نقد فیلم تا مرگ / نقد فیلم Till Death
در حالی که مالتی پلکس ها آماده می شوند تا توسط جدیدترین فیلم پر زرق و برق ، بودجه ای بزرگ مارول – نوع سرگرمی که مدتهاست در عمل از دست رفته است – بپردازند ، یک ناخن کوچک مقیاس کوچک نیز در این فصل دزدکی حرکت می کند ، امیدوار کننده برای تحویل کالاهای نمایشی.
با مقاله نقد فیلم تا مرگ با بامدادی ها همراه باشید.
و علی رغم پس زمینه یخی آن ، بخشی از چیلر حمله به خانه ، بخشی از رمز و راز ” فیلم تا مرگ ” می تواند ثابت شود که فیلم تابستانی واقعی است که شما مدتی را هوس کرده اید: کم طلبانه ، کمی احمقانه ، اما کاملاً جذاب و کاملاً تند تجربه لبه صندلی خود را یکسان تجربه کنید.
کارگردان اسکات دیل با اولین ویژگی خود یک ماجرای سبک نرم را ارائه می دهد ، فیلمی که می بیند مگان فاکس بازیگر “ترانسفورمرها” بریده های هیجان انگیز خود را برای تأثیرگذاری تیز می کند.
” فیلم تا مرگ ” که توسط جیسون کاروی با زیرکی هوشمندانه نوشته شده است ، در ابتدا مانند “مرد نامرئی” یک مرد فقیر بازی می کند ، که حکایت از یک داستان زنانه مجاور “خواب با دشمن” دارد ، از طریق یک داستان قابل پیش بینی: یک ثروتمند ، زرق و برق دار زن تلاش می کند روابطش را با یک مرد کنترل کننده ، سمی و قدرتمند بر خلاف احتمال قطع کند. اما فیلم به زودی و در چیزی که به طرز حیرت انگیزی نزدیک به “The Shallows” باشد ، از طریق “همه چیز در خانه” به اوج خود می رسد.
مجسمه ای و عضلانی ، فاکس در اینجا مورد حمله کوسه گرسنه و شرور نیست. اما هنگامی که یک جفت قاتل غارتگر در امتداد آهسته لباس دریاچه او حلقه می زنند ، نبرد ناراحت کننده زنده ماندن او بسیار شبیه بلیک لایلی مجروح است ، زیرا او با افزودن معاملات کوچک به افزایش چانهزنی می پردازد و به هیچ چیز دیگری متکی نیست ، جز به هوشمندانه ها ، رفلکس ها و محدودترین موارد از منابع در اختیار او است.
نقد فیلم تا مرگ
ستاره ” فیلم تا مرگ ” نه تنها کارگردانی قابل استفاده دیل است ، بلکه (و شاید تا حدودی بیشتر) فیلمنامه مخترع کاروی ، که از یک چاه کوچک از امکانات روایی گرفته می شود و ارزش آنها را به حداکثر می رساند در حالی که اما (فاکس) برای عزیزان می جنگد زندگی برای پشت سر گذاشتن شرایط خصمانه ای که در آن گرفتار می شود.
لحظات آغازین ” فیلم تا مرگ ” او را در کنار مردی که با او گفتگوی عمیقی دارد ، به ما معرفی می کند. واضح است ، یک علاقه عاشقانه است. به نظر می رسد به طرز وحشتناکی مانند یک پیشنهاد خداحافظی بین این دو پس از آنچه به نظر می رسد یک رابطه بی ثمر و بدون هیچ راهی مناسب باشد ، وجود دارد.
این ماجرا قبل از اینکه ما بتوانیم این مرد جوان را به اشتباه شوهر اما معرفی کنیم ، از راه می رسد – او تام (امل آمین) است ، ستاره در حال ظهور در شرکت حقوقی مارک (اوین مکن) شوهر اما که او با او رابطه دارد. در سالگرد ازدواجش ، نه کمتر. رسوایی!
