برای کسانی که پوست بالغ یا خطوط ظریف در اطراف چشم دارند ، اطمینان حاصل کنید که سایه های پودر شما خیلی خشک یا پوسته پوسته نیستند. سایه چشم با بافتی کاملاً مات یا بسیار براق در پوست بالغ نیز بسیار چشمگیرتر به نظر می رسد. برای جلوه ای طبیعی ، سایه را با یک براق کننده یا ظریف ساتن انتخاب کنید.

برای داشتن یک آرایش چشم درگیر ، ممکن است بخواهید ابتدا آرایش چشم را قبل از انجام آرایش صورت شروع کنید ، در صورتی که هرگونه سایه ، پایه یا کانسیلر شما را خراب کند.

آموزش آرایش چشم

آموزش آرایش چشم

همیشه برای داشتن دودی از چشم یا ظاهر لایه ای دیگر ، چندین برس آرایش چشم در دست داشته باشید. از آنجا که از چندین سایه استفاده می کنید ، هر سایه باید برس مخصوص به خود را داشته باشد.
سایه ای براق یا درخشان در بالای درب ، لهجه ای جالب و کمی از ابعاد را اضافه می کند در حالی که سایه ای را که کاملاً مخلوط نشده است در زیر آن پخش می کند.

8 نکته در مورد استفاده از خط چشم Bobbi Brown

چشمگیرترین روش برای تأکید و تعریف چشم شما استفاده از خط چشم است. فرمول های مداد ، ژل و خط چشم مایع برای ایجاد هر نوع ظاهری که دنبال آن هستید ، موجود است ، خواه این یک چشم گربه چشمگیر باشد یا یک پاپ ظریف. همچنین می توانید از سایه پودر تیره برای پوشاندن درب های خود استفاده کنید.

یک مداد را با چند بار چرخاندن پشت دست خود “گرم کنید”. به این ترتیب وقتی می خواهید پلک هایتان را بکشید ، با حرکات تند به طرف شما کشیده نمی شود.

برای خط چشم مایع بهتر است قلم ها را از سمت پایین نگه دارید. برخی از آنها قبل از استفاده از آنها یا اجرای نوک قلم مو در پشت دست به یک لرزش خوب نیاز دارند تا جوهر به جریان بیفتد.

با استفاده از خط چشم ژل در گلدان ، یک برس با یک نقطه ظریف (چه زاویه دار و چه مخروطی شکل) انتخاب کنید و مقدار زیادی از محصول را برای جلوگیری از لخته شدن یا لکه زدن ، انتخاب نکنید.

چگونه با خود صادق باشیم : 4 نکته برای یافتن خود واقعی
بیشتر بخوانید

برای اینکه خط خود را تا حد امکان به مژه ها نزدیک کنید ، سعی کنید هنگام استفاده از پلک خود را به سمت پایین نگاه کنید و به آرامی پلک خود را به سمت بالا بکشید (مانند آرایشگران هنگام استفاده از افراد دیگر).

قرار دادن خط چشم می تواند تأثیر شکل چشم شما را تغییر دهد. برای تعریف طبیعی ، از پلک خود دور نشوید. برای تأکید بیشتر بر چشمان خود ، خط چشم خود را از گوشه چشم خود به شکل بال یا چشم گربه ای گسترش دهید. نتیجه یک اثر گسترده تر است.

برای یک اثر آستر قوی تر ، فرمول های لایه ای (به عنوان مثال ، یک ژل در بالای سایه یا مداد).
برای پوست بالغ ، ایجاد خطوط واضح دشوارتر است و به دلیل اینکه پوست اطراف چشم نازک و شل است ، ناگهان کمی لرزان به نظر می رسد. یک مداد لکه دار یا ژل آستین دار با سایه چشم تیره می تواند جلوه ای زیبا ایجاد کند که به نظر ارگانیک می رسد و خیلی خشن نیست.

با افزودن آستر در زیر چشم ، چشم خود را بیشتر برجسته کنید. فقط مطمئن شوید که خط نرمتری نسبت به بالای درب شما دارد.

Bobbi Brown’s 4 نکته برای استفاده از ریمل

اطمینان حاصل کنید که ریمل شما بیشترین کار را برای شما انجام می دهد.

قبل از استفاده ، هرگونه ریمل اضافی را از نوک چوب بر روی دهانه لوله یا یک دستمال پاک کنید تا از تجمع جلوگیری کند.

