صفحه اصلی > موسیقی : نکاتی از هانس زیمر برای امتیازدهی فیلم
ads

نکاتی از هانس زیمر برای امتیازدهی فیلم

هانس زیمر

نکاتی از هانس زیمر برای امتیازدهی فیلم: نحوه ساخت امتیازهای فیلم موزیکال

آیا می خواهید بدانید که هانس زیمر آهنگساز فیلم چگونه به موسیقی اصلی و ایده های موسیقی برای فیلم های بلند رسیده است؟ هانس زیمر از Rain Man to Inception گرفته تا Trilogy Dark Knight کریستوفر نولان یکی از آهنگسازترین آهنگسازهای هالیوود است. زیمر که از پیشکسوتان تجارت موسیقی است ، شناخته شده ترین موسیقی فیلم زمان ما را ساخته است.

در سال 1995 ، هانس زیمر در سال 1995 برای The Lion King جایزه اسکار بهترین موسیقی اصلی را از آن خود کرد. (چند بار خود را گرفتید که “دایره زندگی” از The Lion King را زمزمه می کند؟) او از آن زمان به بعد برنده بسیاری از جوایز اسکار ، از جمله جوایز بیشمار دیگر شده است.

هانس زیمر

تا به امروز ، هانس زیمر بیش از 150 فیلم ساخته است و او را به یکی از برجسته ترین متخصصان در زمینه نوشتن امتیاز فیلم تبدیل کرده است.

امتیاز فیلم چیست؟

امتیاز فیلم قطعه ای اصلی از موسیقی است که بصری فیلم را همراهی می کند. رسانه های مختلف دیگر ، مانند بازی های ویدیویی ، نیز می توانند امتیازات را داشته باشند.

13 نکته هانس زیمر برای امتیازدهی فیلم
امتیازدهی فیلم کار سختی است. عناصر زیادی برای ساخت یک فیلم سینمایی به ترکیب موسیقی وارد می شوند ، از نوشتن موسیقی به ارکستراسیون تا جلوه های صوتی گرفته تا کار با سرپرست موسیقی تا اطمینان حاصل شود که هر قطعه موسیقی دقیقاً در دید نهایی فیلم کار می کند.

تئوری موسیقی نیز نقشی دارد. هنگام نوشتن موسیقی برای یک امتیاز فیلم ، زیمر کار خود را با فکر کردن در مورد یک موضوع به عنوان مکالمه یا به عنوان مجموعه ای از پرسش و پاسخ آغاز می کند.

برای اینکه این مورد را خودتان امتحان کنید ، صحنه ای را که در یک فیلم دوست دارید پیدا کنید و با تنظیم نقش یک سوال و پاسخ نمره اصلی ایجاد کنید. به این واقعیت فکر کنید که می دانید صحنه قبل از پایان مخاطب چگونه به پایان می رسد و در ابتدا با دانستن نتیجه گیری صحنه س aالی را تعیین کنید. نشانه ای بنویسید که این سوالات را برجسته کند و به آنها پاسخ دهید.

این فقط یک نکته از هانس زیمر در مورد نوشتن امتیازات فیلم است. در اینجا 13 مورد دیگر ، به طور مستقیم از خود استاد وجود دارد.

تعریف سونات در موسیقی
بیشتر بخوانید

1. یک کلید تم انتخاب کنید. ابتدا باید یک کلید را انتخاب کنید – و به آن بچسبانید. هانس زیمر این رویکرد را در پیش می گیرد و بندرت از تغییرات اساسی استفاده می کند. او اشاره می کند که دوست دارد در D بنویسد ، که به او زمینه و آزادی لازم را برای ایجاد یک موضوع اصلی می دهد. کلیدی را انتخاب کنید که اتاق را برای بیان طیف کاملی از احساسات در اختیار شما قرار دهد.

2. یک داستان بگویید. وظیفه شما به عنوان آهنگساز ، روایت یک داستان است. به داستان بچسبید و هرگز آن را رها نکنید. شما نمره ای ایجاد خواهید کرد که با تصاویر و کلمات به زیبایی زندگی می کند و دنیایی را که کارگردان ایجاد می کند رنگ می کند. برای این کار باید در دنیای داستان زندگی کنید. به شخصیت های اصلی فیلم و سفر آنها فکر کنید. داستان آنها درباره شرایط انسانی به شما چه می گوید؟

3- قوانین داستان را بیاموزید. برای شروع زندگی در دنیای داستان ، قوانین آن را از مدیر خود بیاموزید. کار در این قوانین مثل بازی کردن است. این قوانین به شما کمک می کند تا از جمع آوری رنگهای مختلف Play-Doh خودداری کنید. فقط وقتی یک چارچوب قوی برای ایجاد قوانین برای خود ایجاد کردید ، می توانید شروع به شکستن این قوانین کنید تا کمی “طراوت” اضافه کنید.

