صفحه اصلی > معرفی سریال : فصل دوم سریال Warrior Nun
ads

فصل دوم سریال Warrior Nun

فصل دوم سریال Warrior Nun

فصل دوم سریال Warrior Nun به طور رسمی در Netflix تمدید شد و آنچه انتظار می رود :

Warrior Nun رسماً برای فصل دوم به Netflix برمی گردد. این گزارش اصلی ما را تأیید می کند که این سریال به زودی پس از اولین پخش آن در Netflix در سال 2020 تمدید شده بود. در اینجا آنچه را که تاکنون می دانیم و انتظارات شما از فصل دوم Warrior Nun است.

Warrior Nun یک سریال درام و فانتزی Netflix Original است که بر اساس مجموعه کتاب های کمیکی به همین نام ساخته بن دان ساخته شده است. ساخت Warrior Nun به کارگردانی سیمون باری توسط همان تیم پشت Game of Thrones انجام می شود.

تاریخ تمدید رسمی فصل دوم سریال Warrior Nun در Netflix :

به طور رسمی در تاریه (2020/8/19) تمدید شد.به زودی پس از انتشار سریال ، ما با اقتدار خوب شنیدیم که Warrior Nun برای فصل دو تمدید شده بود.

بازیگران سریال Warrior Nun

بیشتر بخوانید : مستند معلم اختاپوس من

نویسندگان همچنین طعنه زدند که آنها در حال شروع برنامه ریزی به علاوه بیشتر معیارها هستند ، نمایش عملکرد خوبی داشته است.سیمون باری ، که به عنوان مجری برنامه نبرد جنگجو فعالیت می کند ، در مصاحبه ای موارد زیر را گفت:

“هنگامی که ما در حال پایان دادن به فصل 1 بودیم ، راه های زیادی داشتیم که به صورت داستانی پایین بیایید. بنابراین ما یک پوشه ایجاد کردیم ، با سلام ، اگر ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که فصل 2 را بدست آوریم ، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم بعد از دیدن نمایش کامل شده ، فقط برای گفتگو در مورد ایده ها دوباره جمع شدیم. ”

نمایش به طور رسمی در نوزدهم آگوست سال 2020 با مجموعه ای از بازیگران و خدمه که از طریق یک تماس مجازی گرد هم آمده بودند برای تأیید اینکه فصل دوم به طور رسمی اتفاق می افتد تمدید شد.

بیشتر بخوانید :فصل دوم سریال Blown Away

Warrior Nun چقدر در نتفلیکس عملکرد خوبی داشته است؟

در اولین 30 روز گذشته (6 ژوئیه تا 6 آگوست 2020) ، این مجموعه سومین نمایش تلویزیونی بزرگ در Netflix در جهان بود. Cursed و Dark Desire به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

سریال The Last Dance
بیشتر بخوانید

این سریال همچنین در صدر جدول ژوئیه در جهان محبوب ترین نمایش تلویزیونی در جهان قرار گرفت.

در ایالات متحده ، این سریال در رتبه 6 و در انگلستان ، این مجموعه در رتبه چهارم قرار گرفت. در ایالات متحده ، این سریال در اولین شماره آخر هفته در جایگاه شماره دو قرار گرفت و با شکست توسط اسرار حل نشده در دسترس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید :‌ بهترین فیلمهای جیمز استورات

سریال Warrior Nun در برزیل ، هلند و نیوزیلند به موقعیت شماره 1 رسید.

رتبه سریال Warrior Nun

چه انتظاری از فصل دوم سریال Warrior Nun داریم ؟

پایان اوج گیری فصل اول Warrior Nun باعث شد هواداران برای یک اقدام ضربتی بیشتر خسته شوند.

هدف واقعی شمشیر صلیبی نشان داده شد ، که چیزی بیش از عروسک های عروسک برای Adriel در برابر نیروهای بهشت نبود. پس از لمس آوا ، هویت واقعی او فاش شد. شوالیه های اصلی این دستور او را با یک فرشته اشتباه گرفتند پس از اینکه او با موفقیت یک هیولای تاراسک را که از درگاه اهریمنی دنبالش می کرد ، کشت.

