صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های ایناریتو
ads

بهترین فیلم های ایناریتو

بهترین فیلم های ایناریتو

بهترین فیلم های ایناریتو : Alejandro González Iñárritu بخشی از مجموعه به اصطلاح Three Amigos of Cinema ، در کنار مکزیکی های دیگر آلفونسو کوارون و گیلرمو دل تورو ، شاید یکی از شناخته شده ترین صادرات سینمایی مکزیک باشد.

با مقاله بهترین فیلم های ایناریتو با بامدادی ها همراه باشید.

اولین کارگردان مکزیکی نامزد اسکار ، وی همچنین اولین مکزیکی بود که برنده جایزه مدیر جشنواره کن شد. لیست کار وی به دلیل تاریک بودن ، ریزه کاری و شلیک عالی نمرات به یاد ماندنی شناخته شده است. در اینجا هفت فیلم برتر او را که باید ببینید باید ببینید.

بهترین فیلم های ایناریتو

بهترین فیلم های ایناریتو

فیلم عشق سگی (2000)
اولین کارگردانی کارگردانی ایناریتو در طول کارگردانی Amores Perros (Love’s A Bitch) شگفت انگیز بود که با بالاترین امتیاز فیلم خود باقی مانده و قسمت اول سه گانه مرگ او را تشکیل می دهد. Amores Perros با داشتن موسیقی متن توسط Gustavo Santaolalla و شامل گروه های کلاسیک مکزیکی مانند Café Tacvba بهترین فیلم Iñárritu به لحاظ موسیقی است و همچنین به طور کلی باید از سینمای مکزیک دیدن کنید. غالباً به دلیل صحنه های جنگ سگ (که در بیشتر آمریکای لاتین غیرقانونی است) مورد انتقاد قرار گرفت ، درج آن برای نشان دادن واقعیت های سخت زندگی در مکزیکوسیتی ضروری بود.( بهترین فیلم های ایناریتو )

11’09’01 11 سپتامبر (2002)
از نظر فنی به كوتاه مدت ، ایناریتو قسمت “مکزیك” این فیلم بین المللی را كه سال پس از 11 سپتامبر منتشر شد ، كارگردانی كرد. این مقاله بر واکنش 11 کشور مختلف از سراسر جهان به حوادث ویرانگر آن روز جهان تغییر می کند ، زیرا آنها دیدگاه خود را در مورد اقدامات وحشتناک رخ داده در شهر نیویورک نشان می دهند. طول هر قطعه دقیقاً 11 دقیقه و 9 ثانیه است و فقط از یک فریم تشکیل شده است. صرفاً برای منافع اجتماعی پروژه به عنوان یک کل.

فیلم 21 گرم (2003)
فیلم دوم در سه گانه مرگ ایناریتو همان 21 گرم تحسین منتقدان است. برخلاف اولین فیلم سینمایی او ، این یک محصول آمریکایی ، انگلیسی زبان است. با این وجود ، داستان داستانی درهم تنیده و متصل که در Amores Perros وجود دارد ، همچنان یک ویژگی اساسی است. با بازی شان پن ، نائومی واتس و بنسیو دل تورو به عنوان یک مسیحی متولد شده ، حوادث توسط یک تصادف رانندگی غم انگیز پنهان می شوند. Iñárritu ماهرانه روایت ها را به طرز جالبی بافته می کند ، بنابراین تا پایان بازی چسبیده خواهید شد.( بهترین فیلم های ایناریتو )

بیوگرافی بازیگر استرالیایی محبوب مارگو رابی
بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های ایناریتو

بهترین فیلم های ایناریتو

فیلم بابل(2006)
سه گانه مرگ ایناریتو با 2006 Babel به اوج خود رسید. این فیلم که مسلماً وسیعترین وسعت را دارد ، حوادث در چهار کشور مختلف – مکزیک ، مراکش ، ژاپن و آمریکا – رخ می دهد و دوباره با خطوط داستانی همزمان و بهم پیوند خورده است. برای این تلاش ، ایگاریتو جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کن را دریافت کرد و همچنین یکی از هفت نقاشی جایزه اسکار را که بابل در سال 2006 دریافت کرد دریافت کرد. با توجه به جذابیت گسترده بین المللی فیلم و حضور برد پیت به عنوان جایزه ، جای تعجب آور نیست. انسان پیشرو( بهترین فیلم های ایناریتو )

Biutiful (2010) فیلم
فیلم Biutiful – با هدایت بازیگر فوق العاده اسپانیایی ، خاویر باردم – با کمترین امتیاز از نظر واکنش ، هنوز هم باید از فهرست عقب ایناریتو دیدن کند. اولین بازگشت وی به فیلم سازی اسپانیایی زبان از سال 2000 Amores Perros ، Biutiful عنوان خود را از هجی اسپانیایی واژه انگلیسی واژه “زیبا” گرفته است. به طور منظم از نظر لحن مالیخولیایی تلقی می شود ، خاویر باردم به خاطر بازی در نقش اوگزبال ، پدری مبارز که تنها چند ماه به زندگی او ادامه دارد ، مورد ستایش گسترده قرار گرفته است.( بهترین فیلم های ایناریتو )

فیلم مرد پرنده ای (2014)
کمدی سیاه هجو بهترین راه برای توصیف ویژگی ایناریتو در سال 2014 است ، Birdman یا (The Virtue Unknown). Birdman با بازی های عالی توسط اما استون همیشه پر جنب و جوش ، و شخصیت برجسته مایکل کیتون ، بهترین فیلم ایناریتو است که از اولین نمایش خود Amores Perros دارای رتبه بندی عالی است. با این حال ، قرار دادن یک طرف بازیگری و داستان (که به دنبال یک بازیگر تلاشگر برای نمایش برادوی) ، فروش واقعی این فیلم فیلمبرداری عالی و برنده اسکار است. از مرد مرغی فیلمبرداری شد که گویی مانند یک شات طولانی و یک نفره ظاهر می شود. ( بهترین فیلم های ایناریتو )

فیلم از گوربرگشته (2015)
یکی دیگر از مواردی که ایناریتو باید ببیند آخرین پیشنهاد او ، The Revenant است. شاید بیشتر از همه بخاطر سرانجام دادن اسکار به لئوناردو دی کاپریو که اغلب اوقاتش صف آرایی داشت ، مورد توجه قرار گرفت ، The Revenant نیز در گیشه موفق به موفقیت های زیادی شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. با این حال ، یک انتقاد مکرر درباره این فیلم خاص ، مدت زمان بیش از حد طولانی آن بود. حتی در این صورت ، این یک شاهکار در کارگردانی ، فیلمبرداری و بازیگری است و مطمئناً باید برای طرفداران ایساریتو دیده شود.( بهترین فیلم های ایناریتو )

بهترین فیلم های تام هاردی
بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های ایناریتو

بهترین فیلم های ایناریتو

پایان مقاله بهترین فیلم های ایناریتو

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

فیلم بانوی حوا|نقد فیلم دایره جعفر پناهی|بهترین رمان های کلاسیک تاریخ|فیلم بانی و کلاید|فیلم بلعیدن|نقد فیلم سال گذشته در مارین باد|نقد فیلم Contact|فیلم های امیلیا کلارک|سبک موسیقی ارکسترال

دیدگاهتان را بنویسید

دو × سه =