صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای دیکاپریو
ads

بهترین فیلمهای دیکاپریو

بهترین فیلمهای دیکاپریو

بهترین فیلمهای دیکاپریو

best leonardo dicaprio movies

بهترین فیلمهای دیکاپریو : بازیگران کمی هستند که بتوانند به عنوان لئوناردو دی کاپریو از سطح تشخیص نام برخوردار شوند – در واقع ، “لئو”  کافی است. اما این نوع شهرت جهانی برای لئو جوان همیشه یک واقعیت نبود و مانند اکثر بازیگران با استعداد ، او شروع به فروتنانه بازی در تبلیغات تجاری کرد – اما این مدت زیادی طول نکشید. پس از حرکت از انبوه تبلیغات تلویزیونی و شروع کار خود را در صفحه نقره ای با بازی جاش در فیلم Critters 3 آغاز کرد.

او سپس این شاهکار را با اجرای یک حمایت حیرت انگیز در فیلم دلهره آور What’s Eating Gilbert Grape دنبال کرد قبل از اینکه برای بازی در فیلم بزرگسالان Basketball Diaries ادامه دهد ، دنبال کرد. در اینجا بود که لئوناردو دی کاپریو و با ذوق به ستاره بین المللی تبدیل شد.

در سال 2000 ، لئو یک تور غیرقابل انفعال از عصبانیت جوان و بزرگسال بود ، و بسیاری از نمایش های تحسین برانگیز را در زیر کمربند خود داشت.

با این حال ، واضح بود که لئو جوان شروع به نوع نویسی می کند – بنابراین او برای تغییر تصویر خود حرکت کرد. او پس از چند سال مرخصی ، با بازی در فیلم Diamond Blood و شاهکار اسکورسیزی The Departed در سال 2006 با یک سال عاشقانه بازگشت. ثابت کند که او می تواند خیلی بیشتر از یک پسر خوش قلب باشد.

در سال های بعد ، دی کاپریو تبدیل به یک مرد سرسخت هالیوود شد و با افرادی مانند تارانتینو ، الخاندرو گونزالس و کریستوفر نولان کار کرد – و دیگر این که کار عالی و عالی او با مارتین اسکورسیزی کار نمی کند. با این وجود ، در میان این کاتالوگ چشمگیر ، فیلم های دی کاپریو وجود دارد که از دیگران تأثیرگذارترند.

و با روزی که انتظار می رود ، و روزی که در هالیوود انتظار می رود ، ما در اینجا در Man of Many تصمیم گرفتیم که زمان آن فرا رسیده است که یک بار و برای همیشه تماس بگیریم ، که بهترین هستند – برای زمینه های بیشتر ما لیست خود را تنظیم کرده ایم در برابر تجمع کنندگان قدرتمند Rotten Tomatoes & IMDB.

پیشنهاد میکنیم از این بخش با بهترین فیلم های تام هاردی آشنا بشوید.

در اینجا، لیستی از بهترین فیلمهای دیکاپریو را برای شما قرار داده ایم.

بهترین فیلمهای دیکاپریو

1. فیلم The Departed ار بهترین فیلمهای دیکاپریو
لئو با کار با یکی از بهترین کارگردانان همه زمانها ، مارتین اسکورسیزی ، مأموریت داشت تا تصویر خود را در فیلم برنده اسکار ” فیلم The Departed ” سخت کند – و بدون شک مهارت بازیگری خود را آزمایش کند. بهترین بازی دی کاپریو با بازی در کنار سنگین های سنگین آلک بالدوین ، مارک والبرگ و جک نیکلسون ، در نتیجه ترکیب عالی فیلم حاصل شد: فیلمنامه عالی ، کارگردان عالی و استعداد با تجربه.

بیوگرافی بازیگر استرالیایی محبوب مارگو رابی
بیشتر بخوانید

این اسلحه را به سمت سر یک مرد نگه دارید یا اینکه یک دوست کلی ایرلندی را در یک فروشگاه عمومی خرد کنید ، دی کاپریو یک سطح از پیچیدگی را برای یک پلیس سرکوب شده ایرلندی-کاتولیک به ارمغان آورد که واقعا معتبر به نظر می رسید. تفسیر او از شخصیت به زیبایی در داستان داستان بازی کرد و بنابراین ، فیلم The Departed عنوان بهترین فیلم لئوناردو دی کاپریو را به خود اختصاص داد.

Rotten Tomatoes : 91٪
IMDB: 8.5

2. فیلم از گور برگشته Revenant از بهترین فیلمهای دیکاپریو

به دلیل بازی در نقش هیو گلس – مرزبان آمریکایی در سال 1823 – سرانجام لئو انگشتان خود را به دور جایزه اسکار آرزو و بسیار معوقه گرفت. دی کاپریو با فشار دادن خود به نقطه شکستن روز به روز برای اطمینان از صحت عملکردش ، و برای ناپدید شدن کامل در نقش ، فیلم را به سطحی رساند که هیچ بازیگر دیگری نمی توانست.