آدریل که خود را در مقبره های واتیکان پنهان کرده بود ، هاله را در داخل راهبه جنگجو اصلی پنهان کرده بود و با ایجاد سفارش ، از او در برابر بهشت محافظت کرد.

بیشتر بخوانید :‌ معرفی سریال آینه سیاه

پس از فرار از مقبره خود ، آدریال به دنبال بازپس گرفتن هاله از سفارش و ادامه برنامه های پلید خود است.

Shotgun Mary با وجود ذوق و شوق خود ، تحت فشار نیروهای تحت تسخیر آدریال قرار گرفت و آوا و سایر خواهران را ترک کرد تا ارتش کوچک خود از Wraith Demons را به خدمت آدریال درآورند.

در فصل بعدی ، آوا و نظم جنگ را به آدریل می کشد. با شیطان در حال حاضر خود را به جهانیان نشان می دهد ، به جای اینکه تنها بماند ، نیروهای آسمانی ممکن است بر واتیکان فرود آیند و به نظم کمک کنند.

در حال حاضر در حالی که قدرت از او بی حد و حصر است ، مهارت Ava در راهبه جنگجو در حال رشد است. با توجه به زمان کافی ، آوا احتمالاً چیزی بیش از یک مسابقه در مبارزه با آدریل و قدرت های شیطانی او خواهد بود.

بررسی و معرفی سریال حیثیت گمشده
بیشتر بخوانید

یک چیز مسلم است ، وجود The Order of the Cruciform Sword بر اساس یک دروغ ساخته شده است. بنابراین این آوا و خواهران باقیمانده هستند که می توانند معنای جدید خود را بیاورند.

بیشتر بخوانید : سریال هانیبال

همچنین مسئله کوچکی از خیانت پدر وینسنت وجود دارد که منجر به مرگ خواهر شنون می شود. کافی است بگویم اگر دختران بخواهند انتقام قهرآمیز از مربی سابق خود را بگیرند ، ممکن است گناهی اساسی انجام دهند.

معرفی بازیگران فصل دوم سریال Warrior Nun

سایمون باری همچنین در مصاحبه با لوپر برخی موارد دیگر را که می توانیم از فصل دوم سریال Warrior Nun انتظار داشته باشیم طعنه زد و گفت:

“خوب ، من حدس می زنم که ما در فصل اول بسیاری از رازها را نگه داشته بودیم. واقعیت این است که ما اکنون گربه را داریم ، به اصطلاح اسطوره های نمایش از چمدان خارج شده است. من فکر می کنم واقعاً هیجان انگیز خواهد بود که در آن سفر قدم بردارید و آنچه را که فاش کرده ایم ، باز کنید.

شکل ظاهری آدریل ، رابطه با پدر وینسنت ، و همچنین به عنوان تغییر خطر برای آوا و دیگر خواهران جنگجو. برای من ، این واقعاً در حال پیشرفت است که ما در فصل یک به خوبی انجام داده ایم – و امیدوارم اگر کار خوبی انجام دهیم ، در فصل دو.

بیشتر بخوانید : سریال خانه اژدها

چه زمانی می توانیم فصل دوم سریال Warrior Nun را در Netflix انتظار داشته باشیم؟

متأسفانه ، انتظار طولانی برای رسیدن فصل دوم Warrior Nun به Netflix طولانی است.

فیلمبرداری فصل یک بین 11 مارس 2019 و 5 جولای 2019 انجام شد. پس از آن تقریباً یک سال کامل طول کشید تا سریال وارد شود.

با فیلمبرداری این مجموعه در اسپانیا ، فیلمبرداری ممکن است به زودی آغاز شود ، زیرا چندین عنوان مانند Money Heist توانسته اند به صحنه برگردند.

اگر ما خوش شانس باشیم و فیلمبرداری می کنیم و تا زمانی که فیلمبرداری در سال 2020 آغاز می شود ، می توانیم فرض کنیم که این مجموعه در نیمه آخر سال 2021 وارد می شود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.