همانطور که انتظار می رفت ، مارک احمق کسی نیست حتی اگر وانمود کند (به هر حال در ابتدا) از ماجرای همسرش اطلاع ندارد. در ابتدا ، همه نگاهها و سکوتهای باردار همراه است ، با یک شام مخصوص سالگرد ناخوشایند که در آن “فیلم Till Death” به طور غیرمستقیم نوع مردی را که مارک است تلگراف می کند.
می دانید ، کسی که همسر خود را “کدو تنبل” صدا می کند (تا کنون ، بنابراین پاتریک باتمن-esque) ، احساس می کند به اندازه کافی حق دارد که به او بگوید چه چیزی را بپوشد و به طرز غافلگیرانه ای او را به عنوان یک سورپرایز سالگرد کاملاً دور از چشم بسته و به مکانی خلوت دور می کند.
نقد فیلم تا مرگ
پویایی بین این دو بسیار دردناک است اما او کاملاً ناراحت است – او خواستار می شود و او اعتراضی نمی کند ، و اغلب اوقات او را به عنوان یک عکاس مبارز یادآوری می کند قبل از اینکه مارک او را “نجات” دهد.
اما اما خیلی زود ثابت کرد که هیچ دختری در مضیقه نیست. صبح بعد از اینکه او شب یک خانه عاشقانه با مارک در خانه دریاچه از خواب بیدار شد و با ترس و وحشت نظاره گر شوهرش بود که تصویری کامل را خالی می کند ، او به مناسبتی برخاسته و در جستجوی راهی برای بیرون رفتن از خانه کاملا خالی است که مارک پاک کرده است از همه ابزارهای مفید و اشیا تیز.
سرگرم کننده نخواهد بود که بفهمیم چگونه او خروج می کند (اگرچه این یک نوع فرض در اینجا است) ، اما کافی است بگوییم که اما ، کبود شده و در خون غسل داده شده ، خودش را به زنجیر می بیند و به مدت طولانی به زناشویی سمی خود می کشد از زمان ، هم به معنای واقعی و هم استعاره.
هنگامی که مهاجمان احتمالی او در جستجوی برخی از الماسهایی هستند که مارک به آنها قول داده بود – این دو نفر ، چاقو کشنده کالان مولوی بابی ری و شرور بی میل جیمی روت است – جیمی – او نه تنها باید زوجی را که برای خونریزی هستند ، نادیده بگیرد بلکه باید شکافهای واقعیت خشن او را مانور دهد.
اقدامات زیر یک بازی موش و موش و گربه است که به طرز ماهرانه ای طراحی شده است که در آن یک تلفن همراه بی فایده ، یک ماشین ناتوان ، یک جفت دستبند ، یک سوله سرد ، برف تا زانو و (البته) ، یک دریاچه یخ زده همه نقش مهمی دارند دستگاه های طرح. در نتیجه گیری ” فیلم تا مرگ ” چیزی وجود ندارد که شما از مایل دور آن را پیدا نکنید ، اما فینال کاملاً به دست آمده با وجود بدیهی بودن کمتر احساس رضایت نمی کند.
نقد فیلم تا مرگ
رفتار دیگر در اینجا عملکرد بلوغ تدریجی فاکس است که کمی چوبی و بی بیان شروع می شود اما در کنار پیچیدگی های شرایط خطرناک اما رشد می کند. درست هنگامی که آماده نوشتن او هستید ، او توجه شما را جلب می کند و شایسته آن است.
پایان مقاله نقد فیلم تا مرگ
بیشتر بخوانید:
نقد فیلم برف شکن|معرفی سبک موسیقی بلوز|فیلم تکه های یک زن|بهترین فیلم های اینگرید برگمن|ریچارد واگنر کیست|معرفی موسیقی کلاسیک|فیلم نوبت عاشقی|فیلم تراژدی مکبث|بیوگرافی نیکولا تسلا