هنگام مالیدن به پایین نگاه کنید تا بتوانید گره را تا جایی که ممکن است به ریشه مژه های خود نزدیک کنید بدون اینکه آرایش را روی پلک خود بکشید. همیشه مطمئن شوید که آرایش را زیر مژه های خود انجام داده اید ، نه بالای آنها (که می تواند باعث سنگینی آنها شود).

قبل از استفاده از ریمل مژه های خود را حلقه کنید یا نکنید ، بعد از تازه ریمل زدن مژه ها را به آرامی با انگشت به سمت بالا بردارید به شما کمک می کند تا زمانی که آرایش خشک می شود ، حالت فر پیدا کند.

برای اینکه ریمل مژه خود را اجرا نکند ، اطمینان حاصل کنید که کانسیلر شما خیلی چرب نیست ، کرم دور چشم شما زیاد نیست و درپوش های شما بدون روغن است. استفاده از مقدار کمی پودر قبل از استفاده به جلوگیری از لکه گیری کمک می کند.

آموزش آرایش چشم

آرایش چشم

3 نکته Bobbi Brown برای تعریف و شکل دادن به ابروهای شما

ابروهایی که به خوبی مشخص شده باشند می توانند به ایجاد زیبایی چشم در آرایش چشم کمک کنند و یا اینکه برای داشتن ظاهری طبیعی تر می توانند به تنهایی پوشیده شوند.

آموزش ساخت تاب برای خانه خود
بیشتر بخوانید

همیشه از ابروهای داخلی خود به سمت انتها کار کنید ، به آرامی به سمت بالا و بیرون مسواک بزنید ، دنبال جهت رشد طبیعی موهای خود باشید.

اگر ابروهایتان بیش از حد پر یا خیلی تیره به نظر می رسند ، کمی پودر صورت را با استفاده از قرقره از طریق آنها مسواک بزنید تا رنگ آن پخش شود.

ابروی داخلی شما باید با گوشه داخلی چشم شما قرار بگیرد ، و قوس باید سه چهارم راه از روی چشم شما باشد. هنگام تعریف انتهای دم ، جهت طبیعی ابرو را دنبال کنید.

3 نکته Bobbi Brown برای کار با فرم چشم شما

چیزی که آرایش چشم را روی حیله و تزویر قرار می دهد این است که ممکن است برنامه و محل قرارگیری شما بسته به شکل چشم تغییر کند ، بنابراین یادگیری نحوه کار با آنچه دریافت کرده اید مهم است. اگر چشمانی گرد یا بادامی دارید ، بیشتر روش ها را برای شکل چشم خود پیدا خواهید کرد.

چشم های عمیق دارای یک استخوان ابرو محکم است که ممکن است آرایش چشم شما را در زیر آن پنهان کند ، بنابراین مکان سایه چشم خود را تنظیم کنید یا سعی کنید یک خط ضخیم تر با خط چشم ایجاد کنید تا وقتی مستقیم به انعکاس خود نگاه می کنید ، قابل مشاهده باشد.

چشمهای کلاه دار مانند چشمهای عمیق است اما پوست بیشتری روی استخوان ابرو دارد. این می تواند کمی شیب یا برآمدگی ایجاد کند که چین و پلک شما را بیشتر مبهم کند. متمرکز کردن محل قرارگیری سایه بر روی درب ، برخلاف چین ، بهتر است در صورتی که چشمان شما به این شکل باشد.

مونولیدها نوعی چشم است که به نظر می رسد فاقد چین است. قرارگیری سایه به بهترین وجه بالاتر از چین شما به نظر می رسد تا در هنگام باز بودن چشمان دیده شود. خط چشم باید خیلی نزدیک به خط مژه زده شود یا محکم شود (مستقیم بین مژه ها زده شود) تا قابل مشاهده باشد.

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

ایوان آیوازوفسکی کیست بیوگرافی آیوازوفسکی و هنرمند | موتزارت کیست؟ | فصل دوم سریال Warrior Nun | انیمیشن شهر اشباح | بهترین فیلم های رابرت زمکیس | بهترین فیلم های ران هاوارد | نقد فیلم عشق کوچک من | بهترین فیلم های وودی آلن | محبوب‌ترین ژانرهای عکاسی | ⭐️ کدام سبک عکاسی مناسب شماست؟ | سریال مندلورین | بهترین فیلمهای دیوید لینچ | بهترین فیلم های ویم وندرس | نقد فیلم جویی بل (Joe Bell) | درامی در مقام پدر | آموزش دیالوگ نویسی در رمان | آموزش ساخت کوسن های فضای باز

دیدگاهتان را بنویسید

4 × پنج =