4- خیلی سریع فنی نکنید. فیلم ها توسط کمیته ساخته نمی شوند. وظیفه شما این است که از کارگردان پیروی کنید و یک دیدگاه موسیقی مشترک ایجاد کنید. اگر به طور خاص یا حتی فنی به بحث در مورد موسیقی بپردازید ، ممکن است زیرمجموعه مهمی را که قصد کارگردان را اطلاع می دهد از دست دهید. هانس زیمر عادت می کند که مکالمات را با کارگردانان در اسرع وقت شروع کند و به آن مکالمه اجازه می دهد تا نحوه شکل دادن به داستان را در اختیار موسیقی قرار دهد. از داشتن مکالمات “واقعیت” که قاتل تخیل هستند خودداری کنید و آنها را برای تهیه کننده ذخیره کنید.

5. نوشتن ASAP را شروع کنید. هانس زیمر دوست دارد هر چه زودتر ، حتی قبل از شروع فیلمبرداری ، موسیقی بنویسد تا به کارگردانی مجموعه کمک کند. او از موسیقی موقت پرهیز می کند ، زیرا می تواند کبوتر را به چیزی تبدیل کند که آزادی و خلاقیت او را محدود کند. موثرترین محیط زمانی ایجاد می شود که همه افراد در صحنه فیلم در خدمت ارائه داستان باشند و از صدای فردی (و استعداد) خود برای این کار استفاده کنند. به غرایز همکاران خود اعتماد کرده و با دادن موسیقی در اوایل کار به خلاقیت آنها کمک کنید.

چگونه هانس زیمر موسیقی متن بتمن را ساخت
بیشتر بخوانید

6. یک دفتر خاطرات موسیقی داشته باشید. هانس زیمر یک دفترچه خاطرات موسیقی را یادداشت می کند و در آن ایده های خود را روز به روز می نویسد و ثبت می کند. او کارهای قبلی را ویرایش نمی کند ، در عوض حرکت می کند و به توسعه ایده های خاص برای یافتن مضامین و سبک های مناسب فیلم ادامه می دهد. برای داشتن دفتر خاطرات موسیقی ، نوشتن را شروع کنید ، حتی اگر فکر نمی کنید کارساز باشد. همیشه می توانید آن را از امتیاز خود خارج کنید. برنگردید و کارهای خود را ویرایش کنید. به نوشتن ادامه دهید! ممکن است دریابید که یک قطعه قدیمی و دست نخورده برای بخش دیگری از فیلم بهتر کار می کند. نگران انتقال بین قطعات نباشید. شما هنوز نمره کاملی ایجاد نمی کنید. همچنین می توانید با سرعت در دفتر خاطرات خود بازی کنید.

7. برای دوریس بنویسید. دوریس خود را پیدا کنید. هانس زیمر شخصیتی را خلق کرده که برای او می نویسد. این به او کمک می کند تا رویکرد خود را تضمین کند تا به مخاطب خود فراری دهد ، تجربه ای که او در زندگی روزمره نخواهد داشت. برای دوریس بنویسید و سپس در مقابل تماشاگران نمره را امتحان کنید تا ببینید آیا به گریزی که بدنبال آن هستند رسیده اید.

8. یک پالت صدا ایجاد کنید. از پالت های صدا برای طراحی دنیای فیلم و ایجاد فضای بی نظیر به آنها استفاده می شود. هانس زیمر موسیقی و تصویر را مکمل یکدیگر می داند و سعی در ایجاد پالت های صوتی دارد که با رویکرد فیلمبردار در گفتن داستان همزیستی دارند. او همچنین فکر می کند که هر آهنگساز برای کمک به جهان سازی باید نور ، رنگ و ویرایش را مطالعه کند. او می گوید برای اطلاع رسانی ، تنظیم پالت صدا در اوایل فیلم مهم است
و مخاطب را به سفری به دنیایی دعوت کنید که اصوات شما به ساخت آن کمک می کند.

9. مخاطب خود را در یک سفر قرار دهید – اما آن را برای آنها انتخاب نکنید. همچنین بدانید که چه زمانی از میکی موسینگ اجتناب کنید: همیشه برش را نزنید. با این کار می توانید اطلاعات زیادی در مورد احساساتی که باید به مخاطب بدهند و این باعث می شود او از سفر خارج شود. آنها را با خود به سفر ببرید ، آن را برای آنها انتخاب نکنید. و اگر داستان پیچیده است ، از موسیقی به نفع خود استفاده کنید تا آنها را سرگرم کنید و به بیان داستان کمک کنید. هانس زیمر غالباً در مورد رویکرد خود برای به ثمر رساندن Black Hawk Down صحبت می کند و اجازه می دهد که امتیاز یک فریم جلوتر از اقدام روی صفحه نمایش به ثمر برسد. این احساس تنش ایجاد می کند ، ایده یک اتفاق از ناکجاآباد بیرون می آید. فیلم را تماشا کنید و به تفاوت احساس و احساسات فکر کنید اگر او با ضربه زدن به اکشن و زدن برش ها به آن نزدیک شده بود.

