صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای جنیفر انیستون
ads

بهترین فیلمهای جنیفر انیستون

بهترین فیلمهای جنیفر انیستون

بهترین فیلمهای جنیفر انیستون

بهترین فیلمهای جنیفر انیستون : در حالی که بیشتر طرفداران جنیفر آنیستون را از نقش برجسته وی در مجموعه تلویزیونی Friends می شناسند ، آنیستون نیز سهم موفقیت خود را در فیلم ها دیده است. ما بهترین فیلمهای جنیفر انیستون را گردآوری و رتبه بندی کرده ایم که ریزه کاری های بازیگری او را در نقش های کمدی یا نمایشی به نمایش می گذارد.

به ترتیب صعودی ، در اینجا رتبه بندی ما از 15 فیلم برتر جنیفر آنیستون قرار دارد.

بیشتر بخوانید :بهترین فیلمهای جیمز استورات

با مقاله بهترین فیلمهای جنیفر انیستون همراه ما باشید.

1. دختر خوب (2002)
این درام تاریک و مستقل شگفت انگیز که توسط مایک وایت همیشه درخشان نوشته شده و توسط همکار مکرر او میگل آرتتا کارگردانی شده است ، بهترین ویترین بزرگ استعدادهای لایه لایه آنیستون است. او به عنوان یک کارمند فروشگاه تخفیف در شهر کوچک محبوس و تنها که به دنبال یک همکار بی قرار (جیک جیلنهال) افتاده ، خیره می شود. دختر خوب گزنده و خنده دار ، و همچنین تند و شیرین است. آنیستون بر تمام مناطق احساسی تسلط دارد. این نخستین و بهترین فیلم از لیست بهترین فیلمهای جنیفر انیستون میباشد.

2. غول آهنین (1999)
اولین کارگردانی برد برد در سال 1999 با گیشه ای بسیار مورد ستایش ، در حال حاضر یک کار کلاسیک اساسی در خانواده محسوب می شود. غول آهنین یک تصویر علمی تخیلی متحرک در مورد پسری است که از یک فضا با یک ربات غول پیکر فلزی دوست می شود. کارهای صوتی آنیستون گرما ، شوخ طبعی و قلب را برای نقش مادر پسر به ارمغان می آورد.

3. فضای اداری (1999)
اگر باورتان شود ، کمدی محل کار مایک جودج ، در مورد کارمندان شرکت نرم افزاری که از شغل خود متنفر هستند ، وقتی این ماجرا ظاهر شد ، ناامید کننده بود. بخشي از تشكر از كشف مجدد تلويزيون در كمدي مركزي ، دفتر فضايي از آن زمان به عنوان يك كلاس سنتي پرطرفدار و مورد توجه قرار گرفته است. آنیستون اینجا کاملا خنده دار است. او استعداد زیادی از خود نشان می دهد.

4. Horrors Bosses (2011)
آنیستون واقعاً موهای خود را در این کمدی جنایی تاریک و جذاب در کنار جیسون بیتمن ، چارلی دی ، کالین فارل ، جیسون سودکییس و جیمی فاکس رها می کند. او دندانهای خود را به بخشی از دندانپزشک پرخاشگر جنسی فرو می کند و اصرار داشت که یک کلاه گیس قهوه ای بپوشد تا شخصیت متفاوت از هر نقشی باشد که بازی می کرد. رئیسان ترسناک یک فیلم واقعاً خنده دار است و بسیار مورد توجه قرار گرفت. با این وجود ، بدون شک آنیستون بهترین قسمت این شرکت است ، و او همان چیزی است که مدتها پس از تماشای آن به یاد می آورید.

بیشتر بخوانید :بهترین فیلمهای جیمز دین

5. Friends With Money (2006)
نیکول هولوفسنر بهترین و مدرن ترین فیلم های مدرن را در مورد زندگی واقعی زنان می سازد. اگرچه در همان سطح گفتنی دوست داشتنی و شگفت انگیز یا Enough Said او نیست ، اما این فیلم درام دوستی دارای بسیاری از بمب های حقیقت و شوخ طبعی است. آنیستون در نقش یک خدمتکار بی پول است که امنیت دوستان متمول خود را حسادت می کند ، با بازی کاترین کینر ، جوآن کوزاک و فرانسیس مک دورماند.