این کار با الخاندرو گونزالس (کارگردان Birdman or: The Unlimited Virtue of Ignorance) در فیلم The Revenant کار می کرد که لئو توانست سرانجام دنیا را فراموش کند که کیست و برای یک جایزه تلاش می کند و خودش را به عنوان بازیگری در سطح جهانی که شایسته توجه مستمر ماست.

Rotten Tomatoes: 78٪
IMDB: 8/10

3.فیلم گرگ وال استریت در لیست بهترین فیلمهای دیکاپریو

گرگ وال استریت در رذیلانه ترین فیلم او تا به امروز ، اگر چیزی غیر از این باشد ، سر فیلم را آزاد کرد. با توجه به اینکه موفقیت فیلم بسیار موفقیت آمیز در گیشه بود ، در کل مدت بازی لئو به عنوان جردن بلفورت و IRL Wolf بدنام وال استریت تمام ایستاده بود.

از ضربه زدن به پشت قلاب مسکن در صحنه آغازین تا تلاش برای غلت زدن روی یک پله کوتاه پس از شلوغی لودها ، تعهد دی کاپریو به این نقش تحسین برانگیز بود – و او از همه چیز سرگرم کننده تر از گذشته بود .

4.فیلم تایتانیک

به عنوان فیلمی که به کار حرفه ای دی کاپریو کمک کرده است ، شاید اگر فیلم تایتانیک خوشحال و ژانر تعریف کننده ژانر نبود ، بسیاری از فیلم های با بازی لئو را که امروز عزیز نگه داریم ، نخواهیم داشت. باور نکردنی است اگر تصور کنید در زمان فیلمبرداری تایتانیک در سال 1996 ، لئوناردو دی کاپریو فقط 22 سال داشت و کیت وینسلت فقط 21 سال داشت. هنگامی که پردرآمدترین فیلم در همه زمان ها بود (و برای مدت طولانی خونین) ، به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که قبل از 2005 متولد شده باشد و فیلم Titanic جیمز کامرون را ندیده باشد – و بهتر است باور کنید که قدرت ستاره لئو و ریخته گری بی نقص سهم عمده ای در قرار دادن دست اندازها روی صندلی ها داشت.

بهترین فیلم های آدری هپبورن
بیشتر بخوانید

5. فیلم تلقین  در لیست بهترین فیلمهای دیکاپریو

به کارگردانی کریستوفر نولان – استاد ارشد هنر ذهن ذره ذره – Inception نشان دهنده ورود قوی Leo به گروه هیجان انگیز هوشمند است. دی کاپریو که قلب قلب ، درام شگفت انگیز و فیلم های اکشن هوشمند را با یک T ساخته بود ، انگشتان پا را در این ژانر جدید برای او فرو برد و پسرش نتیجه داد.

حس واقعی درام را به سوگواری همسر فقید شخصیت خود ، همراه با احساس واقعی اشتیاق به زندگی در کنار فرزندان بیگانه خود ، Inception بدون لئو – حتی با بازیگران ، فیلمنامه و کارگردان فصلی.

6.The Revenant (2015)

اگرچه به احتمال زیاد به عنوان فیلمی که لئوناردو دی کاپریو توسط یک خرس خسته می شود ، رو به پایین خواهد رفت ، The Revenant ، که تام هاردی را نیز در یکی از ترسناک ترین نقش هایش بازی می کند ، یک فیلم کاملاً احساسی است که بخشی از فیلم هیجان انگیز ، بخشی از وسترن و همه شگفت انگیز است . لئوناردو دی کاپریو در نقش مرزی ، هیو گلس ، در شکار مردی که پسر بومی آمریکایی خود را کشت ، بازی می کند. آنچه در زیر می آید یک سفر دلخراش به درون داکوتاهای جهنمی است که از زمانی که آن را در سینماها دیدم هنوز نمی توانم کاملاً آنها را لرزاند.

لازم به ذکر است که این نقشی است که لئوناردو دی کاپریو موفق به کسب اولین اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای آن شد. و گرچه ممکن است داستان با تاریخ واقعی متفاوت باشد ، فیلم به اندازه کافی زیبا و آزار دهنده است تا بتوانم همه آن ها را رها کنم و فقط از هر چیز دیگری که روی صفحه می گذرد “لذت ببرم”. اگر حتی می توانم از کلمه “لذت بردن” برای توصیف تجربه خود استفاده کنم. و آخرین تقابل لئو و تام هاردی جایی که دی کاپریو از جسد Dohmnall Gleeson به عنوان طعمه استفاده می کند … خوب ، خیلی بهتر از این نیست.

7.The Aviator (2004)

این فیلم از بهترین فیلمهای دیکاپریو شاید نقش لئوناردو دی کاپریو در نقش هاوارد هیوز بهترین بازی او باشد ، زیرا موفقیت و سقوط در جنون OCD که لئو در این فیلم به تصویر می کشد ، چیز افسانه ای است. اما این لیستی از بهترین بازی های لئوناردو دی کاپریو نیست. این لیستی از بهترین فیلم های اوست. همانطور که گفته شد ، The Aviator یک فیلم خوب لعنتی است.

