صفحه اصلی > شیوه زندگی : نحوه صرفه جویی در خرید : 11 نکته ضروری در صرفه جویی
ads

نحوه صرفه جویی در خرید : 11 نکته ضروری در صرفه جویی

صرفه جویی در خرید

11 نکته صرفه جویی در خرید

اگر عاشق صرفه جویی در خرید لباس های جدید هستید و به دنبال نکات خرید برای کمک به شما در پیدا کردن خرید عالی بعدی خود هستید ، لیست زیر را بررسی کنید:

قبل از خرید بفروشید. فروش چند مورد که دیگر از آنها استفاده نمی کنید می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه صرفه جویی کمک کند و فضای ذخیره سازی برای خریدهای آینده ایجاد کند. قبل از بارگیری در یافته های فروشگاه ثروت ، می توانید اقلام خود را به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه مرسوله بفروشید.

پیش از این به تخصص فروشگاه پی ببرید. اگر بدانید فروشگاه چه چیزی را حمل می کند ، می توانید تجربه صرفه جویی در خرید را بسیار ساده تر کنید. برخی از فروشگاه های اقتصادی در زمینه لباس یا اسباب بازی تخصص دارند ، در حالی که در فروشگاه های دیگر طیف وسیعی از مبلمان یا دکوراسیون منزل وجود دارد. قبل از اینکه به خارج از بازار بروید ، بدانید کدام فروشگاه بیشتر موارد خاصی را که به دنبال آن هستید ذخیره می کند و ابتدا در آنجا جستجو کنید.

نحوه صرفه جویی در خرید

صرفه جویی در خرید

لباس مناسب بپوشید. بسیاری از فروشگاه های ثروتمندی اتاق مناسبی ندارند ، بنابراین ممکن است لازم باشد لباسی را بپوشید که بتوانید به راحتی لباس دست دوم را از آن بپوشید. فروشگاه های دست دوم معمولاً بازپرداختی را ارائه نمی دهند ، بنابراین می خواهید قبل از خرید لباس خود متناسب باشید.

به خودتان یک هدف مشخص بدهید. صرفه جویی در خرید باید به دنبال پیدا کردن چیزهایی باشد که شما نیاز دارید ، نه پرسه زدن در جستجوی جمع آوری وسایل. به مواردی که قبلاً مالک آنها هستید توجه داشته باشید ، سپس لیستی ذهنی از مواردی که به دنبال آنها هستید تهیه کنید. در صورت نیاز ، با تلفن هوشمند خود عکس بگیرید تا به شما کمک کند آنچه را که دارید و آنچه را می خواهید به خاطر بسپارید.

وسایل خود را متناسب تهیه کنید. یکی از معدود معایب صرفه جویی در خرید در این است که شما ممکن است قطعه عالی را پیدا کنید ، اما ممکن است به درستی متناسب نباشد. این می تواند یک راه حل آسان باشد: اگر یک یافته با کیفیت است ، آن را به یک خیاط ببرید. یا اگر به توانایی های خیاطی و ضخامت خود اطمینان دارید ، می توانید یک کار خیاطی DIY را انجام دهید تا کالای شما مناسب باشد.

نحوه طراحی حمام : 7 نکته برای دکور حمام
بیشتر بخوانید

بدانید چه موقع فروشگاه ها دوباره پر می شوند. بیشتر فروشگاه ها آخر هفته شلوغ هستند و ممکن است کالاهای با کیفیت زیادی تا آن زمان دیگر از بین رفته باشند. توجه داشته باشید که فروشگاه های پس انداز محلی شما چه موارد جدیدی را دوباره ذخیره می کنند و سعی کنید برای بررسی آنها خیلی منتظر نمانید.

از خریدهای تکانه ای پرهیز کنید. فروشگاه های ثروت ممکن است قیمت پایینی داشته باشند ، اما اگر کالاهای کافی خریداری کنید می تواند شروع به جمع شدن کند. بودجه ای تعیین کنید و کارتهای خود را در خانه بگذارید. در نظر گرفتن روش فقط پول نقد به شما کمک می کند تا به لیست نیازهای خود پایبند باشید و به شما کمک می کند تا از هزینه های زیاد خودداری کنید.

بیاموزید که چگونه کیفیت را تشخیص دهید. فروشگاه های حمل و نقل می توانند مارک های طراح ، کالاهای پرنعمت یا سایر قطعات با کیفیت عالی با برچسب های قیمت پایین را ارائه دهند که اگر می دانید به دنبال چه چیزی باشید می توانید پیدا کنید.

صرفه جویی در خرید

صرفه جویی در خرید

مواد طبیعی اغلب از کیفیت بالاتری نسبت به مواد مصنوعی برخوردار خواهند بود. کفشهای ساخته شده از 100 درصد چرم معمولاً عبارت “Vero Cuoio” را در قسمت پایین علامت گذاری کرده اند که عبارت ایتالیایی “چرم واقعی” است. بلیزرهای دارای آستر و کتهای مخلوط پشمی نیز گرانتر از سایر مواد خواهند بود. با گفتارهای با کیفیت بالا آشنا شوید تا تشخیص دهید کدام یک از اقلام ارزش پول را دارند.

راهروها را اسکن کنید. آسان است که در جستجوی خریدهای عالی و ارزان در فروشگاه های ثروتمند باشید ، اما بخشی از استراتژی شما باید جستجوی سریع در راهروها باشد تا از صرف وقت زیاد در هر فروشگاه جلوگیری کنید.

چشمان خود را آموزش دهید تا در کنار آویزها یا قفسه ها اسکن کند تا پالت های رنگ خاص یا سایر موارد مورد علاقه را به سرعت و به طور مثر تشخیص دهد.

چانه زدن. بعضی اوقات می توانید با قیمت اقلام خراب یا خراب مذاکره کنید. اگر موردی را پیدا کرد که ارزش نجات دارد ، سعی کنید قیمت آن را با منشی فروش پایین بیاورید تا حتی مقرون به صرفه تر شود.

لیست لوازم ضروری آرایش
بیشتر بخوانید

صرفه جویی در خرید

صرفه جویی در خرید

خارج از فصل خرید کنید. مانند فروشگاه های خرده فروشی ، بهترین زمان برای خرید لباس فصلی زمانی است که تقاضا کم باشد. در تابستان کاپشن و چکمه بخرید و در زمستان به دنبال سارافان و صندل باشید.

منبع سایت مستر کلاس

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل

فیلم دردسر در بهشت

تحلیل کتاب در انتظار گودو

فیلم دعوت

معرفی سبک موسیقی راک

آموزش عکاسی پرتره

راهنمای تغییر شغل : چگونه شغل خود را تغییر دهیم

سریال پیکی بلایندرز

بهترین فیلم های اینگرید برگمن

دیدگاهتان را بنویسید

هفت − 1 =