صفحه اصلی > معرفی سریال : نقد سریال لوکی
ads

نقد سریال لوکی

سریال لوکی

سریال لوکی که مدتها انتظار آن را می کشید ، با تام هیدلستون در نقش خدای شیطنت و ضرب وشتم ، تبهکار محبوب MCU که در شش فیلم مارول بازی کرده است ، به دیزنی + وارد شده است. با این حال ، در Avengers: Infinity War – هشدار اسپویلر – لوکی درگذشت ، در پنج دقیقه اول نجیبانه خود را فدا کرد و سرانجام تبدیل به یک قهرمان واقعی Asgard و اعتبار Jotunheim شد. ولی! برای یک شخصیت MCU ، هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست جز حق امتیاز ، و بنابراین لوکی به ما بازگردانده شده است.

نقد سریال لوکی

سریال لوکی

این کار با عمل ساده منشعب سازی زمان مدیریت شده است. در Avengers: Endgame ، قهرمانانی که از جنگ Infinity جان سالم بدر بردند ، به زمان واقعی خود بازمی گردند و بلافاصله پس از 2012 Avengers Assemble برای گرفتن دو سنگ Infinity Stones که لوکی در آن زمان در اختیار داشت ، به منظور بازنویسی آینده بازمی گردند. لوکی (واقعی ، اما اکنون زنده است زیرا ، سلام ، دوباره سال 2012) از هرج و مرج زمان استفاده کرد ، همانطور که لوکیس می خواهد ، Tesseract ایجاد پورتال را بدست آورد و جهنم را به آنجا منتقل کند. این یک نوع لوکی ایجاد کرد و این لوکی است که ما در این مجموعه دنبال می کنیم. من اعتماد دارم که همه روشن است.

بنابراین ، سریال لوکی (از این پس به عنوان سریال لوکی شناخته می شود ، زیرا argh) در مکان های دیگر در زمان و مکان ظاهر می شود و بلافاصله توسط سازمان واریانس زمان ، سازمانی که مسئول حفاظت از جدول زمانی مقدس است ، ضبط می شود. چه؟ جدول زمانی مقدس ، جدول زمانی واقعی که توسط سه نگهبان زمان ایجاد شده است ، که در تلاشند گذشته ، حال و آینده را هموارتر کنند تا روزی همه ما در آرامش زندگی کنیم. یا چیزی

مکانیک های آن را می توان با استرس بیشتری توسط ذهن هایی با قدرت و سرمایه گذاری عمیق تر از ذهن من آزمایش کرد. من مطمئن هستم که کاملا منطقی است که لوکی برای کمک به آنها در پیگیری یک نوع – کاملاً منطبق است – آنها فکر می کنند – که اعضای TVA را در مأموریت های سفر در زمان خود قتل و آدم ربایی می کند (کار TVA بازگشت و تنظیم مجدد جدول زمانی هر زمان که شخصی کاری را انجام می دهد که قرار نیست انجام دهد و یک جدول زمانی جدید تأیید نشده را شروع می کند). سازندگان MCU تجارت کیهان شناسی خود را می دانند.

سریال High Fidelity
بیشتر بخوانید

معمولاً ، آنها هر جنبه دیگری از تجارت خود را نیز می دانند. فیلم های مارول فیلم های بسیار موفق ساخته شده با ساخت دقیق اکشن و احساسات ، قطعات و صحنه های عقب مانده با نسبت های بسیار عالی هستند و اولین ورود به تلویزیون با وانداویژن یک موفقیت خارق العاده پیچیده بود. دو قسمت اول سریال لوکی (که تمام آنهایی بود که برای بازبینی در دسترس قرار گرفت – در کل شش قسمت است) ، احساس صافی کرد. درب باز کن تنظیماتی طولانی و سنگین بود که بسیار ایستا بود و نیمه دوم نیمه اول خود را با همان زمین سپری کرد.

نقد سریال لوکی

سریال لوکی

لوکی تحت نظارت مأمور موبیوس ام موبیوس (اوون ویلسون) قرار می گیرد ، که شاید فقط لوکی را بهتر از خودش بشناسد. او روحیه لوکی را تحت فشار قرار داده و تحریک می کند ، او را ناراحت کرده و پا را از پا در می آورد. ویلسون در راس بازی خود است – اعتماد به نفس غیرقابل انعطاف و کمی لمس کمیک که از ویژگی های کامل وی است – و شیمی اش با هیدلستون (مانند همیشه ناوگان و خنده دار ، در مقایسه با هیجان جدی بازیگر خارج از صفحه نمایش ) در صحنه های گسترده آنها لذت دیدن است. آنها با هم حتی بهتر از جداگانه هستند و بدیهی است که یک نهنگ بازی می کنند. شاید همین امر باعث ترغیب امتیازات گفتگوی بین آنها به جای اقدام در جاهای دیگر شده باشد. اینکه آیا کیمیاگری آنها کافی خواهد بود تا باری که با تبدیل شخصیت گروه (به بهترین وجهی برای رها کردن در MCU ، منفجر کردن بمب هرج و مرج و سپس انعطاف پذیری آن) به یک قهرمان اصلی تبدیل می شود ، باید ببینیم.

سریال لوکی بدیهی است که قصد دارد در مورد هویت سوالاتی را بپرسد (لوکی بدون قدرت خود چیست ، که در TVA-land کار نمی کند؟ اگر او مجبور شود زیر چشم همیشه مراقب موبیوس به کارهای بی پایان انجام دهد ، چه اتفاقی می افتد) آیا وقت گذاران با تهیه جدول زمانی برای همه ، همه را برده خود می کنند؟) و سایر موارد عمیق دیگر. اما در دو قسمت اول شخصیت ها احساس می کنند که بیش از این که سوالات ناشی از داستان آنها باشد ، چیزی بیش از این وسایل برای این کار نیستند.

معرفی و نقد سریال From
بیشتر بخوانید

هنوز هم ، همه چیز در پایان قسمت دوم جذاب است. اگر لوکی با شور و اشتیاق بیشتری به جنبه ماجراجویی پرش از وقت بپردازد ، همانطور که مطمئناً باید ، من مطمئن هستم که بینندگان تقریباً به همان اندازه ای که هیدلستون و ویلسون دارند اوقات خوبی را سپری می کنند.

نقد سریال لوکی

سریال لوکی

پایان مقاله نقد سریال لوکی

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

معرفی برنامه های Adobe|کتاب تعبیر خواب اثر فروید|نقاشی گلهای آفتابگردان|فیلم بیوه سیاه Black widow|مکتب سورئالیسم|فیلم بوی خوش موفقیت|تعریف رپرتوار در موسیقی|ژان پیر ملویل|بهترین فیلمهای جنیفر انیستون|باخ کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

10 − یک =