بهترین فیلم های الیا کازان
بیشتر بخوانید

6. مارلی و من (2008)
مارلی و من بر اساس یک داستان واقعی و یک خاطره پرفروش ، آنیستون و اوون ویلسون را به عنوان تازه عروسانی بازی می کنند که یک توله سگ زرد لابرادور به نام مارلی را قبول می کنند. سگ باعث شیطنت های زیادی می شود و همچنین – همانطور که سگ ها می کنند – بهترین ها را در خانواده اش به وجود می آورد. این فیلم خانوادگی شیرین بسیار آوازه ای پیدا کرد و در گیشه های فصل تعطیلات آمریکا یک شخصیت بزرگ بود.

7. زندگی جنایت (2013)
بر اساس رمان «سوئیچ» ساخته المور لئونارد ، این تصویر جنایی کمدی دست کم گرفته شده ، در مورد آدم ربایی توهین شده ، شخصیت هایی را نشان می دهد که در جکی براون تارانتینو (بر اساس Rum Punch Leonard’s) ظاهر شده اند.

بیشتر بخوانید : کتاب های سارتر

8. کیک (2014)
اگرچه این درام اعتیاد با انتقادات مختلفی روبرو شد ، عملکرد آنیستون به عنوان زنی که از درد مزمن رنج می برد به طور گسترده ای مورد استقبال قرار گرفت. او نامزدهای جوایز گلدن گلوب و SAG را به دست آورد. اگر فیلم به اندازه عملکرد خوب بود ، فهمیدن یک تکان دادن اسکار آسان بود. شاید به جرات بتوان گغت بهترین نقش درام در لیست بهترین فیلمهای جنیفر انیستون میباشد.

9. Bruce Almighty (2003)
با یک بازیگر درجه یک که شامل جیم کری ، مورگان فریمن و استیو کارل نیز می شود و یک پیش فرض عالی با مفهوم عالی (هر کسی قدرت های متعال خداوند را بدست می آورد) ، بروس متعال باید بسیار عالی بود. در عوض ، این یک کمدی دلپذیر ، گهگاهی خنده دار با بازی های خوب و چند بیت خنده دار است. این یک ضربه سرسام آور بود و نزدیک به نیم میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

10. The Object of My Affection (1998)
در این درام موفق که در لیست بهترین فیلمهای جنیفر انیستون نیز میباشد ، آنیستون نقش یک مددکار اجتماعی را بازی می کند که عاشق دوست همجنسگرای خود (پاول رود) می شود. این فیلم آنچنان که باید در موضوعاتی که با آن سروکار دارد عمیق نیست و همه چیز در مورد آن به لطف پیر نشده است ، اما همانطور که در Wanderlust مشاهده می شود ، شیمی و جذابیت این ستاره ها بسیار لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا

11. راک استار (2001)
این درام که در لیست بهترین فیلمهای جنیفر انیستون جایگاه ویژه ای دارد , موزیکال که در اصل متال خدا نام دارد ، مارک والبرگ را بازی می کند و براساس داستان واقعی خواننده Judas Priest ، تیم “Ripper” Owens ساخته شده است. والبرگ یک خواننده گروه ادای احترام را بازی می کند که یک وقفه بزرگ دارد. آنیستون نقش دوست دختر خود را بازی می کند.

بهترین فیلمهای اسپیلبرگ
بیشتر بخوانید

12. Wanderlust (2012)
در تولید مشترک جاد آپاتو ، بازیگران Wanderlust آنیستون و پاول راد را به عنوان یک زوج NYC بازی می کنند که در یک کمون هیپی اختیاری لباس اتفاق می افتند. شیمی دوست داشتنی آنها تصویر را پیش می برد.

پایان مقاله بهترین فیلمهای جنیفر انیستون

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.