صفحه اصلی > ادبیات جهان : بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا
ads

بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا

بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا

بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا

بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا : اسپانیایی نه تنها یکی از زبانهای پرطرفدار در جهان است. همچنین یکی از پر خواننده ترین ها است. اسپانیایی دارای ادبیات بسیار چشمگیر و متنوع ادبی است که در سراسر جهان نوشته شده است. یادگیری زبان اسپانیایی به شما فرصت می دهد برخی از این کارهای شگفت انگیز را به صورت اصلی بخوانید!

خواندن کتاب در ترجمه مانند این است که از یک دوست بخواهید برای شما در تعطیلات برود ، سپس چند عکس را به شما نشان دهد و بگویید که چگونه است. خواندن کتاب در نسخه اصلی مانند این است که خودتان هواپیما را سوار شوید و به دنیای دیگری بروید.

هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع می کنید ، اگر کلمات زیادی وجود داشته باشد که آنها را تشخیص نمی دهید ، کمی ترسناک باشد ، اما نگران نباشید. هرچه بیشتر بخوانید ، راحت تر می شود.

کتاب عقاید یک دلقک

در اینجا چند نکته مهم برای خواندن به زبان خارجی آورده شده است:

هر کلمه ای را جستجو نکنید با خود سختگیر باشید و فقط درصورت لغت به سراغ فرهنگ لغت بروید.
آهسته بردار حتی فقط خواندن یک صفحه در یک زمان به زبان خارجی یک موفقیت بزرگ است!
چیزهایی بخوانید که از آنها لذت می برید. اگر سرگرم شوید ، انگیزه بیشتری برای ادامه کار خواهید داشت.
بنابراین در اینجا 10 کتاب از بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا آورده شده است که کاملاً باید آنها را بخوانید:

با مقاله بهترین کتاب های ادبیات اسپانیا همراه ما باشید.

کتاب صد سال تنهایی

نویسنده: گابریل گارسیا مارکز
سال: 1967
عنوان انگلیسی: صد سال تنهایی

این رمان برجسته از نویسنده کلمبیایی گابریل گارسیا مارکز معمولاً اولین کسی است که وقتی از ادبیات به زبان اسپانیایی یاد می کنید به ذهن خطور می کند. این داستان از نسل های مختلف خانواده Buendía است که در شهر خیالی Macondo اتفاق می افتد و نمادی از داستان کلمبیا ، جنگ های داخلی و سرنوشت آن به عنوان یک کشور است. این تحت تأثیر مدرنیسم و جنبش Vanguardia کوبا است و اثری شاخص از رئالیسم جادویی آمریکای لاتین است. به 37 زبان مختلف ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است.

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا
بیشتر بخوانید

2. کتاب سایه باد

نویسنده: کارلوس روئیز زافون
سال: 2001
عنوان انگلیسی: The Shadow of the Wind

این کتاب پرفروش جهانی نویسنده اسپانیایی ، کارلوس لوئیس زافون ، یک فیلم مهیج عاشقانه است که در بارسلونا برگزار می شود. این یک نویسنده جوان را دنبال می کند که یک شخصیت ناشناخته مرموز به او نزدیک می شود و از او می خواهد کتابی بنویسد ، از انقلاب صنعتی شروع می شود ، و همه چیز را تا بعد از جنگ داخلی اسپانیا هدایت می کند.

10 رمان برتر ادبیات آلمان

La Sombra del Viento موفق شده است 15 میلیون نسخه در سراسر جهان به زبانهای مختلف بفروشد و این کتاب را به یکی از محبوب ترین کتاب های جهان تبدیل کند. واقع گرایی جادویی زیادی در این مورد وجود دارد ، اما از لحاظ فنی به ژانر تعلق ندارد.

3. هاپچاچ

نویسنده: خولیو کورتازار
سال: 1963
عنوان انگلیسی: Hopscotch

رایوئلا یک رمان Vanguardist بسیار اصلی از خولیو کورتازار ، نویسنده فرانسوی-آرژانتینی است. آنچه رایوئلا را بسیار منحصر به فرد می کند این است که می توانید آن را هر طور که می خواهید بخوانید. همه فصل ها بهم ریخته اند ، بنابراین اگر آن را برای پوشش جلد بخوانید ، خواهید دید که از فصل 20 به فصل 2 می پرید و دوباره برمی گردید. یا می توانید از فصل به فصل خود راه پیدا کنید و سعی کنید آن را به ترتیب زمان بخوانید.

اگر نمی خواهید آنها را بخوانید ، می توانید فصل ها را کاملاً کنار بگذارید ، زیرا قرار نیست همه آنها برای طرح ضروری باشد. این ماجرا در پاریس ، جایی که کورتازار سالهای زیادی را در آنجا گذرانده است ، تنظیم شده است و پاریس بوهمیایی را با بسیاری از مشخصات زندگی نامه به تصویر می کشد.

بهترین فیلمهای فلینی

4- کتاب تواریخ مرگ پیشگویی شده

نویسنده: گابریل گارسیا مارکز
سال: 1981
عنوان انگلیسی: Chronicle of a Death Foretold

دومین کتاب این فهرست توسط غول ادبی کلمبیایی گابریل گارسیا مارکز به دلیل سبک فوق العاده اصیل در اینجا وجود دارد. Crónica de una muerte anunciada به عقب نوشته شده است. این کتاب در پایان شروع می شود و سپس به سمت عقب به جلو می رود. خط آغازین آن: “El día que lo mataron، Santiago Nasar se levantó a las cinco de la mañana”. (“روزی که او را کشتند ، سانتیاگو ناسار ساعت 5 صبح برخاست”). شما می دانید که او کشته شده است ، اما در طول کتاب خواهید فهمید که چه کسی این کار را کرده است و مهمتر از همه ، چرا. این یک کتاب کوتاه اما تأمل برانگیز برای زبان آموزان متوسط است.