گروه‌های موسیقی متال در تاریخ
بیشتر بخوانید

هانس زیمر

10. برای بهترین سیستم های صوتی بنویسید. هانس زیمر دانش آموزان را به نوشتن برای بهترین تجربه سینما تشویق می کند. امتیازات شما در محیط های مختلف با کیفیت صدای مختلف پخش می شود ، اما شما باید برای آن بنویسید
بهترین سیستم های صوتی ممکن.

11. Tempo مناسب را پیدا کنید. یافتن سرعت مناسب ممکن است در این مرحله در زندگی هانس زیمر بصری باشد ، اما برای همه اینگونه نیست. وقتی سرعت را که به بهترین وجهی متناسب با صحنه موجود است ، ویرایشگر راهنمای شما خواهد بود. از ویرایش به عنوان درام نمره خود استفاده کنید و یک BPM تعیین کنید که از آن نمره خود را برای ایجاد همزمان ایجاد کنید. هانس زیمر با تنظیم مترونوم شروع به ساختن می کند. کلیک ثابت ، قابل اعتماد است و به عنوان شبکه شما هنگام ترسیم سرعت درام عمل می کند. زیمر یک صحنه را تماشا می کرد ، سپس برای نوشتن تصویر را روشن می کرد و دوباره آن را روشن می کرد تا ببیند ترکیب او و صحنه با هم مطابقت دارند. اکنون ، او قادر به شناسایی bpms معمول است. او اشاره می کند که 80 BPM یک نقطه شروع عالی است ، زیرا اغوا کننده است اما به راحتی با صحنه های سریع تر متناسب است. عمیق تر شدن 60 BPM کمی کندتر و آسان تر است ، در حالی که 140 کمی پرانرژی تر و رقص آور تر است.

12. در مورد نوازندگان خود خاص باشید. وظیفه شما به عنوان آهنگساز این است که از نقاط قوت نوازندگانی که با آنها کار می کنید و نقاط قوت سازهای آنها بنویسید. با در دست داشتن بازیکنان خاص بنویسید ، تا متوجه نشوید که با بازیکنی کار می کنید که نمی تواند دید شما را اجرا کند. آن دسته از همكاران را پیدا كنید كه به جای اینكه بهانه كنند كه چرا نمی توانند صدای خاصی ایجاد كنند ، راه حلی پیدا می كنند. در پایان روز ، هانس زیمر معتقد است که شما می خواهید به آنچه او “اشتیاق اصیل” می نامد ، دست یابید و می خواهید با نوازندگانی کار کنید که نوای شما را نوشتند و “آن را آتش خواهند زد”

بررسی تخصصی اپل موزیک
بیشتر بخوانید

13. بازنگری باید یک همکاری باشد. هانس زیمر به ما می گوید تجدید نظرها باید به جای گفتن بازخورد و یادداشت ، گفتگوی بین آهنگساز و کارگردان باشد. این همکاری است که هدف آن تلاش برای یافتن و نوشتن بهترین موسیقی برای داستان است.

بازنگری در اوایل روند اتفاق می افتد. در حین فرآیند ثبت خاطرات ، هانس زیمر در حال تعیین راه برای رسیدن به امتیاز است و با دقت بیشتر در مورد قوانین نمره خود ، قصد خود را اصلاح می کند. خیالتان راحت باشد که می دانید حتی برای هانس زیمر ، نشان دادن موسیقی او به کارگردان از نظر احساسی یک تجربه سخت است و او در این کار شکننده می شود. ابتدا آن را به ویرایشگر موسیقی یا یک همکار اصلی خود نشان دهید و یک س veryال بسیار ساده بپرسید: “آیا گه است؟”

هانس زیمر

13 امتیاز فیلم پرفروش ساخته هانس زیمر
12 سال بردگی
بتمن شروع میکند
شب تاریک
شوالیه تاریکی برمی خیزد
گلادیاتور
در میان ستارگان
دزدان دریایی کارائیب
شرلوک هولمز
کد داوینچی
خط قرمز نازک
مرد فولادی
آخرین سامورایی
دانکرک
وقتی نوبت به ساختن مضامین موسیقی می رسد ، از شخصیت ها گرفته تا صحنه می تواند الهام بخش باشد. آهنگساز برنده جایزه ، هانس زیمر ، با کاراکتر شخصیت شروع می کند و از آنجا ساخته می شود.

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید|مکتب دادائیسم|معرفی دستگاه همایون|معرفی انواع سبک های موسیقی|نقد فیلم چشم چران|بهترین فیلم های اینگرید برگمن|فیلم ۳۵۵|بهترین فیلم های ورنر هرتزوگ|سریال ارباب حلقه ها|فیلم سوزاندن

دیدگاهتان را بنویسید

شش − 2 =