بهترین فیلم های پیتر جکسون
بیشتر بخوانید

همه چیز در داستان سرایی است. فیلم بیوگرافی مارتین اسکورسیزی در مورد هاوارد هیوز با چنان سرعتی حرکت می کند که شما حتی حتی نمی دانید که در مورد یکی از جذاب ترین افراد آمریکا می آموزید. از هیوز به کارگردانی فرشتگان جهنم ، تا قرار ملاقات او با آدری هپبورن (با بازی شگفت انگیز با بازی کیت بلانشت) تا وخیم شدن هیوز در جنون ، هوانورد یکی از بزرگترین هاست.

بهترین فیلم های تام هاردی

8.Django Unchained (2012) از بهترین فیلمهای دیکاپریو

وسترن کوئنتین تارانتینو ، Django Unchained ، دارای تمام علائم تجاری یک حرکت تارانتینو است – خشونت سبک ، ضرب و شتم خنده دار و موسیقی عالی – اما همچنین دارای یک عامل تعیین کننده است که فقط یک فیلم دیگر Quentin Tarantino برای آن تلاش می کند – لئوناردو دی کاپریو. و حتی اگر من جنگو را در ردیف فیلم های تارانتینو قرار ندهم ، دی کاپریو چنان عقب جذابی را بازی می کند ، که نیمه دوم فیلم عقب مانده را به نوعی جبران می کند.

داستان مربوط به یک برده است ، با بازی جیمی فاکس ، که توسط یک شکارچی فضل ، با بازی کریستوف والتز آموزش می یابد. هر دوی آنها با موفقیت سه قانون غیر مجاز را اسلحه کردند و سپس برای نجات همسر جنگو به یک مأموریت رفتند. اما در مرکز داستان صاحب مزارع لئوناردو دی کاپریو ، Calvin J. Candie ، قرار دارد که چنان در نقش خود وارد شد که حتی دستش را به دلیل واقعی قطع کرد و فقط به بازیگری ادامه داد. اکنون این تعهد است. جنگو ممکن است برای من تارانتینو در سطح B باشد ، اما Tarantino در سطح B تقریباً همه در سطح A است ، بنابراین قطعاً به عنوان یکی از بزرگترین فیلمهایی که لئوناردو دی کاپریو در آن حضور داشته در این لیست قرار می گیرد.

9.جاده انقلابی (2008)

در مورد یک داون واقعی صحبت کنید! جاده انقلابی دومین باری است که لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت با هم در یک فیلم حضور می یابند و این هیچ کس در مورد آنچه جک و رز از تایتانیک به سر می برد اگر جک واقعاً زندگی می کرد کاملاً سرگرم کننده نیست. در این اقتباس از رمان ریچارد یتس به همین نام ، لئوناردو دی کاپریو نقش یک پسر عوضی واقعی را بازی می کند که همسرش را تقلب می کند و در موارد مختلف با او می جنگد. بنابراین بله ، جمعیت زیادی خوشایند نیست.

بیوگرافی کوین جیمز
بیشتر بخوانید

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن

اما برای فیلمی در مورد ازدواج نافرجام در دهه 1950 ، این به طرز نگران کننده ای مدرن احساس می شود. این ممکن است به این دلیل باشد که با مضامین سنگینی مانند خیانت و اضطراب وجودی سروکار دارد. مایکل شانون همچنین به عنوان مردی ظاهر می شود که زمانی در پناهگاهی مجنون به سر می برد و در بدترین شرایط ممکن حرف خود را می زند. در کل ممکن است بهترین عملکرد لئو نباشد زیرا او گاهی فریاد را کمی فراتر می برد ، اما به عنوان یک فیلم کلی ، این یک نیروگاه است. یکی از بهترین ها ، کارگردان سام مندز ، است.

10.What’s Eating Gilbert Grape (1993)

ممکن است جانی دپ ستاره این درام در سال 1993 باشد ، اما لئوناردو دی کاپریو با بازی در نقش یک پسر معلول ذهنی به نام آرنی ، نمایش را به سرقت برد. همچنین این اولین نامزدی اسکار لئو بود که به خوبی قابل قبول بود. به طور خلاصه این فیلم در مورد یک مرد جوان است ، با بازی جانی دپ ، که پس از خودکشی پدرش باید به سرپرست خانوار تبدیل شود و افسردگی فلج کننده مادر باعث می شود او به میزان زیادی وزن اضافه کند. اما باز هم ، این فیلم با عملکرد فوق العاده لئوناردو دی کاپریو ، که استثنایی است ، شکم گرفته است.

لیست بهترین فیلمهای دیکاپریو به پایان رسید با بخش بازیگران سایت بامدادی ها همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

1 × 2 =