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا
بیشتر بخوانید

5. شیطان پرستان دختر بد

نویسنده: ماریو وارگاس یوسا
سال: 2006
عنوان انگلیسی: The Bad Girl

این داستان عاشقانه نویسنده پرویایی ماریو وارگاس یوسا ، که در سال 2010 جایزه نوبل ادبیات را دریافت کرده است ، مطمئنا مورد علاقه دوستداران زبان خواهد بود. قهرمان داستان یک مترجم کنفرانس است که در شهرهای مختلف جهان مستقر است. او در لیما ، پرو ، در دهه های 40 و 50 شروع می کند و سپس به پاریس ، لندن می رود ، و سپس مدتی را در توکیو می گذراند قبل از اینکه در مادرید به پایان برسد.

سریال High Fidelity

وارگاس یوسا از این فرصت استفاده می کند و تاریخچه های مختلف این شهرها را به تصویر می کشد و به شرح حال آنها می پردازد. او هیپی ها و اپیدمی HIV / AIDS را در لندن در دهه 70 ، مادرید در دهه 80 ، رونق هنری در پاریس و بدترین انقلاب و جنگ چریکی در پرو را توصیف می کند.

6.  کتاب مانند آب برای شکلات

نویسنده: لورا اسکیوئل
سال: 1989
عنوان انگلیسی: Like Water for Chocolate

رمان محبوب Como agua para chocolate نویسنده مکزیکی ، لورا اسکیول ، کلاسیک از ژانر رئالیسم جادویی است. یک خانواده سنتی مکزیکی برای آشکار کردن احساسات خود و تحقق آرزوهایشان از آشپزی و عرفان مرموزی که آنها را احاطه کرده است برای فرار از زندگی کسل کننده خود استفاده می کنند ، که در آن انتظارات جامعه را محدود می کنند و نقش های جنسیتی مقرر دارند.

لورا اسکیوئل در ابتدا رمان را ماهانه در یک مجله منتشر می کرد ، با دستورالعمل متفاوت هر فصل. بنابراین با خواندن این کتاب ، شما همچنین خواهید آموخت که چگونه برخی غذاهای خوشمزه مکزیکی طبخ کنید! شکلات Como agua para برای زبان آموزان متوسط در زبان اسپانیایی عالی است و حتی در سال 1992 به عنوان یک فیلم محبوب ساخته شد.

بهترین فیلمهای جان فورد

8. قلب بسیار سفید

نویسنده: خاویر ماریاس
سال: 1992
عنوان انگلیسی: A Heart So White

در اینجا یکی دیگر از موارد مورد علاقه علاقه مندان به زبان است! نویسنده اسپانیایی ، خاویر ماریاس ، داستان را روایت می کند که چگونه راوی ، مترجم کنفرانس به نام خوان ، سعی می کند از همسر تازه ازدواج کرده خود ، لوئیزا ، برای رسیدن به ته دو ازدواج قبلی پدرش و گذشته مبهم آنها استفاده کند. این رمان از موقعیت خود در هاوانای انحطاطی کوبا استفاده می کند و موضوعات سیاست ، عشق و البته زندگی مفسران کنفرانس را لمس می کند.

معرفی کتاب ارواح ملیت ندارند | یوکو تاوادا
بیشتر بخوانید

9. کتاب خانه برناردا آلبا

نویسنده: فدریکو گارسیا لورکا
سال: 1945
عنوان انگلیسی: The House of Bernarda Alba

اگر ترجیح می دهید یک نمایشنامه بخوانید تا یک رمان ، اثر برجسته فدریکو گارسیا لورکا La casa de Bernarda Alba مکانی عالی برای شروع است. این نمایشنامه درباره خانواده ای از زنان و مادربان آنها (برناردا آلبا) است. پدر خانواده به تازگی درگذشته است و کل خانه در گرانادا ، اندلس در ماتم است.

این نمایش در پس از جنگ داخلی اسپانیا اتفاق می افتد ، و به همین ترتیب استعاره ای برای اسپانیا پس از جنگ است. به تصویر کشیدن ریاضت اقتصادی و سرکوب کاتولیک که مشخصه دوران پس از جنگ است ، مکان مناسبی برای روایت این داستان در مورد زنان و نحوه واکنش دختران مختلف در برابر سرکوب شخصیت های زنشان است. برخی اظهار داشتند که La casa de Bernarda Alba پیش گویی لورکا در مورد مرگ خود بوده است.

بهترین فیلمهای جان وین

10. الف

نویسنده: خورخه لوئیس بورخس
سال: 1945
عنوان انگلیسی: The Aleph

El Aleph یک داستان کوتاه است که توسط نویسنده و شاعر آرژانتینی خورخه لوئیس بورخس نوشته شده و در مجموعه El Aleph y otros cuentos منتشر شده است. این داستان ها شامل نمادگرایی فراوان و همچنین اخلاقیات و مثل های کمی در مورد هویت ، جاودانگی و بی نهایت زمان است. این خواندن بسیار قابل تأمل و گیرنده برای هر کسی که اسپانیایی را یاد می گیرد ضروری است.

نقد فیلم کازابلانکا

پایان مقاله بهترین کتابهای ادبیات اسپانیا

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.